Friday, April 30, 2021

Air Rescue_Wing_Matsushima_Detachment_(JASDF)/Air Rescue Wing Matsushima Detachment (JASDF)

Air Rescue_Wing_Matsushima_Detachment_ (JASDF) / Air Rescue_Wing Matsushima Detachment (JASDF):

Letalsko reševalno krilo Matsushima odred je enota zračnega reševalnega krila japonskih zračnih samoobrambnih sil. Znan je tudi pod imenom Matsushima Air Rescue Squadron . Sedež ima v letališki bazi Matsushima v prefekturi Iwate in je odgovoren za letalsko iskanje in reševanje. Opremljen je z letali UH-60J in U-125A.

Air Rescue_Wing_Naha_Detachment_ (JASDF) / Air Rescue Wing Naha Detachment (JASDF):

Oddelek za reševalno krilo Naha je enota zračnega reševalnega krila japonskih zračnih sil za samoobrambo. Znan je tudi pod imenom Naha Air Rescue Squadron . Sedež ima v letalski bazi Naha v prefekturi Okinawa, odgovorni za letalsko iskanje in reševanje. Opremljen je z letali UH-60J in U-125A.

Air Rescue_Wing_Niigata_Detachment_ (JASDF) / Air Rescue Wing Niigata Detachment (JASDF):

Zračno reševalno krilo Niigata odred je enota zračnega reševalnega krila japonskih zračnih samoobrambnih sil. Znan je tudi pod imenom Niigata Air Rescue Squadron . Sedež je na letališču Niigata v prefekturi Niigata, odgovorno za iskanje in reševanje v zraku. Opremljen je z letali UH-60J in U-125A.

Air Rescue_Wing_Nyutabaru_Detachment_ (JASDF) / Air Rescue_Wing Nyutabaru Detachment (JASDF):

Zračno reševalno krilo Nyutabaru odred je enota zračnega reševalnega krila japonskih zračnih sil za samoobrambo. Znan je tudi pod imenom Nyutabaru Air Rescue Squadron . Sedež ima v letalski bazi Nyutabaru v prefekturi Miyazaki in je odgovoren za letalsko iskanje in reševanje. Opremljen je z letali UH-60J in U-125A.

Air Research_and_Development_Command / Command Air Force Systems:

Poveljstvo zračnih sil ( AFSC ) je neaktivno glavno poveljstvo zračnih sil ZDA. Ustanovljen je bil aprila 1951, ločen od poveljstva Air Materiel. Poslanstvo AFSC je bilo raziskovanje in razvoj novih orožnih sistemov.

Zračni rezervat / primarni rezervat:

Primarni rezervat kanadskih oboroženih sil je prvi in ​​največji od štirih podsklopov rezerv kanadskih sil, sledijo dodatni rezervat, kanadski Rangers ter služba za upravljanje in usposabljanje kadetskih organizacij.

Poveljstvo zračne rezerve_baze / letalskih sil:

Poveljstvo rezerv letalstva ( AFRC ) je glavno poveljstvo (MAJCOM) ameriških zračnih sil s sedežem v letalski bazi Robins v Gruziji. Gre za zvezno letalsko rezervno komponento (ARC) ameriških zračnih sil, ki jo sestavljajo častniki in vojaški letalci.

Air Reserve_Command / Poveljstvo letalskih rezerv:

Poveljstvo rezerv letalstva ( AFRC ) je glavno poveljstvo (MAJCOM) ameriških zračnih sil s sedežem v letalski bazi Robins v Gruziji. Gre za zvezno letalsko rezervno komponento (ARC) ameriških zračnih sil, ki jo sestavljajo častniki in vojaški letalci.

Komponenta zračne rezerve / komponenta zračne rezerve:

Sestavni deli zračne rezerve (ARC) so letalski rezervat (AFR) in zračna nacionalna garda ZDA (ANGUS).

Air Reserve_Forces_Meritorious_Service_Medal / Medalja za dobro vedenje:

Medalja za dobro vedenje v rezervi se nanaša na katero koli od petih nagrad za vojaško vedenje, od katerih so štiri trenutno podeljene in ena že prej izdana, s strani oboroženih sil Združenih držav Amerike, vštetih pripadnikom rezerve in nacionalne garde. Glavna razlika med redno medaljo za dobro vedenje in medaljo za dobro vedenje je, da se redna medalja za dobro vedenje izda samo za aktivno službo, medtem ko se rezervni ekvivalent podeli za rezervne naloge, kot so vaje, letno usposabljanje in dodatna aktivna naloga za bodisi usposabljanje bodisi operativna podpora aktivni sili ali, v primeru Vojaške narodne garde in letalske narodne garde, v podporo naslovu 32 USC državne aktivne dolžnosti (SAD), kot sta odzivanje na nesreče in pomoč.

Air Reserve_Personnel_Center / Kadrovski center Air Reserve:

Kadrovski center Air Reserve upravlja kadrovsko evidenco za rezervo Air National Guard in Air Force Reserve in se nahaja v letalski bazi Buckley v Aurori v Koloradu. Vzdržuje virtualni kadrovski center, spletni portal za letalce, ki opravlja transakcije s kadrovskimi storitvami.

Air Reserve_Technician_Program / Program Air Reserve Technician:

Tehniki letalskih rezerv , ki jih običajno imenujemo ART, so jedro uniformiranih voditeljev ameriških zračnih sil, menedžerjev, operaterjev, načrtovalcev in trenerjev v tako imenovanem sestavnem delu letalskih rezerv (ARC) letalskih sil ZDA, ARC, ki ga sestavljata letalski rezerv in zračna nacionalna garda .

Zračni rezervat_baza / Poveljstvo letalskih rezerv:

Poveljstvo rezerv letalstva ( AFRC ) je glavno poveljstvo (MAJCOM) ameriških zračnih sil s sedežem v letalski bazi Robins v Gruziji. Gre za zvezno letalsko rezervno komponento (ARC) ameriških zračnih sil, ki jo sestavljajo častniki in vojaški letalci.

Letališča / letališča:

Air Resorts je bil regionalni letalski prevoznik s sedežem v San Diegu in Saint Thomasu.

Air Resources_Board / California Air Resources Board:

Odbor za zračne vire v Kaliforniji je "agencija za čisti zrak" v vladi Kalifornije. Ustanovljen je bil leta 1967, ko je takratni guverner Ronald Reagan podpisal zakon Mulford-Carrell, ki je združil Urad za sanitarno zračnost in Odbor za nadzor onesnaževanja motornih vozil, je CARB oddelek v Kalifornijski agenciji za varstvo okolja na ravni kabineta.

Laboratoriji za zračne vire / Laboratorij za zračne vire:

Laboratorij za zračne vire ( ARL ) je laboratorij za kakovost zraka in podnebje v Uradu za oceanske in atmosferske raziskave (OAR), ki je operativna enota Nacionalne uprave za oceane in atmosfero (NOAA) v ZDA. Je eden od sedmih raziskovalnih laboratorijev NOAA (RL). Oktobra 2005 je bila Podružnica za raziskave površinskega sevanja ARL združena s petimi drugimi laboratoriji NOAA, da je ustanovila Laboratorij za zemeljski sistem.

Air Resupply_And_Communications_Service / Air Resupply And Communications Service:

Služba za oskrbo z zrakom in komunikacije ( ARCS ) je neaktivna organizacija letalskih sil ZDA. Dodeljena je bila letalski bazi Andrews v Marylandu. Poslanstvo ARCS, ustanovljeno med korejsko vojno, je v petdesetih letih letalskim silam zagotavljalo nekonvencionalne vojaške zmogljivosti. Leta 1954 je bil deaktiviran, vendar so elementi še naprej delovali, dokler Kennedyjeva uprava leta 1962 ni ponovno aktivirala letalskih enot.

Air Resupply_Group / Air Mobility Command:

Poveljstvo zračne mobilnosti ( AMC ) je glavno poveljstvo (MAJCOM) ameriških zračnih sil. Sedež ima v letalski bazi Scott v Illinoisu, vzhodno od St. Louisa v Missouriju.

Air Resupply_and_Communications_Service / Air Resupply And Communications Service:

Služba za oskrbo z zrakom in komunikacije ( ARCS ) je neaktivna organizacija letalskih sil ZDA. Dodeljena je bila letalski bazi Andrews v Marylandu. Poslanstvo ARCS, ustanovljeno med korejsko vojno, je v petdesetih letih letalskim silam zagotavljalo nekonvencionalne vojaške zmogljivosti. Leta 1954 je bil deaktiviran, vendar so elementi še naprej delovali, dokler Kennedyjeva uprava leta 1962 ni ponovno aktivirala letalskih enot.

Sistem revitalizacije zraka / ISS ECLSS:

Mednarodni sistem za nadzor okolja in življenjsko podporo ( ECLSS ) je sistem za življenjsko podporo, ki zagotavlja ali nadzoruje atmosferski tlak, odkrivanje in zatiranje požara, raven kisika, ravnanje z odpadki in oskrbo z vodo. Najvišja prednost ECLSS je ozračje ISS, vendar sistem zbira, predeluje in skladišči odpadke in vodo, ki jih proizvaja in uporablja posadka - postopek recikliranja tekočine iz umivalnika, tuša, stranišča in kondenzacije iz zraka. Sistem Elektron na krovu Zvezde in podoben sistem v Destiny ustvarjajo kisik na postaji. Posadka ima rezervno možnost v obliki ustekleničenega kisika in posod za proizvodnjo kisika na trdo gorivo (SFOG). Ogljikov dioksid iz zraka odstranjuje ruski Vozdukh sistem v Zvezdi, en sklop za odstranjevanje ogljikovega dioksida (CDRA), ki se nahaja v modulu US Lab, in en CDRA v modulu Node 3 ZDA. Druge stranske produkte človeškega metabolizma, kot sta metan iz napenjanja in amoniak iz znoja, odstranimo s filtri z aktivnim ogljem ali s sistemom za nadzor kontaminantov v sledovih (TCCS).

