| Aston Hall/Aston Hall: Aston Hall je Jakobejeva hiša s seznama I razreda v Astonu v Birminghamu v Angliji, ki jo je zasnoval John Thorpe in zgrajena med letoma 1618 in 1635. Je vodilni primer Jakobove hiše. | |
| Aston Hall, _Aston-on-Trent/Aston Hall, Aston-on-Trent: Aston Hall je podeželska hiša iz 18. To je stavba s seznama II. Razreda*. | |
| Aston Hall, _Aston_upon_Trent/Aston Hall, Aston-on-Trent: Aston Hall je podeželska hiša iz 18. To je stavba s seznama II. Razreda*. | |
| Aston Hall, _Derbyshire/Aston Hall, Aston-on-Trent: Aston Hall je podeželska hiša iz 18. To je stavba s seznama II. Razreda*. | |
| Aston Hall, _Yorkshire/Aston Hall, Yorkshire: Aston Hall je nekdanja angleška podeželska hiša v vasi Aston v južnem Yorkshireu. Zdaj je hotel in stavba s seznama stopnje II*. | |
| Aston Hall_ (večznačno)/Aston Hall (večznačno): Aston Hall je Jakobska stavba v Astonu v Birminghamu v Angliji. | |
| Aston Hall_Hospital/Aston Hall, Aston-on-Trent: Aston Hall je podeželska hiša iz 18. To je stavba s seznama II. Razreda*. | |
| Aston Heath/Aston Heath: Aston Heath je območje v Derbyshireu v Angliji. Nahaja se 1 miljo vzhodno od Sudburyja, blizu ceste A50. Ime je dobila po Astonu, 1 miljo jugozahodno. Podatki o prebivalstvu, pridobljeni na popisu leta 2011, so vključeni v civilno župnijo Sudbury v Derbyshireu. | |
| Območje gorskih koles Aston Hill/Aston Hill: Kolesarski park Aston Hill se nahaja v bližini Wendover Woodsa na grebenu Chiltern Hills, nad Aston Clintonom, Buckinghamshire. | |
| Aston Hill_Mountain_Bike_Area/Aston Hill Mountain Bike Area: Kolesarski park Aston Hill se nahaja v bližini Wendover Woodsa na grebenu Chiltern Hills, nad Aston Clintonom, Buckinghamshire. | |
| Aston Hill_cutting/Aston Rowant Rezanje: Aston Rowant Cutting je 3,5 ha (8,6 hektarjev) geološko območje posebnega znanstvenega pomena južno od Aston Rowanta v Oxfordshireu. Gre za geološko varstveno območje. | |
| Astonov hipodrom/Astonov hipodrom: Astonski hipodrom , znan tudi kot Hipp , je bil priljubljeno gledališče na območju Astona v Birminghamu v Angliji. | |
| Aston House/Aston House: Aston House je bila ugledna rezidenca iz 17. stoletja z velikim parkom, ki se nahaja nasproti župnijske cerkve v Astonu v Hertfordshireju v Veliki Britaniji. Hišo je leta 1961 podrla Stevenage New Town Development Corporation, potem ko jo je zasedla kot prvo sedež. Spletno mesto je bilo razvito in poimenovano Yeomans Drive v spomin na Arthurja Yeomansa, zadnjega lastnika leta 1939, ko ga je vojni urad rekviriral. Sosednje parkirišče je aprila 1980 postalo Stevenage Golf-and Conference-Center. | |
| Aston Ignatius_Chichester/Aston Chichester: Aston Ignatius Sebastian Joseph Chichester , SJ je bil prvi rimskokatoliški nadškof v Salisburyju. | |
| Aston Ingham/Aston Ingham: Aston Ingham je vas v jugovzhodnem Herefordshireju v Angliji, blizu Newenta in približno 11 km vzhodno od Ross-on-Wye. Prebivalstvo vasi je bilo po popisu leta 2011 398. Obstaja cerkev, posvečena sv. Janezu Krstniku, ki je od 17. marca 1987 na seznamu stavbe II*. | |
| Aston Ingham, _Herefordshire/Aston Ingham: Aston Ingham je vas v jugovzhodnem Herefordshireju v Angliji, blizu Newenta in približno 11 km vzhodno od Ross-on-Wye. Prebivalstvo vasi je bilo po popisu leta 2011 398. Obstaja cerkev, posvečena sv. Janezu Krstniku, ki je od 17. marca 1987 na seznamu stavbe II*. | |
