| Umetno učenje slovnice/Učenje umetne slovnice: Umetno učenje slovnice ( AGL ) je paradigma študija kognitivne psihologije in jezikoslovja. Njegov cilj je raziskati procese, na katerih temelji učenje človeškega jezika, s preizkušanjem sposobnosti subjektov, da se v laboratorijskem okolju naučijo izmišljene slovnice. Razvit je bil za vrednotenje procesov učenja človeškega jezika, vendar je bil uporabljen tudi za preučevanje implicitnega učenja v širšem pomenu. Področje, ki ga zanima, je običajno sposobnost subjektov, da med fazo usposabljanja zaznajo vzorce in statistične zakonitosti, nato pa svoje novo znanje o teh vzorcih uporabijo v fazi testiranja. V preskusni fazi se lahko uporabijo simboli ali zvoki, uporabljeni v fazi usposabljanja, ali pa se vzorci prenesejo v drug niz simbolov ali zvokov kot površinska struktura. | |
| Umetna trava/Umetna trava: Umetna trava je površina sintetičnih vlaken, ki so videti kot naravna trava. Najpogosteje se uporablja v arenah za športe, ki so bili prvotno ali se običajno igrajo na travi. Vendar pa se zdaj uporablja tudi za stanovanjske trate in komercialne aplikacije. Glavni razlog je vzdrževanje - umetna trava vzdrži veliko uporabo, na primer v športu, in ne zahteva namakanja ali obrezovanja. Zaradi kupolastih, pokritih in delno pokritih stadionov bo morda potrebna umetna trava zaradi težav s pridobivanjem trave dovolj sončne svetlobe, da ostanejo zdravi. Umetna trava pa ima svojo slabost: omejeno življenjsko dobo, zahteve po rednem čiščenju, uporabo nafte, strupene kemikalije iz polnila in povečane skrbi za zdravje in varnost. | |
| Umetna gravitacija/Umetna gravitacija: Umetna gravitacija je ustvarjanje vztrajnostne sile, ki posnema učinke gravitacijske sile, običajno z vrtenjem. Umetna gravitacija ali rotacijska gravitacija je torej pojav centrifugalne sile v vrtljivem referenčnem okviru, v nasprotju s silo, ki jo doživlja linearni pospešek, ki se po načelu enakovrednosti ne razlikuje od gravitacije. V splošnejšem pomenu besede "umetno gravitacija "se lahko nanaša tudi na učinek linearnega pospeška, na primer z raketnim motorjem. | |
| Umetna gravitacija_ (fikcija)/Umetna gravitacija v fikciji: Umetna gravitacija je pogosta tema v leposlovju, zlasti v znanstveni fantastiki. | |
| Umetna gravitacija_infikcija/Umetna gravitacija v fikciji: Umetna gravitacija je pogosta tema v leposlovju, zlasti v znanstveni fantastiki. | |
| Umetno polnjenje podtalnice/polnjenje podtalnice: Ponovno polnjenje podzemne vode ali globoka drenaža ali globoka perkolacija je hidrološki proces, pri katerem se voda premika navzdol iz površinskih voda v podtalnico. Polnjenje je primarna metoda, s katero voda vstopi v vodonosnik. Ta postopek običajno pojavi v vadozni coni pod rastlinskih korenin in se pogosto izražene kot tok k vodni tabele površini. Polnjenje podtalnice zajema tudi vodo, ki se odmika od vodne gladine dlje v nasičeno območje. Polnjenje se pojavlja naravno in z antropogenimi procesi, kjer se deževnica in ali predelana voda usmerjata v podzemlje. | |
| Umetno združevanje/Tuplet: V glasbi je tuplet "vsak ritem, ki vključuje razdelitev takta na različno število enakih podrazdelkov od tistega, ki ga običajno dovoljuje časovni podpis" To je označeno s številko, ki označuje vključeni del. Vključeni zapiski so pogosto tudi združeni z oklepajem ali zabloko. | |
| Umetni lasje_integracije/integracije umetnih las: Umetne lasne integracije , bolj znane kot lasni podaljški ali lasne vezave , dodajo dolžino in polnost človeškim lasem. Lasne podaljške običajno strižemo, lepimo ali sešijemo na naravne lase z dodajanjem dodatnih človeških ali sintetičnih las. Te metode vključujejo podaljške s trakom, razširitve s sponkami ali s sponkami, fuzijsko metodo, metodo tkanja in lasulje. | |
| Umetno pristanišče/pristanišče murve: Pristanišča murve so bila začasna prenosna pristanišča, ki jih je Združeno kraljestvo razvilo med drugo svetovno vojno, da bi olajšali hitro raztovarjanje tovora na plaže med invazijo zaveznikov na Normandijo junija 1944. Potem ko so zavezniki po dnevu D uspešno držali plaže, sta bili dve montažni pristanišči. posneti v odsekih po Rokavskem prelivu iz Velike Britanije z napadalno vojsko in zbrani ob plaži Omaha in Gold Beach. | |
| Umetno pristanišče/pristanišče murve: Pristanišča murve so bila začasna prenosna pristanišča, ki jih je Združeno kraljestvo razvilo med drugo svetovno vojno, da bi olajšali hitro raztovarjanje tovora na plaže med invazijo zaveznikov na Normandijo junija 1944. Potem ko so zavezniki po dnevu D uspešno držali plaže, sta bili dve montažni pristanišči. posneti v odsekih po Rokavskem prelivu iz Velike Britanije z napadalno vojsko in zbrani ob plaži Omaha in Gold Beach. | |
| Umetni harmonik/strunski harmonik: Igranje godalnega harmonika je tehnika godalnega inštrumenta, ki uporablja vozlišča naravnih harmonij glasbene godal za izolacijo prizvokov. Igranje godalnih harmonik proizvaja visoke tone, ki jih v tembru pogosto primerjajo s piščalko ali flavto. Prizvoke je mogoče izolirati "tako, da se rahlo dotaknete strune s prstom, namesto da bi ga pritisnili navzdol" ob prstu. | |
| Umetni harmoniki/Strunski harmonik: Igranje godalnega harmonika je tehnika godalnega inštrumenta, ki uporablja vozlišča naravnih harmonij glasbene godal za izolacijo prizvokov. Igranje godalnih harmonik proizvaja visoke tone, ki jih v tembru pogosto primerjajo s piščalko ali flavto. Prizvoke je mogoče izolirati "tako, da se rahlo dotaknete strune s prstom, namesto da bi ga pritisnili navzdol" ob prstu. | |
| Umetna glava/posnetek glave: V akustiki je posnemanje glave z lutko metoda snemanja, ki se uporablja za ustvarjanje dvosmernih posnetkov. Skladbe se nato poslušajo prek slušalk, kar omogoča poslušalcu, da sliši z lutke. Lažna glava je zasnovana za snemanje več zvokov hkrati, kar omogoča njeno izjemnost pri snemanju glasbe, pa tudi v drugih panogah, kjer je vključenih več virov zvoka. | |
| Umetno srce/Umetno srce: Umetno srce je naprava, ki nadomešča srce. Umetna srca se običajno uporabljajo za premostitev časa do presaditve srca ali za trajno zamenjavo srca, če presaditev srca ni mogoča. Čeprav so pred koncem štiridesetih let prejšnjega stoletja izhajali drugi podobni izumi, je bilo prvo umetno srce, ki je bilo uspešno implantirano pri človeku, Jarvik-7 leta 1982, ki sta ga zasnovala ekipa, v kateri sta bila Willem Johan Kolff in Robert Jarvik. | |
| Umetni srčni ventil/Umetni srčni ventil: Umetni srčni ventil je enosmerni ventil, vsaden v srce osebe, da nadomesti ventil, ki ne deluje pravilno. Umetne srčne zaklopke lahko razdelimo v tri široke razrede: mehanske srčne zaklopke, bioprotetične tkivne zaklopke in inženirske tkivne zaklopke. | |
| Umetni srčni ventili/Umetni srčni ventil: Umetni srčni ventil je enosmerni ventil, vsaden v srce osebe, da nadomesti ventil, ki ne deluje pravilno. Umetne srčne zaklopke lahko razdelimo v tri široke razrede: mehanske srčne zaklopke, bioprotetične tkivne zaklopke in inženirske tkivne zaklopke. | |
