Friday, April 30, 2021

Air Van_International/Air Van Airlines

Air Van_International / Air Van Airlines:

Air-Van Airlines je bila letalska družba s sedežem v Armeniji. Prisilna je bila ustavitev operacij, potem ko se je armenska uprava za civilno letalstvo odločila, da ne bo podaljšala potrdila letalskega prevoznika. Za čarterske storitve je upravljal dva B747-200 in DC-10.

Air Vanuatu / Air Vanuatu:

Air Vanuatu je letalska družba s sedežem v hiši Air Vanuatu, Port Vila v Vanuatuju. Je nacionalni letalski prevoznik Vanuatuja, ki vozi do Avstralije, Nove Zelandije, Nove Kaledonije in točk v južnem Tihem oceanu. Njegova glavna baza je mednarodno letališče Bauerfield, Port Vila.

Air Vanuatu_Flight_241 / Air Vanuatu Flight 241:

28. julija 2018 je letalo 241 družbe Air Vanuatu , ki ga je opravila registracija ATR-72 YJ-AV71, med letom letalskega potniškega letališča Whitegrass, Tanna do mednarodnega letališča Bauerfield, Port Vila, Vanuatu, utrpelo požar v motorju. Ob pristanku v Port Vila se je zgodil izlet na vzletno-pristajalno stezo. Letalo je trčilo z dvema otokoma Britten-Norman Island, pri čemer je enega odpisalo, drugega pa močno poškodovalo. Trinajst od 43 oseb na krovu se je lažje poškodovalo.

Air Vegas / Air Vegas:

Air Vegas je bila letalska družba s sedežem na območju letališkega terminala North Las Vegas v severnem Las Vegasu v Nevadi. Izvajal je dnevne oglede iz Las Vegasa v Veliki kanjon. Pred selitvijo na severno letališče v Las Vegasu so bile njegove glavne baze mednarodno letališče McCarran (LAS), Las Vegas in letališče Henderson Executive (HND) v Las Vegasu.

Air Vegas_Airlines / Air Vegas:

Air Vegas je bila letalska družba s sedežem na območju letališkega terminala North Las Vegas v severnem Las Vegasu v Nevadi. Izvajal je dnevne oglede iz Las Vegasa v Veliki kanjon. Pred selitvijo na severno letališče v Las Vegasu so bile njegove glavne baze mednarodno letališče McCarran (LAS), Las Vegas in letališče Henderson Executive (HND) v Las Vegasu.

Odzračevalnik / prezračevanje (arhitektura):

Prezračevanje je namerno vnašanje zunanjega zraka v prostor. Prezračevanje se uporablja predvsem za nadzor kakovosti zraka v zaprtih prostorih z redčenjem in izpodrivanjem onesnaževal v zaprtih prostorih; lahko se uporablja tudi za nadzor notranje temperature, vlažnosti in gibanja zraka, da koristi toplotnemu udobju, zadovoljstvu z drugimi vidiki notranjega okolja ali drugim ciljem.

Air Venture_Oshkosh / EAA AirVenture Oshkosh:

EAA AirVenture Oshkosh je vsakoletna letalska razstava in srečanje letalskih navdušencev, ki se vsako poletje odvija na regionalnem letališču Wittman in sosednjem letališču Pioneer v kraju Oshkosh, Wisconsin, ZDA. Južni del razstavnega prostora, kot tudi Camp Scholler, se nahaja v mestu Nekimi, baza za prihod hidroplanov na jezero Winnebago pa je v Črnem volku. Letalsko razstavo prireja Eksperimentalno letalsko združenje (EAA), mednarodna organizacija splošnega letalstva s sedežem v Oshkosh-u, in je največja tovrstna organizacija na svetu. Predstava traja en teden, običajno se začne v ponedeljek zadnjega polnega tedna v juliju. Med zborovanjem je letališki nadzorni stolp, frekvenca 118,5, najprometnejši na svetu.

Air Venture_Tours / Air Venture Tours:

Air Venture Tours je bil zasebni letalski prevoznik s sedežem na mednarodnem letališču Guatemala La Aurora. V glavnem opravlja čarterske lete po vsem svetu Maya do turističnih destinacij, kot so Tikal, Copan, Palenque, Bay Islands v Hondurasu. Specializiran za vrhunski turizem.

Air Vermont / Air Vermont:

Air Vermont je bil primestni letalski prevoznik v ZDA s sedežem v Morrisvilleu v Vermontu. Ustanovljen je bil leta 1981, vendar je leta 1984 prekinil obratovanje. Služil je več letališčem, ki jih redni letalski prevoz ne opravlja več.

Air Via / Air VIA:

Air VIA je bila čarterska letalska družba s sedežem v Sofiji v Bolgariji, ki je opravljala čarterske lete v imenu evropskih organizatorjev potovanj. Večina letov Air VIA je potekala z evropskih destinacij na letališče Varna in letališče Burgas, letalska družba je ponujala tudi storitve najema mokrih vozil.

Air Via_Bulgarian_Airways / Air VIA:

Air VIA je bila čarterska letalska družba s sedežem v Sofiji v Bolgariji, ki je opravljala čarterske lete v imenu evropskih organizatorjev potovanj. Večina letov Air VIA je potekala z evropskih destinacij na letališče Varna in letališče Burgas, letalska družba je ponujala tudi storitve najema mokrih vozil.

Air Vias / Air Vias:

Air Vias je bila prva brazilska letalska družba, namenjena izključno čarterskim letom. Deloval je med letoma 1993 in 1995.

Letalski podmaršal / letalski podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Letalski podmaršal_Harry_Gill / Harry Gill (častnik RAF):

Letalski podmaršal Harry Gill CB OBE, znan tudi Jimmy , je bil britanski pilot lovca iz druge svetovne vojne, ki je kasneje postal zračni podmaršal in leta 1976 postal generalni direktor za inženiring in oskrbo na ministrstvu za obrambo. kraljeva srebrna medalja v Bisleyju leta 1951.

Letalski podmaršal_Ky / Nguyễn Cao Kỳ:

Nguyễn Cao Kỳ je bil vietnamski vojaški častnik in politik, ki je bil v šestdesetih letih šef letalskih sil Republike Vietnam, preden je državo vodil kot premier Južnega Vietnama v vojaški hunti med letoma 1965 in 1967. Nato pa do Po upokojitvi iz politike leta 1971 je bil podpredsednik grozljivega tekmeca generala Nguyễna Văna Thiăuja v nominalno civilni administraciji.

Letalski podmaršal_Malcolm_Henderson / Malcolm Henderson:

Letalski podmaršal Malcolm Henderson je bil med prvo svetovno vojno pilot kraljevega letečega korpusa in med drugo svetovno vojno višji poveljnik kraljevega letalstva.

Letalski podmaršal_R_E_Saul / Richard Saul:

Letalski podmaršal Richard Ernest Saul je bil pilot med prvo svetovno vojno in med drugo svetovno vojno višji poveljnik kraljevega letalstva.