Air Rhodesia / Air Rhodesia:

Air Rhodesia je bila nacionalna letalska družba Rhodesia. Njegov sedež je bil na posestvu letališča Salisbury v Salisburyju.

Air Rhodesia_Corporation / Air Rhodesia:

Air Rhodesia je bila nacionalna letalska družba Rhodesia. Njegov sedež je bil na posestvu letališča Salisbury v Salisburyju.

Air Rhodesia_Flight_825 / Air Rhodesia Flight 825:

Letalski prevoznik Air Rhodesia Flight 825 je bil redni potniški let, ki ga je zrušila Zimbabvejska ljudska revolucionarna vojska (ZIPRA) 3. septembra 1978 med vojno Rhodesian Bush. Vključeno letalo, Vickers Viscount po imenu Hunyani , je letelo po zadnjem delu rednega linijskega letalskega prevoza Air Rhodesia iz Viktorijinih slapov do prestolnice Salisbury prek letoviškega mesta Kariba.

Air Rhodesia_Flight_827 / Air Rhodesia Flight 827:

Letalski prevoznik Air Rhodesia 827 , Umniati , je bil predviden let med Karibo in Salisburyjem, ki so ga 12. februarja 1979 gverilci Ljudske revolucionarne vojske Zimbabveja (ZIPRA) z raketo Strela 2 kmalu po vzletu sestrelili. Okoliščine so bile zelo podobne okoliščinam leta 825 družbe Air Rhodesia, pet mesecev prej. Do danes je še vedno najsmrtonosnejši letalski incident v Rodeziji. To je bilo civilno letalo.

Air Rhodesia_Flight_RH825 / Air Rhodesia Flight 825:

Letalski prevoznik Air Rhodesia Flight 825 je bil redni potniški let, ki ga je zrušila Zimbabvejska ljudska revolucionarna vojska (ZIPRA) 3. septembra 1978 med vojno Rhodesian Bush. Vključeno letalo, Vickers Viscount po imenu Hunyani , je letelo po zadnjem delu rednega linijskega letalskega prevoza Air Rhodesia iz Viktorijinih slapov do prestolnice Salisbury prek letoviškega mesta Kariba.

Air Rhodesia_Flight_RH827 / Air Rhodesia Flight 827:

Letalski prevoznik Air Rhodesia 827 , Umniati , je bil predviden let med Karibo in Salisburyjem, ki so ga 12. februarja 1979 gverilci Ljudske revolucionarne vojske Zimbabveja (ZIPRA) z raketo Strela 2 kmalu po vzletu sestrelili. Okoliščine so bile zelo podobne okoliščinam leta 825 družbe Air Rhodesia, pet mesecev prej. Do danes je še vedno najsmrtonosnejši letalski incident v Rodeziji. To je bilo civilno letalo.

Air Rhodesia_flight_825 / Air Rhodesia Flight 825:

Letalski prevoznik Air Rhodesia Flight 825 je bil redni potniški let, ki ga je zrušila Zimbabvejska ljudska revolucionarna vojska (ZIPRA) 3. septembra 1978 med vojno Rhodesian Bush. Vključeno letalo, Vickers Viscount po imenu Hunyani , je letelo po zadnjem delu rednega linijskega letalskega prevoza Air Rhodesia iz Viktorijinih slapov do prestolnice Salisbury prek letoviškega mesta Kariba.

Air Rhodesia_flight_Rh825 / Air Rhodesia Flight 825:

Letalski prevoznik Air Rhodesia Flight 825 je bil redni potniški let, ki ga je zrušila Zimbabvejska ljudska revolucionarna vojska (ZIPRA) 3. septembra 1978 med vojno Rhodesian Bush. Vključeno letalo, Vickers Viscount po imenu Hunyani , je letelo po zadnjem delu rednega linijskega letalskega prevoza Air Rhodesia iz Viktorijinih slapov do prestolnice Salisbury prek letoviškega mesta Kariba.

Air Rival / Ace na spletu:

Ace Online ali AirRivals je množična spletna igra za več igralcev (MMOG) 3D, ki jo je razvil MasangSoft Inc. in je v lasti YD Online Corp.

Zračni tekmeci / Ace na spletu:

Ace Online ali AirRivals je množična spletna igra za več igralcev (MMOG) 3D, ki jo je razvil MasangSoft Inc. in je v lasti YD Online Corp.

Air Ronge / Air Ronge:

Air Ronge je severna vas v severnem Saskatchewanu v Kanadi, 235 km severno od princa Alberta. Leži na zahodni obali Lac la Ronge in je 3 km južno od La Ronge in pokrajinskega parka Lac La Ronge. Po popisu prebivalstva leta 2006 severna vas trenutno raste 8,1% in je ena najhitreje rastočih občin v Saskatchewanu. V La Ronge je dodatnih 3.500 ljudi, v Lac La Ronge First Nation pa 2.000 ljudi. Skupnost je na robu kanadskega ščita. Avtocesta 2 poteka skozi skupnost.

Air Ronge, _Saskatchewan / Air Ronge:

Air Ronge je severna vas v severnem Saskatchewanu v Kanadi, 235 km severno od princa Alberta. Leži na zahodni obali Lac la Ronge in je 3 km južno od La Ronge in pokrajinskega parka Lac La Ronge. Po popisu prebivalstva leta 2006 severna vas trenutno raste 8,1% in je ena najhitreje rastočih občin v Saskatchewanu. V La Ronge je dodatnih 3.500 ljudi, v Lac La Ronge First Nation pa 2.000 ljudi. Skupnost je na robu kanadskega ščita. Avtocesta 2 poteka skozi skupnost.

Air Rad_Surveillance_Radar / Radar za nadzor zračne poti:

Radar za nadzor zračne poti uporabljajo letalske sile ZDA in zvezna uprava za letalstvo za nadzor zračnega prostora znotraj in okoli meja ZDA.

Air Route_Traffic_Control_Center / Območni nadzorni center:

Pri nadzoru zračnega prometa je območni nadzorni center ( ACC ), znan tudi kot center ali center na zračni poti , objekt, odgovoren za nadzor zrakoplovov, ki letijo v zračnem prostoru določenega letalskega informacijskega območja (FIR) na visoki nadmorski višini med prileti na letališče in odhodi. V ZDA je takšen center imenovan center za nadzor zračnega prometa ( ARTCC ).

Air Routing_International / Air Routing International:

Air Routing International je bil svetovni ponudnik podpore za mednarodna potovanja in korporativnega upravljanja letov od leta 1978. Air Routing je januarja 2010 prevzel Rockwell Collins.

Air Rum / Air Rum:

Air Rum je bil letalski prevoznik, registriran v Sierra Leoneju, čeprav je imel sedež v Amanu v lasti jordanskega poslovneža Mohammada Ibrahima Abu Sheikha v Jordaniji, ki je opravljal zakupne in čarterske lete z mednarodnega letališča Queen Alia v Amanu.

Air Russia / Russian Airlines:

Russian Airlines se lahko sklicuje na enega od dveh dejanskih letalskih prevoznikov Ruske federacije z zastavo:

  • Aeroflot, nekdanji letalski prevoznik Sovjetske zveze, s sedežem na moskovskem mednarodnem letališču Sheremetyevo. Njegovo uradno angleško ime je Russian Airlines .
  • Rossiya, novejša enota s sedežem na letališču Pulkovo v Sankt Peterburgu
Zračna Ruanda / Zračna Ruanda:

Société Nationale des Transports Aériens du Rwanda ali Air Rwanda, kot letalski prevoznik je bil splošno znan kot nacionalni letalski prevoznik Ruande, s sedežem na mednarodnem letališču Kigali v Kigaliju. Letalski prevoznik je letalo 21 let. Leta 1996 je bila letalska družba preimenovana in preimenovana v Rwanda Air, kar je leta 2002 končno pripeljalo do ustanovitve RwandAir.

Air SA_103_% C3% 89mouchet / Guerchais-Roche Émouchet:

Arsenal Émouchet , bolj znan kot Sports Aériens Émouchet , Air Émouchet ali Guerchais-Roche Émouchet , je skromno zmogljivo, enosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in prvič izdelano v Franciji med drugo svetovno vojno. Količinska proizvodnja se je nadaljevala tudi po vojni, ko je imela pomembno vlogo pri prenovi francoskega jadralnega gibanja prek svojih klubov.

Air SA_104_% C3% 89mouchet / Guerchais-Roche Émouchet:

Arsenal Émouchet , bolj znan kot Sports Aériens Émouchet , Air Émouchet ali Guerchais-Roche Émouchet , je skromno zmogljivo, enosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in prvič izdelano v Franciji med drugo svetovno vojno. Količinska proizvodnja se je nadaljevala tudi po vojni, ko je imela pomembno vlogo pri prenovi francoskega jadralnega gibanja prek svojih klubov.

Zračna vrečka / pljučna alveola:

Pljučna alveola je votla votlina v obliki skodelice, ki se nahaja v pljučnem parenhimu, kjer poteka izmenjava plinov. Alveole pljuč najdemo v acinih na začetku dihalne cone. Le redko se nahajajo v dihalnih bronhiolah, obložijo stene alveolarnih kanalov in so številčnejši v slepih alveolarnih vrečkah. Acini so osnovne enote dihanja, pri čemer se izmenjava plinov odvija v vseh prisotnih alveolah. Alveolarna membrana je površina izmenjave plinov, obdana z mrežo kapilar. Preko membrane se kisik razprši v kapilare, ogljikov dioksid pa se sprosti iz kapilar v alveole, ki jih izdihava.