| Aston Inn/Aston Inn: Aston Inn , znan tudi kot Ratner Residence , je zgodovinska gostilna v mestu Indianapolis, okrožje Marion, Indiana. Zgrajena je bila leta 1852 in je dvonadstropna opečna hiša v slogu grškega preporoda z zgodnjim enonadstropnim dodatkom. Ima stransko dvokapno streho in ima dvonadstropno galerijo na južni višini. Hiša je bila v 1850 -ih letih za kratek čas uporabljena kot postajališče diližansa. | |
| Aston International/Archipelago International: Archipelago International , prej znan kot Aston International , je veriga hotelskih hotelov s polno storitvijo v jugovzhodni Aziji, predvsem pa največja v Indoneziji. Archipelago International je na trg jugovzhodne Azije vstopil leta 1997 in ima v osnovi portfelj, ki ga sestavlja več kot 200 nepremičnin, vključno s hoteli, apartmaji, letovišči, oskrbovanimi apartmaji in butičnimi vilami, od katerih jih je več kot 150 v uporabi, še 100 hotelov pa je v razvoju. | |
| Aston Jay_Oxborough/Aston Oxborough: Aston Jay Oxborough je angleški profesionalni nogometaš, ki igra kot vratar v klubu Premier League Norwich City. Pred tem je zastopal Anglijo za mlajše od 16 let in za mlajše od 17 let. | |
| Aston Junction/Aston Junction: Aston Junction je ime stičišča kanala, kjer se zaključi kanal Digbeth Branch Canal in se sreča s kanalom Birmingham in Fazeley blizu Astona v Birminghamu v Angliji. | |
| Aston Juxta_Mondrum/Aston juxta Mondrum: Aston juxta Mondrum je vaška in civilna župnija v enotni oblasti Cheshire East in slovesni grofiji Cheshire v Angliji. To je približno štiri milje severno od Nantwicha. Civilna župnija vključuje tudi del vasi Worleston. | |
| Aston Kajara/Aston Kajara: Aston Kajara je ugandski odvetnik in politik. Je trenutni državni minister za finance za privatizacijo v kabinetu Ugande. Na to mesto je bil imenovan 27. maja 2011. V rekonstrukciji kabineta 1. marca 2015 je obdržal svoje mesto v kabinetu. Pred tem je od 16. februarja 2009 do 1. marca 2015 opravljal funkcijo državnega ministra za finance za naložbe. Je tudi izvoljeni poslanec (MP), ki predstavlja okrožje Mwenge v okrožju South Kyenjojo. To volilno enoto je zastopal v parlamentu od leta 2001 do leta 2006 in od leta 2011 do danes. | |
| Aston Knights/Seaboard Football League: Nogometna liga Seaboard je bila manjša liga ameriškega nogometa, ki je delovala od leta 1971 do 1974. V sezoni 1974 se je zlomila zaradi ustanovitve Svetovne nogometne lige, ki je ligi odvzela nadarjenost. | |
| Aston Le_Walls/Aston le Walls: Aston le Walls je vas in civilna župnija v zahodnem Northamptonshireju v Angliji, blizu meje z Oxfordshirejem. Vas je približno 14,5 km severno od Banburyja v Oxfordshireu in 16,1 km južno od Daventryja. Sosednje vasi so Chipping Warden, Lower Boddington Upper Boddington in Byfield. Po popisu iz leta 2001 je imela vas 334 prebivalcev, kar je na popisu leta 2011 padlo na 293. | |
| Aston Leigh/Alice Diehl: Alice Diehl je bila angleška glasbenica in pisateljica. Leta 1872 se je iz koncertne pianistke spremenila v pisateljico - glasbenih kritik, približno 50 romanov in več drugih knjig. | |