Letalski podmaršal_R_Lacey / Richard Lacey:

Letalski podmaršal Richard Howard Lacey je upokojeni oficir kraljevskih zračnih sil, ki je bil poveljnik britanskih sil na Cipru in državni vojaški predstavnik Združenega kraljestva v Natovem štabu pri SHAPE v Belgiji.

Zračni podmaršal / letalski podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Zračni podpredsednik / letalski podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Letalski podmaršal / letalski podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Zračni podmaršal / letalski podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Air Vice_Marshal_ (Avstralija) / Air Vice-Marshall:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Air Vice_Marshal_ (Indija) / Air Vice Maršal (Indija):

Letalski podmaršal je letalski častnik z dvema zvezdama v indijskih zračnih silah. To je tretji najvišji aktivni čin v indijskih zračnih silah. Letalski podmaršal se uvršča nad rang letalskega komodorja z eno zvezdico in pod čin letalskega maršala s tremi zvezdami.

Air Vice_Marshal_EPB_Liyanage / EPB Liyanage:

Letalski podmaršal EPB Liyanage , CEng, psc, MRAeS, FIE (SL) je upokojeni častnik letalskih sil Šrilanke, nekdanji direktor generalnega inženiringa in direktor inšpekcijskih pregledov in varnosti.

Air Vice_Marshal_Farooq_Umar / Farooq Umar:

Podmaršal zrakoplovstva Farooq Umar , rojen Faisalabad, 1941, (sin Miana Muhammada Nurullaha se je leta 1958 pridružil pakistanskim zračnim silam in leta 1960 z odliko diplomiral kot bojni / bojni pilot na letalski akademiji v Risalpurju, potem ko je osvojil trojne odlikovanja, tj. Honor, pokal za najboljšega pilota in pokal za akademike. Nato je leta 1961 osvojil pokal za pretvorbo reaktivnih letal in nagrado "Top Gun" ter zvitek časti iz šole vodje borcev leta 1971.

Air Vice_Marshal_Francis_Masson_ (Frank) _Bladin / Frank Bladin:

Letalski podmaršal Francis Masson ( Frank ) Bladin je bil višji poveljnik kraljevskih avstralskih zračnih sil (RAAF). Rodil se je v podeželski Viktoriji, leta 1920 je diplomiral na Royal Military College v Duntroonu. Bladin je leta 1923 prestopil iz vojske v zračne sile in se naučil leteti v RAAF Point Cook v državi Victoria. Preden je leta 1934 prevzel poveljstvo eskadrile št. 1, je imel sestanke za usposabljanje. Tih, a merodajen, so mu vzdevek vzel vzdevek "Oče" v čast skrbi, ki jo je izkazoval za dobrobit svojega osebja.

Air Vice_Marshal_Francis_Masson_ (Frank) _Bladin_CB, _CBE / Frank Bladin:

Letalski podmaršal Francis Masson ( Frank ) Bladin je bil višji poveljnik kraljevskih avstralskih zračnih sil (RAAF). Rodil se je v podeželski Viktoriji, leta 1920 je diplomiral na Royal Military College v Duntroonu. Bladin je leta 1923 prestopil iz vojske v zračne sile in se naučil leteti v RAAF Point Cook v državi Victoria. Preden je leta 1934 prevzel poveljstvo eskadrile št. 1, je imel sestanke za usposabljanje. Tih, a merodajen, so mu vzdevek vzel vzdevek "Oče" v čast skrbi, ki jo je izkazoval za dobrobit svojega osebja.

Air Vice_Marshal_Francis_Masson_Bladin / Frank Bladin:

Letalski podmaršal Francis Masson ( Frank ) Bladin je bil višji poveljnik kraljevskih avstralskih zračnih sil (RAAF). Rodil se je v podeželski Viktoriji, leta 1920 je diplomiral na Royal Military College v Duntroonu. Bladin je leta 1923 prestopil iz vojske v zračne sile in se naučil leteti v RAAF Point Cook v državi Victoria. Preden je leta 1934 prevzel poveljstvo eskadrile št. 1, je imel sestanke za usposabljanje. Tih, a merodajen, so mu vzdevek vzel vzdevek "Oče" v čast skrbi, ki jo je izkazoval za dobrobit svojega osebja.

Air Vice_Marshal_Ky / Nguyễn Cao Kỳ:

Nguyễn Cao Kỳ je bil vietnamski vojaški častnik in politik, ki je bil v šestdesetih letih šef letalskih sil Republike Vietnam, preden je državo vodil kot premier Južnega Vietnama v vojaški hunti med letoma 1965 in 1967. Nato pa do Po upokojitvi iz politike leta 1971 je bil podpredsednik grozljivega tekmeca generala Nguyễna Văna Thiăuja v nominalno civilni administraciji.

Air Vice_Marshal_Shahid_Lateef / Shahid Lateef:

Letalski maršal Shahid Lateef (urdu: شاہد لطیف ; HI, SI, Sbt) je upokojeni letalski maršal s tremi zvezdami pakistanskih zračnih sil, geostrateg in vojaški strateg in politični komentator. Shahid Lateef pripada iz pakistanskega mesta Sahiwal.

Air Vice_Marshall / zračni podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Zračni podmaršali / letalski podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Air Vice_Mshl / zračni podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Zračni podmaršal / letalski podmaršal:

Letalski podmaršal ( AVM ) je letalski častniški čin z dvema zvezdicama, ki izvira iz Kraljevskih zračnih sil in ga še vedno uporablja. Čin uporabljajo tudi letalske sile številnih držav, ki imajo zgodovinski britanski vpliv, in se včasih uporablja kot angleški prevod enakovrednega ranga v državah, ki imajo neangleško strukturo ranga letalstva. Letalski podmaršali se lahko na splošno imenujejo "zračni maršal".

Air Viet_Nam / Air Vietnam:

Leta 1946 do 1975 je bil Air Vietnam prvi letalski prevoznik Južnega Vietnama s sedežem v okrožju 1 v Saigonu. Letalska družba, ustanovljena pod njegovim veličanstvom, cesarjem Bảo Đạijem, je preletela več kot dva milijona potnikov, tudi med vietnamsko vojno, preden je propadla zaradi padca Saigona.

Air Vietnam / Air Vietnam:

Leta 1946 do 1975 je bil Air Vietnam prvi letalski prevoznik Južnega Vietnama s sedežem v okrožju 1 v Saigonu. Letalska družba, ustanovljena pod njegovim veličanstvom, cesarjem Bảo Đạijem, je preletela več kot dva milijona potnikov, tudi med vietnamsko vojno, preden je propadla zaradi padca Saigona.

Air Vietnam_727_Crash / Air Vietnam Let 706:

Letalski letalski prevoznik 70 Vietnam je bil letalo Boeing 727, ki je strmoglavilo 15. septembra 1974 v bližini letališke baze Phan Rang v Južnem Vietnamu.

Air Vietnam_C-54D_ (XV-NUG) / Air Vietnam:

Leta 1946 do 1975 je bil Air Vietnam prvi letalski prevoznik Južnega Vietnama s sedežem v okrožju 1 v Saigonu. Letalska družba, ustanovljena pod njegovim veličanstvom, cesarjem Bảo Đạijem, je preletela več kot dva milijona potnikov, tudi med vietnamsko vojno, preden je propadla zaradi padca Saigona.