| Umetni hemoglobin/krvni nadomestek: Krvni nadomestek je snov, ki posnema in izpolnjuje nekatere funkcije biološke krvi. Njegov namen je zagotoviti alternativo transfuziji krvi, ki prenaša kri ali izdelke na osnovi krvi iz ene osebe v drugo. Doslej ni dobro sprejetih nadomestkov krvi, ki prenašajo kisik , kar je tipičen cilj transfuzije rdečih krvnih celic; vendar obstajajo široko dostopni razširjevalniki obsega brez krvi za primere, ko je potrebna le obnova volumna. Ti pomagajo zdravnikom in kirurgom, da se izognejo tveganju prenosa bolezni in imunske zatiranja, odpravijo kronično pomanjkanje krvodajalcev in obravnavajo skrbi Jehovovih prič in drugih, ki imajo versko nasprotovanje prejemu transfuzijske krvi. | |
| Umetno mirovanje/suspendirana animacija: Prekinjena animacija je začasno upočasnitev ali ustavitev biološke funkcije, tako da se ohranijo fiziološke sposobnosti. Po naravi je lahko hipometabolična ali ametabolna. Lahko ga povzroči endogeno, naravno ali umetno biološko, kemično ali fizikalno. V svoji naravni obliki je lahko spontano reverzibilen, kot pri vrstah, ki kažejo hipometabolična stanja hibernacije, ali pa zahtevajo tehnološko posredovano oživitev, če se uporabljajo v terapevtskih namenih v zdravstvenem okolju, kot v primeru globokega hipotermičnega zastoja krvnega obtoka (DHCA). | |
| Umetni hrib/hrib: Hrib je oblika zemljišča, ki se razteza nad okoliškim terenom. Pogosto ima poseben vrh. | |
| Umetni kolk/zamenjava kolka: Zamenjava kolka je kirurški poseg, pri katerem se kolčni sklep nadomesti z protetičnim vsadkom, torej protezo kolka . Operacija zamenjave kolka se lahko izvede kot popolna zamenjava ali pol (pol) zamenjava. Taka ortopedska operacija za zamenjavo sklepov se običajno izvaja za lajšanje bolečin pri artritisu ali pri nekaterih zlomih kolka. Celotna zamenjava kolka je sestavljena iz zamenjave acetabuluma in glave stegnenice, medtem ko hemiartroplastika na splošno nadomesti samo glavo stegnenice. Zamenjava kolka je trenutno ena najpogostejših ortopedskih operacij, čeprav se kratkoročno in dolgoročno zadovoljstvo pacientov zelo razlikuje. Ocenjuje se, da bo približno 58% vseh zamenjav kolka trajalo 25 let. Povprečni stroški celotne zamenjave kolka v letu 2012 so bili v ZDA 40.364 USD, v večini evropskih držav pa okoli 7.700 do 12.000 USD. | |
| Umetni boki/zamenjava kolkov: Zamenjava kolka je kirurški poseg, pri katerem se kolčni sklep nadomesti z protetičnim vsadkom, torej protezo kolka . Operacija zamenjave kolka se lahko izvede kot popolna zamenjava ali pol (pol) zamenjava. Taka ortopedska operacija za zamenjavo sklepov se običajno izvaja za lajšanje bolečin pri artritisu ali pri nekaterih zlomih kolka. Celotna zamenjava kolka je sestavljena iz zamenjave acetabuluma in glave stegnenice, medtem ko hemiartroplastika na splošno nadomesti samo glavo stegnenice. Zamenjava kolka je trenutno ena najpogostejših ortopedskih operacij, čeprav se kratkoročno in dolgoročno zadovoljstvo pacientov zelo razlikuje. Ocenjuje se, da bo približno 58% vseh zamenjav kolka trajalo 25 let. Povprečni stroški celotne zamenjave kolka v letu 2012 so bili v ZDA 40.364 USD, v večini evropskih držav pa okoli 7.700 do 12.000 USD. | |
| Umetni horizont/kazalnik stališča: Kazalnik položaja ( AI ), prej znan kot žiroskop ali umetno obzorje , je instrument za letenje, ki pilota obvesti o usmeritvi letala glede na obzorje Zemlje in daje takojšen prikaz najmanjše spremembe orientacije. Miniaturno letalo in obzorje posnemata razmerje letala glede na dejansko obzorje. Je primarni instrument za letenje v instrumentalnih meteoroloških razmerah. | |
| Umetna človeška kri/Krvni nadomestek: Krvni nadomestek je snov, ki posnema in izpolnjuje nekatere funkcije biološke krvi. Njegov namen je zagotoviti alternativo transfuziji krvi, ki prenaša kri ali izdelke na osnovi krvi iz ene osebe v drugo. Doslej ni dobro sprejetih nadomestkov krvi, ki prenašajo kisik , kar je tipičen cilj transfuzije rdečih krvnih celic; vendar obstajajo široko dostopni razširjevalniki obsega brez krvi za primere, ko je potrebna le obnova volumna. Ti pomagajo zdravnikom in kirurgom, da se izognejo tveganju prenosa bolezni in imunske zatiranja, odpravijo kronično pomanjkanje krvodajalcev in obravnavajo skrbi Jehovovih prič in drugih, ki imajo versko nasprotovanje prejemu transfuzijske krvi. | |
| Umetni human_characters_in_Stargate/Seznam znakov Stargate SG-1: Ta članek je Seznam likov Stargate SG-1 iz znanstvenofantastične televizijske serije 1997-2007 skupne kanadsko-ameriške produkcijske ekipe, prirejene po filmu Stargate iz leta 1994. Stargate SG-1 je v svojem desetletju obstoja razvil obsežno in podrobno ozadje različnih likov. Mnogi liki so člani tujerodnih vrst, odkritih med raziskovanjem galaksije skozi Zvezdna vrata, čeprav obstaja enako število likov iz zunajzemeljskih človeških civilizacij. Medtem ko so Stargate SG-1 , Stargate Atlantis in Stargate Universe ločene oddaje, sodelujejo v istem izmišljenem vesolju, zato noben lik ni interno specifičen za predstavo. | |
| Umetni človeški spremljevalec/Umetni človeški spremljevalec: Umetni človeški spremljevalci so lahko vse vrste ustvarjanja strojne ali programske opreme, namenjene druženju z osebo. Ti lahko vključujejo digitalne hišne ljubljenčke, kot je priljubljeni Tamagotchi, ali robote, kot je Sony AIBO. Navidezne spremljevalce lahko uporabite kot obliko zabave, lahko pa tudi medicinsko ali funkcionalno, da starejšim pomagate pri ohranjanju sprejemljivega življenjskega standarda. | |
| Umetni človeški spremljevalci/Umetni človeški spremljevalec: Umetni človeški spremljevalci so lahko vse vrste ustvarjanja strojne ali programske opreme, namenjene druženju z osebo. Ti lahko vključujejo digitalne hišne ljubljenčke, kot je priljubljeni Tamagotchi, ali robote, kot je Sony AIBO. Navidezne spremljevalce lahko uporabite kot obliko zabave, lahko pa tudi medicinsko ali funkcionalno, da starejšim pomagate pri ohranjanju sprejemljivega življenjskega standarda. | |
| Umetna human_saga/Dragon Ball Z (sezona 4): Četrta sezona anime serije Dragon Ball Z vsebuje lok česen mlajši, bodoča debla in dr. Gero, ki obsega 1. del Android Sage . Epizode je produciral Toei Animation in temeljijo na zadnjih 26 zvezkih serije manga Dragon Ball Akire Toriyame. | |
| Umetni hibrid/hibrid (biologija): V biologiji je hibrid potomci, ki nastanejo zaradi združevanja lastnosti dveh organizmov različnih pasem, sort, vrst ali rodov s spolnim razmnoževanjem. Hibridi niso vedno vmesni med starši, lahko pa pokažejo hibridno moč, včasih postajajo večji ali višji od obeh staršev. Koncept hibrida se v živinoreji in rastlinah, kjer obstaja interes za posamezne starše, različno razlaga. V genetiki je pozornost osredotočena na število kromosomov. V taksonomiji je ključno vprašanje, kako tesno sorodne so matične vrste. | |
| Umetni himen/Umetni himen: Umetni himen je vrsta protetike, ustvarjena z namenom simuliranja nedotaknjenega človeškega himena, ponavadi za ponarejanje nedolžnosti. | |