| Aston Lower_Grounds/Villa Park: Villa Park je nogometni stadion v Astonu v Birminghamu v Angliji s 42.749 sedeži. Od leta 1897 je dom prvoligaške Aston Ville. Teren je manj kot miljo oddaljen od železniških postaj Witton in Aston in je gostil šestnajst angleških reprezentantov na višji ravni, prvega leta 1899 in zadnjega leta 2005. Villa Park je gostil 55 polfinalov pokala FA, več kot kateri koli drug stadion. | |
| Aston Magna/Aston Magna: Aston Magna je zaselk, ki se nahaja ob Fosse Wayu v severnem Gloucestershireu v Angliji, med Moreton-in-Marsh in Shipston-on-Stour. Je del civilne župnije Blockley in angleške župnije Blockley z Aston Magna v škofiji Gloucester. Cerkev Aston Magna je zaprta in zdaj tvori zasebno hišo. | |
| Dvorec Aston/Dvorec Aston: Dvorec Aston je bil okrožje lokalne uprave Warwickshire v današnjem severnem Birminghamu, od 19. stoletja do 1911, ko je bil dodan Birminghamu. | |
| Dvorec Aston, _Kempton_Park/Dvorec Aston, Kempton Park: Aston Manor je stanovanjsko predmestje parka Kempton v provinci Gauteng v Južni Afriki. | |
| Dvorec Aston_ (UK_Parlament_constituency)/Dvorec Aston (volilna enota britanskega parlamenta): Dvorec Aston je bil volilna enota spodnjega doma parlamenta britanskega parlamenta. Obstojala je od leta 1885 do leta 1918 in je bila izvoljena za enega poslanca (poslanca) po sistemu volitev, ki je potekal prvič. | |
| Aston Manor_Academy/Aston Manor Academy: Aston Manor Academy je sošolska srednja šola in šesti razred s statusom akademije, ki se nahaja na območju Aston v Birminghamu v Angliji. | |
| Aston Manor_Brewery/Aston Manor Cider: Aston Manor Cider je nekdanja pivovarna in trenutno podjetje za proizvodnjo in polnjenje jabolčnika v Astonu v Birminghamu v Angliji. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno kot pivovarna piva, zdaj proizvaja izključno jabolčnik in hruš. Leta 2008 je bilo po tržnem deležu tretje največje jabolčno podjetje v Združenem kraljestvu in četrto največje na svetu. Avgusta 2018 je bilo objavljeno, da je jabolčnik Aston Manor kupila francoska zadruga Agrial. | ![]() |
| Aston Manor_Cider/Aston Manor Cider: Aston Manor Cider je nekdanja pivovarna in trenutno podjetje za proizvodnjo in polnjenje jabolčnika v Astonu v Birminghamu v Angliji. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno kot pivovarna piva, zdaj proizvaja izključno jabolčnik in hruš. Leta 2008 je bilo po tržnem deležu tretje največje jabolčno podjetje v Združenem kraljestvu in četrto največje na svetu. Avgusta 2018 je bilo objavljeno, da je jabolčnik Aston Manor kupila francoska zadruga Agrial. | ![]() |
| Muzej cestnega prometa Aston Manor_Road_Transport_Museum/Aston Manor: Muzej cestnega prometa Aston Manor , znan tudi kot Aldridge Transport Museum , je neodvisen transportni muzej v Aldridgeu v Walsallu v Angliji. Muzej je do decembra 2011 zasedel nekdanjo tramvajsko postajo Birmingham Corporation Tramways Witton v okrožju Aston v Birminghamu, ki jo vodi registrirana dobrodelna organizacija. | |
| Aston Manor_School/Aston Manor Academy: Aston Manor Academy je sošolska srednja šola in šesti razred s statusom akademije, ki se nahaja na območju Aston v Birminghamu v Angliji. | |
| Muzej cestnega prometa Aston Manor_Transport_Museum/Aston Manor: Muzej cestnega prometa Aston Manor , znan tudi kot Aldridge Transport Museum , je neodvisen transportni muzej v Aldridgeu v Walsallu v Angliji. Muzej je do decembra 2011 zasedel nekdanjo tramvajsko postajo Birmingham Corporation Tramways Witton v okrožju Aston v Birminghamu, ki jo vodi registrirana dobrodelna organizacija. | |