Air Vietnam_C-54D_ (XV-NUI) / Air Vietnam:

Leta 1946 do 1975 je bil Air Vietnam prvi letalski prevoznik Južnega Vietnama s sedežem v okrožju 1 v Saigonu. Letalska družba, ustanovljena pod njegovim veličanstvom, cesarjem Bảo Đạijem, je preletela več kot dva milijona potnikov, tudi med vietnamsko vojno, preden je propadla zaradi padca Saigona.

Air Vietnam_Flight_706 / Air Vietnam Flight 706:

Letalski letalski prevoznik 70 Vietnam je bil letalo Boeing 727, ki je strmoglavilo 15. septembra 1974 v bližini letališke baze Phan Rang v Južnem Vietnamu.

Air Vietnam_Flight_706_hijacking / Air Vietnam Flight 706:

Letalski letalski prevoznik 70 Vietnam je bil letalo Boeing 727, ki je strmoglavilo 15. septembra 1974 v bližini letališke baze Phan Rang v Južnem Vietnamu.

Air Vietnam_Flight_727 / Air Vietnam Flight 706:

Letalski letalski prevoznik 70 Vietnam je bil letalo Boeing 727, ki je strmoglavilo 15. septembra 1974 v bližini letališke baze Phan Rang v Južnem Vietnamu.

Air Vigilance_Service / Storitev Air Vigilance:

Kostariškega letalskega letalstva uradno ni; edino obstoječe letalsko krilo je priključeno javnim silam Kostarike. Trenutno ta enota, uradno imenovana Air Vigilance Service , imenovana tudi Air Service, ne upravlja nobenega oboroženega vojaškega letala. Njegove glavne letalske baze se nahajajo na treh različnih točkah, San José pa je glavno operativno središče.

Air Vigillance_Service / Air Vigilance Service:

Kostariškega letalskega letalstva uradno ni; edino obstoječe letalsko krilo je priključeno javnim silam Kostarike. Trenutno ta enota, uradno imenovana Air Vigilance Service , imenovana tudi Air Service, ne upravlja nobenega oboroženega vojaškega letala. Njegove glavne letalske baze se nahajajo na treh različnih točkah, San José pa je glavno operativno središče.

Air Volga / Air Volga:

LCC Air Volga je bila letalska družba s sedežem v Volgogradu v Rusiji, ki je opravljala redne potniške lete in počitniške čarterje iz svoje baze na mednarodnem letališču Volgograd.

Air Volta / Air Burkina:

Air Burkina SA je nacionalna letalska družba Burkina Faso, ki opravlja redne prevoze iz svoje glavne baze na letališču Ouagadougou. do enega domačega cilja, Bobo-Dioulasso, pa tudi regionalne storitve za Togo, Benin, Mali, Niger, Slonokoščeno obalo, Senegal in Gano. Od leta 2001 do 2017 je bila letalska družba v večinski lasti konzorcija AKFED / IPS, zdaj pa je spet v državni lasti, poročajo pa, da se išče novega vlagatelja.

Air WA / MacRobertson Miller Airlines:

MacRobertson Miller Airlines (MMA) je bila zahodnoavstralska letalska družba, ki je poslovala med letoma 1927 in 1993. Po nakupu družbe Ansett Transport Industries leta 1968 je bila preimenovana v Ansett WA .

Air Wagon_International / Indonezija AirAsia:

PT Indonesia AirAsia , ki deluje kot Indonesia AirAsia , je poceni letalska družba s sedežem v Tangerangu v Indoneziji. Izvaja redne domače in mednarodne storitve in je indonezijski pridruženi prevoznik malezijske nizkocenovniške letalske družbe AirAsia. Njegova glavna baza je mednarodno letališče Soekarno-Hatta v Džakarti. Do julija 2010 je bilo družbi Indonesia Air Asia skupaj s številnimi indonezijskimi letalskimi družbami zaradi varnostnih razlogov prepovedano letenje v EU. Vendar je bila prepoved odpravljena julija 2010. Indonezija AirAsia je zaradi kakovosti letalskih prevoznikov uvrščena v kategorijo 1 s strani Indonezijske uprave za civilno letalstvo.

Zračni zrak / Dr. Martens:

Dr. Martens , znan tudi kot Doc Martens , Docs ali DMs , je britanska znamka obutve in oblačil s sedežem v Wollastonu v okrožju Wellingborough v Northamptonshiru v Angliji. Čeprav slovijo po svoji obutvi, izdelujejo tudi vrsto dodatkov - kot so izdelki za nego čevljev, oblačila in torbe. Njihovo obutev odlikujejo zračno oblazinjen podplat, zgornja oblika, pritrjena konstrukcija in rumeni šivi. Dizajnerski studio dr. Martensa je v mestu Camden Town v Londonu; proizvodnja je v Veliki Britaniji, na Kitajskem in na Tajskem. Družba kotira na Londonski borzi in je sestavni del indeksa FTSE 250.

Air Wales / Air Wales:

Air Wales je bil letalski prevoznik s sedežem na mednarodnem letališču Cardiff v kraju Rhoose, Vale of Glamorgan. Izvajala je redne regionalne prevoze znotraj Velike Britanije, pa tudi do Irske, Belgije in Francije. 23. aprila 2006 je Air Wales ustavil vse operacije, navajajoč "spiralne stroške" in "agresivno konkurenco" večjih nizkocenovnih letalskih družb.

Air Wales_ (1977) / Air Wales (1977):

Air Wales je bil letalski prevoznik, ki je letala med mednarodnim letališčem Cardiff in letališčem Hawarden v Flintshireju začel leta 1977 in končal 18 mesecev kasneje.

Air Wales_Omejeno / Air Wales:

Air Wales je bil letalski prevoznik s sedežem na mednarodnem letališču Cardiff v kraju Rhoose, Vale of Glamorgan. Izvajala je redne regionalne prevoze znotraj Velike Britanije, pa tudi do Irske, Belgije in Francije. 23. aprila 2006 je Air Wales ustavil vse operacije, navajajoč "spiralne stroške" in "agresivno konkurenco" večjih nizkocenovnih letalskih družb.

Air Wales_Ltd / Air Wales:

Air Wales je bil letalski prevoznik s sedežem na mednarodnem letališču Cardiff v kraju Rhoose, Vale of Glamorgan. Izvajala je redne regionalne prevoze znotraj Velike Britanije, pa tudi do Irske, Belgije in Francije. 23. aprila 2006 je Air Wales ustavil vse operacije, navajajoč "spiralne stroške" in "agresivno konkurenco" večjih nizkocenovnih letalskih družb.

Destinacije Air Wales / Seznam destinacij Air Wales:

Air Wales je služil naslednjim ciljem:

Air Wall_ (računalništvo) / zračna reža (mreženje):

Reža za zrak, zračni zid, zrak nastanek vrzeli ali prekine omrežje varnost omrežja ukrep zaposleni na enega ali več računalnikov, da se zagotovi varno računalniško omrežje fizično izolirani od nezavarovanih omrežjih, kot je javni internet ali nezavarovano lokalnega omrežja. Pomeni, da računalnik ali omrežje nima omrežnih vmesnikov, povezanih z drugimi omrežji, s fizično ali konceptualno zračno režo, ki je analogna zračni reži, ki se uporablja v vodovodu za vzdrževanje kakovosti vode.

