Sunday, May 2, 2021

Akaflieg Braunschweig_SB-7/Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus

Akaflieg Braunschweig_SB-7 / Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

Jadralno letalo Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus je jadralno letalo standardnega razreda, zasnovano in izdelano v Nemčiji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Šlo je za eno mešanico modelov iz mešanih steklenih vlaken in lesa študentov Akafliega Braunschweig.

Akaflieg Braunschweig_SB-7_Nimbus / Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

Jadralno letalo Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus je jadralno letalo standardnega razreda, zasnovano in izdelano v Nemčiji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Šlo je za eno mešanico modelov iz mešanih steklenih vlaken in lesa študentov Akafliega Braunschweig.

Akaflieg Braunschweig_SB-8 / Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 je eksperimentalno, enosedežno, visoko zmogljivo jadralno letalo, zgrajeno v Nemčiji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, zgrajeno večinoma iz kože iz steklenih vlaken nad zgrajeno leseno strukturo balze. Zgrajena sta bila dva; drugi pa je bil pozneje opremljen s krilom z visokim razmerjem stranic (30: 1), ki je postal Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig_SB-9 / Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 je eksperimentalno, enosedežno, visoko zmogljivo jadralno letalo, zgrajeno v Nemčiji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, zgrajeno večinoma iz kože iz steklenih vlaken nad zgrajeno leseno strukturo balze. Zgrajena sta bila dva; drugi pa je bil pozneje opremljen s krilom z visokim razmerjem stranic (30: 1), ki je postal Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig_SB-9_Stratus / Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 je eksperimentalno, enosedežno, visoko zmogljivo jadralno letalo, zgrajeno v Nemčiji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, zgrajeno večinoma iz kože iz steklenih vlaken nad zgrajeno leseno strukturo balze. Zgrajena sta bila dva; drugi pa je bil pozneje opremljen s krilom z visokim razmerjem stranic (30: 1), ki je postal Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig_SB_10_Schiroko / Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko je nemško dvosedežno visoko zmogljivo jadralno letalo, ki so ga zasnovali in izdelali študentje univerze Brunswick. Jadralno letalo ni bilo namenjeno proizvodnji.

Akaflieg Braunschweig_SB_5 / Akaflieg Braunschweig SB-5 Danzig:

Akaflieg Braunschweig SB-5 je nemško jadralno letalo Standard Class z enim sedežem, ki so ga zasnovali in prototipirali študentje univerze Brunswick. Po njihovem načrtu je bilo zgrajenih več kot 100 v več različnih različicah.

Akaflieg Braunschweig_SB_8 / Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 je eksperimentalno, enosedežno, visoko zmogljivo jadralno letalo, zgrajeno v Nemčiji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, zgrajeno večinoma iz kože iz steklenih vlaken nad zgrajeno leseno strukturo balze. Zgrajena sta bila dva; drugi pa je bil pozneje opremljen s krilom z visokim razmerjem stranic (30: 1), ki je postal Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig_SB_9_Stratus / Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 je eksperimentalno, enosedežno, visoko zmogljivo jadralno letalo, zgrajeno v Nemčiji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, zgrajeno večinoma iz kože iz steklenih vlaken nad zgrajeno leseno strukturo balze. Zgrajena sta bila dva; drugi pa je bil pozneje opremljen s krilom z visokim razmerjem stranic (30: 1), ki je postal Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Darmstadt / Akaflieg Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt je ena od približno dvajsetih letečih skupin, povezanih z nemškimi univerzami. Akaflieg je okrajšava za Akademische Fliegergruppe , akademsko skupino študentov in profesorjev z nemške univerze.

Akaflieg Darmstadt_D-16 / Darmstadt D-18:

Darmstadt D-18 je bilo nemško lahko športno letalo, ki ga je v poznih dvajsetih letih prejšnjega stoletja zasnoval Akaflieg Darmstadt iz Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt_D-17_Darmstadt / Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , imenovan tudi Darmstadt D-17 in Darmstadt I , je bil visoko zmogljiv, enosedežni, konzolni monoplanski jadralni letal, ki ga je leta 1927 oblikovala in zgradila študentska oblikovalska skupina nemške univerze. Leta 1928 mu je sledila Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , podobno letalo z novim profilom, daljšim krilom.