| Aston Martin/Aston Martin: Aston Martin Lagonda je neodvisni britanski proizvajalec luksuznih športnih avtomobilov in velikih turistov. Njenega predhodnika sta leta 1913 ustanovila Lionel Martin in Robert Bamford. Od leta 1947 ga je vodil David Brown, povezoval pa se je z dragimi velikimi potovalnimi avtomobili v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja ter z izmišljenim junakom Jamesom Bondom, ki je uporabil model DB5 v filmu Goldfinger iz leta 1964. Njihovi športni avtomobili veljajo za britansko kulturno ikono. Aston Martin ima od leta 1982 kraljevi nalog kot dobavitelj motornih avtomobilov princu od Walesa in ima več kot 160 prodajalcev avtomobilov v 53 državah, zaradi česar je postala svetovna avtomobilska znamka. S podjetjem se trguje na londonski borzi in je sestavni del indeksa FTSE 250. Leta 2003 je prejel Kraljičino nagrado za podjetništvo za izjemen prispevek k mednarodni trgovini. Podjetje je v svoji zgodovini sedemkrat bankrotiralo. | |
| Aston Martin_ (Formula_One)/Aston Martin v formuli ena: Aston Martin je britanski proizvajalec avtomobilov, ki je v različnih oblikah sodeloval v formuli ena. Družba je prvič sodelovala v formuli ena v sezoni 1959, kjer so debitirali podvozje DBR4 z lastnim motorjem, vendar mu ni uspelo doseči nobene točke. Tudi v sezoni 1960 so nadaljevali s slabimi rezultati, spet niso dosegli nobene točke. Posledično se je Aston Martin po letu 1960 odločil zapustiti formulo ena. | |
| Aston Martin_177/Aston Martin One-77: Aston Martin One-77 je dvovratni dvosedežni vodilni športni avtomobil, ki ga je izdelal britanski proizvajalec avtomobilov Aston Martin. Avtomobil je bil prvič prikazan na avtomobilskem salonu v Parizu leta 2008, čeprav je ves čas razstave večinoma ostal zajet s krilom "Savile Row po meri". V celoti so ga razkrili na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 2009, dobave pa od začetka leta 2011. | |
| Aston Martin_2-Litre_Sports/Aston Martin 2-litrski šport: Aston Martin 2-litrski šport je bil športni avtomobil, ki ga je Aston Martin prodajal med letoma 1948 in 1950. To je bil prvi izdelek podjetja pod novim lastnikom Davidom Brownom in je za nazaj znan kot DB1 . Avto je debitiral na avtomobilskem salonu v Londonu leta 1948 in je temeljil na prototipu Aston Martin Atom. Prodanih je bilo le 15. | |
| Aston Martin_AM-RB_001/Aston Martin Valkyrie: Aston Martin Valkyrie je hibridni športni avtomobil omejene proizvodnje, ki so ga skupaj izdelali britanski proizvajalci avtomobilov Aston Martin, Red Bull Racing Advanced Technologies in številni drugi. | |
| Aston Martin_AM-RB_003/Aston Martin Valhalla: Aston Martin Valhalla je prihajajoči športni avtomobil s srednjim motorjem, ki ga je v sodelovanju z Red Bull Racing razvil britanski proizvajalec Aston Martin. Avtomobil naj bi sedel pod vodilnim športnim avtomobilom, usmerjenim na progo Valkyrie, in naj bi bil bolj uporaben kot vsakdanji avtomobil. | |
| Aston Martin_AMB_001/Aston Martin AMB 001: Aston Martin AMB 001 je športni motocikel, ki ga britanski proizvajalec Aston Martin proizvaja od leta 2020. Gre za prvo motorno kolo Aston Martina. | |