Zračna vojna / Zračna vojna:

" Air War " je singl založbe Crystal Castles. Izšla je 17. decembra 2007 pri založbi Trouble Records kot 7 "vinil. Prejšnja različica pesmi je izšla julija 2006 kot B-Side to" Alice Practice "pri založbi Merok Records. Besedila so iz romana Jamesa Joycea iz leta 1922 Uliks v 11. poglavju: Sirene. Umetnost naslovnice je zbudila javno zanimanje zaradi nenavadne slike Ethana Katha in Alice Glass s sladolednimi korneti kot glavami.

Air War_ (igra) / Air War (igra):

Air War je vojna igra iz leta 1977, ki jo je objavila Simulations Publications, Inc.

Air War_College / Air War College:

Air War College (AWC) je višja šola za poklicno vojaško izobraževanje (PME) ameriških zračnih sil. Del letalske univerze ameriških zračnih sil AWC poudarja uporabo zraka, vesolja in kiberprostora v skupnih operacijah. Njegov sedež je v letalski bazi Maxwell v Montgomeryju v Alabami, višje poveljstvo pa je poveljstvo zračnega izobraževanja in usposabljanja (AETC) v letalski bazi Randolph v San Antoniu v Teksasu. Je ena od šestih vojnih kolegijev v okviru II. Programa izobraževanja za častnike ameriškega ministrstva za obrambo (JPME).

Air War_College, _Air_University / Air War College:

Air War College (AWC) je višja šola za poklicno vojaško izobraževanje (PME) ameriških zračnih sil. Del letalske univerze ameriških zračnih sil AWC poudarja uporabo zraka, vesolja in kiberprostora v skupnih operacijah. Njegov sedež je v letalski bazi Maxwell v Montgomeryju v Alabami, višje poveljstvo pa je poveljstvo zračnega izobraževanja in usposabljanja (AETC) v letalski bazi Randolph v San Antoniu v Teksasu. Je ena od šestih vojnih kolegijev v okviru II. Programa izobraževanja za častnike ameriškega ministrstva za obrambo (JPME).

Air War_College_paf / PAF Air War College:

PAF Air War College je akademska ustanova pakistanskih letalskih sil, ki nudi usposabljanje in izobraževanje predvsem oficirjem PAF v srednji karieri ter omejenemu številu častnikov pakistanske mornarice, pakistanske vojske in častnikov različnih zavezniških sil. Nahaja se v bazi PAF Faisal v mestu Karači.

Air War_Plans_Division / Division Air Plans Division:

Oddelek za načrte zračnih vojn (AWPD) je bila ameriška vojaška organizacija, ustanovljena za izdelavo dolgoročnih vojnih načrtov. Enota, ki jo je vodil Harold L. George, je bila julija 1941 zadolžena, da predsedniku Franklinu D. Rooseveltu zagotovi "splošne proizvodne zahteve, potrebne za premagovanje naših potencialnih sovražnikov". Načrti, ki so bili izdelani na AWPD, so se sčasoma izkazali za pomembne pri porazu nacistične Nemčije.

Air War_School_Klotzsche / Air War School Klotzsche:

Šola zračne vojne Klotzsche, znana tudi kot Luftkriegsschule 1, je bila nekdanja šola Luftwaffeja v dresdenskem sposojanju Klotzsche. Letalska vojna šola Klotzsche je bila zgrajena leta 1935 po načrtu Ernsta Sagebiela skupaj z arhitektom Walterjem in Johnom Krügerjem. Šola je bila uporabljena v času tretjega rajha, dokler ni bila razpuščena 5. marca 1945.

Air Warefare_Destroyer / Destroyer:

V pomorski terminologiji je rušilec hitra, vodljiva, dolgotrajna vojna ladja, ki naj bi spremljala večja plovila v floti, konvoju ali bojni skupini in jih branila pred močnimi napadalci kratkega dosega. Prvotno jih je razvil Fernando Villaamil konec 19. stoletja za špansko mornarico kot obrambo pred torpednimi čolni, v času rusko-japonske vojne leta 1904 pa so bili ti "uničevalci torpednih čolnov" (TBD) "veliki, hitri , in močno oboroženi torpedni čolni, namenjeni uničenju drugih torpednih čolnov ". Čeprav so mornarice od leta 1892 izraz "rušilec" uporabljale zamenljivo s "TBD" in "rušilec torpednih čolnov", je bil izraz "uničevalec torpednih čolnov" v prvi svetovni vojni na splošno skrajšan v besedo "uničevalec". .

Zračna vojska / zračna vojna:

Zračno vojskovanje je uporaba vojaških letal in drugih letečih strojev v vojskovanju. Zračna vojska vključuje bombnike, ki napadajo sovražnikove objekte ali koncentracijo sovražnikovih čet ali strateških ciljev; Borba lovskih letal za nadzor zračnega prostora; napadalna letala, ki izvajajo tesno zračno podporo proti zemeljskim ciljem; pomorsko letalstvo leti proti morskim in bližnjim kopenskim ciljem; jadralna letala, helikopterji in druga letala za nošenje zračnih sil, kot so padalci; zračni tankerji za podaljšanje časa delovanja ali dosega; in vojaška transportna letala za premikanje tovora in osebja. V preteklosti so vojaška letala vključevala balone, lažje od zraka, na katerih so bili opazovalci topništva; zračne ladje, lažje od zraka, za bombardiranje mest; različne vrste izvidniških, nadzornih in zgodnjih opozorilnih letal z opazovalci, kamerami in radarsko opremo; torpedni bombniki za napad na sovražnikove ladje; in vojaška letala za reševanje zrak-morje za reševanje padlih letalcev. Sodobna zračna vojska vključuje rakete in brezpilotna letala. Površinske sile se bodo verjetno odzvale na sovražnikovo zračno dejavnost s protiletalskim bojevanjem.

Air Warfare_Center / Warfare Center letalskih sil ZDA:

Ameriški vojaški center letalskih sil ( USAFWC ) v letalski bazi Nellis v Nevadi poroča neposredno poveljstvu zračnih sil. Center je bil ustanovljen 1. septembra 1966 kot Center za taktično bojno orožje ameriških zračnih sil. Leta 2005 se je preimenoval v ameriški vojaški center letalskih sil.

Air Warfare_Centre / Center za zračno in vesoljsko vojskovanje:

Center za zračno in vesoljsko vojskovanje (AWSC) je organizacija za raziskave in preizkušanje kraljevih zračnih sil s sedežem v RAF Waddington v Lincolnshiru. V bližini ima podružnico za usposabljanje kot enoto za vlaganje RAF Cranwell in drugih podružnic drugje, vključno z RAF High Wycombe, RAF Brize Norton, MOD Boscombe Down in RAF Odiham.