| Umetni led/drsališče: Drsališče je zamrznjeno vodno telo in/ali utrjene kemikalije, kjer lahko ljudje drsajo ali se igrajo zimski športi. | |
| Umetni idiotizem/Umetna neumnost: Umetna neumnost se običajno uporablja kot šaljivo nasprotje izrazu umetna inteligenca (AI), pogosto kot slabšalno sklicevanje na nezmožnost tehnologije AI, da ustrezno opravlja svoje naloge. Vendar pa se na področju računalništva umetna neumnost uporablja tudi za označevanje tehnike "zatiranja" računalniških programov, da bi namerno vnesli napake v svoje odgovore. | |
| Umetna nevednost/analiza dnevnika: Pri upravljanju in obveščanju računalniških dnevnikov je analiza dnevnikov umetnost in znanost, ki si prizadeva smiselno iz računalniško ustvarjenih zapisov. Postopek ustvarjanja takšnih zapisov se imenuje beleženje podatkov. | |
| Umetna domišljija/Umetna domišljija: Umetna domišljija , imenovana tudi sintetična domišljija ali strojna domišljija, je opredeljena kot umetna simulacija človeške domišljije s pomočjo računalnikov splošnega ali posebnega namena ali umetnih nevronskih omrežij. Njegova uporabljena oblika je znana kot sinteza medijev ali sintetični mediji. | |
| Umetni imunski sistem/Umetni imunski sistem: V umetni inteligenci so umetni imunski sistemi (AIS) razred računalniško inteligentnih sistemov strojnega učenja, ki temeljijo na pravilih, navdihnjenih z načeli in procesi imunskega sistema vretenčarjev. Algoritmi so običajno oblikovani po značilnostih učenja in spomina imunskega sistema za uporabo pri reševanju problemov. | |
| Umetni imunski sistemi/Umetni imunski sistem: V umetni inteligenci so umetni imunski sistemi (AIS) razred računalniško inteligentnih sistemov strojnega učenja, ki temeljijo na pravilih, navdihnjenih z načeli in procesi imunskega sistema vretenčarjev. Algoritmi so običajno oblikovani po značilnostih učenja in spomina imunskega sistema za uporabo pri reševanju problemov. | |
| Umetna impregnacija/umetno osemenjevanje: Umetna oploditev ( AI ) je namerno vnos semenčic v maternični vrat ali maternično votlino z namenom doseči nosečnost z oploditvijo in vivo na način, ki ni spolni odnos ali oploditev in vitro. To je zdravljenje plodnosti pri ljudeh in je običajna praksa pri vzreji živali, vključno z mlečnim govedom in prašiči. | |
| Umetna indukcija_imunitete/Umetna indukcija imunosti: Umetna indukcija imunosti naredi ljudi imunske na določene bolezni, razen na način, da čakajo, da jih ujamejo. Namen je zmanjšati tveganje smrti in trpljenja. | |
| Umetna sestavina/sestavina: Sestavina je snov, ki je del zmesi. Na primer, pri kuhanju recepti določajo, katere sestavine se uporabljajo za pripravo določene jedi. Mnogi komercialni izdelki vsebujejo skrivne sestavine, ki naj bi jih naredile boljše od konkurenčnih izdelkov. V farmacevtski industriji je aktivna sestavina tisti del formulacije, ki daje učinek, ki ga pričakuje kupec. | |
| Umetno osemenjevanje/umetno osemenjevanje: Umetna oploditev ( AI ) je namerno vnos semenčic v maternični vrat ali maternično votlino z namenom doseči nosečnost z oploditvijo in vivo na način, ki ni spolni odnos ali oploditev in vitro. To je zdravljenje plodnosti pri ljudeh in je običajna praksa pri vzreji živali, vključno z mlečnim govedom in prašiči. | |
| Umetno osemenjevanje_ (mlečno)/Umetno osemenjevanje: Umetna oploditev ( AI ) je namerno vnos semenčic v maternični vrat ali maternično votlino z namenom doseči nosečnost z oploditvijo in vivo na način, ki ni spolni odnos ali oploditev in vitro. To je zdravljenje plodnosti pri ljudeh in je običajna praksa pri vzreji živali, vključno z mlečnim govedom in prašiči. | |
| Umetna osemenitev_donor/darovanje semenčic: Darovanje sperme je moški, ki mu je dal spermo z namenom, da se uporabi pri umetni oploditvi ali drugem zdravljenju plodnosti ženske ali žensk, ki niso njegove spolne partnerice, da bi lahko zanosil. | |
| Center za umetno osemenjevanje_Quebeca/Center za umetno osemenjevanje Quebec: Center za umetno osemenjevanje v Quebecu (CIAQ) je društvo z omejeno odgovornostjo, ustanovljeno leta 1948 v mestu Saint-Hyacinthe, Quebec, Kanada, s poslanstvom izboljšanja črede goveda z umetno oploditvijo, ki se uporabljajo v proizvodnji mleka in mesa po vsej provinci. CIAQ je trenutno edini obrat za proizvodnjo sperme goveda v Quebecu in je lastnost proizvajalcev mleka v Quebecu (PLQ), kvebeškega sveta pasem za pridelavo mleka (CQRL) in deželnega sveta klubov za izboljšanje goveda (CPCAB). | ![]() |
| Umetno osemenjevanje_ goveda/bika: Bik je nedotaknjen odrasel moški iz vrst Bos taurus. Bolj mišičaste in agresivne od samic iste vrste so krave, biki že dolgo pomemben simbol v mnogih kulturah in igrajo pomembno vlogo pri reji govejega mesa, mlekarstvu in številnih drugih kulturnih dejavnostih, vključno z bikoborbami in biki jahati. | |
| Umetno osemenjevanje_konj/Vzreja konjev: Vzreja konjev je razmnoževanje pri konjih, zlasti proces selektivne vzreje živali, zlasti pasemskih konj te pasme, ki jih vodi človek. Načrtovano parjenje se lahko uporabi za izdelavo posebej želenih lastnosti pri udomačenih konjih. Poleg tega lahko sodobno vzrejno upravljanje in tehnologije povečajo stopnjo spočetja, zdravo nosečnost in uspešno žrebetanje. | |
| Umetno osemenjevanje_živih živali in živali/Umetno osemenjevanje: Umetna oploditev ( AI ) je namerno vnos semenčic v maternični vrat ali maternično votlino z namenom doseči nosečnost z oploditvijo in vivo na način, ki ni spolni odnos ali oploditev in vitro. To je zdravljenje plodnosti pri ljudeh in je običajna praksa pri vzreji živali, vključno z mlečnim govedom in prašiči. | |
| Umetno osemenjevanje_ ovc/Domača reprodukcija ovac: Domače ovce se spolno razmnožujejo podobno kot drugi sesalci, njihova reproduktivna strategija pa je zelo podobna drugim domačim čredam. Jato ovac se na splošno pari z enim samim ovnom, ki ga je izbral kmet ali pa je vzpostavil prevlado s fizičnim tekmovanjem z drugimi ovni. Večina ovc ima jeseni gnezditveno sezono ( tupiranje ), čeprav nekatere lahko gnezdijo vse leto. | |
| Umetni osemenjevalec/umetno osemenjevanje: Umetna oploditev ( AI ) je namerno vnos semenčic v maternični vrat ali maternično votlino z namenom doseči nosečnost z oploditvijo in vivo na način, ki ni spolni odnos ali oploditev in vitro. To je zdravljenje plodnosti pri ljudeh in je običajna praksa pri vzreji živali, vključno z mlečnim govedom in prašiči. | |
| Umetna inteligenca/Umetna inteligenca: Umetna inteligenca ( AI ) je inteligenca, ki jo dokazujejo stroji, v nasprotju z naravno inteligenco, ki jo kažejo ljudje ali živali. Vodilni učbeniki o umetni inteligenci to področje opredeljujejo kot študij "inteligentnih agentov": vsak sistem, ki zaznava svoje okolje in izvaja dejanja, ki povečajo njegove možnosti za dosego ciljev. Nekateri priljubljeni računi uporabljajo izraz "umetna inteligenca" za opis strojev, ki posnemajo "kognitivne" funkcije, ki jih ljudje povezujejo s človeškim umom, na primer "učenje" in "reševanje problemov". | |