Akaflieg Darmstadt_D-18 / Darmstadt D-18:

Darmstadt D-18 je bilo nemško lahko športno letalo, ki ga je v poznih dvajsetih letih prejšnjega stoletja zasnoval Akaflieg Darmstadt iz Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt_D-19 / Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , imenovan tudi Darmstadt D-17 in Darmstadt I , je bil visoko zmogljiv, enosedežni, konzolni monoplanski jadralni letal, ki ga je leta 1927 oblikovala in zgradila študentska oblikovalska skupina nemške univerze. Leta 1928 mu je sledila Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , podobno letalo z novim profilom, daljšim krilom.

Akaflieg Darmstadt_D-19_Darmstadt_2 / Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , imenovan tudi Darmstadt D-17 in Darmstadt I , je bil visoko zmogljiv, enosedežni, konzolni monoplanski jadralni letal, ki ga je leta 1927 oblikovala in zgradila študentska oblikovalska skupina nemške univerze. Leta 1928 mu je sledila Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , podobno letalo z novim profilom, daljšim krilom.

Akaflieg Darmstadt_D-19_Darmstadt_II / Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , imenovan tudi Darmstadt D-17 in Darmstadt I , je bil visoko zmogljiv, enosedežni, konzolni monoplanski jadralni letal, ki ga je leta 1927 oblikovala in zgradila študentska oblikovalska skupina nemške univerze. Leta 1928 mu je sledila Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , podobno letalo z novim profilom, daljšim krilom.

Akaflieg Darmstadt_D-22 / Darmstadt D-22:

Darmstadt D-22 je bilo nemško športno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Akaflieg iz Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt_D-28_Windspiel / Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel je bilo enodelno , visokozmogljivo jadralno letalo, zasnovano v Nemčiji v začetku tridesetih let. Bil je namenjen izkoriščanju vedno večjega razumevanja termičnega vzpenjanja, bil je majhen in vodljiv z razponom 12 m; s svilo pokrit zaradi lahkosti je tehtal manj (prazno) kot njegovi piloti. Leta 1934 je nekaj časa držal svetovni rekord v ravni premici.

Akaflieg Darmstadt_D-29 / Akaflieg Darmstadt D-29:

Darmstadt D-29 je bil nemški poskusni monoplan, ki ga je zasnoval in izdelal Akaflieg Darmstadt. D-29 je bil konzolni nizkrilatni monoplan, zasnovan in izdelan leta 1936 s konvencionalnim podvozjem z zadnjim drsnikom. Poganjal ga je radialno batni motor Siemens-Halske Sh 14a, imel je zaprte tandemske kokpite, pa tudi številne druge funkcije, vključno s hidravlično sproženimi zakletimi zaklopkami, podprtim T-repom in prednjimi režami.

Akaflieg Darmstadt_D-30_Cirrus / Akaflieg Darmstadt D-30 Cirrus:

Družba Akaflieg Darmstadt D-30 Cirrus je bila aerodinamično napredno enosedežno jadralno letalo z zelo visokim razmerjem stranic krila in trupom trupa. Zgrajen je bil v Nemčiji tik pred drugo svetovno vojno, bil je namenjen kot rekorder in je leta 1938 pravilno postavil nov svetovni rekord na razdalji in nazaj.

Akaflieg Darmstadt_D-33 / Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 je bilo raziskovalno jadralno letalo z enim sedežem, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1944.

Akaflieg Darmstadt_D-34 / Akaflieg Darmstadt D-34:

Jadralna letala Akaflieg Darmstadt D-34 so bila serija poskusnih enosedežnih jadralnih letal, zasnovanih na univerzi v Darmstadtu v petdesetih in zgodnjih šestdesetih letih 20. stoletja, da bi raziskali strukturne in aerodinamične prednosti takrat nastajajočih plastičnih mas in kompozitnih materialov.