Air Warfare_Centre_RAAF / Center za zračno bojevanje RAAF:

Center za zračno vojskovanje ( AWC ) je skupina elementov sil Kraljevskih avstralskih zračnih sil (RAAF) s sedežem v bazi RAAF v Edinburghu. Prej je bil imenovan Aerospace Operational Support Group AOSG in je bil leta 2016 preoblikovan v AWC.

Air Warfare_Destroyer / uničevalec razreda Hobart:

Razred Hobart je ladijski razred treh rušilcev zračnega bojevanja (AWD), zgrajen za kraljevo avstralsko mornarico (RAN). Načrtovanje ladij za zamenjavo fregate razreda Adelaide in obnovo zmogljivosti, ki so jo zadnjič pokazali rušilci Perth- Class, se je začelo leta 2000, sprva v okviru projekta nabave SEA 1400 , ki je bil ponovno imenovan za SEA 4000 . Čeprav se oznaka "Air Warfare Destroyer" uporablja za opis ladij, namenjenih obrambi mornariških sil pred letalskim in raketnim napadom, naj bi načrtovani avstralski rušilci delovali tudi v podpornih vlogah proti površini, proti podmornici in mornarici. .

Air Warfare_Officer _-_ Command, _Control_and_Communications / Letalske sile Republike Singapur:

Letalske sile Republike Singapur ( RSAF ) so zračni del Singapurskih oboroženih sil. Prvič je bilo ustanovljeno 1. septembra 1968 kot Singapursko poveljstvo zračne obrambe (SADC). 1. aprila 1975 se je preimenovalo v letalsko silo Republike Singapur.

Air Warfare_Officer_% E2% 80% 93_Command, _Control_and_Communications / Letalske sile Republike Singapur:

Letalske sile Republike Singapur ( RSAF ) so zračni del Singapurskih oboroženih sil. Prvič je bilo ustanovljeno 1. septembra 1968 kot Singapursko poveljstvo zračne obrambe (SADC). 1. aprila 1975 se je preimenovalo v letalsko silo Republike Singapur.

Air Warfare_and_Training_Division / Naval Air Division (Royal Navy):

Letalski oddelek, prvotno znan kot letalski odsek in kasneje znan kot pomorski zračni oddelek, je bil prvič ustanovljen leta 1924 in je bil Direktorat mornariškega štaba Admiralitete, ki je bil prvotno odgovoren za operativni nadzor zrakoplovov, ki jih je letalski službi dobavljala kraljeva mornarica. Ministrstvo. Leta 1939 je dobil popoln nadzor nad vsemi zadevami, povezanimi z administracijo, nadzorom, politiko in organizacijo flote Air Arm, doživel je različne spremembe imena, dokler ni bil prevzet kot del združitve Admiralitete v novo obrambno ministrstvo leta Aprila 1964 kot del mornariškega oddelka, kjer se je nadaljeval do maja 1966, ko je bil njegov mandat spremenjen in ko je postal Direktorat za pomorsko vojskovanje.

Air Warning_Squadron_ (Air_Transportable) / Assault zračne opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_ (Air_Transportable) _10 / Assault zračno opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_ (Air_Transportable) _15 / Assault zračno opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_ (Air_Transportable) _20 / Assault zračno opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_ (Air_Transportable) _5 / Assault zračno opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_1 / Marine Air Control Squadron 1:

Marine Air Control Squadron 1 (MACS-1) je eskadrila zračnega poveljevanja in nadzora letal Združenih držav Amerike. Eskadrila zagotavlja zračni nadzor, nadzor zračnega prometa, prestrezanje s tlemi in povezljivost letalskih podatkovnih povezav za I morsko ekspedicijsko silo. To je bila prva eskadrila za zračno opozarjanje, ki je bila dana v obratovanje v okviru novega programa za zračno opozarjanje marincev in je druga najstarejša letalska enota za poveljevanje in nadzor v marincih. Eskadrila ima sedež na letališču Marine Corps Air Station Yuma in spada pod skupino Marine Air Control Group 38 in 3. krilo morskih letal.

Air Warning_Squadron_10 / Assault zračno opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_11 / Marine Air Control Squadron 2:

Marine Air Control Squadron 2 (MACS-2) je eskadrila zračnega poveljevanja in nadzora letal Združenih držav Amerike. Eskadrila zagotavlja letalski nadzor, prestrezanje s tlemi in nadzor zračnega prometa za II morsko ekspedicijsko silo. Sedež imajo na letališki postaji Marine Corps Cherry Point in spadajo pod skupino Marine Air Control Group 28 in 2. krilo morskih letal.

Air Warning_Squadron_12 / Marine Air Control Squadron 3:

Marine Air Control Squadron 3 (MACS-3) je bila nekdanja eskadrilja zračnega poveljevanja in nadzora letal ZDA. V poznejših letih je služil tudi kot operativna preizkusna in ocenjevalna eskadrila. Prvotno ustanovljeno v 2. svetovni vojni kot eskadrilja za zračno opozarjanje 12 (AWS-12), prvotno poslanstvo pa je bilo zagotavljanje zračnega nadzora in prestrezanja s tal (GCI) za sile marincev med amfibijskimi operacijami. Eskadrila med drugo svetovno vojno ni sodelovala v bojnih operacijah, vendar se je med korejsko vojno razporedila in delovala. Leta 1961 je bil MACS-3 premeščen iz flotnih pomorskih sil v upravni nadzor Air, flote Marine Force Pacific, da bi služil kot operativna preizkusna in ocenjevalna eskadrila za takrat največji raziskovalni in razvojni projekt v Marine Corps - morski taktični podatkovni sistem (MTDS). Po končanem testiranju MTDS je Marine Corps ugotovil, da ni dovolj osebja za razvoj, testiranje in pridobivanje nove digitalne opreme. 1. julija 1970 je bil MACS-3 razstavljen, njegova struktura in oprema pa sta bila uporabljena za oblikovanje podporne dejavnosti taktičnih sistemov morskih korpusov (MCTSSA) v baznem taborišču Marine Corps Pendleton v Kaliforniji. Omeniti velja, da MCTSSA nima rodu in odlikovanja MACS-3.

Air Warning_Squadron_13 / Marine Air Control Squadron 4:

Marine Air Control Squadron 4 (MACS-4) je eskadrilja zračnega poveljevanja in nadzora letalskega mornariškega korpusa Združenih držav Amerike, ki zagotavlja nadzorovanje zraka s prestrezanja in nadzora zračnega prometa za III morske ekspedicijske sile. Prvotno oblikovana v drugi svetovni vojni se je najpomembnejša bojna operacija eskadrile zgodila med vietnamsko vojno, ko je bila prva enota, ki je kdaj uporabljala sistem morskih taktičnih podatkov. Trenutno imajo sedež na letalski postaji Marine Corps Futenma in spadajo pod poveljstvo nadzorne skupine Marine Air 18 in 1. krila morskih letal.