| Umetni intelekt/Umetna inteligenca: Umetna inteligenca ( AI ) je inteligenca, ki jo dokazujejo stroji, v nasprotju z naravno inteligenco, ki jo kažejo ljudje ali živali. Vodilni učbeniki o umetni inteligenci to področje opredeljujejo kot študij "inteligentnih agentov": vsak sistem, ki zaznava svoje okolje in izvaja dejanja, ki povečajo njegove možnosti za dosego ciljev. Nekateri priljubljeni računi uporabljajo izraz "umetna inteligenca" za opis strojev, ki posnemajo "kognitivne" funkcije, ki jih ljudje povezujejo s človeškim umom, na primer "učenje" in "reševanje problemov". | |
| Umetna inteligenca/Umetna inteligenca: Umetna inteligenca ( AI ) je inteligenca, ki jo dokazujejo stroji, v nasprotju z naravno inteligenco, ki jo kažejo ljudje ali živali. Vodilni učbeniki o umetni inteligenci to področje opredeljujejo kot študij "inteligentnih agentov": vsak sistem, ki zaznava svoje okolje in izvaja dejanja, ki povečajo njegove možnosti za dosego ciljev. Nekateri priljubljeni računi uporabljajo izraz "umetna inteligenca" za opis strojev, ki posnemajo "kognitivne" funkcije, ki jih ljudje povezujejo s človeškim umom, na primer "učenje" in "reševanje problemov". | |
| Umetna inteligenca/Umetna inteligenca: Umetna inteligenca ( AI ) je inteligenca, ki jo dokazujejo stroji, v nasprotju z naravno inteligenco, ki jo kažejo ljudje ali živali. Vodilni učbeniki o umetni inteligenci to področje opredeljujejo kot študij "inteligentnih agentov": vsak sistem, ki zaznava svoje okolje in izvaja dejanja, ki povečajo njegove možnosti za dosego ciljev. Nekateri priljubljeni računi uporabljajo izraz "umetna inteligenca" za opis strojev, ki posnemajo "kognitivne" funkcije, ki jih ljudje povezujejo s človeškim umom, na primer "učenje" in "reševanje problemov". | |
| Umetna inteligenca, _situated_a pristop/Umetna inteligenca, pristop s sedežem: V raziskavah o umetni inteligenci pristop , ki se nahaja, gradi agente, ki so zasnovani za učinkovito obnašanje v svojem okolju. To zahteva oblikovanje AI "od spodaj navzgor" s poudarkom na osnovnih zaznavnih in motoričnih sposobnostih, potrebnih za preživetje. Pristojni pristop daje veliko manjšo prednost abstraktnemu sklepanju ali veščinam reševanja problemov. | |
| Umetna inteligenca_ (AI)/Umetna inteligenca: Umetna inteligenca ( AI ) je inteligenca, ki jo dokazujejo stroji, v nasprotju z naravno inteligenco, ki jo kažejo ljudje ali živali. Vodilni učbeniki o umetni inteligenci to področje opredeljujejo kot študij "inteligentnih agentov": vsak sistem, ki zaznava svoje okolje in izvaja dejanja, ki povečajo njegove možnosti za dosego ciljev. Nekateri priljubljeni računi uporabljajo izraz "umetna inteligenca" za opis strojev, ki posnemajo "kognitivne" funkcije, ki jih ljudje povezujejo s človeškim umom, na primer "učenje" in "reševanje problemov". | |
| Umetna inteligenca_ (večznačno)/Umetna inteligenca (večznačno): Umetna inteligenca je inteligenca, ki jo kažejo stroji in programska oprema. | |
| Umetna inteligenca_ (zgodovina)/Zgodovina umetne inteligence: Zgodovina umetne inteligence ( AI ) se je začela v antiki, z miti, zgodbami in govoricami o umetnih bitjih, ki so jih obrtniki obdarili z inteligenco ali zavestjo. Semena sodobne AI so posadili klasični filozofi, ki so poskušali opisati proces človeškega mišljenja kot mehansko manipulacijo simbolov. To delo je doseglo vrhunec z izumom programabilnega digitalnega računalnika v 1940 -ih, stroja, ki temelji na abstraktnem bistvu matematičnega sklepanja. Ta naprava in ideje za njo so navdihnile peščico znanstvenikov, da so začeli resno razpravljati o možnosti izgradnje elektronskih možganov. | |
| Umetna inteligenca_ (video_igre)/Umetna inteligenca v video igrah: V video igrah se umetna inteligenca (AI) uporablja za ustvarjanje odzivnega, prilagodljivega ali inteligentnega vedenja predvsem pri likih neigralcev (NPC), podobnih človeški inteligenci. Umetna inteligenca je sestavni del video iger že od njihovega nastanka v petdesetih letih prejšnjega stoletja. AI v video igrah je posebno podpolje in se razlikuje od akademske AI. Namesto strojnega učenja ali odločanja služi boljši izkušnji igralcev. V zlati dobi arkadnih video iger se je ideja o nasprotnikih umetne inteligence v veliki meri popularizirala v obliki stopnjevanih težavnostnih stopenj, različnih gibalnih vzorcev in dogodkov v igri, odvisno od vložka igralca. Sodobne igre pogosto izvajajo obstoječe tehnike, kot so iskanje poti in drevesa odločanja, ki vodijo dejanja NPC -jev. AI se pogosto uporablja v mehanizmih, ki jih uporabnik ne vidi takoj, na primer pri rudarjenju podatkov in ustvarjanju postopkovne vsebine. | |
| Umetno sredstvo_agent/Inteligentni agent: V umetni inteligenci je inteligentni agent ( IA ) vse, kar zaznava svoje okolje, samostojno ukrepa za dosego ciljev in lahko z učenjem izboljša svojo zmogljivost ali lahko uporabi znanje. Lahko so preprosti ali zapleteni - termostat velja za primer inteligentnega agenta, tako kot za človeka, tako kot vsak sistem, ki ustreza opredelitvi, na primer podjetje, država ali biom. | |
| Umetna inteligenca_analogije/Analogija: Analogija je kognitivni proces prenosa informacij ali pomena z določene teme na drugo ali jezikovni izraz, ki temu procesu ustreza. V ožjem pomenu je analogija sklepanje ali argument iz določene v drugo posebnost, v nasprotju z odštevanjem, indukcijo in ugrabitvijo, pri kateri je vsaj eden od premis ali zaključek po naravi splošen in ne poseben. Izraz analogija se lahko nanaša tudi na razmerje med virom in tarčo, kar je pogosto podobno, kot v biološkem pojmu analogije. | |
| Umetna inteligenca in ustvarjalnost/ustvarjalnost: Ustvarjalnost je pojav, pri katerem nastane nekaj nekako novega in nekako dragocenega. Ustvarjen predmet je lahko neoprijemljiv ali fizični predmet. | |
| Umetna inteligenca_in_pravna/Pravna informatika: Pravna informatika je področje informacijske znanosti. | |
| Umetna inteligenca_in_marketing/Trženje in umetna inteligenca: Področja trženja in umetne inteligence se združita v sisteme, ki pomagajo na področjih, kot so napovedovanje trga in avtomatizacija procesov in odločanja, skupaj s povečano učinkovitostjo nalog, ki bi jih običajno opravljali ljudje. Znanost, ki stoji za temi sistemi, je mogoče razložiti z nevronskimi omrežji in strokovnimi sistemi, računalniškimi programi, ki obdelujejo vhodne podatke in dajejo dragocene rezultate tržnikom. | |
| Umetna inteligenca in glasba/Glasba in umetna inteligenca: Znano je, da so raziskave na področju umetne inteligence (AI) vplivale na medicinsko diagnozo, trgovanje z delnicami, nadzor robotov in na številna druga področja. Morda je manj priljubljen prispevek AI na področju glasbe. Kljub temu sta umetna inteligenca in glasba (AIM) že dolgo časa pogosta tema na številnih konferencah in delavnicah, med drugim na Mednarodni konferenci o računalniški glasbi, Konferenci računalniške družbe in Mednarodni skupni konferenci o umetni inteligenci. Pravzaprav je bila prva mednarodna konferenca o računalniški glasbi ICMC 1974, Državna univerza Michigan, East Lansing, ZDA. Trenutne raziskave vključujejo uporabo umetne inteligence v glasbeni kompoziciji, performansu, teoriji in digitalni obdelavi zvoka. | |