Zračni safariji / Zračni safariji:

Air Safaris je bil britanski redni in čarterski letalski prevoznik od leta 1959 do 1962.

Zračni safari_ (neaktiven) / Zračni safari:

Air Safaris je bil britanski redni in čarterski letalski prevoznik od leta 1959 do 1962.

Air Safaris_ (NZ_airline) / Air Safaris (letalska družba Nove Zelandije):

Air Safaris je novozelandska družba za letalske in letalske prevoze s sedežem na letališču Lake Tekapo, ki se nahaja 2,8 km zahodno od mesta Lake Tekapo, ob državni cesti 8 v okrožju Mackenzie na Novi Zelandiji. Letalski prevoznik deluje iz 5 baz, letališč Tekapo, Franz Josef, Glentanner, Twizel in Mt Cook. Logotip podjetja je stiliziran gams; to so antilope, podobne divjim kozam, ki naseljujejo območje visokogorja Južnega otoka.

Air Safaris_ (New_Zealand_airline) / Air Safaris (novozelandska letalska družba):

Air Safaris je novozelandska družba za letalske in letalske prevoze s sedežem na letališču Lake Tekapo, ki se nahaja 2,8 km zahodno od mesta Lake Tekapo, ob državni cesti 8 v okrožju Mackenzie na Novi Zelandiji. Letalski prevoznik deluje iz 5 baz, letališč Tekapo, Franz Josef, Glentanner, Twizel in Mt Cook. Logotip podjetja je stiliziran gams; to so antilope, podobne divjim kozam, ki naseljujejo območje visokogorja Južnega otoka.

Air Safaris_ (letalska družba) / Air Safaris (letalska družba Nove Zelandije):

Air Safaris je novozelandska družba za letalske in letalske prevoze s sedežem na letališču Lake Tekapo, ki se nahaja 2,8 km zahodno od mesta Lake Tekapo, ob državni cesti 8 v okrožju Mackenzie na Novi Zelandiji. Letalski prevoznik deluje iz 5 baz, letališč Tekapo, Franz Josef, Glentanner, Twizel in Mt Cook. Logotip podjetja je stiliziran gams; to so antilope, podobne divjim kozam, ki naseljujejo območje visokogorja Južnega otoka.

Air Safaris_Ltd / Air Safaris (novozelandska letalska družba):

Air Safaris je novozelandska družba za letalske in letalske prevoze s sedežem na letališču Lake Tekapo, ki se nahaja 2,8 km zahodno od mesta Lake Tekapo, ob državni cesti 8 v okrožju Mackenzie na Novi Zelandiji. Letalski prevoznik deluje iz 5 baz, letališč Tekapo, Franz Josef, Glentanner, Twizel in Mt Cook. Logotip podjetja je stiliziran gams; to so antilope, podobne divjim kozam, ki naseljujejo območje visokogorja Južnega otoka.

Varnost v zračnem prometu / letalska varnost:

Varnost v letalstvu pomeni stanje letalskega sistema ali organizacije, v katerem se tveganja, povezana z letalskimi dejavnostmi, povezana z zrakoplovi ali neposredno podpirajo njihovo delovanje, zmanjšajo in nadzorujejo na sprejemljivo raven. Obsega teorijo, prakso, preiskovanje in kategorizacijo okvar letenja ter preprečevanje takšnih napak z regulacijo, izobraževanjem in usposabljanjem. Uporablja se lahko tudi v okviru kampanj, ki obveščajo javnost o varnosti letalskih potovanj.

Air Safety_Support_International / Civil Aviation Authority (Združeno kraljestvo):

Uprava za civilno letalstvo ( CAA ) je statutarna družba, ki nadzira in ureja vse vidike civilnega letalstva v Združenem kraljestvu. Njegova področja odgovornosti vključujejo:

  • Nadzor nad izdajo pilotskih licenc, preizkušanje opreme, kalibracija navaidov in številni drugi pregledi.
  • Upravljanje ureditve varnostnih standardov, vključno s preverjanjem vsega osebja v letalski industriji.
  • Nadzor nad nacionalnim sistemom zaščite strank v tujini v primeru okvare turističnega podjetja.
Air Saguenay / Air Saguenay:

Air Saguenay je bil regionalni letalski prevoznik s sedežem v Jonquièreju v Quebecu v Kanadi.

Air Sahara / Jet Airways:

Jet Airways (India) Ltd je indijska mednarodna letalska družba s sedežem v Mumbaju v Indiji, ki bo ponovno začela poslovati. Nekoč je bila največja letalska družba v Indiji, februarja 2016 je imela 21,2-odstotni tržni delež. Iz glavnega vozlišča na mednarodnem letališču Chhatrapati Shivaji in sekundarnih vozlišč na mednarodnem letališču Chennai, Indira Gandhi International, je dnevno opravljala več kot 300 letov na 74 destinacij po vsem svetu. Letališče, mednarodno letališče Kempegowda in mednarodno letališče Netaji Subhas Chandra Bose.

Air Said_To_Me / Shine (album Trey Anastasio):

Shine je četrti samostojni studijski album Trey Anastasio in njegova prva izdaja po razpadu Phisha avgusta 2004. V to izdajo je vključen nov material, ki ga je Anastasio napisal konec leta 2004 in v začetku leta '05. Album zaznamuje tudi prvo izdajo Anastasija poleg Elektra Recordsa, saj se je za ta album podpisal s Columbia Records. Shine je izšel 1. novembra 2005, sledila mu je državna turneja, ki se je začela v Minneapolisu in končala v Los Angelesu. Izdan je bil tudi v formatu DualDisc.

Air Said_To_Me_ (Trey_Anastasio_song) / Shine (album Trey Anastasio):

Shine je četrti samostojni studijski album Trey Anastasio in njegova prva izdaja po razpadu Phisha avgusta 2004. V to izdajo je vključen nov material, ki ga je Anastasio napisal konec leta 2004 in v začetku leta '05. Album zaznamuje tudi prvo izdajo Anastasija poleg Elektra Recordsa, saj se je za ta album podpisal s Columbia Records. Shine je izšel 1. novembra 2005, sledila mu je državna turneja, ki se je začela v Minneapolisu in končala v Los Angelesu. Izdan je bil tudi v formatu DualDisc.

Air Said_to_Me / Shine (album Trey Anastasio):

Shine je četrti samostojni studijski album Trey Anastasio in njegova prva izdaja po razpadu Phisha avgusta 2004. V to izdajo je vključen nov material, ki ga je Anastasio napisal konec leta 2004 in v začetku leta '05. Album zaznamuje tudi prvo izdajo Anastasija poleg Elektra Recordsa, saj se je za ta album podpisal s Columbia Records. Shine je izšel 1. novembra 2005, sledila mu je državna turneja, ki se je začela v Minneapolisu in končala v Los Angelesu. Izdan je bil tudi v formatu DualDisc.

Air Saint-Pierre / Air Saint-Pierre:

Air Saint-Pierre je francoska letalska družba s sedežem v Saint-Pierre, Saint Pierre in Miquelon, francoski čezmorski kolektivni družbi. Letalski prevoznik opravlja redne prevoze med otokoma Saint-Pierre in Miquelon-Langlade ter Kanado. Njegovo glavno izhodišče je letališče Saint-Pierre, od koder služi šest destinacij. Poleg drugega letališča kolekcije, letališča Miquelon, služi tudi petim letališčem v Kanadi. Letalski prevoznik upravlja floto ATR 42 za mednarodne storitve in Reims-Cessna F406 na medotočni liniji.

Air Saint_Barth% C3% A9l% C3% A9my / Air Caraïbes:

Air Caraïbes je francoska letalska družba s sedežem v francoski Zahodni Indiji s sedežem v Les Abymesu v Guadeloupeju. Glavna baza letalskega prevoznika je na mednarodnem letališču Pointe-à-Pitre v Guadeloupeju, drugo oporišče pa na mednarodnem letališču Martinique Aimé Césaire, blizu Fort-de-France na Martiniku. Izvaja redne in čarterske storitve v Zahodni Indiji, pa tudi čezatlantske lete s sedežem na letališču Paris Orly v Metropolitan France.

Air Saint_Martin / Air Caraïbes:

Air Caraïbes je francoska letalska družba s sedežem v francoski Zahodni Indiji s sedežem v Les Abymesu v Guadeloupeju. Glavna baza letalskega prevoznika je na mednarodnem letališču Pointe-à-Pitre v Guadeloupeju, drugo oporišče pa na mednarodnem letališču Martinique Aimé Césaire, blizu Fort-de-France na Martiniku. Izvaja redne in čarterske storitve v Zahodni Indiji, pa tudi čezatlantske lete s sedežem na letališču Paris Orly v Metropolitan France.

Air Saint_Pierre / Air Saint-Pierre:

Air Saint-Pierre je francoska letalska družba s sedežem v Saint-Pierre, Saint Pierre in Miquelon, francoski čezmorski kolektivni družbi. Letalski prevoznik opravlja redne prevoze med otokoma Saint-Pierre in Miquelon-Langlade ter Kanado. Njegovo glavno izhodišče je letališče Saint-Pierre, od koder služi šest destinacij. Poleg drugega letališča kolekcije, letališča Miquelon, služi tudi petim letališčem v Kanadi. Letalski prevoznik upravlja floto ATR 42 za mednarodne storitve in Reims-Cessna F406 na medotočni liniji.