Air Warning_Squadron_14 / Air Warning Squadron 14:

Air Warning Squadron 14 (AWS-14) je bila med drugo svetovno vojno letalska poveljniška in nadzorna eskadrila Marine Corps. Primarno poslanstvo eskadrile je bilo zagotavljanje zračnega nadzora in zgodnje opozarjanje na približevanje sovražnih letal med amfibijskimi napadi. Sestavljena junija 1944, je bila ena izmed peščice zračno-opozorilnih eskadrilj, ki med vojno nikoli ni mogla razporediti v tujino. Eskadrila je bila razgrajena kmalu po koncu vojne novembra 1945. Do danes nobena druga eskadrila marincev ni nosila rodu in priznanj AWS-14, da bi vključevala nekdanjo rezervno eskadriljo morskega zračnega nadzora 14 (MACS-14).

Air Warning_Squadron_15 / Assault zračno opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_16 / Marine Air Control Squadron 5:

Marine Air Control Squadron 5 (MACS-5) je bila letalska poveljniška in nadzorna eskadrila Marine Corps ZDA. Eskadrila je zagotavljala zračni nadzor in zgodnje opozarjanje, medtem ko je bila aktivna od leta 1944 do leta 1993. Nazadnje so imele sedež na letališki postaji morske vojske Beaufort v Južni Karolini in so spadale pod poveljstvo nadzorne skupine morskih zrakoplovov 28 (MACG-28) in 2. marine. Krilo letala.

Air Warning_Squadron_17 / Marine Air Control Squadron 6:

Vodna enota za nadzor zračnega prometa 6 (MACS-6) je bila letalska poveljniška in nadzorna eskadrila mornariškega korpusa ZDA. Eskadrila je zagotavljala zračni nadzor in zgodnje opozarjanje, medtem ko je delovala od leta 1944 do 1998. Nazadnje so imele sedež na letališki postaji Marine Corps Cherry Point v Severni Karolini in so spadale pod poveljstvo nadzorne skupine za morski zrak 28 (MACG-28) in 2. morskega letala. Krilo.

Air Warning_Squadron_18 / Marine Air Control Squadron 8:

Marine Air Control Squadron 8 (MACS-8) ​​je bila letalska poveljniška in nadzorna eskadrila Marine Corps ZDA. Eskadrila je zagotavljala zračni nadzor in zemeljsko nadzorovano prestrezanje (GCI). Prvotno ustanovljena v 2. svetovni vojni kot eskadrilja za zračno opozarjanje 18 (AWS-18), je eskadrila služila kot enota za usposabljanje in nadomeščanje, dokler ni bila aprila 1947 razpuščena kot del povojnega črpanja sil. Ponovno aktivirana leta 1952 med korejsko vojno, je eskadrila v šestdesetih letih sodelovala v številnih napotitvah na Daljni vzhod. Leta 1969 je bila eskadrila premeščena na Japonsko, leta 1971 je bila razgrajena, ko so zadnje enote marincev odhajale iz Južnega Vietnama. Nazadnje so imeli sedež na letališču Marine Corps Futenma na Okinawi na Japonskem in so bili pod poveljstvom nadzorne skupine za pomorski zračni promet 18 (MACG-18) in 1. krila morskih letal.

Air Warning_Squadron_2 / Air Warning Squadron 2:

Air Warning Squadron 2 (AWS-2) je bila med drugo svetovno vojno eskadrila letalskega poveljstva in nadzora Združenih držav Amerike. Eskadrila je bila zadolžena za zagotavljanje zračnega nadzora in zgodnje opozarjanje med napadi na amfibije. Sodelovali so v bitki na Guamu leta 1944 in se sčasoma preselili v Peleliu leta 1945 in prevzeli odgovornost za zračno obrambo v tem sektorju do konca vojne. Eskadrila je januarja 1946 odpravila Peleliu v ZDA in jo po prihodu v Kalifornijo hitro razgradila. Do danes še nobena eskadrila Marine Corps ni imela rodu in odlikovanja AWS-2, da bi vključevala Marine Air Control Squadron 2 (MACS-2).

Air Warning_Squadron_20 / Assault zračno opozorilne eskadrile:

Opozorilne eskadrilje za napad so bile letalske poveljniške in nadzorne enote ameriške mornariške pehotne enote, ki so bile oblikovane med drugo svetovno vojno za zgodnje opozarjanje, zračni nadzor in prestrezanje s tal v zgodnjih fazah amfibijskega izkrcanja. Te eskadrile naj bi imele lahke radarje in opremo nadzornega središča, da bi lahko delovale omejeno trajanje na začetku katere koli operacije, dokler na obaljo ne bi prišle večje zračno-opozorilne eskadrile. Štiri od teh eskadrilj so bile med vojno naročene z eno, AWS (AT) -5, ki je sodelovala v bitki pri Saipanu. Vse štiri eskadrile so bile razgrajene novembra 1944

Air Warning_Squadron_3 / Air Warning Squadron 3:

Air Warning Squadron 3 (AWS-3) je bila med drugo svetovno vojno letalska poveljniška in nadzorna eskadrila ameriške mornarice. Primarno poslanstvo eskadrile je bilo zagotavljanje zračnega nadzora in zgodnje opozarjanje na približevanje sovražnih letal med amfibijskimi napadi. Eskadrila je sodelovala v filipinski kampanji (1944–1945) v podporo osmi vojski na Mindanau. AWS-3 je bil razpuščen kmalu po vojni oktobra 1945 na letalski postaji Marine Corps Miramar v Kaliforniji. Do danes nobena druga eskadrila Marine Corps ni nosila rodu in odlikovanja AWS-3, da bi vključevala nekdanjo eskadriljo morske kontrole zraka 3 (MACS-3).

Air Warning_Squadron_4 / Air Warning Squadron 4:

Air Warning Squadron 4 (AWS-4) je bila med drugo svetovno vojno letalska poveljniška in nadzorna eskadrila ameriške mornarice. Primarno poslanstvo eskadrile je bilo zagotavljanje zračnega nadzora in zgodnje opozarjanje na približevanje sovražnih letal med amfibijskimi napadi. Eskadrila je sodelovala v filipinski kampanji (1944–1945) v podporo osmi vojski na Mindanau. AWS-4 je bil razpuščen kmalu po vojni oktobra 1945. Do danes še nobena eskadrila Marine Corps ni nosila rodu in odlikovanj AWS-4, vključno z morsko zračno krmilno eskadriljo 4 (MACS-4).

Air Warning_Squadron_6 / Air Warning Squadron 6:

Air Warning Squadron 6 (AWS-6) je bila letalsko poveljniško-nadzorna enota ameriškega mornariškega korpusa, ki je med drugo svetovno vojno zagotavljala zračni nadzor in zgodnje opozarjanje na sovražna letala. Eskadrila je bila aktivirana 1. januarja 1944 in je bila ena od petih morskih zračnih opozorilnih eskadrilj, ki so zagotavljale kopensko radarsko pokritost med bitko pri Okinavi leta 1945. AWS-6 je ostal na Okinavi kot del garnizijskih sil po predaji Japonske. Eskadrila je februarja 1946 odpotovala z Okinawe v ZDA in jo po prihodu v Kalifornijo hitro razgradila. Do danes še nobena eskadrila Marine Corps ni nosila rodu in odlikovanja AWS-6, da bi vključevala Marine Air Control Squadron 6 (MACS-6).