| Umetna inteligenca_aplikacije/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_arms_race/Utrjevanje orožja z umetno inteligenco: Oboroževalna dirka vojaške umetne inteligence je tekmovanje ali oboroževalna tekma med dvema ali več državami, da svoje vojaške sile opremijo z najboljšo umetno inteligenco (AI). Od sredine leta 2010 so številni analitiki opazili nastanek takšne svetovne oboroževalne dirke, AI Arms Race , med velikimi silami za boljšo vojaško AI, ki sovpada z naraščajočimi geopolitičnimi in vojaškimi napetostmi druge hladne vojne. kontekst oboroževalne dirke z umetno inteligenco je pripoved o hladni vojni AI, v kateri napetosti med ZDA in Kitajsko vodijo v hladno vojno na področju tehnologije umetne inteligence. | |
| Umetna inteligenca_ umetnost/Umetnost umetne inteligence: Umetnost umetne inteligence se nanaša na vsa umetniška dela, ustvarjena s pomočjo AI. Vključuje dela, ki jih avtonomno ustvarjajo sistemi AI in dela, ki so sodelovanje med človekom in sistemom AI. | |
| Umetna inteligenca_as_a_global_catastrophic_risk/Globalno katastrofalno tveganje: Globalno katastrofalno tveganje je hipotetični prihodnji dogodek, ki bi lahko v svetovnem merilu škodoval blaginji ljudi, celo ogrozil ali uničil sodobno civilizacijo. Dogodek, ki bi lahko povzročil izumrtje ljudi ali trajno in drastično zmanjšal potencial človeštva, je znan kot eksistencialno tveganje . | |
| Umetna inteligenca_pristranskost/Algoritemska pristranskost: Algoritemska pristranskost opisuje sistematične in ponavljajoče se napake v računalniškem sistemu, ki ustvarjajo nepoštene rezultate, na primer privilegiranje ene poljubne skupine uporabnikov pred drugimi. Pristranskost se lahko pojavi zaradi številnih dejavnikov, med drugim, vendar ne omejeno na zasnovo algoritma ali nenamerno ali nepričakovano uporabo ali odločitve v zvezi z načinom kodiranja, zbiranja, izbire ali uporabe za usposabljanje algoritma. Algoritmična pristranskost je prisotna na vseh platformah, vključno z rezultati iskalnikov in platformami družbenih medijev, vendar ni omejena nanje, lahko pa vpliva tudi od nenamernih kršitev zasebnosti do krepitve družbenih pristranskosti glede na raso, spol, spolnost in etnično pripadnost. Študija algoritmične pristranskosti se najbolj ukvarja z algoritmi, ki odražajo "sistematično in nepošteno" diskriminacijo. To pristranskost so šele pred kratkim obravnavali v pravnih okvirih, kot je Splošna uredba Evropske unije o varstvu podatkov iz leta 2018. | |
| Škatla za umetno inteligenco/AI: Škatla z umetno inteligenco je hipotetično izoliran računalniški strojni sistem, v katerem je morebitna nevarna umetna inteligenca ali AI omejena v "virtualnem zaporu" kot rešitev problema nadzora AI in ne sme neposredno upravljati z dogodki v zunanjem svetu. Takšno polje bi bilo omejeno na minimalistične komunikacijske kanale. Na žalost, tudi če je škatla dobro zasnovana, lahko dovolj inteligentna AI kljub temu prepriča ali zavede svoje človeške čuvaje, da jo sprostijo, ali pa kako drugače "vdre" iz nje. | |
| Umetna inteligenca_za_razvoj/Umetna inteligenca: Umetna inteligenca ( AI ) je inteligenca, ki jo dokazujejo stroji, v nasprotju z naravno inteligenco, ki jo kažejo ljudje ali živali. Vodilni učbeniki o umetni inteligenci to področje opredeljujejo kot študij "inteligentnih agentov": vsak sistem, ki zaznava svoje okolje in izvaja dejanja, ki povečajo njegove možnosti za dosego ciljev. Nekateri priljubljeni računi uporabljajo izraz "umetna inteligenca" za opis strojev, ki posnemajo "kognitivne" funkcije, ki jih ljudje povezujejo s človeškim umom, na primer "učenje" in "reševanje problemov". | |
| Umetna inteligenca_za_video_nadzor/Umetna inteligenca za video nadzor: Umetna inteligenca za video nadzor uporablja računalniške programe, ki analizirajo zvok in slike iz videonadzornih kamer, da prepoznajo ljudi, vozila, predmete in dogodke. Program varnostnih izvajalcev je programska oprema za določanje omejenih območij v pogledu kamere in program za dnevne čase za lastnino, ki je zaščitena s kamero. Umetna inteligenca ("AI") pošlje opozorilo, če zazna prestopnika, ki krši niz "pravil", da v tem času ni dovoljena nobena oseba na tem območju. | |
| Umetna inteligenca_in_Star_Wars/Tehnologija v Vojnah zvezd: Franšiza vesoljske opere Star Wars si je v svojih okoljih sposodila številne resnične znanstvene in tehnološke koncepte. Vojne zvezd so upodobile, navdihnile in vplivale na več futurističnih tehnologij, od katerih nekatere obstajajo, druge pa se razvijajo. Pri uvedbi Vrnitev Jedi novelization, George Lucas je napisal:. "Star Wars, je tudi zadeva z napetostjo med človeštvom in tehnologijo, vprašanje, ki je za mano, sega tudi do svojih prvih filmih zelo v Jedi je Tema ostaja enaka, saj je najpreprostejša naravna sila uničila na videz nepremagljivo orožje zlega imperija. " | |
| Umetna inteligenca_in_Wikimedia_projekti/Umetna inteligenca v projektih Wikimedije: Umetna inteligenca se uporablja v Wikipediji in drugih projektih Wikimedije za razvoj teh projektov. Človeška in bot interakcija v projektih Wikimedia je rutinska in ponavljajoča se. | |
| Umetna inteligenca_v_oglaševanju/Trženje in umetna inteligenca: Področja trženja in umetne inteligence se združita v sisteme, ki pomagajo na področjih, kot so napovedovanje trga in avtomatizacija procesov in odločanja, skupaj s povečano učinkovitostjo nalog, ki bi jih običajno opravljali ljudje. Znanost, ki stoji za temi sistemi, je mogoče razložiti z nevronskimi omrežji in strokovnimi sistemi, računalniškimi programi, ki obdelujejo vhodne podatke in dajejo dragocene rezultate tržnikom. | |
| Umetna inteligenca_v_ kmetijstvu/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_v_letalstvu/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_in_cybersecurity/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_v_ izobraževanju/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_in_fikcija/Umetna inteligenca v fikciji: Umetna inteligenca je ponavljajoča se tema v znanstveni fantastiki, bodisi utopična, s poudarkom na možnih koristih, ali distopična, s poudarkom na nevarnostih. | |
| Umetna inteligenca_v_financiranju/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_in_game_programiranje/Umetna inteligenca v video igrah: V video igrah se umetna inteligenca (AI) uporablja za ustvarjanje odzivnega, prilagodljivega ali inteligentnega vedenja predvsem pri likih neigralcev (NPC), podobnih človeški inteligenci. Umetna inteligenca je sestavni del video iger že od njihovega nastanka v petdesetih letih prejšnjega stoletja. AI v video igrah je posebno podpolje in se razlikuje od akademske AI. Namesto strojnega učenja ali odločanja služi boljši izkušnji igralcev. V zlati dobi arkadnih video iger se je ideja o nasprotnikih umetne inteligence v veliki meri popularizirala v obliki stopnjevanih težavnostnih stopenj, različnih gibalnih vzorcev in dogodkov v igri, odvisno od vložka igralca. Sodobne igre pogosto izvajajo obstoječe tehnike, kot so iskanje poti in drevesa odločanja, ki vodijo dejanja NPC -jev. AI se pogosto uporablja v mehanizmih, ki jih uporabnik ne vidi takoj, na primer pri rudarjenju podatkov in ustvarjanju postopkovne vsebine. | |