Akaflieg Darmstadt_D-36 / Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe je enosedežno, visoko zmogljivo jadralno letalo, ki je bilo oblikovano in zgrajeno v Nemčiji sredi šestdesetih let, ena zgodnjih "steklenih ladij". Bil je zmagovalec na nemškem državnem prvenstvu leta 1964 in naslednje leto na svetovnem prvenstvu.

Akaflieg Darmstadt_D-36_Circe / Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe je enosedežno, visoko zmogljivo jadralno letalo, ki je bilo oblikovano in zgrajeno v Nemčiji sredi šestdesetih let, ena zgodnjih "steklenih ladij". Bil je zmagovalec na nemškem državnem prvenstvu leta 1964 in naslednje leto na svetovnem prvenstvu.

Akaflieg Darmstadt_D-38 / Akaflieg Darmstadt D-38:

Akaflieg Darmstadt D-38 je nemško jadralno letalo Standard Class z enim sedežem, ki ga je zasnoval in izdelal Fliegergruppe z univerze v Darmstadtu.

Akaflieg Darmstadt_D-39 / Akaflieg Darmstadt D-39:

Akaflieg Darmstadt D-39 je bilo enosedežno motorno jadralno letalo, pridobljeno iz jadralnega letala D-38. Zgrajena v Nemčiji konec sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ni bila namenjena proizvodnji in je bila zgrajena le ena.

Akaflieg Darmstadt_D-40 / Akaflieg Darmstadt D-40:

Enosedežno jadralno letalo Akaflieg Darmstadt D-40 je eksperimentalno spremenljivo geometrijo, opremljeno s skoraj celotnim razponom, preklopnimi zavihki za optimalno aerodinamiko v šibkih termičnih elementih in vgrajeno v krilo tako, da zmanjša upor vrha zavihka. Eden je letel uspešno, vendar D-40, tako kot druga jadralna letala s spremenljivo geometrijo, ni bil komercializiran.

Akaflieg Darmstadt_D-41 / Akaflieg Darmstadt D-41:

Družba Akaflieg Darmstadt D-41 je bila dvosedežno vzvratno jadralno letalo, zasnovano za izvedbo kot tudi tandemskih sedežev. Zgrajena je bila v Nemčiji v devetdesetih letih in so jo študentje Akafliega Darmstadta uporabljali, dokler se v nesreči ni izgubila.

Akaflieg Darmstadt_D-6_Geheimrat / Akaflieg Darmstadt D-6 Geheimrat:

Akaflieg Darmstadt D-6 Geheimrat , pogosto skrajšan do Darmstadt D-6 Geheimrat , je bilo zgodnje tekmovalno jadralno letalo z enim sedežem in visokim konzolnim krilom, ki so ga leta 1922 zasnovali in zgradili študentje nemške univerze.

Akaflieg Darmstadt_D-7_Margarete / Akaflieg Darmstadt D-7 Margarete:

Akaflieg Darmstadt D-7 Margarete , pogosto skrajšana na Darmstadt D-7 Margarete , je bilo eno najzgodnejših dvosedežnih jadralnih letal, ki so jih leta 1923 zasnovali in zgradili nemški univerzitetni študenti.

Akaflieg Darmstadt_D-9_Konsul / Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul:

Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul , ki je bil pogosto skrajšan do Darmstadt D-9 Konsul , je bil visoko zmogljiv, enosedežni, konzolni monoplanski jadralni letal, ki ga je leta 1923 zasnovala in zgradila nemška univerzitetna študentska skupina za vzpenjanje v hribe.

Akaflieg Darmstadt_D28b_Windspiel / Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel je bilo enodelno , visokozmogljivo jadralno letalo, zasnovano v Nemčiji v začetku tridesetih let. Bil je namenjen izkoriščanju vedno večjega razumevanja termičnega vzpenjanja, bil je majhen in vodljiv z razponom 12 m; s svilo pokrit zaradi lahkosti je tehtal manj (prazno) kot njegovi piloti. Leta 1934 je nekaj časa držal svetovni rekord v ravni premici.