Air Warning_Squadron_7 / Marine Air Control Squadron 7:

Marine Air Control Squadron 7 (MACS-7) je bila letalska poveljniška in nadzorna eskadrila Marine Corps ZDA. Eskadrila je zagotavljala zračni nadzor in zemeljsko nadzorovano prestrezanje in videla akcije predvsem med bitko na Okinavi v drugi svetovni vojni in vietnamski vojni. Nazadnje so sedeli na letalski postaji Marine Corps Yuma in so bili pod poveljstvom nadzorne skupine za pomorski zračni promet 38 (MACG-38) in 3. krila morskih letal.

Air Warning_Squadron_8 / Air Warning Squadron 8:

Air Warning Squadron 8 (AWS-8) je bila letalsko poveljniško-nadzorna enota ameriškega mornariškega korpusa, ki je med drugo svetovno vojno zagotavljala zračni nadzor in zgodnje opozarjanje na sovražna letala. Eskadrila je bila naročena 3. marca 1944 in je bila ena od petih morskih zračnih opozorilnih eskadrilj, ki so zagotavljale radarsko pokritost na kopnem med bitko pri Okinavi leta 1945. AWS-8 je z uporabo klicnega znaka "Arzen" ostal na Okinavi kot del garnizijska sila po predaji Japonske. Eskadrila je februarja 1946 odpotovala z Okinawe v ZDA in jo po prihodu v Kalifornijo hitro razgradila. Do danes nobena druga eskadrila Marine Corps ni nosila rodu in odlikovanja AWS-8, vključno z Marine Air Control Squadron 8 (MACS-8).

Air Warning_Squadron_9 / Air Warning Squadron 9:

Air Warning Squadron 9 (AWS-9) je bila med drugo svetovno vojno letalska poveljniška in nadzorna eskadrila ameriške mornarice. Primarno poslanstvo eskadrile je bilo zagotavljanje zračnega nadzora in zgodnje opozarjanje na približevanje sovražnih letal med amfibijskimi napadi. Ustanovljena aprila 1944, se je eskadrila v tujino razporedila šele po koncu vojne. V zaliv Tokio je prispel, da bi sodeloval v okupaciji Japonske, le da bi ugotovil, da ni potrebno. Eskadrila se je vrnila v države in je bila kmalu zatem decembra 1945. razpuščena. Do danes še nobena eskadrila Marine Corps ni nosila rodu in priznanj AWS-9, da bi vključevala nekdanjo eskadriljo morskega zračnega nadzora 9 (MACS-9).

Zračni bojevnik / Zračni bojevnik:

Air Warrior je bila spletna igra za simulacijo letenja za več igralcev, ki jo je Kesmai začel leta 1988. Gostila jo je na GEnie in jo uporabljala kot strežnik za odjemalsko programsko opremo, ki je delovala na različnih osebnih računalnikih, ki so bili na voljo v tisti dobi. Skozi desetletno življenjsko dobo s podjetjem Kesmai se je nenehno izboljševal, pojavljal se je na novih platformah in gostiteljskih storitvah. Electronic Arts je leta 1999 kupil Air Warrior in postal ponudnik igre, vendar je bila ukinjena leta 2001. Nadaljevanji Air Warrior II in Air Warrior III sta bili izdani leta 1997 in objavljeni pri založbi Interactive Magic.

Air Warrior_ (Transformerji) / Seznami znakov transformatorjev:

To je seznam člankov, ki navajajo številne znake, vključene v medijsko franšizo Transformers glede na medij, v katerem se pojavljajo.

Air Warrior_ (US_Army) / Air Warrior (US Army):

Air Warrior ( AW ) je modularni, integrirani, hitro preoblikovalni ansambel bojne letalske posadke, zasnovan za letalske posadke ameriške vojske. Prejšnja letalska oprema za vzdrževanje življenja je bila sestavljena iz neintegriranega sklopa zaščitne opreme in opreme za preživetje. AW uporablja sistemski pristop za opremljanje letalske posadke in zapolnjuje vrzel v zmogljivosti med človekom in strojem. Postopno postavljen v bloke za hitro zagotavljanje izboljšanih zmogljivosti bojevnika, AW izkorišča in vključuje oblačila in opremo, na primer Army Aircrew Combat Uniform in balistično zaščito, drugih upraviteljev izdelkov. Od aprila 2010 je bilo v podporo OIF in OEF postavljenih več kot 18.000 sistemov AW.

Air Warrior_2 / Air Warrior II:

Air Warrior II je video igra, ki jo je razvil ameriški studio Kesmai Corporation in jo objavila Interactive Magic for Windows. Gre za nadaljevanje Zračnega bojevnika .

Air Warrior_3 / Air Warrior:

Air Warrior je bila spletna igra za simulacijo letenja za več igralcev, ki jo je Kesmai začel leta 1988. Gostila jo je na GEnie in jo uporabljala kot strežnik za odjemalsko programsko opremo, ki je delovala na različnih osebnih računalnikih, ki so bili na voljo v tisti dobi. Skozi desetletno življenjsko dobo s podjetjem Kesmai se je nenehno izboljševal, pojavljal se je na novih platformah in gostiteljskih storitvah. Electronic Arts je leta 1999 kupil Air Warrior in postal ponudnik igre, vendar je bila ukinjena leta 2001. Nadaljevanji Air Warrior II in Air Warrior III sta bili izdani leta 1997 in objavljeni pri založbi Interactive Magic.

Air Warrior_Drill_Team / Air Warrior Drill Team:

Skupina za vaje zračnega bojevnika "Subroto" (AWDT) je slovesna skupina za vaje indijskih zračnih sil, ki je sestava v vod. Ustanovljen je bil leta 2004 kot prvi tovrstni razstavni sveder te vrste v indijskih oboroženih silah. Ne spada pod poveljstvo Direktorata za organizacijo IAF. Ta enota običajno nastopa med prireditvami IAF in nacionalnimi prireditvami, kot je parada ob dnevih letal 8. oktobra, pa tudi ob praznovanju dneva neodvisnosti 15. avgusta. Njihov uradni moto je Drill to Thrill . Njenih 28 članov je nastopalo tudi na prizoriščih, kot sta Mednarodni konferenčni center Sher-i-Kashmir in letališče Tezpur, ter med predstavitvijo barv IAF in pokalom Subroto. Enota uporablja puške Lee – Enfield s fiksnimi bajoneti in izvaja rutine, ki vključujejo zapletene vrtljaje in premetavanja.

Air Warrior_II / Air Warrior II:

Air Warrior II je video igra, ki jo je razvil ameriški studio Kesmai Corporation in jo objavila Interactive Magic for Windows. Gre za nadaljevanje Zračnega bojevnika .

Air Warrior_III / Air Warrior III:

Air Warrior III je video igra, ki jo je razvil Kesmai Studios in jo za računalnik objavila Interactive Magic.

Skupina Air Water_Borne_Dis / OMICS:

OMICS Publishing Group je plenilska založba akademskih revij z odprtim dostopom. Svojo prvo revijo je začel objavljati leta 2008. Do leta 2015 je prevzel več kot 700 revij, čeprav je približno polovica od njih obstajala. Hčerinske družbe vključujejo iMedPub LTD in Conference Series LLC LTD . Druge organizacije, povezane z OMICS, so EuroSciCon Ltd , Allied Academies , Trade Science Inc in Meetings International .