Air Santo_Domingo / Air Santo Domingo:

Air Santo Domingo je letalski prevoznik Dominikanske republike. Izvajala je redne notranje prevoze in lete na Haiti in Portoriko. Dodatno letalo Servicios Aéreos Profesionales, ki ga je uporabljalo za priložnostne storitve, je najalo v najem v ZDA. Trenutno leta 2020 letalski prevoznik načrtuje širitev, Servicios Aéreos Profesionales (Sapair) pa vodi vse operacije za Air Santo Domingo.

Air Sao_Tome_and_Principe / Air São Tomé in Principe:

Air São Tomé and Príncipe je bila letalska družba s sedežem v Sao Tomeju, Sao Tomeju in Principu. Izvajala je redne prevoze na otokih in do sosednjega Gabona. Njegovo glavno oporišče je bilo mednarodno letališče São Tomé. Edino letalo je leta 2006 izgubilo.

Air Sao_Tome_e_Principe / Air Sao Tome in Principe:

Air São Tomé and Príncipe je bila letalska družba s sedežem v Sao Tomeju, Sao Tomeju in Principu. Izvajala je redne prevoze na otokih in do sosednjega Gabona. Njegovo glavno oporišče je bilo mednarodno letališče São Tomé. Edino letalo je leta 2006 izgubilo.

Air Sask / Transwest Air:

Transwest Air je redni in čarterski letalski prevoznik, ki v glavnem služi kanadski provinci Saskatchewan. Njegov sedež in glavno oporišče je na princu Albertu.

Zračni satelit / Zračni satelit:

Air Satellite je bila letalska družba s sedežem v mestu Baie-Comeau v Quebecu v Kanadi. Izvajala je redne, čarterske storitve potniškega in tovornega prometa ter zagotavljala letalsko gorivo, zemeljske storitve ter vzdrževanje in popravila letal. Njegovo glavno oporišče je bilo letališče Baie-Comeau z vozlišči na letališčih Rimouski, Sept-Îles, Havre Saint-Pierre in Quebec.

Air Scandic / Air Scandic:

Air Scandic je bila letalska družba iz Jerseyja na Kanalskih otokih, ki je opravljala čarterske lete za različne britanske organizatorje potovanj, večina pa jih je opravljala z letališča Manchester.

Air Schools_Ltd / British Midland International:

British Midland Airways Limited je bila letalska družba s sedežem v Donington Hall v gradu Donington, blizu letališča East Midlands v Združenem kraljestvu. Letalska družba je letela na cilje v Evropi, na Bližnjem vzhodu, v Afriki, Severni Ameriki in Srednji Aziji iz operativne baze na letališču Heathrow, kjer je bila na vrhuncu približno 13% vseh vzletnih in pristajalnih slotov ter opravila več kot 2000 letov na teden. BMI je bil član Star Alliance od 1. julija 2000 do 20. aprila 2012.

Air Science / odlikovalni center William Conroy:

Center odlikovanja Williama Conroya na Državni univerzi New Mexico v Las Crucesu v Novi Mehiki je zgodovinska stavba, ki je navedena v nacionalnem registru zgodovinskih krajev. Zgrajena je bila leta 1907 kot stavba krščanskega združenja mladih moških. Zasnovali so ga arhitekti Trost & Trost. Leta 1989 je bil naveden v nacionalnem registru zgodovinskih krajev z na videz čudnim imenom Air Science ; nato je služil kot zgradba Air Science za NMSU.

Air Scotland / Air Scotland:

Air Scotland je bila nizkocenovna letalska družba s sedežem v Glasgowu na Škotskem. Opravljala je redne prevoze od letališča Glasgow in drugih letališč v Združenem kraljestvu do Sredozemlja in Aten s potrdilom letalskega prevoznika Grčije Airways, grške družbe z licenco grške uprave za civilno letalstvo.

Air Scout / Air Scout:

Skavti so člani mednarodnega skavtskega gibanja s posebnim poudarkom na letalskem tematskem programu in / ali letalskih dejavnostih. Skavti iz zraka se ravnajo po istem osnovnem skavtskem programu kot običajni skavti, vendar določen čas posvečajo svojim zračnim dejavnostim.

Air Scout_patrol / Scout (skavtstvo):

Tabornik je otrok, ki je običajno star 10–18 let in sodeluje v svetovnem skavtskem gibanju. Zaradi velike starosti in razvojnega obdobja so številna skavtska združenja to starostno skupino razdelila na mlajši in starejši oddelek. Taborniki so organizirani v enote s povprečno 20–30 skavti pod vodstvom enega ali več skavtskih voditeljev. Vojaške enote se razdelijo na patrulje približno 6–8 tabornikov in se ukvarjajo z zunanjimi in posebnimi dejavnostmi. Vojaki se lahko povezujejo z lokalnimi, nacionalnimi in mednarodnimi organizacijami. Nekatera nacionalna skavtska združenja imajo posebne programe, kot so skavti na morju, skavti na morju, pustolovščine na prostem, skavtski bendi in skavti.

Zračni skavt:

Skavti so člani mednarodnega skavtskega gibanja s posebnim poudarkom na letalskem tematskem programu in / ali letalskih dejavnostih. Skavti iz zraka se ravnajo po istem osnovnem skavtskem programu kot običajni skavti, vendar določen čas posvečajo svojim zračnim dejavnostim.

Skavti / Air Scout:

Skavti so člani mednarodnega skavtskega gibanja s posebnim poudarkom na letalskem tematskem programu in / ali letalskih dejavnostih. Skavti iz zraka se ravnajo po istem osnovnem skavtskem programu kot običajni skavti, vendar določen čas posvečajo svojim zračnim dejavnostim.

Air Scouts_ (BSA) / Air Scout:

Skavti so člani mednarodnega skavtskega gibanja s posebnim poudarkom na letalskem tematskem programu in / ali letalskih dejavnostih. Skavti iz zraka se ravnajo po istem osnovnem skavtskem programu kot običajni skavti, vendar določen čas posvečajo svojim zračnim dejavnostim.

Zračni skavti_ (The_Scout_Association) / Skavtski skavti (Skavtsko združenje):

Skavti so podružnica Združenja skavtov v Združenem kraljestvu, ki se ukvarja z letenjem in letalskimi dejavnostmi, kot so zračna navigacija, identifikacija, letenje in jadranje. Podružnica je bila prvič ustanovljena leta 1941, čeprav so bile letalske dejavnosti del skavtskega programa v Združenem kraljestvu od leta 1911. Lahko se nahajajo kjer koli, vendar se običajno nahajajo v bližini prometne razdalje letališča.

Air Sea_Explorer / Nickelodeon Land (Gold Coast, Avstralija):

Nickelodeon Land je tematsko otroško območje v tematskem parku Sea World na Gold Coast v Avstraliji. Območje ima trenutno 6 operativnih voženj in nekatere druge znamenitosti.

Reševanje Air Sea_Rescue / Reševanje zrak-morje:

Reševanje zrak-morje je usklajeno iskanje in reševanje (SAR) preživelih pri iztovarjanju v sili in ljudi, ki so preživeli izgubo svojega morskega plovila. ASR lahko vključuje najrazličnejše vire, vključno s hidroplani, helikopterji, podmornicami, reševalnimi čolni in ladjami. Razvita je bila specializirana oprema in tehnike. Vojaške in civilne enote lahko izvajajo reševanje zrak-morje.

Air Sea_Rescue_Service / Iskalno-reševalne sile RAF:

Iskalno-reševalne sile Royal Air Force so bile organizacije Royal Air Force, ki so od leta 1986 do 2016 zagotavljale neprekinjeno letalsko iskanje in reševanje v Združenem kraljestvu, na Cipru in na Falklandskih otokih.

Air Sea_Rescue_Training_Unit_RAF / Seznam operativnih enot za usposabljanje Royal Air Force:

Enote za operativno usposabljanje Royal Air Force (OTU) so bile enote za usposabljanje, ki so pripravljale letalsko posadko za operacije na določenem tipu ali tipih letal ali vlogah.