| Umetna inteligenca_in_gaming/Umetna inteligenca v video igrah: V video igrah se umetna inteligenca (AI) uporablja za ustvarjanje odzivnega, prilagodljivega ali inteligentnega vedenja predvsem pri likih neigralcev (NPC), podobnih človeški inteligenci. Umetna inteligenca je sestavni del video iger že od njihovega nastanka v petdesetih letih prejšnjega stoletja. AI v video igrah je posebno podpolje in se razlikuje od akademske AI. Namesto strojnega učenja ali odločanja služi boljši izkušnji igralcev. V zlati dobi arkadnih video iger se je ideja o nasprotnikih umetne inteligence v veliki meri popularizirala v obliki stopnjevanih težavnostnih stopenj, različnih gibalnih vzorcev in dogodkov v igri, odvisno od vložka igralca. Sodobne igre pogosto izvajajo obstoječe tehnike, kot so iskanje poti in drevesa odločanja, ki vodijo dejanja NPC -jev. AI se pogosto uporablja v mehanizmih, ki jih uporabnik ne vidi takoj, na primer pri rudarjenju podatkov in ustvarjanju postopkovne vsebine. | |
| Umetna inteligenca_v_vladi/Umetna inteligenca v vladi: Umetna inteligenca (AI) ima v vladi vrsto uporab. Uporablja se lahko za uresničevanje ciljev javne politike in tudi za pomoč javnosti pri interakciji z vlado. Po Harvard Business Review je "uporaba umetne inteligence v javnem sektorju široka in narašča, pri čemer se zgodnji poskusi odvijajo po vsem svetu." Hila Mehr iz Ash centra za demokratično upravljanje in inovacije na univerzi Harvard ugotavlja, da AI v vladi ni nov, saj so poštne storitve v poznih devetdesetih letih prejšnjega stoletja uporabljale strojne metode za prepoznavanje rokopisa na ovojnicah za samodejno usmerjanje pisem. Uporaba AI v vladi prinaša pomembne koristi, vključno z učinkovitostjo, ki ima za posledico prihranek stroškov in zmanjšuje možnosti za korupcijo. Vendar pa nosi tudi tveganja. | |
| Umetna inteligenca_v_zdravstvu/Umetna inteligenca v zdravstvu: Umetna inteligenca v zdravstvu je splošen izraz, ki opisuje uporabo algoritmov strojnega učenja in programske opreme ali umetne inteligence (AI) za posnemanje človeške kognitivne sposobnosti pri analizi, predstavitvi in razumevanju kompleksnih zdravstvenih in zdravstvenih podatkov. Natančneje, AI je sposobnost računalniških algoritmov, da približajo zaključke, ki temeljijo izključno na vhodnih podatkih. | |
| Umetna inteligenca_in_heavy_industrija/Umetna inteligenca v težki industriji: Umetna inteligenca se v sodobnem smislu na splošno nanaša na računalniške sisteme, ki posnemajo človekove kognitivne funkcije. Obsega samostojno učenje in reševanje problemov. Čeprav ta vrsta splošne umetne inteligence še ni dosežena, se večina sodobnih projektov umetne inteligence trenutno bolje razume kot vrste algoritmov strojnega učenja, ki jih je mogoče povezati z obstoječimi podatki za razumevanje, kategorizacijo in prilagajanje nizov podatkov brez potrebe za eksplicitno programiranje. | |
| Umetna inteligenca_in_hiring/Umetna inteligenca pri najemu: Umetna inteligenca (AI) pri zaposlovanju vključuje uporabo tehnologije za avtomatizacijo vidikov procesa zaposlovanja. Napredek na področju umetne inteligence, kot sta na primer strojno učenje in rast velikih podatkov, omogočata uporabo AI za pridobivanje, pregledovanje in napovedovanje uspeha prosilcev. Zagovorniki umetne inteligence pri zaposlovanju trdijo, da zmanjšuje pristranskost, pomaga pri iskanju usposobljenih kandidatov in osvobaja čas kadrovskih delavcev za druge naloge, medtem ko nasprotnike skrbi, da AI ohranja neenakosti na delovnem mestu in bo odpravil delovna mesta. | |
| Umetna inteligenca_in_industrija/Umetna inteligenca v industriji: Industrijska umetna inteligenca ali industrijska AI se običajno nanaša na uporabo umetne inteligence v industriji. Za razliko od splošne umetne inteligence, ki je mejna raziskovalna disciplina za izgradnjo računalniških sistemov, ki opravljajo naloge, ki zahtevajo človeško inteligenco, se industrijska AI bolj ukvarja z uporabo takšnih tehnologij za reševanje industrijskih bolečin pri ustvarjanju vrednosti strank, izboljšanju produktivnosti, znižanju stroškov, spletnem mestu optimizacija, napovedna analiza in odkrivanje vpogleda. Čeprav lahko v distopični viziji aplikacij AI inteligentni stroji odvzamejo delovna mesta ljudem in povzročijo družbena in etična vprašanja, ima industrija na splošno pozitivnejši pogled na AI in meni, da je ta preobrazba gospodarstva neustavljiva in pričakuje velike poslovne priložnosti v tem procesu. | |
| Umetna inteligenca_v_medicini/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_v_precision_medicini/Precizna medicina: Natančna medicina ( PM ) je medicinski model, ki predlaga prilagoditev zdravstvenega varstva, pri čemer so medicinske odločitve, zdravljenje, prakse ali izdelki prilagojeni podskupini bolnikov namesto modela za eno zdravilo, ki ustreza vsem. V precizni medicini se diagnostično testiranje pogosto uporablja za izbiro ustreznih in optimalnih terapij na podlagi konteksta pacientove genetske vsebine ali druge molekularne ali celične analize. Orodja, ki se uporabljajo v precizni medicini, lahko vključujejo molekularno diagnostiko, slikanje in analitiko. | |
| Umetna inteligenca_v_težki_industriji/Umetna inteligenca v težki industriji: Umetna inteligenca se v sodobnem smislu na splošno nanaša na računalniške sisteme, ki posnemajo človekove kognitivne funkcije. Obsega samostojno učenje in reševanje problemov. Čeprav ta vrsta splošne umetne inteligence še ni dosežena, se večina sodobnih projektov umetne inteligence trenutno bolje razume kot vrste algoritmov strojnega učenja, ki jih je mogoče povezati z obstoječimi podatki za razumevanje, kategorizacijo in prilagajanje nizov podatkov brez potrebe za eksplicitno programiranje. | |
| Umetna inteligenca_v_prevozu/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca_v_video_igrah/Umetna inteligenca v video igrah: V video igrah se umetna inteligenca (AI) uporablja za ustvarjanje odzivnega, prilagodljivega ali inteligentnega vedenja predvsem pri likih neigralcev (NPC), podobnih človeški inteligenci. Umetna inteligenca je sestavni del video iger že od njihovega nastanka v petdesetih letih prejšnjega stoletja. AI v video igrah je posebno podpolje in se razlikuje od akademske AI. Namesto strojnega učenja ali odločanja služi boljši izkušnji igralcev. V zlati dobi arkadnih video iger se je ideja o nasprotnikih umetne inteligence v veliki meri popularizirala v obliki stopnjevanih težavnostnih stopenj, različnih gibalnih vzorcev in dogodkov v igri, odvisno od vložka igralca. Sodobne igre pogosto izvajajo obstoječe tehnike, kot so iskanje poti in drevesa odločanja, ki vodijo dejanja NPC -jev. AI se pogosto uporablja v mehanizmih, ki jih uporabnik ne vidi takoj, na primer pri rudarjenju podatkov in ustvarjanju postopkovne vsebine. | |