Akaflieg Darmstadt_M% C3% BCnchen_DM-1 / Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 je bilo raziskovalno jadralno letalo z enim sedežem, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1944.

Akaflieg Darmstadt_W% C3% BCrttemberg / Laubenthal Württemberg:

Laubenthal Württemberg , po svojih konstruktorjih včasih znan tudi kot Akaflieg Darmstadt Württemberg , je bil jadralno letalo z enim sedežem, ki ga je zasnoval Paul Laubenthal in je bil zgrajen na Univerzi v Darmstadtu za Wolf Hirth-a, ki je leta 1928 v njem osvojil štiri nagrade na mednarodnem tekmovanju v Franciji. Drugi stroj je leta 1929 izdelal Klemm Leichtflugzeugbau GmbH.

Akaflieg Dresden_D-B1_Sehaufchen / FVD Stehaufchen:

FVD Stehaufchen ali Der Dresdener Stehaufchen , kasneje poimenovano Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen , je bilo dvosedežno jadralno letalo z neenakomernim razponom, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1921. Z nekaj uspeha je letelo na drugem in tretjem Rhönovem tekmovanju na Wasserkuppeju. uporablja za šolanje pilotov.

Akaflieg Dresden_D-B1_Stehaufchen / FVD Stehaufchen:

FVD Stehaufchen ali Der Dresdener Stehaufchen , kasneje poimenovano Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen , je bilo dvosedežno jadralno letalo z neenakomernim razponom, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1921. Z nekaj uspeha je letelo na drugem in tretjem Rhönovem tekmovanju na Wasserkuppeju. uporablja za šolanje pilotov.

Akaflieg Dresden_D-B2_Doris / FVD Doris:

FVD Doris ali Dresden Doris , pozneje znan kot Akaflieg Dresden D-B2 Doris , je bilo enoplansko jadralno letalo, zgrajeno v Nemčiji leta 1922. Nenavadno je bilo imeti krila, ki so lahko samostojno prilagajala svoje napadne kote, značilnost, ki naj bi povečala energijo pridobljene zaradi sunkov vetra.

Akaflieg Hannover_AFH-24 / Akaflieg Hannover AFH-24:

Akaflieg Hannover AFH-24 je vadilno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji.

Akaflieg Hannover_Greif / Hannover Greif:

Akaflieg Hannover H.2 Greif je bil leta 1922 razvoj uspešnega jadralnega letala Vampyr. Čeprav je letel na treh zaporednih tekmovanjih v Rhönu (Wasserkuppe), ni uspel doseči dosežkov predhodnika.

Akaflieg Hannover_Moritz / Hannover H 1 Vampyr:

Hannover H.1 Vampyr je bilo nemško jadralno letalo, ki ga je Georg Madelung zasnoval za jadralno tekmovanje v Rhönu leta 1921, ki je potekalo v Wasserkuppeju od 8. avgusta do 25. avgusta 1921. Vampyr je bil verjetno prvo težje zračno letalo, ki je uporabljalo obremenjeno kožo. velja za predhodnika vseh sodobnih jadralnih letal.

Akaflieg Hannover_Strolch / Hannover H 1 Vampyr:

Hannover H.1 Vampyr je bilo nemško jadralno letalo, ki ga je Georg Madelung zasnoval za jadralno tekmovanje v Rhönu leta 1921, ki je potekalo v Wasserkuppeju od 8. avgusta do 25. avgusta 1921. Vampyr je bil verjetno prvo težje zračno letalo, ki je uporabljalo obremenjeno kožo. velja za predhodnika vseh sodobnih jadralnih letal.

Akaflieg Karlsruhe / Akaflieg Karlsruhe:

Akaflieg Karlsruhe je ena od desetih letečih skupin (Akaflieg), povezanih z nemškimi univerzami. Akaflieg je okrajšava za Akademische Fliegergruppe , akademsko skupino študentov, ki sodeluje z nemško univerzo. Akademische Fliegergruppe Karlsruhe eV - je skupina študentov, vpisanih na Tehnološki inštitut Karlsruhe, ki se ukvarjajo z razvojem in oblikovanjem jadralnih letal ter z raziskavami na področju aerodinamike.