Skupina Air Water_Borne_Dis./OMICS:

OMICS Publishing Group je plenilska založba akademskih revij z odprtim dostopom. Svojo prvo revijo je začel objavljati leta 2008. Do leta 2015 je prevzel več kot 700 revij, čeprav je približno polovica od njih obstajala. Hčerinske družbe vključujejo iMedPub LTD in Conference Series LLC LTD . Druge organizacije, povezane z OMICS, so EuroSciCon Ltd , Allied Academies , Trade Science Inc in Meetings International .

Zračni vati / zračni vati:

Zračni ali zračni vat je merska enota učinkovitosti sesalnikov, ki se nanaša na pretok zraka in količino moči (vatov), ​​ki jo proizvaja in uporablja sesalnik, lahko pa tudi kot merjenje energije na enoto časa zrak, ki teče skozi odprtino, kar je povezano z energijo, ki jo električna energija prenaša skozi napajalni kabel (moč).

Zračni val / zračni val:

Air Wave je ime treh izmišljenih superjunakov v vesolju DC Comics. Prva dva sta bila aktivna v zlati dobi stripov. Tretji se v stripu pojavlja v 21. stoletju.

Zračni valovi_Vava% 27u / Peau Vavaʻu:

Peau Vavaʻu Ltd je bila letalska družba s sedežem v hotelu Pacific Royale v mestu Nukuʻalofa v državi Tongatapu na Tongi. Izvajala je domače storitve. Njegovo glavno oporišče je bilo mednarodno letališče Fuaʻamotu, Tongatapu, s vozlišči na letališčih Lifuka Island in Vavaʻu International Airport

Zračni valovi_Vava% CA% BBu / Peau Vavaʻu:

Peau Vavaʻu Ltd je bila letalska družba s sedežem v hotelu Pacific Royale v mestu Nukuʻalofa v državi Tongatapu na Tongi. Izvajala je domače storitve. Njegovo glavno oporišče je bilo mednarodno letališče Fuaʻamotu, Tongatapu, s vozlišči na letališčih Lifuka Island in Vavaʻu International Airport

Letalski tovorni list / zračni tovorni list:

Letalski tovorni list ( AWB ) ali letalski tovorni list je potrdilo mednarodnega letalskega prevoznika za blago in dokazilo o prevozni pogodbi. To ni dokument o lastništvu blaga. Z letalskim tovornim listom se ni mogoče pogajati.

Zračne poti / Zračne poti:

Air Ways je bila avstralska stvarna televizijska serija, predvajana na Seven Network, o kateri je pripovedovala Corinne Grant, producent pa Lyndal Marks, izvršni producent, zadolžen za varnost meja . Predvajanje se je začelo julija 2009, snemali pa so ga na letališčih, vključno z Melbournom, Coolangatto, Rockhamptonom, Mackayem, Adelaideom, Launcestonom, Hobartom in Alice Springs.

Air Ways_ (TV_series) / Air Ways:

Air Ways je bila avstralska stvarna televizijska serija, predvajana na Seven Network, o kateri je pripovedovala Corinne Grant, producent pa Lyndal Marks, izvršni producent, zadolžen za varnost meja . Predvajanje se je začelo julija 2009, snemali pa so ga na letališčih, vključno z Melbournom, Coolangatto, Rockhamptonom, Mackayem, Adelaideom, Launcestonom, Hobartom in Alice Springs.

Komplet zračnega orožja / Kompleks zračnega orožja:

Kompleks zračnega orožja ( AWC ) je znanstvenoraziskovalni in razvojni vojaški kompleks, ki se ukvarja z eksplozivnim inženirstvom, zlasti v zračnem sistemu. AWC upravlja in nadzoruje pakistansko vojaško letalstvo kot njegova vojaška enota, ki je namenjena razvoju in integraciji vesoljskih tehnologij za boj proti vesolju in zagotavljanju vojaških zmogljivosti pakistanskim letalskim silam.

Zračno orožje_kompleks / Kompleks zračnega orožja:

Kompleks zračnega orožja ( AWC ) je znanstvenoraziskovalni in razvojni vojaški kompleks, ki se ukvarja z eksplozivnim inženirstvom, zlasti v zračnem sistemu. AWC upravlja in nadzoruje pakistansko vojaško letalstvo kot njegova vojaška enota, ki je namenjena razvoju in integraciji vesoljskih tehnologij za boj proti vesolju in zagotavljanju vojaških zmogljivosti pakistanskim letalskim silam.

Air Weather_Service / 557. vremensko krilo:

557. vremensko krilo je sestava ameriških zračnih sil in njegovo vodilno vojaško meteorološko središče. Letalskim silam, vojski, skupnim bojevnikom, poveljstvom Združenih bojevnikov, nacionalni obveščevalni skupnosti in obrambnemu ministru po vsem svetu zagotavlja zavest o okoljskih razmerah. Sedež ima v letalski bazi Offutt v Bellevueju v državi Nebraska.

Zračni vod_ (kondenzator) / Zračni vodnjak (kondenzator):

Zračni vodnjak ali zračni vodnjak je zgradba ali naprava, ki zbira vodo s spodbujanjem kondenzacije vlage iz zraka. Zasnove za zračne vrtine so številne in raznolike, vendar so najpreprostejši modeli popolnoma pasivni, ne zahtevajo zunanjega vira energije in imajo malo gibljivih delov, če sploh.

Air West / Air West:

Air West je letalska družba s sedežem v Kartumu v Sudanu. Ponuja domače potniške storitve in mednarodne čarterske prevoze tovora. Njegovo glavno izhodišče je mednarodno letališče Khartoum s središčem na mednarodnem letališču Sharjah.

Air West_612 / let Air West 612:

Letalski prevoznik Air West F12 612 je bil redni letalski prevoz potnikov Air West med Kartumom, Sudanom in Al-Faširjem. 24. januarja 2007 je letalo s 103 ljudmi na letalu, ki ga je upravljal Boeing 737, kmalu po vzletu ugrabil moški. Letalo je varno pristalo v N'Djameni v Čadu, kjer se je ugrabitelj predal.

Air West_Coast / Air West Coast:

Air West Coast je letalska družba s sedežem v Greymouthu na Novi Zelandiji.

Air West_Flight_612 / Air West Flight 612:

Letalski prevoznik Air West F12 612 je bil redni letalski prevoz potnikov Air West med Kartumom, Sudanom in Al-Faširjem. 24. januarja 2007 je letalo s 103 ljudmi na letalu, ki ga je upravljal Boeing 737, kmalu po vzletu ugrabil moški. Letalo je varno pristalo v N'Djameni v Čadu, kjer se je ugrabitelj predal.

Air Whitsunday / Air Whitsunday:

Air Whitsunday je čarterska letalska družba s sedežem v Avstraliji, ki upravlja floto hidroplanov. Podjetje izvaja tudi ture.

No comments:

Post a Comment