| Aston Martin_AMR-1/Aston Martin AMR1: Aston Martin AMR1 je bil dirkalnik s formulo skupine C, razvit leta 1989 za proizvajalca avtomobilov Aston Martin. Sodeloval je leta 1989 na svetovnem prvenstvu v prototipu v športu in na 24 urah Le Mansa leta 1989. | |
| Aston Martin_AMR-One/Aston Martin AMR-One: Aston Martin AMR-One je bil športni avtomobil Le Mans Prototype, ki ga je izdelala Prodrivejeva roka Aston Martin Racing. Avto je bil naslednik Aston Martina DBR1-2. | |
| Aston Martin_AMR1/Aston Martin AMR1: Aston Martin AMR1 je bil dirkalnik s formulo skupine C, razvit leta 1989 za proizvajalca avtomobilov Aston Martin. Sodeloval je leta 1989 na svetovnem prvenstvu v prototipu v športu in na 24 urah Le Mansa leta 1989. | |
| Aston Martin_AMR2/Aston Martin AMR1: Aston Martin AMR1 je bil dirkalnik s formulo skupine C, razvit leta 1989 za proizvajalca avtomobilov Aston Martin. Sodeloval je leta 1989 na svetovnem prvenstvu v prototipu v športu in na 24 urah Le Mansa leta 1989. | |
| Aston Martin_AMR21/Aston Martin AMR21: Aston Martin AMR21 je dirkalnik formule ena, ki ga je oblikovala in razvila ekipa Aston Martin formule ena za tekmovanje na svetovnem prvenstvu formule 20 2021. To je prvi avtomobil, ki ga je vstopila ekipa Aston Martina, ki se vrača. Avto vozita Sebastian Vettel in Lance Stroll. Vettel, ki je imel navado poimenovati svoje avtomobile že od svojih dni v Toro Rossu, je svoj avto poimenoval "Honey Ryder" glede na lik Ursule Andress v filmu o Jamesu Bondu iz leta 1962 Dr. | |
| Aston Martin_AMR3/Aston Martin AMR1: Aston Martin AMR1 je bil dirkalnik s formulo skupine C, razvit leta 1989 za proizvajalca avtomobilov Aston Martin. Sodeloval je leta 1989 na svetovnem prvenstvu v prototipu v športu in na 24 urah Le Mansa leta 1989. | |
| Aston Martin_Asia_Cup/Azijski pokal Azije Martin: Azijski pokal Aston Martin Asia Cup (AMAC) je prva serija Aston Martin v enem razredu. Vsi vozniki se bodo za naslov AMAC potegovali v enakih dirkalnikih Aston Martin V8 Vantage N24. | |
| Aston Martin_Atom/Aston Martin Atom: Aston Martin Atom je prototip avtomobila, ki ga je izdelal Aston Martin (AM). Gradnja avtomobila se je začela leta 1939 in je bila dokončana leta 1940. Atom je eden prvih popolnoma funkcionalnih konceptnih avtomobilov, kdajkoli izdelanih. Aston Martin je z Atomom raziskal več novih tehnologij, njegova zasnova šasije pa je bila osnova za platformo, ki so jo povojni modeli AM uporabljali vse do poznih petdesetih let. | |
| Aston Martin_Bulldog/Aston Martin Bulldog: Aston Martin Bulldog , ki ga je oblikoval William Towns, je britansko, enkratno konceptno vozilo, ki ga je Aston Martin izdelal leta 1979. Kodno ime projekta je bilo DP K901. Sprva je bila načrtovana proizvodnja 15–25 avtomobilov, vendar je bil projekt ocenjen kot predrag in zgrajen je bil le en. | |
| Aston Martin_CC100/Aston Martin CC100: Aston Martin CC100 Speedster je konceptni avtomobil, ki ga je britansko avtomobilsko podjetje Aston Martin praznovalo ob 100. obletnici, ki je bilo objavljeno maja 2013 na dirki 24 ur v Nürburgringu v Zürichu. Proizvedena sta bila le dva in oba sta bila prodana zelo zvestim kupcem. Eden od lastnikov ga namerava obdržati v svoji zasebni zbirki, medtem ko lastnik drugega avtomobila načrtuje pridobitev dovoljenja regulatorjev, da se bo lahko vozil po javnih cestah. | |