Akaflieg Karlsruhe_AK-1 / Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl je motorno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji, ki je prvič letelo 9. januarja 1971

Akaflieg Karlsruhe_AK-1_Mischl / Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl je motorno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji, ki je prvič letelo 9. januarja 1971

Akaflieg Karlsruhe_AK-5 / Akaflieg Karlsruhe AK-5:

AK-5 je jadralno letalo klubskega razreda z enim sedežem, ki so ga v Nemčiji zasnovali in izdelali člani Akaflieg Karlsruhe.

Akaflieg Karlsruhe_AK-5b / Akaflieg Karlsruhe AK-5b:

Jadralno letalo Akaflieg Karlsruhe AK-5b je enosedežno jadralno letališče klubskega razreda, ki so ga v Nemčiji zasnovali in izdelali člani združenja Akaflieg Karlsruhe.

Akaflieg Karlsruhe_AK-8 / Akaflieg Karlsruhe AK-8:

AK-8 je jadralno letalo razreda FAI z enim sedežem, ki so ga v Nemčiji zasnovali in izdelali člani Akafliega Karlsruhe in ga lahko prepoznamo po eliptičnem prednjem robu.

Akaflieg Karlsruhe_DG-1000J_Turbine / DG Flugzeugbau DG-1000:

DG Flugzeugbau DG-1000 je jadralno letalo razreda dveh sedežev, ki ga je izdelal DG Flugzeugbau. Ima pomični motor in propeler. Prvič je poletel julija 2000 v nemškem Speyerju. Obstajajo štirje modeli z 18- in 20-metrskimi krili profila HQK-51. Najnovejša različica DG-1001 je v proizvodnji nadomestila DG-505.

Akaflieg Koeln_LS11 / Akaflieg Köln LS11:

LS11 ali AFK1 je prototip jadralnega leta z dvema sedežema, ki je trenutno v fazi razvoja pri Akaflieg Köln eV. LS11 je prvič poletel 5. novembra 2005.

Akaflieg Koln_LS11 / Akaflieg Köln LS11:

LS11 ali AFK1 je prototip jadralnega leta z dvema sedežema, ki je trenutno v fazi razvoja pri Akaflieg Köln eV. LS11 je prvič poletel 5. novembra 2005.

Akaflieg K% C3% B6ln_AFK-1 / Akaflieg Köln LS11:

LS11 ali AFK1 je prototip jadralnega leta z dvema sedežema, ki je trenutno v fazi razvoja pri Akaflieg Köln eV. LS11 je prvič poletel 5. novembra 2005.

Akaflieg K% C3% B6ln_LS11 / Akaflieg Köln LS11:

LS11 ali AFK1 je prototip jadralnega leta z dvema sedežema, ki je trenutno v fazi razvoja pri Akaflieg Köln eV. LS11 je prvič poletel 5. novembra 2005.

Akaflieg Munchen_Mu10_Milan / Akaflieg München Mü10 Milano:

Akaflieg München Mü10 Milan je dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano v Nemčiji leta 1934. Izdelana je bila le ena kopija zasnove.

Akaflieg München_Mu11_Papagei / Akaflieg München Mü11 Papagei:

Akaflieg München Mü11 Papagei je primarno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1935.

Akaflieg München_Mu12_Kiwi / Akaflieg München Mü12 Kiwi:

Akaflieg München Mü12 Kiwi je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1935.

Akaflieg Munchen_Mu13 / Akaflieg München Mü13:

Akaflieg München Mü13 Merlin in Akaflieg München Mü13 Atalante sta bili jadralni letali, zasnovani in izdelani v Nemčiji od leta 1935. Motorno-jadralna različica Merlina je bila predelana z dodatkom majhnega motorja v nosu, kot je Mü13M Motormerlin . Povojni razvoj, ko je Mü13E vstopil v proizvodnjo kot Scheibe Bergfalke.