Št. 1 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
Enota je bila ustanovljena leta 1940 kot del Obalnega poveljstva RAF pri RAF Silloth za usposabljanje letalske posadke na obalnih tipih patruljnih zrakoplovov, dokler ni bila razpuščena 19. oktobra 1943.
Št. 2 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
2 OTU je bil ustanovljen leta 1940 kot del obalnega poveljstva pri RAF Catfoss za usposabljanje letalskega osebja na obalnih poveljniških dvomotornih tipih lovskih in udarnih letal, dokler ni bil razpuščen 15. februarja 1944.
Št. 3 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
3 OTU je bil ustanovljen leta 1940 kot del obalnega poveljstva pri RAF Catfoss za usposabljanje posadke na obalnih tipih zrakoplovov, kot sta Avro Anson in Bristol Beaufighter, dokler ni bil razpuščen 4. januarja 1944.
Št. 4 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
4 OTU je bil ustanovljen leta 1941 kot del obalnega poveljstva pri RAF Stranraer za usposabljanje letalske posadke na obalnih poveljniških letalcih, dokler ni bil razpuščen, ko je leta 1947 postal 235 OCU.
Št. 5 enota za operativno usposabljanje RAF
5 OTU je bil ustanovljen leta 1940 kot del zapovednega poveljstva skupine 12 pri RAF Aston Down za šolanje pilotov lovcev, dokler ni bil razpuščen 1. avgusta 1945.
6 Enota za operativno usposabljanje RAF
6 OTU je bil ustanovljen marca 1940 na mostu RAF Sutton Bridge za usposabljanje pilotov lovcev, ki mu je poveljeval vodja eskadrilje Philip Campbell Pinkham, z dopolnilom Hawker Hurricane, Miles Mentor in severnoameriškim letalom Harvard, vključno z enim Gloster Gladiatorjem. Št. 11 skupina RAF prestopi v številko 12 skupine RAF borilnega poveljstva. Številka 6 OTU je bila novembra 1940 preštevilčena v številko 56 OTU in je ostala na mostu RAF Sutton, dokler se marca 1942 ni preselila v RAF Tealing.
Št. 7 enota za operativno usposabljanje RAF
7 OTU je bil ustanovljen leta 1940 kot del poveljstva lovcev pri RAF Hawarden za usposabljanje pilotov lovcev. Med bitko pri Britaniji septembra 1940 je letel nad operativnimi leti nad severozahodno Anglijo in zahteval tri sestreljena sovražna letala. 1. novembra 1940 je bil ponovno imenovan za številko 57 OTU.
Št. 8 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
8 OTU je bil ustanovljen 18. maja 1942 v RAF Fraserburgh z združitvijo leta za preusmeritev fotografskih izvidnikov 3 šole splošnega izvidništva, RAF Squires Gate in letom "K" 1 enote za fotografsko izvidništvo RAF Detling. Bil je del obalnega poveljstva skupine 17. Usposobil je letalsko posadko na številnih letalih za izvidništvo, vključno s Supermarine Spitfire in Mosquito de Havilland. Razpustili so ga, ko je leta 1947 postal 237 OCU.
Št. 9 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
9 OTU je bil ustanovljen leta 1942 kot del obalnega poveljstva skupine 17 v RAF Aldergrove za usposabljanje lovske posadke velikega dosega, razpuščen pa je bil 11. avgusta 1944.
Št. 10 enota za operativno usposabljanje RAF
10 OTU je bil ustanovljen leta 1940 kot del št. 8 poveljstva bombnikov RAF v Abingdonu za usposabljanje letalskega osebja nočnih bomb, razpuščen pa je bil 10. septembra 1946.
Št. 11 Enota za operativno usposabljanje RAF
11. OTU je bil ustanovljen leta 1940 kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 v RAF Bassingbourn za usposabljanje letalske posadke nočnih bomb. Leta 1942 je upravljal sedem operativnih nočnih bombnih napadov. Septembra 1942 se je preselil v RAF Westcott in njegovo satelitsko postajo RAF Oakley. Razpustili so jo 18. septembra 1945.
Št. 12 Enota za operativno usposabljanje RAF
12. OTU je bil ustanovljen aprila 1940 kot del poveljstva bombnikov RAF št. 1 pri RAF Benson za usposabljanje lahke bombniške posadke; 8. aprila 1940 absorbiral št. 52 eskadrilje RAF. V letu 1942 je 12 OTU izvedlo operativne nočne bombardiranje. Enota je bila razpuščena 22. junija 1945.
Št. 13 Enota za operativno usposabljanje RAF
13. OTU je bil ustanovljen aprila 1940 kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 v RAF Bicester za usposabljanje prvotnega letalskega osebja za bombnike Bristol Blenheim. Razpustili so ga, ko je leta 1947 postal 236 OCU.
Št. 14 Enota za operativno usposabljanje RAF
14. OTU je bil ustanovljen aprila 1940 kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 pri RAF Cottesmore za usposabljanje posadk nočnih bomb. Kasneje je prešel pod nadzor skupine 92, ko se je avgusta 1943 preoblikoval v RAF Market Harborough. Razpuščen je bil 24. junija 1945.
Št. 15 Enota za operativno usposabljanje RAF
15 OTU je bil ustanovljen avgusta 1940 kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 pri RAF Harwell za usposabljanje posadk nočnih bomb na Vickers Wellington. Leta 1942 je izvedla sedem operativnih misij. Razpustili so ga marca 1944.
Št. 16 Enota za operativno usposabljanje RAF
16 OTU je bil ustanovljen aprila 1940 kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 v RAF Upper Heyford za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Handley Page Hampden in Hereford. Leta 1942 se je spremenil v Vickers Wellington in izvedel številne operativne izlete. Januarja 1945 je bil razpuščen.
Št. 17 Enota za operativno usposabljanje RAF
17 OTU je bil ustanovljen aprila 1940 kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 v RAF Upwood za usposabljanje posadk lahkih bombnikov z Bristolom Blenheim. Aprila 1943 se je preselil v RAF Silverstone, da bi z Vickersom Wellingtonom treniral nočne posadke. Marca 1947 je bila preimenovana v 201.
Št. 18 Enota za operativno usposabljanje RAF
18 OTU je bil ustanovljen junija 1940 iz poljske enote za usposabljanje kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 za usposabljanje posadk lahkih bomb za poljske eskadrile Boulton Paul Defiant. Leta 1942 se je preoblikoval v Vickers Wellington in izvedel šest operativnih napadov kot del skupine 91. Razpuščen januarja 1945.
Št. 19 Enota za operativno usposabljanje RAF
19. OTU je bil ustanovljen maja 1940 v RAF Kinloss za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Armstronga Whitworth Whitley. Junija 1942 je dvanajst Whitleyjev sodelovalo v napadu na Bremen. Ponovno opremljen z Vickers Wellington od avgusta 1944 do razpada junija 1945.
Št. 20 Enota za operativno usposabljanje RAF
20. OTU je bil ustanovljen maja 1940 v RAF Lossiemouth za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. Razpadel se je julija 1945.
Št. 21 Enota za operativno usposabljanje RAF
21. OTU je bil ustanovljen januarja 1941 v RAF Moreton-in-Marsh za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. Leta 1942 je bilo izvedeno več operativnih izletov. Novembra 1946 se je preselil v RAF Finningley, preden je bil marca 1947 imenovan za novo šolo letenja št. 202.
Št. 22 Enota za operativno usposabljanje RAF
22. OTU je bil ustanovljen aprila 1941 v RAF Wellesbourne Mountford kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 za usposabljanje posadk nočnih bomb z Vickers Wellington. Razpuščen julija 1945.
Št. 23 Enota za operativno usposabljanje RAF
23. OTU je bil ustanovljen aprila 1941 na RAF Pershore kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. Leta 1942 je izvedel operativne izlete in bil razpuščen marca 1944, ko se je večina letal premaknila na številko 22 OTU.
Št. 24 Enota za operativno usposabljanje RAF
Enota je bila ustanovljena marca 1942 v RAF Honeybourne kot del poveljstva bombnikov RAF št. 7 za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Armstronga Whitworth Whitley. Izvedel tri operativne izlete v letu 1942. Aprila 1944 preoblikovan v Vickers Wellington za usposabljanje posadk kraljevskih kanadskih zračnih sil, razpuščenih julija 1945.
Št. 25 Enota za operativno usposabljanje RAF
25 OTU je bil ustanovljen marca 1941 v RAF Finningley kot del poveljstva bombnikov št. 7 skupine RAF za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Handley Page Hampden, po delovanju različnih vrst pa je aprila 1942 postal enota Vickers Wellington. več operativnih napadov v letu 1942. Razpuščen februarja 1943.
Št. 26 Enota za operativno usposabljanje RAF
26. OTU je bil ustanovljen januarja 1942 v krilu RAF kot del poveljstva bombnikov RAF št. 7 za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. Razpuščen marca 1946.
Št. 27 Enota za operativno usposabljanje RAF
27. OTU je bil ustanovljen aprila 1941 v RAF Lichfield kot del poveljstva bombnikov RAF št. 6 za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. Leta 1942 je usposobil posadke kraljevskih avstralskih zračnih sil in junija 1945 razpustil.
Št. 28 Enota za operativno usposabljanje RAF
28. OTU je bil ustanovljen maja 1942 pri RAF Wymeswold kot del številke 92 poveljstva bombnikov RAF za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. Razpuščen oktobra 1944.
Št. 29 Enota za operativno usposabljanje RAF
29. OTU je bil ustanovljen aprila 1942 v RAF North Luffenham kot del poveljstva bombnikov RAF št. 7 za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. V letu 1942 je opravil štiri operativne izlete. Razpuščen maja 1945.
Št. 30 Enota za operativno usposabljanje RAF
30 OTU je bil ustanovljen junija 1942 v RAF Hixon kot del poveljstva bombnikov RAF št. 93 za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington. Razpuščen junija 1945.
Št. 31 Enota za operativno usposabljanje RAF
31 OTU je bil ustanovljen maja 1941 v Debertu na Novi Škotski kot del poveljstva za usposabljanje št. 3 za splošne izvidniške posadke z uporabo Lockheeda Hudsona in Avra ​​Ansona. Iz Dartmoutha je vodil operativne patrulje v zahodnem Atlantiku. Komarja de Havilland je upravljal od maja 1944 in je bil razpuščen julija 1944, ko ga je nadomestil št. 7 operativne enote za usposabljanje RCAF.
Št. 32 Enota za operativno usposabljanje RAF