| Aston Martin_Cognizant/Aston Martin v formuli ena: Aston Martin je britanski proizvajalec avtomobilov, ki je v različnih oblikah sodeloval v formuli ena. Družba je prvič sodelovala v formuli ena v sezoni 1959, kjer so debitirali podvozje DBR4 z lastnim motorjem, vendar mu ni uspelo doseči nobene točke. Tudi v sezoni 1960 so nadaljevali s slabimi rezultati, spet niso dosegli nobene točke. Posledično se je Aston Martin po letu 1960 odločil zapustiti formulo ena. | |
| Aston Martin_Cognizant_Formula_1_Team/Aston Martin v formuli ena: Aston Martin je britanski proizvajalec avtomobilov, ki je v različnih oblikah sodeloval v formuli ena. Družba je prvič sodelovala v formuli ena v sezoni 1959, kjer so debitirali podvozje DBR4 z lastnim motorjem, vendar mu ni uspelo doseči nobene točke. Tudi v sezoni 1960 so nadaljevali s slabimi rezultati, spet niso dosegli nobene točke. Posledično se je Aston Martin po letu 1960 odločil zapustiti formulo ena. | |
| Aston Martin_Cognizant_Formula_One_Team/Aston Martin v formuli ena: Aston Martin je britanski proizvajalec avtomobilov, ki je v različnih oblikah sodeloval v formuli ena. Družba je prvič sodelovala v formuli ena v sezoni 1959, kjer so debitirali podvozje DBR4 z lastnim motorjem, vendar mu ni uspelo doseči nobene točke. Tudi v sezoni 1960 so nadaljevali s slabimi rezultati, spet niso dosegli nobene točke. Posledično se je Aston Martin po letu 1960 odločil zapustiti formulo ena. | |
| Aston Martin_Cygnet/Toyota iQ: Toyota iQ je ultra kompakten mestni avtomobil s sprednjim prečnim motorjem in pogonom na sprednja kolesa, ki ga proizvaja Toyota in se v eni generaciji trži za Japonsko (2008–2016); Evropa (2008–2015); in Severni Ameriki (2012–2015), kjer so ga tržili kot Scion iQ . Prenovljena različica je bila v Evropi prodana kot Aston Martin Cygnet (2009–2013). | |
| Aston Martin_DB-11/Aston Martin DB11: Aston Martin DB11 je grand tourer, ki ga britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin proizvaja od leta 2016. Debitiral je na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 2016 kot nadomestek za DB9. To je prvi model, predstavljen v načrtu Astona Martina za "drugo stoletje", in prvi avtomobil, predstavljen po povezovanju podjetja z Daimler AG. | |
| Aston Martin_DB1/Aston Martin 2-litrski šport: Aston Martin 2-litrski šport je bil športni avtomobil, ki ga je Aston Martin prodajal med letoma 1948 in 1950. To je bil prvi izdelek podjetja pod novim lastnikom Davidom Brownom in je za nazaj znan kot DB1 . Avto je debitiral na avtomobilskem salonu v Londonu leta 1948 in je temeljil na prototipu Aston Martin Atom. Prodanih je bilo le 15. | |
| Aston Martin_DB10/Aston Martin DB10: Aston Martin DB10 je grand tourer po meri, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin posebej razvil za film Jamesa Bonda Spectre . | |
| Aston Martin_DB11/Aston Martin DB11: Aston Martin DB11 je grand tourer, ki ga britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin proizvaja od leta 2016. Debitiral je na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 2016 kot nadomestek za DB9. To je prvi model, predstavljen v načrtu Astona Martina za "drugo stoletje", in prvi avtomobil, predstavljen po povezovanju podjetja z Daimler AG. | |