Akaflieg Munchen_Mu16 / Akaflieg München Mü16:

Jadralno letalo Akaflieg München Mü16 je bilo leta 1938 zasnovano v Nemčiji.

Akaflieg Munchen_Mu17_Merle / Akaflieg München Mü17 Merle:

Akaflieg München Mü17 Merle je jadralno letalo za eno mesto, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1938.

Akaflieg München_Mu18_Messkrahe / Akaflieg München Mü18 Meßkrähe:

Jadralno letalo Akaflieg München Mü18 Meßkrähe je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1927.

Akaflieg Munchen_Mu1_Vogel_Roch / Akaflieg München Mü1 Vogel Roch:

Akaflieg München Mü1 Vogel Roch je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1924.

Akaflieg München_Mu22 / Akaflieg München Mü22:

Akaflieg München Mü22 je enosedežno raziskovalno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1953.

Akaflieg München_Mu23_Saurier / Akaflieg München Mü23 Saurier:

Akaflieg München Mü23 Saurier je dvosedežno motorno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1956.

Akaflieg München_Mu24_Milan_II / Akaflieg München Mü10 Milano:

Akaflieg München Mü10 Milan je dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano v Nemčiji leta 1934. Izdelana je bila le ena kopija zasnove.

Akaflieg München_Mu26 / Akaflieg München Mü26:

Akaflieg München Mü26 je visoko zmogljivo enosedežno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1970.

Akaflieg München_Mu27 / Akaflieg München Mü27:

Mü-27 je raziskovalno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1979. Izdelan je bil le en primer.

Akaflieg München_Mu28 / Akaflieg München Mü28:

Akaflieg München Mü28 je raziskovalno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1983. Izdelan je bil le en primer zasnove.

Akaflieg Munchen_Mu2_Munchner_Kindl / Akaflieg München Mü2 Münchner Kindl:

Jadralno letalo Akaflieg München Mü2 Münchner Kindl je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno leta 1926 v Nemčiji.

Akaflieg Munchen_Mu30_Schlacro / Akaflieg München Mü30 Schlacro:

Akaflieg München Mü30 Schlacro (SCHLepp-ACRObatic) je visoko zmogljivo dvosedežno jadralno vlečno in akrobatsko letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1985.

Akaflieg München_Mu31 / Akaflieg München Mü31:

Akaflieg München Mü31 je visokozmogljivo enosedežno jadralno letalo, ki je v načrtu v Nemčiji od leta 2010.

Akaflieg Munchen_Mu3_Kakadu / Akaflieg München Mü3 Kakadu:

Akaflieg München Mü3 Kakadu je jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1928.

Akaflieg Munchen_Mu4_Munchen / Akaflieg München Mü4 München:

Akaflieg München Mü4 München je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1927.

Akaflieg Munchen_Mu5_Wastl / Akaflieg München Mü5 Wastl:

Akaflieg München Mü5 Wastl je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1924.

Akaflieg Munchen_Mu6 / Akaflieg München Mü6:

Akaflieg München Mü6 je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1924.

Akaflieg Munchen_Mu8 / Akaflieg München Mü8:

Akaflieg München Mü8 je lahko športno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1933.

Akaflieg Munchen_Mu9 / Akaflieg München Mü9:

Akaflieg München Mü9 je lahka letala brez repa, ki je bila zasnovana v Nemčiji leta 1932.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC-13 / Akaflieg München Mü13:

Akaflieg München Mü13 Merlin in Akaflieg München Mü13 Atalante sta bili jadralni letali, zasnovani in izdelani v Nemčiji od leta 1935. Motorno-jadralna različica Merlina je bila predelana z dodatkom majhnega motorja v nosu, kot je Mü13M Motormerlin . Povojni razvoj, ko je Mü13E vstopil v proizvodnjo kot Scheibe Bergfalke.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC-17 / Akaflieg München Mü17 Merle:

Akaflieg München Mü17 Merle je jadralno letalo za eno mesto, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1938.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC-22 / Akaflieg München Mü22:

Akaflieg München Mü22 je enosedežno raziskovalno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1953.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC-26 / Akaflieg München Mü26:

Akaflieg München Mü26 je visoko zmogljivo enosedežno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1970.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC-27 / Akaflieg München Mü27:

Mü-27 je raziskovalno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1979. Izdelan je bil le en primer.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC-28 / Akaflieg München Mü28:

Akaflieg München Mü28 je raziskovalno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1983. Izdelan je bil le en primer zasnove.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC10 / Akaflieg München Mü10 Milano:

Akaflieg München Mü10 Milan je dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano v Nemčiji leta 1934. Izdelana je bila le ena kopija zasnove.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC10_Milan / Akaflieg München Mü10 Milano:

Akaflieg München Mü10 Milan je dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano v Nemčiji leta 1934. Izdelana je bila le ena kopija zasnove.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC11_Papagei / Akaflieg München Mü11 Papagei:

Akaflieg München Mü11 Papagei je primarno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1935.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC12_Kiwi / Akaflieg München Mü12 Kiwi:

Akaflieg München Mü12 Kiwi je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1935.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC13 / Akaflieg München Mü13:

Akaflieg München Mü13 Merlin in Akaflieg München Mü13 Atalante sta bili jadralni letali, zasnovani in izdelani v Nemčiji od leta 1935. Motorno-jadralna različica Merlina je bila predelana z dodatkom majhnega motorja v nosu, kot je Mü13M Motormerlin . Povojni razvoj, ko je Mü13E vstopil v proizvodnjo kot Scheibe Bergfalke.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC13D_Merlin / Akaflieg München Mü13:

Akaflieg München Mü13 Merlin in Akaflieg München Mü13 Atalante sta bili jadralni letali, zasnovani in izdelani v Nemčiji od leta 1935. Motorno-jadralna različica Merlina je bila predelana z dodatkom majhnega motorja v nosu, kot je Mü13M Motormerlin . Povojni razvoj, ko je Mü13E vstopil v proizvodnjo kot Scheibe Bergfalke.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC13E / Scheibe Bergfalke:

Scheibe Bergfalke je nemško jadralno letalo, ki ga je Egon Scheibe zasnoval kot razvoj Akaflieg München Mü13 po drugi svetovni vojni, proizvedenega pred in med vojno.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC13M_Motormerlin / Akaflieg München Mü13:

Akaflieg München Mü13 Merlin in Akaflieg München Mü13 Atalante sta bili jadralni letali, zasnovani in izdelani v Nemčiji od leta 1935. Motorno-jadralna različica Merlina je bila predelana z dodatkom majhnega motorja v nosu, kot je Mü13M Motormerlin . Povojni razvoj, ko je Mü13E vstopil v proizvodnjo kot Scheibe Bergfalke.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC14 / Akaflieg München Mü8:

Akaflieg München Mü8 je lahko športno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1933.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC15 / Akaflieg München Mü15:

Akaflieg München Mü15 je bilo dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji konec tridesetih let prejšnjega stoletja, ohlapno pa temelji na Mü10. Različica z daljšim razponom, Akaflieg München Mü20, je bila še vedno v fazi načrtovanja, ko je bilo nadaljnje delo opuščeno.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC16 / Akaflieg München Mü16:

Jadralno letalo Akaflieg München Mü16 je bilo leta 1938 zasnovano v Nemčiji.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC17_Merle / Akaflieg München Mü17 Merle:

Akaflieg München Mü17 Merle je jadralno letalo za eno mesto, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1938.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC18_Me% C3% 9Fkr% C3% A4he / Akaflieg München Mü18 Meßkrähe:

Jadralno letalo Akaflieg München Mü18 Meßkrähe je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1927.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC19 / Akaflieg München Mü17 Merle:

Akaflieg München Mü17 Merle je jadralno letalo za eno mesto, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1938.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC1_Vogel_Roch / Akaflieg München Mü1 Vogel Roch:

Akaflieg München Mü1 Vogel Roch je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1924.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC20 / Akaflieg München Mü15:

Akaflieg München Mü15 je bilo dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji konec tridesetih let prejšnjega stoletja, ohlapno pa temelji na Mü10. Različica z daljšim razponom, Akaflieg München Mü20, je bila še vedno v fazi načrtovanja, ko je bilo nadaljnje delo opuščeno.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC22 / Akaflieg München Mü22:

Akaflieg München Mü22 je enosedežno raziskovalno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1953.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC23_Saurier / Akaflieg München Mü23 Saurier:

Akaflieg München Mü23 Saurier je dvosedežno motorno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1956.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC24 / Akaflieg München Mü10 Milano:

Akaflieg München Mü10 Milan je dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano v Nemčiji leta 1934. Izdelana je bila le ena kopija zasnove.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC24_Milan_II / Akaflieg München Mü10 Milano:

Akaflieg München Mü10 Milan je dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano v Nemčiji leta 1934. Izdelana je bila le ena kopija zasnove.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC26 / Akaflieg München Mü26:

Akaflieg München Mü26 je visoko zmogljivo enosedežno jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1970.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC27 / Akaflieg München Mü27:

Mü-27 je raziskovalno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1979. Izdelan je bil le en primer.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC28 / Akaflieg München Mü28:

Akaflieg München Mü28 je raziskovalno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1983. Izdelan je bil le en primer zasnove.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC2_M% C3% BCnchner_Kindl / Akaflieg München Mü2 Münchner Kindl:

Jadralno letalo Akaflieg München Mü2 Münchner Kindl je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno leta 1926 v Nemčiji.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC30_Schlacro / Akaflieg München Mü30 Schlacro:

Akaflieg München Mü30 Schlacro (SCHLepp-ACRObatic) je visoko zmogljivo dvosedežno jadralno vlečno in akrobatsko letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji od leta 1985.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC31 / Akaflieg München Mü31:

Akaflieg München Mü31 je visokozmogljivo enosedežno jadralno letalo, ki je v načrtu v Nemčiji od leta 2010.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC3_Kakadu / Akaflieg München Mü3 Kakadu:

Akaflieg München Mü3 Kakadu je jadralno letalo, zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1928.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC4_M% C3% BCnchen / Akaflieg München Mü4 München:

Akaflieg München Mü4 München je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1927.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC5_Wastl / Akaflieg München Mü5 Wastl:

Akaflieg München Mü5 Wastl je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1924.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC6 / Akaflieg München Mü6:

Akaflieg München Mü6 je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1924.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC7 / Akaflieg München Mü5 Wastl:

Akaflieg München Mü5 Wastl je jadralno letalo, ki je bilo zasnovano in zgrajeno v Nemčiji leta 1924.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC8 / Akaflieg München Mü8:

Akaflieg München Mü8 je lahko športno letalo, ki je bilo zasnovano in izdelano v Nemčiji leta 1933.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC9 / Akaflieg München Mü9:

Akaflieg München Mü9 je lahka letala brez repa, ki je bila zasnovana v Nemčiji leta 1932.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC_10_Milan / Akaflieg München Mü10 Milano:

Akaflieg München Mü10 Milan je dvosedežno jadralno letalo, ki je bilo zasnovano v Nemčiji leta 1934. Izdelana je bila le ena kopija zasnove.

Akaflieg M% C3% BCnchen_M% C3% BC_13D-2 / Akaflieg München Mü13:

Akaflieg München Mü13 Merlin in Akaflieg München Mü13 Atalante sta bili jadralni letali, zasnovani in izdelani v Nemčiji od leta 1935. Motorno-jadralna različica Merlina je bila predelana z dodatkom majhnega motorja v nosu, kot je Mü13M Motormerlin . Povojni razvoj, ko je Mü13E vstopil v proizvodnjo kot Scheibe Bergfalke.

No comments:

Post a Comment