| Umetna inteligenca_in_video_gaming/Umetna inteligenca v video igrah: V video igrah se umetna inteligenca (AI) uporablja za ustvarjanje odzivnega, prilagodljivega ali inteligentnega vedenja predvsem pri likih neigralcev (NPC), podobnih človeški inteligenci. Umetna inteligenca je sestavni del video iger že od njihovega nastanka v petdesetih letih prejšnjega stoletja. AI v video igrah je posebno podpolje in se razlikuje od akademske AI. Namesto strojnega učenja ali odločanja služi boljši izkušnji igralcev. V zlati dobi arkadnih video iger se je ideja o nasprotnikih umetne inteligence v veliki meri popularizirala v obliki stopnjevanih težavnostnih stopenj, različnih gibalnih vzorcev in dogodkov v igri, odvisno od vložka igralca. Sodobne igre pogosto izvajajo obstoječe tehnike, kot so iskanje poti in drevesa odločanja, ki vodijo dejanja NPC -jev. AI se pogosto uporablja v mehanizmih, ki jih uporabnik ne vidi takoj, na primer pri rudarjenju podatkov in ustvarjanju postopkovne vsebine. | |
| Umetna inteligenca_industrija_in_Kina/Industrija umetne inteligence na Kitajskem: Industrija umetne inteligence na Kitajskem je hitro razvijajoča se milijarda dolarjev vredna industrija, ki jo spodbuja kitajska strateška politika vojaško-civilne fuzije za svetovno tehnološko prevlado, kot je bilo napovedano v njenem "Načrtu razvoja umetne inteligence naslednje generacije" iz leta 2017. Januarja 2017 sta generalni sekretar KPK Xi Jinping in njegova uprava ustanovila Centralni odbor za razvoj vojaško-civilne fuzije (CMCFDC) Kitajske komunistične partije (CCP), ki naj bi pospešil prenos tehnologije umetne inteligence s komercialnih podjetij in raziskovalnih ustanov na vojska. : 19 | |
| Umetna inteligenca_journal/Umetna inteligenca (revija): Umetna inteligenca je znanstvena revija o raziskavah umetne inteligence. Ustanovljen je bil leta 1970 in ga izdaja založba Elsevier. Revija je povzeta in indeksirana v Scopus in Science Citation Index. Faktor vpliva 2020 za to revijo je 9,088, 5-letni faktor vpliva pa 7,525. | ![]() |
| Trženje z umetno inteligenco/Trženje z umetno inteligenco: Trženje z umetno inteligenco ( AIM ) je oblika trženja, ki uporablja koncept in model umetne inteligence, kot sta strojno učenje in Bayesova mreža za doseganje tržnih ciljev. Glavna razlika je v delu sklepanja, ki nakazuje, da ga izvaja računalnik in algoritem namesto človeka. | |
| Umetna inteligenca_česa/Umetna inteligenca stvari: Umetna inteligenca stvari (AIoT) je kombinacija tehnologij umetne inteligence (AI) z infrastrukturo interneta stvari (IoT) za doseganje učinkovitejših operacij IoT, izboljšanje interakcij med človekom in strojem ter izboljšanje upravljanja podatkov in analitike. | |
| Umetna inteligenca_projekt/Seznam projektov umetne inteligence: Sledi seznam trenutnih in preteklih, nerazvrščenih pomembnih projektov umetne inteligence. | |
| Projekti umetne inteligence/Seznam projektov umetne inteligence: Sledi seznam trenutnih in preteklih, nerazvrščenih pomembnih projektov umetne inteligence. | |
| Umetna inteligenca_razlaga/Avtomatizirano sklepanje: Področje avtomatiziranega sklepanja je v računalništvu, zlasti pri predstavitvi znanja in sklepanju ter metalogiji, namenjeno razumevanju različnih vidikov sklepanja. Študija avtomatiziranega sklepanja pomaga pri izdelavi računalniških programov, ki računalnikom omogočajo, da skoraj ali skoraj popolnoma samodejno razmišljajo. Čeprav avtomatizirano sklepanje velja za podpolje umetne inteligence, ima povezave tudi s teoretično računalništvo in filozofijo. | |
| Umetna inteligenca_sistemi_integracija/Sistemi umetne inteligence: Temeljna ideja integracije sistemov umetne inteligence je, da posamezne komponente programske opreme, kot so sintetizatorji govora, postanejo interoperabilne z drugimi komponentami, kot so baze znanja zdrave pameti, za ustvarjanje večjih, širših in zmogljivejših sistemov AI. Glavne metode, ki so bile predlagane za integracijo, so usmerjanje sporočil ali komunikacijski protokoli, ki jih komponente programske opreme uporabljajo za medsebojno komunikacijo, pogosto prek sistema tablice vmesne programske opreme. | |
| Umetna inteligenca_ prevzem_prevzem/prevzem AI: Prevzem AI je hipotetični scenarij, v katerem neka oblika umetne inteligence (AI) postane prevladujoča oblika inteligence na Zemlji, pri čemer računalniški programi ali roboti učinkovito prevzamejo nadzor nad planetom od človeške vrste. Možni scenariji vključujejo zamenjavo celotne človeške delovne sile, prevzem s superinteligentno umetno inteligenco in priljubljeno predstavo o vstaji robotov . Nekatere javne osebnosti, na primer Stephen Hawking in Elon Musk, so zagovarjale raziskave previdnostnih ukrepov, s katerimi bi zagotovili, da bodo prihodnji superinteligentni stroji ostali pod nadzorom ljudi. | |
| Prevzem umetne inteligence/prevzem AI: Prevzem AI je hipotetični scenarij, v katerem neka oblika umetne inteligence (AI) postane prevladujoča oblika inteligence na Zemlji, pri čemer računalniški programi ali roboti učinkovito prevzamejo nadzor nad planetom od človeške vrste. Možni scenariji vključujejo zamenjavo celotne človeške delovne sile, prevzem s superinteligentno umetno inteligenco in priljubljeno predstavo o vstaji robotov . Nekatere javne osebnosti, na primer Stephen Hawking in Elon Musk, so zagovarjale raziskave previdnostnih ukrepov, s katerimi bi zagotovili, da bodo prihodnji superinteligentni stroji ostali pod nadzorom ljudi. | |
| Umetna inteligenca_orodja_za_računalniško_znanost/Aplikacije umetne inteligence: Umetna inteligenca , opredeljena kot inteligenca, ki jo kažejo stroji, ima v današnji družbi veliko aplikacij. Natančneje, šibka AI, oblika AI, kjer se programi razvijajo za opravljanje posebnih nalog, se uporablja za številne dejavnosti, vključno z medicinsko diagnozo, platformami za elektronsko trgovanje, upravljanjem robotov in daljinskim zaznavanjem. Umetna inteligenca je bila uporabljena za razvoj in napredovanje številnih področij in panog, vključno s financami, zdravstvom, izobraževanjem, prevozom itd. | |
| Umetna inteligenca/Umetna inteligenca: Umetna inteligenca ( AI ) je inteligenca, ki jo dokazujejo stroji, v nasprotju z naravno inteligenco, ki jo kažejo ljudje ali živali. Vodilni učbeniki o umetni inteligenci to področje opredeljujejo kot študij "inteligentnih agentov": vsak sistem, ki zaznava svoje okolje in izvaja dejanja, ki povečajo njegove možnosti za dosego ciljev. Nekateri priljubljeni računi uporabljajo izraz "umetna inteligenca" za opis strojev, ki posnemajo "kognitivne" funkcije, ki jih ljudje povezujejo s človeškim umom, na primer "učenje" in "reševanje problemov". | |
| Umetna intuicija/Umetna intuicija: Umetna intuicija je teoretična sposobnost umetne programske opreme, da deluje podobno kot človeška zavest, natančneje kot človeška zavest, znana kot intuicija. | |
| Umetna šarenica/Umetna šarenica: Umetna šarenica je kirurško implantirana naprava za zdravljenje poškodb ali odsotnosti šarenice očesa. | |