32 OTU je bil ustanovljen v West Kirbyju v Liverpoolu, osebje pa se je nato z ladjo preselilo v zaliv Patricia v Britanski Kolumbiji kot del poveljstva za usposabljanje št. Z namenom usposabljanja splošnih izvidniških posadk in prvi Avro Ansons so prispeli septembra 1941, Bristol Beaufighters pa oktobra 1942. Z začetkom vojne na Tihem oceanu je bila enota razglašena za operativno eskadriljo za zaščito kanadske obale pred japonskimi napadi in ponovnimi napadi. 32. operativne eskadrilje št. 32 15. decembra 1941. Po nekaj dneh namestitvenih patrulj je postalo jasno, da Japonci verjetno ne bodo napadli Kanade in se je 29. decembra 1941. vrnila v enoto za operativno usposabljanje. Enota RCAF junija 1944.
Št. 34 Enota za operativno usposabljanje RAF
34 OTU je bil ustanovljen aprila 1942 v Združenem kraljestvu, osebje pa se je nato z ladjo preselilo v Yarmouth v Novi Škotski kot del poveljstva za usposabljanje št. 3 za usposabljanje splošnih izvidniških posadk. Prvi Avro Ansons so prispeli maja 1942. Razpadli maja 1944.
Št. 36 Enota za operativno usposabljanje RAF
36 OTU je bil ustanovljen februarja 1942 v Združenem kraljestvu, osebje pa se je nato z ladjo preselilo v Greenwood v Novi Škotski kot del poveljstva za usposabljanje št. 3 za usposabljanje splošnih izvidniških posadk z uporabo Lockheed Hudson. Kasneje je postala 8. enota za operativno usposabljanje RCAF.
Št. 41 Enota za operativno usposabljanje RAF
41 OTU je bil ustanovljen septembra 1941 v RAF Old Sarum za šolanje pilotov taktičnega izvidništva.
Št. 42 Enota za operativno usposabljanje RAF
42 OTU je bil ustanovljen julija `1941 v RAF Andover za usposabljanje posadk vojaške podpore.
Št. 43 Enota za operativno usposabljanje RAF
43 OTU je bil ustanovljen oktobra 1942 v RAF Larkhill za usposabljanje letalskih opazovalcev za vojaško sodelovanje za napotitev na Auster. Kmalu po nastanku se je preselil v Stari Sarum, februarja 1944 na satelitsko mesto na hribu Oatlands Hill in avgusta 1944 v Andover.
Št. 51 Enota za operativno usposabljanje RAF
51 OTU je bil ustanovljen julija 1941 v RAF Debden za usposabljanje nočnih lovskih posadk.
Št. 52 Enota za operativno usposabljanje RAF
52 OTU je bil ustanovljen marca 1941 v RAF Debden za usposabljanje pilotov lovcev z uporabo orkana Hawker.
Št. 53 Enota za operativno usposabljanje RAF
53 OTU je bil ustanovljen februarja 1941 v RAF Heston za usposabljanje pilotov lovcev z uporabo Supermarine Spitfire.
Št. 54 Enota za operativno usposabljanje RAF
54 OTU je bil ustanovljen novembra 1940 v RAF Church Fenton za usposabljanje nočnih lovskih posadk.
Št. 55 Enota za operativno usposabljanje RAF
55 OTU je bil ustanovljen novembra 1940 v RAF Aston Down za šolanje lovskih pilotov.
Št. 56 Enota za operativno usposabljanje RAF
Prej označena številka 6 OTU je bila ustanovljena marca 1940 na mostu RAF Sutton in je bila novembra 1940 preštevilčena na 56 OTU, kjer je ostala na mostu RAF Sutton, dokler se marca 1942 ni preselila v RAF Tealing.
Št. 57 Enota za operativno usposabljanje RAF
57 OTU je bil ustanovljen novembra 1940 v RAF Hawarden za usposabljanje pilotov lovcev z enim sedežem.
Št. 58 Enota za operativno usposabljanje RAF
58 OTU je bil ustanovljen decembra 1940 v RAF Grangemouth za šolanje pilotov dnevnih lovcev. 58 OTU je bil ponovno oblikovan marca 1945 v RAF Poulton s Spitfiresom.
Št. 59 Enota za operativno usposabljanje RAF
59 OTU je bil ustanovljen decembra 1940 v RAF Turnhouse za šolanje lovskih pilotov z enim sedežem. 59. OTU je bil ponovno oblikovan februarja 1945 v RAF Acklington za šolanje pilotov lovskih bomb z uporabo Hawker Typhoon.
Št. 60 Enota za operativno usposabljanje RAF
60 OTU je bil ustanovljen aprila 1941 v RAF Leconfield za usposabljanje nočnih lovskih posadk z uporabo Blenheima in Defianta, nato pa se je preselil v RAF East Fortune in preusmeril na usposabljanje Beaufighter. Novembra 1942 se je preusmeril na Obalno poveljstvo in je bil preštevilčen v 132 OTU. Št. 60 OTU je bil ponovno oblikovan maja 1943 na RAF High Ercall za usposabljanje posadk vsiljivcev s pomočjo komarja de Havilland.
Št. 61 Enota za operativno usposabljanje RAF
61 OTU je bil ustanovljen junija 1941 v RAF Heston za usposabljanje pilotov lovcev z enim sedežem.
Št. 62 Enota za operativno usposabljanje RAF
62 OTU je bil ustanovljen avgusta 1942 v RAF Usworth za usposabljanje opazovalcev / radijskih operaterjev v vlogi Air Intercept.
Št. 63 Enota za operativno usposabljanje RAF
63 OTU je bil ustanovljen avgusta 1943 v RAF Honiley za usposabljanje nočnih lovskih posadk.
Št. 70 enota za operativno usposabljanje RAF
70 OTU je bil ustanovljen decembra 1949 za usposabljanje v bližnjevzhodnih razmerah.
Št. 71 Enota za operativno usposabljanje RAF
71 OTU je bil ustanovljen junija 1941 v RAF Ismailia za usposabljanje v puščavi.
Št. 72 Enota za operativno usposabljanje RAF
72 OTU je bil ustanovljen novembra 1941 v RAF Carthago za usposabljanje posadk lahkih bombnikov v tropskih razmerah.
Št. 73 Enota za operativno usposabljanje RAF
Št. 73 OTU je bil ustanovljen novembra 1941 v RAF Sheikh Othman, Aden za usposabljanje v puščavskih razmerah, ki je sprva uporabljal dva mohavka in orkan.
Št. 74 Enota za operativno usposabljanje RAF
74 OTU je bil ustanovljen oktobra 1941 v RAF Aqir za usposabljanje vojaškega sodelovanja in poučevanje taktičnih izvidniških veščin v puščavi z uporabo orkana Hawker.
Št. 75 Enota za operativno usposabljanje RAF
75 OTU je bil ustanovljen decembra 1942 pri RAF Gianaclis za usposabljanje splošnih izvidniških posadk z uporabo Lockheed Hudson.
Št. 76 Enota za operativno usposabljanje RAF
76 OTU je bil ustanovljen oktobra 1943 v RAF Aqir za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickersa Wellingtona.
Št. 77 Enota za operativno usposabljanje RAF
77 OTU je bil ustanovljen januarja 1944 v RAF Qastina za usposabljanje posadk nočnih bomb z uporabo Vickers Wellington.
Št. 78 Enota za operativno usposabljanje RAF
78 OTU je bil ustanovljen februarja 1944 v RAF Ein Shemar za usposabljanje splošnih izvidniških posadk, zlasti z uporabo radarja ASV in luči Leigh.
Št. 79 Enota za operativno usposabljanje RAF
79 OTU je bil ustanovljen februarja 1944 v RAF Nikozija za usposabljanje splošnih izvidniških in udarnih posadk.
Št. 80 (francosko) enota za operativno usposabljanje RAF
80 OTU je bil ustanovljen aprila 1945 v RAF Morpeth za usposabljanje francoskih lovskih pilotov z uporabo Supermarine Spitfire in Miles Master.
Št. 81 Enota za operativno usposabljanje RAF
81 OTU je bil ustanovljen julija 1942 v RAF Ashbourne za usposabljanje posadk nočnih bomb z Armstrongom Whitworthom Whitleyem.
Št. 82 Enota za operativno usposabljanje RAF
82 OTU je bil ustanovljen junija 1943 v RAF Ossington za usposabljanje posadk nočnih bomb z Vickers Wellington.
Št. 83 Enota za operativno usposabljanje RAF
83 OTU je bil ustanovljen avgusta 1943 v RAC Child's Ercall za usposabljanje posadk nočnih bomb z Vickers Wellington.
Št. 84 Enota za operativno usposabljanje RAF
84 OTU je bil ustanovljen septembra 1943 v RAF Desborough za usposabljanje posadk nočnih bomb z Vickers Wellington.
Št. 85 Enota za operativno usposabljanje RAF
84 OTU je bil ustanovljen junija 1944 pri RAF Husbands Bosworth za usposabljanje posadk nočnih bomb z Vickers Wellington.
Št. 86 Enota za operativno usposabljanje RAF
86 OTU je bil ustanovljen junija 1944 v RAF Gamston za usposabljanje posadk nočnih bomb z Vickers Wellington.
Št. 101 (jadralno letalo) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen aprila 1942 v RAF Kidlington kot del skupine 70 za šolanje jadralnih pilotov z uporabo Hotspurja.
Št. 102 (jadralno letalo) Operativna enota za usposabljanje RAF
Ustanovljen februarja 1942 v RAF Kidlington kot del skupine 70 za šolanje jadralnih pilotov z uporabo Hotspurja.
Št. 104 (Promet) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen marca 1943 v RAF Nutts Corner za posadke na transportnih letalih z uporabo Vickers Wellington.
Št. 105 (Promet) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen aprila 1944 na RAF Bramcote za usposabljanje posadk za eskadrilje letalskih prevoznikov, sprva z uporabo Vickersa Wellingtona, septembra 1944 pa z Douglasom Dakoto.
Št. 107 (Promet) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen je bil maja 1944 na RAF Leicester East za usposabljanje posadk za prevoz in vleko jadralnih letal z uporabo jadralnega letala Douglas Dakota in Horsa.
Št. 108 (promet) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen oktobra 1944 na RAF Wymeswold za usposabljanje transportnih posadk z uporabo Douglasa Dakote.
Št. 109 (promet) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen avgusta 1944 v RAF Crosby-on-Eden za usposabljanje transportnih posadk z uporabo Douglasa Dakote.
Št. 111 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen avgusta 1942 na Bahamih za usposabljanje splošnih izvidniških posadk z uporabo severnoameriškega Mitchella in Združenih osvoboditeljev.
Št. 131 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen julija 1942 v RAF Killadeas kot del obalnega poveljstva skupine 15 za usposabljanje posadk na konsolidirani Catalini.
Št. 132 (obalna) enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen novembra 1942 pri RAF East Fortune kot del obalnega poveljstva skupine 17 za usposabljanje lovcev na daljave in usposabljanje z uporabo Bristol Blenheim, Bristol Beaufighter in kasneje de Havilland Mosquito.
Št. 151 (borec) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen julija 1942 na RAF Risalpur kot del skupine 227 za šolanje pilotov iz indijskih šol za letenje.
Št. 152 (bombnik) Enota za operativno usposabljanje RAF
Ustanovljen oktobra 1942 v RAF Peshawar kot del skupine 227 za šolanje pilotov iz indijskih šol za letenje.
Št. Enota za operativno usposabljanje, Indija
Ustanovljen aprila 1942 na RAF Risalpur kot del skupine 1 (indijska) za šolanje pilotov lovcev v indijskem okolju.
Air Sea_War / Air-Sea War - Bitka:

War-Air in Battle Air-Sea sta dve igri, ki sta bili izdani skupaj kot četrta kartuša v uradni liniji iger Philips za Philips Videopac. V Severni Ameriki je bila izdana ista igra kot Armored Encounter! / Podkup! za konzolo Magnavox Odyssey².

Air Sea_War _-_ Battle / Air-Sea War - Bitka:

War-Air in Battle Air-Sea sta dve igri, ki sta bili izdani skupaj kot četrta kartuša v uradni liniji iger Philips za Philips Videopac. V Severni Ameriki je bila izdana ista igra kot Armored Encounter! / Podkup! za konzolo Magnavox Odyssey².

Air Sea_War_% E2% 80% 93_Battle / Air-Sea War - Battle:

War-Air in Battle Air-Sea sta dve igri, ki sta bili izdani skupaj kot četrta kartuša v uradni liniji iger Philips za Philips Videopac. V Severni Ameriki je bila izdana ista igra kot Armored Encounter! / Podkup! za konzolo Magnavox Odyssey².

Letalski sekretar / letalski sekretar:

Letalski sekretar in načelnik osebja je častnik kraljevega letalstva, odgovoren za imenovanja, napredovanja, napotitve in disciplino visokih pripadnikov britanskih zračnih sil. Od leta 1978 do 1983 so letalskega sekretarja pogosteje imenovali letalski častnik, ki je poveljeval Centru za upravljanje osebja Kraljevskih zračnih sil . Gre za višje imenovanje RAF, ki ga ima častnik z rangom zračnega podmaršala in ga imenuje kraljica. Kolega letalskega sekretarja v britanski vojski je vojaški sekretar. Ekvivalent kraljevske mornarice je pomorski sekretar.

Letalski oddelek / mornariški zračni oddelek (kraljeva mornarica):

Letalski oddelek, prvotno znan kot letalski odsek in kasneje znan kot pomorski zračni oddelek, je bil prvič ustanovljen leta 1924 in je bil Direktorat mornariškega štaba Admiralitete, ki je bil prvotno odgovoren za operativni nadzor zrakoplovov, ki jih je letalski službi dobavljala kraljeva mornarica. Ministrstvo. Leta 1939 je dobil popoln nadzor nad vsemi zadevami, povezanimi z administracijo, nadzorom, politiko in organizacijo flote Air Arm, doživel je različne spremembe imena, dokler ni bil prevzet kot del združitve Admiralitete v novo obrambno ministrstvo leta Aprila 1964 kot del mornariškega oddelka, kjer se je nadaljeval do maja 1966, ko je bil njegov mandat spremenjen in ko je postal Direktorat za pomorsko vojskovanje.

Iskalec zraka / Boeing RC-135:

Boeing RC-135 je družina velikih izvidniških letal, ki jih je izdelal Boeing in so jih prilagodila številna podjetja, med njimi General Dynamics, Lockheed, LTV, E-Systems in L3 Technologies, uporabljala pa so jih ameriška zračna sila in Royal Air Sila za podporo uporabnikom kinematografov in obveščevalcev na nacionalni ravni z zmogljivostmi zbiranja, analize in razširjanja na kraju samem v realnem času. Na osnovi letala C-135 Stratolifter so različne vrste RC-135 v uporabi od leta 1961. Za razliko od C-135 in KC-135, ki jih Boeing priznava kot model 717, je večina sedanje flote RC-135 družba interno označila kot model 739 . Številne različice so bile večkrat spremenjene, kar je povzročilo veliko različnih oznak, konfiguracij in imen programov.

Zračna samoobramba_Sila / japonske zračne samoobrambne sile:

Japonske zračne samoobrambne sile , JASDF , ki ga neformalno imenujejo tudi japonske zračne sile , je zračna vojska japonskih samoobrambnih sil, odgovorna za obrambo japonskega zračnega prostora in druge vesoljske operacije. JASDF izvaja bojne zračne patrulje po Japonski, hkrati pa vzdržuje mrežo zemeljskih in zračnih radarskih sistemov za zgodnje opozarjanje. Podružnica ima tudi akrobatsko ekipo, imenovano Modri ​​impulz, in je zagotavljala zračni prevoz v mirovnih misijah ZN.

Air Senegal / Air Senegal:

Air Senegal je letalski prevoznik Republike Senegal. Ustanovljen je bil leta 2016 in je v državni lasti prek investicijske podružnice Caisse des Dépots et Consignation du Sénégal. Sedež ima na mednarodnem letališču Blaise Diagne v Dakarju v Senegalu.

Air Senegal_International / Air Sénégal International:

Air Sénégal International je bila letalska družba s sedežem v Dakarju v Senegalu. Bil je regionalni prevoznik, ki je izvajal redno domače omrežje in regionalne lete v sosednje države. Opravljal je tudi čarterske in letalske taksi lete. Njegovo glavno oporišče je bilo mednarodno letališče Dakar-Yoff-Léopold Sédar Senghor.

Air Senok / Air Senok:

Air Senok (Pvt) Ltd je domači prevoznik s sedežem na Šrilanki, specializiran za različne čarterske storitve, kot so prevoz potnikov, nujna medicinska evakuacija, zračno oglaševanje, fotografiranje in snemanje. Njihova glavna baza je na letališču Ratmalana v Kolombu na Šrilanki . Upravljajo s tremi helikopterji Airbus H125.

Air Seoul / Air Seoul:

Air Seoul je južnokorejski nizkocenovnik in hčerinsko podjetje Asiana Airlines. Letalski prevoznik ima sedež na mednarodnem letališču Incheon v Seulu, od koder leti na mednarodne destinacije. Delovati je začelo 11. julija 2016.

Air Serbia / Air Serbia:

Air Serbia je letalski prevoznik Srbije. Sedež podjetja je v Beogradu v Srbiji, glavno vozlišče pa je beograjsko letališče Nikola Tesla. Letalska družba je bila prej imenovana Jat Airways, dokler ni bila leta 2013 preimenovana in preimenovana v blagovno znamko. Leta 2021 je bilo podjetje odlikovano z redom Karađorđeve zvezde.

Air Serbia_Cargo / Air Serbia:

Air Serbia je letalski prevoznik Srbije. Sedež podjetja je v Beogradu v Srbiji, glavno vozlišče pa je beograjsko letališče Nikola Tesla. Letalska družba je bila prej imenovana Jat Airways, dokler ni bila leta 2013 preimenovana in preimenovana v blagovno znamko. Leta 2021 je bilo podjetje odlikovano z redom Karađorđeve zvezde.

Air Serbia_destinacije / Seznam destinacij Air Serbia:

Od avgusta 2019 Air Serbia ponuja 60 destinacij v 32 državah, vključno s vozlišči na beograjskem letališču Nikola Tesla in letališču Konstantin Veliki. Izvajajo tudi sezonske čarterske počitniške poti pod blagovno znamko Aviolet, ki trenutno ponujajo destinacije v Egiptu, Grčiji, Italiji, Maroku, Španiji, Tuniziji in Turčiji.

Air Serv / Air Serv International:

Air Serv International je neprofitna humanitarna organizacija, ki z letali leti za reševalce in zaloge za pomoč žrtvam nesreč na nekaterih najbolj oddaljenih in zahtevnih območjih na svetu. Leti tam, kjer drugi letalski prevozniki ne morejo ali nočejo leteti. Sedež ima v Warrentonu v Virginiji v ZDA.

Air Serv_International / Air Serv International:

Air Serv International je neprofitna humanitarna organizacija, ki z letali leti za reševalce in zaloge za pomoč žrtvam nesreč na nekaterih najbolj oddaljenih in zahtevnih območjih na svetu. Leti tam, kjer drugi letalski prevozniki ne morejo ali nočejo leteti. Sedež ima v Warrentonu v Virginiji v ZDA.

Air Serv_Limited / Air Serv Limited:

Air Serv Limited je tudi Air Serv Uganda Limited , letalsko podjetje s sedežem v Ugandi, ki ponuja letalske storitve čarterskega prevoza v države Velikih afriških jezer, vzdrževanje in popravila letal ter humanitarne dostave tovora v regiji. Air Serv Limited je neprofitna hčerinska družba neprofitne organizacije Air Serv International.