| Umetni otok/Umetni otok: Umetni otok ali otok, ki ga je naredil človek, je otok, ki so ga zgradili ljudje in ne nastali z naravnimi sredstvi. Umetni otoki se lahko razlikujejo po velikosti od majhnih otočkov, ki so obnovljeni izključno za podporo enemu stebru stavbe ali zgradbe, do tistih, ki podpirajo celotne skupnosti in mesta. Zgodnji umetni otoki so vključevali plavajoče strukture v mirnih vodah ali lesene ali megalitske strukture, postavljene v plitvih vodah. | |
| Umetni otoki/Umetni otok: Umetni otok ali otok, ki ga je naredil človek, je otok, ki so ga zgradili ljudje in ne nastali z naravnimi sredstvi. Umetni otoki se lahko razlikujejo po velikosti od majhnih otočkov, ki so obnovljeni izključno za podporo enemu stebru stavbe ali zgradbe, do tistih, ki podpirajo celotne skupnosti in mesta. Zgodnji umetni otoki so vključevali plavajoče strukture v mirnih vodah ali lesene ali megalitske strukture, postavljene v plitvih vodah. | |
| Umetni sklep/zamenjava sklepa: Nadomestna artroplastika ali operacija zamenjave sklepov je postopek ortopedske kirurgije, pri katerem se artritična ali disfunkcionalna sklepna površina nadomesti z ortopedsko protezo. Zamenjava sklepov se obravnava kot zdravljenje, kadar hude bolečine v sklepih ali motnje v delovanju ne ublažijo manj invazivne terapije. Je oblika artroplastike in je pogosto indicirana zaradi različnih bolezni sklepov, vključno z osteoartritisom in revmatoidnim artritisom. | |
| Umetna okužba sklepov/septični artritis: Akutni septični artritis , infekcijski artritis , gnojni artritis , osteomielitis ali okužba sklepov je vdor v sklep z nalezljivim povzročiteljem, ki povzroči vnetje sklepov. Na splošno simptomi običajno vključujejo pordelost, vročino in bolečino v enem sklepu, povezano z zmanjšano sposobnostjo premikanja sklepa. Začetek je običajno hiter. Drugi simptomi so lahko vročina, šibkost in glavobol. Včasih je lahko pri novorojenčkih in mlajših otrocih vpletenih več sklepov. Pri novorojenčkih, dojenčkih, tj. V prvem letu življenja in malčkih, so znaki in simptomi septičnega artritisa lahko varljivi in posnemajo druge nalezljive in nenalezljive motnje. | ![]() |
| Umetni sklepi/Zamenjava sklepov: Nadomestna artroplastika ali operacija zamenjave sklepov je postopek ortopedske kirurgije, pri katerem se artritična ali disfunkcionalna sklepna površina nadomesti z ortopedsko protezo. Zamenjava sklepov se obravnava kot zdravljenje, kadar hude bolečine v sklepih ali motnje v delovanju ne ublažijo manj invazivne terapije. Je oblika artroplastike in je pogosto indicirana zaradi različnih bolezni sklepov, vključno z osteoartritisom in revmatoidnim artritisom. | |
| Umetne ledvice/Umetne ledvice: Umetne ledvice so pogosto sinonim za hemodializo, lahko pa se nanašajo tudi na nadomestne terapije ledvic, ki so v uporabi in/ali v razvoju. Ta članek obravnava biološko inženirske ledvice/bio -umetne ledvice, ki so gojene iz ledvičnih celičnih linij/ledvičnega tkiva. | |
| Umetno sorodstvo/fiktivno sorodstvo: Izmišljeno sorodstvo je izraz, ki ga uporabljajo antropologi in etnografi za opis sorodstvenih ali družbenih vezi, ki ne temeljijo ne na krvnih, ne na partnerskih odnosih. V nasprotju je s pravimi sorodstvenimi vezmi. | |
| Umetno koleno/zamenjava kolena: Zamenjava kolena , znana tudi kot artroplastika kolena , je kirurški poseg za zamenjavo nosilnih površin kolenskega sklepa za lajšanje bolečin in invalidnosti. Najpogosteje se izvaja pri osteoartritisu in tudi pri drugih boleznih kolena, kot sta revmatoidni artritis in psoriatični artritis. Pri bolnikih s hudo deformacijo zaradi napredovalega revmatoidnega artritisa, travme ali dolgotrajnega osteoartritisa je operacija lahko bolj zapletena in nosi večje tveganje. Osteoporoza običajno ne povzroča bolečine v kolenu, deformacije ali vnetja in ni razlog za zamenjavo kolena. | |
| Umetno zamenjavo členka/zamenjava prstnega sklepa: Skupna zamenjava roke je postopek, ki ga je izumil škotski znanstvenik, dr. Mitchell McGuire. Postopek je takrat veljal za velik preboj na medicinskem področju. Vendar pa zdaj velja za skoraj standardno operacijo. Prva uspešna operacija te vrste je bila izvedena 21. decembra 1992 v New Yorku v ZDA. | |
| Umetno jezero/rezervoar: Rezervoar je najpogosteje povečano naravno ali umetno jezero, ki nastane z jezom za shranjevanje vode. | |
| Umetna jezera/rezervoar: Rezervoar je najpogosteje povečano naravno ali umetno jezero, ki nastane z jezom za shranjevanje vode. | |
| Umetna krajina/zgrajeno okolje: V urbanističnem načrtovanju, arhitekturi in gradbeništvu se izraz grajeno okolje ali zgrajen svet nanaša na okolje, ki ga je ustvaril človek, ki zagotavlja okolje za človeško dejavnost, vključno z domovi, zgradbami, coniranjem, ulicami, pločniki, odprtimi prostori, možnostmi prevoza, in več. Opredeljen je kot "prostor, ki ga je ustvaril človek, v katerem ljudje vsak dan živijo, delajo in se ustvarjajo". | |
| Umetni jezik/Umetni jezik: Umetni jeziki so jeziki običajno zelo omejene velikosti, ki se pojavljajo bodisi v računalniških simulacijah med umetnimi sredstvi, interakcijami robotov ali nadzorovanih psiholoških poskusih z ljudmi. Od oblikovanih jezikov in uradnih jezikov se razlikujejo po tem, da jih posameznik ali skupina ni zavestno oblikoval, ampak so rezultat (porazdeljenih) postopkov konvencionalizacije, podobno kot naravni jeziki. V nasprotju z idejo osrednjega oblikovalca se lahko področje evolucije umetnega jezika, na katerem se preučujejo umetni jeziki, obravnava kot poddel splošnejših študij kulturne evolucije. | |
| Umetni jeziki/Umetni jezik: Umetni jeziki so jeziki običajno zelo omejene velikosti, ki se pojavljajo bodisi v računalniških simulacijah med umetnimi sredstvi, interakcijami robotov ali nadzorovanih psiholoških poskusih z ljudmi. Od oblikovanih jezikov in uradnih jezikov se razlikujejo po tem, da jih posameznik ali skupina ni zavestno oblikoval, ampak so rezultat (porazdeljenih) postopkov konvencionalizacije, podobno kot naravni jeziki. V nasprotju z idejo osrednjega oblikovalca se lahko področje evolucije umetnega jezika, na katerem se preučujejo umetni jeziki, obravnava kot poddel splošnejših študij kulturne evolucije. | |
| Umetni jeziki_jezik/Ustvarjen jezik: Konstruiran jezik je jezik, katerega fonologija, slovnica in besednjak, namesto da bi se razvili naravno, so zavestno zasnovani ali izumljeni kot fikcija. Konstruirani jeziki se lahko imenujejo tudi umetni , načrtovani ali izmišljeni, v nekaterih primerih pa tudi izmišljeni. Načrtovani jeziki so jeziki, ki so bili namensko oblikovani. So rezultat namernega kontrolnega posega, torej oblike jezikovnega načrtovanja. |
Thursday, August 12, 2021
Artificial grammar_learning/Artificial grammar learning
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Združenje_Poletnih_Olimpijskih_Federacij/Zveza poletnih olimpijskih mednarodnih zvez: Združenje poletnih olimpijskih mednarodnih zvez ...
-
Združenje ženskih žrtev vojne/Združenje žensk žrtev vojne: Društvo ženskih žrtev vojne je nevladna organizacija s sedežem v Sarajevu, ...



No comments:
Post a Comment