Letalski prevoz / letalski prevoz:

Letalski prevoz se lahko nanaša na:

  • Letalski prevoz, oblika zračnega prevoza za potnike ali tovor, na splošno s priznanim operativnim potrdilom ali licenco
  • Sherut Avir, letalske sile Haganah in predhodnica izraelskih zračnih sil
  • Letalska služba ameriške vojske, (1918-1926), predhodnica ameriških zračnih sil
Letalska služba, _Inc._Hangar_at_Bellanca_Airfield / Letališče Bellanca:

Letališče Bellanca je bilo letališče, letalska tovarna in servisni hangar, ki sta ga leta 1928 zgradila Giuseppe Bellanca in Henry B. DuPont v Novem gradu v Delawareju. Nahaja se ob cesti 273 blizu reke Delaware, obrat je izdelal približno 3000 letal, preden so ga zaprli leta 1954.

Letalska služba, _United_States_Army / Letalska služba vojske ZDA:

Letalska služba ameriške vojske ( USAAS ) je bila zračna vojna komponenta ameriške vojske med letoma 1918 in 1926 in predhodnica ameriških zračnih sil. Ustanovljena je bila kot neodvisna, a začasna veja ameriškega vojnega ministrstva med prvo svetovno vojno z dvema izvršnima ukazoma predsednika Woodrowa Wilsona: 24. maja 1918, ki je nadomestil letalski oddelek Signalnega korpusa kot državno letalsko silo; in 19. marca 1919, ki je ustanovil vojaškega direktorja zračne službe za nadzor vseh letalskih dejavnosti. Njeno življenje se je podaljšalo še eno leto julija 1919, v tem času pa je kongres sprejel zakonodajo, potrebno za ustanovitev stalne poslovne enote. Zakon o narodni obrambi iz leta 1920 je zračni službi določil status "bojne roke črte" vojske ZDA z poveljstvom generalmajorja.

Zračni prevoz_ (večznačno) / Zračni prevoz:

Letalski prevoz se lahko nanaša na:

  • Letalski prevoz, oblika zračnega prevoza za potnike ali tovor, na splošno s priznanim operativnim potrdilom ali licenco
  • Sherut Avir, letalske sile Haganah in predhodnica izraelskih zračnih sil
  • Letalska služba ameriške vojske, (1918-1926), predhodnica ameriških zračnih sil
Air Service_Command / Air Materiel Command:

Poveljstvo zračnega materiala ( AMC ) je bilo poveljstvo zračnih sil Združenih držav in zračnih sil ZDA. Njegov sedež je bil v letalski bazi Wright-Patterson v Ohiu. Leta 1961 je bilo poveljstvo preimenovano v poveljstvo logistike zračnih sil, nekatere njegove funkcije pa prenesene na novo poveljstvo zračnih sil.

Naredba zračne službe, _Mediteransko_teater_operacij / Poveljstvo zračne službe, Sredozemsko gledališče operacij:

Sredozemsko gledališče operacij zračnega poveljstva zračnih sil je bila logistična organizacija ameriške vojske. Sedež in sedež je imel v Neaplju v Italiji. Prvotno je bilo XII poveljstvo letalskih sil, del dvanajstega letalskega letalstva, po 1. januarju 1944 pa je postalo poveljstvo služb AAF, Sredozemsko gledališče operacij. Enota je bila dodeljena neposredno vojaškim zračnim silam, Mediteranskem gledališču operacij in je nadzorovala letališča in poddepoje v Sredozemskem gledališču operacij.

Air Service_Gabon / Air Service Gabon:

Air Service Gabon je bila letalska družba s sedežem v Librevillu v Gabonu. Ustanovljen je bil leta 1965 in je opravljal redne lete ter potniške in čarterske storitve v Zahodni Afriki. Njegovo glavno oporišče je bilo mednarodno letališče Libreville. Družba je napovedala, da je prenehala delovati 3. avgusta 2010.

Air Service_Plus / Air Service Plus:

Air Service Plus je bila nizkocenovna letalska družba s sedežem v Pescari v Abruzzu v Italiji. Izvajala je storitve do evropskih destinacij. Lete trenutno opravlja francoska letalska družba Axis Airways. Njegova glavna baza je mednarodno letališče Abruzzo v Pescari.

Air Service_Production_Center_No._2 / Romorantin - Letalski odred Pruniers:

Romorantin - Pruniers Air Detachment je vojaški objekt francoskih zračnih sil, ki se nahaja 6 km jugozahodno od Romorantin-Lanthenay, v departmaju Loir-et-Cher v osrednji Franciji.

Air Training_Training / Training of Air Service:

Air Service Training (AST) je organizacija v Perthu na Škotskem, ki že od leta 1931 usposablja inženirje in pilote za letalske družbe, vzdrževalne organizacije in vojsko. Je v lasti Perth College UHI, usposabljanje pa poteka v kampusu univerze in na Letališče Perth, blizu Scone. Poleg tega, da ima AST odobreno odobritev osnovnega usposabljanja iz dela 147 UKCAA, ima AST tudi odobritev neposrednega tujega dela EASA 147 in osnovno usposobljenost NAPAR 147.

Zračne storitve_ Sporazum / Sporazum o zračnem prevozu:

Sporazum o zračnem prometu je dvostranski sporazum, ki omogoča mednarodne komercialne storitve zračnega prevoza med podpisnicami.

Air Services_Australia / Airservices Australia:

Airservices Australia je korporacija avstralske vlade, odgovorna za zagotavljanje varnih, varnih, učinkovitih in okolju odgovornih storitev letalski industriji v Avstralski letalski informacijski regiji (FIR). Nekatere odgovornosti letalskih služb vključujejo nadzor zračnega prometa, navigacijske in komunikacijske zmogljivosti dihalnih poti, objavljanje letalskih podatkov ter letališke reševalne in gasilske službe. Airservices Australia ima mednarodna partnerstva z ICAO, CANSO in IATA.

Letalske storitve_Cargo / Tovor za zračne storitve:

Air Services Cargo je bila kratkotrajna letalska družba s sedežem v mestu Panama v Panami. Letalska družba je obratovala med letoma 2002 in 2003 in je opravljala tovorne lete znotraj Amerike z mednarodnega letališča Albrook "Marcos A. Gelabert" v mestu Panama.

Air Services_of_India / Air Services of India:

Indijski zračni prevoz je bil zasebni letalski prevoznik s sedežem na letališču Juhu v Mumbaju v Indiji. Letalska družba je bila leta 1953 združena v korporacijo Indian Airlines.

Zračni Sejšeli / Zračni Sejšeli:

Air Seychelles je nacionalna letalska družba Republike Sejšeli. Njegov sedež se nahaja na mednarodnem letališču Sejšeli na otoku Mahé in opravlja medotočne ter mednarodne in čarterske lete. Letalska družba je trenutno v 40-odstotni lasti družbe Etihad Airways.

Zračni Sejšeli_Destinacije / Zračni Sejšeli:

Air Seychelles je nacionalna letalska družba Republike Sejšeli. Njegov sedež se nahaja na mednarodnem letališču Sejšeli na otoku Mahé in opravlja medotočne ter mednarodne in čarterske lete. Letalska družba je trenutno v 40-odstotni lasti družbe Etihad Airways.

Air Seychelles_destinations / Air Seychelles:

Air Seychelles je nacionalna letalska družba Republike Sejšeli. Njegov sedež se nahaja na mednarodnem letališču Sejšeli na otoku Mahé in opravlja medotočne ter mednarodne in čarterske lete. Letalska družba je trenutno v 40-odstotni lasti družbe Etihad Airways.

Air Shares_Elite / Air Shares Elite:

Air Shares Elite je ponujal delno lastništvo in najem zasebnih visoko zmogljivih letal.

Skupna raba zraka / skupna raba zraka:

Air Sharing je bila aplikacija za skupno rabo datotek in ogled dokumentov za operacijski sistem iOS. Aplikacija omogoča uporabnikom, da trdi disk naprave namestijo prek brezžičnega interneta na računalnik in povlečejo in spustijo datoteke. Uporabniki so si lahko v iPhonu v mnogih priljubljenih oblikah ogledali tudi datoteke in jih upravljali. Ob nalaganju aplikacije na iPhone, iPod touch ali iPad je pogled prikazal datoteke, shranjene v programski opremi. Ikona na dnu je pokazala naslov IP in naslov Apple Bonjour. Ob vnosu enega od teh v naslovno vrstico spletnega brskalnika je bil prikazan preprost vmesnik, ki temelji na HTML-ju, kamor je bilo mogoče datoteke prenesti in naložiti. Skupna raba zraka bi se lahko s pomočjo WebDAV preslikala tudi kot omrežni pogon.

Air Shenpix / Airtransse:

airtransse je bil letalski prevoznik s sedežem v Nichinan Trading Building Shinjuku, Tokio, Japonska. Izvaja redne potniške storitve. Njegova glavna baza je letališče Hakodate v Hakodateju, s vozliščem na letališču New Chitose; oba sta na Hokaidu.

Železniška postaja Air Ship_Halt_railway_station / Airport Halt:

Železniška postaja Airport Halt , znana tudi kot postaja letališča Jinnah, se nahaja v Karačiju v Sindhu v Pakistanu.

Letalski šov / letalski šov:

Letalski šov je javni dogodek, na katerem so razstavljena letala. Pogosto vključujejo demonstracije akrobacije, ne da bi jih imenovali "statične letalske razstave" z letali, parkiranimi na tleh.

Air Show_No._1 / Air Show No. 1:

Air Show No. 1 je album, ki ga je za italijansko založbo Black Saint posnel improvizacijski kolektiv New Air, v katerem nastopajo Henry Threadgill, Fred Hopkins in Pheeroan akLaff, Cassandra Wilson pa daje glas v treh izborih.

Letalske oddaje / letalska oddaja:

Letalski šov je javni dogodek, na katerem so razstavljena letala. Pogosto vključujejo demonstracije akrobacije, ne da bi jih imenovali "statične letalske razstave" z letali, parkiranimi na tleh.

No comments:

Post a Comment