| Aston Martin_DB12/Aston Martin: Aston Martin Lagonda je neodvisni britanski proizvajalec luksuznih športnih avtomobilov in velikih turistov. Njenega predhodnika sta leta 1913 ustanovila Lionel Martin in Robert Bamford. Od leta 1947 ga je vodil David Brown, povezoval pa se je z dragimi velikimi potovalnimi avtomobili v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja ter z izmišljenim junakom Jamesom Bondom, ki je uporabil model DB5 v filmu Goldfinger iz leta 1964. Njihovi športni avtomobili veljajo za britansko kulturno ikono. Aston Martin ima od leta 1982 kraljevi nalog kot dobavitelj motornih avtomobilov princu od Walesa in ima več kot 160 prodajalcev avtomobilov v 53 državah, zaradi česar je postala svetovna avtomobilska znamka. S podjetjem se trguje na londonski borzi in je sestavni del indeksa FTSE 250. Leta 2003 je prejel Kraljičino nagrado za podjetništvo za izjemen prispevek k mednarodni trgovini. Podjetje je v svoji zgodovini sedemkrat bankrotiralo. | |
| Aston Martin_DB13/Aston Martin: Aston Martin Lagonda je neodvisni britanski proizvajalec luksuznih športnih avtomobilov in velikih turistov. Njenega predhodnika sta leta 1913 ustanovila Lionel Martin in Robert Bamford. Od leta 1947 ga je vodil David Brown, povezoval pa se je z dragimi velikimi potovalnimi avtomobili v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja ter z izmišljenim junakom Jamesom Bondom, ki je uporabil model DB5 v filmu Goldfinger iz leta 1964. Njihovi športni avtomobili veljajo za britansko kulturno ikono. Aston Martin ima od leta 1982 kraljevi nalog kot dobavitelj motornih avtomobilov princu od Walesa in ima več kot 160 prodajalcev avtomobilov v 53 državah, zaradi česar je postala svetovna avtomobilska znamka. S podjetjem se trguje na londonski borzi in je sestavni del indeksa FTSE 250. Leta 2003 je prejel Kraljičino nagrado za podjetništvo za izjemen prispevek k mednarodni trgovini. Podjetje je v svoji zgodovini sedemkrat bankrotiralo. | |
| Aston Martin_DB2/Aston Martin DB2: Aston Martin DB2 je športni avtomobil, ki ga je Aston Martin prodajal od maja 1950 do aprila 1953. Naslednik 2-litrskega športnega modela je imel namesto motorja z 2,6-litrskim motorjem z ravnim motorjem razmeroma napreden. prejšnja potisna palica naravnost-4. Na voljo je bil kot zaprt dvovratni dvosedežni kupe, ki ga je Aston Martin imenoval športni salon, kasneje pa tudi kot kupe s padajočo glavo, ki je predstavljal četrtino celotne prodaje modela. Zaprta različica je imela nekaj uspeha pri dirkanju. | |
| Aston Martin_DB3/Aston Martin DB3: Aston Martin DB3 in kasneje DB3S sta bila športna dirkalna avtomobila, izdelana v petdesetih letih prejšnjega stoletja. Čeprav so uporabili nekaj delov DB2, so bili precej drugačni, saj so bili zasnovani posebej za dirke. Prvotne spremembe je opravil nekdanji inženir podjetja Auto Union Eberan von Eberhorst, drugi pa so se lotili kasnejšega dela DB3S. | |
| Aston Martin_DB3S/Aston Martin DB3S: Aston Martin DB3S je športni dirkalnik, ki ga je izdelal Aston Martin. Po neuspehu težkega in nekonkurenčnega Aston Martina DB3, ki ga je zasnoval Eberan Eberhorst; William Watson, zaposlen kot Eberhorstov pomočnik, je predstavil alternativno zasnovo Johnu Wyerju, vodji tekmovanj Aston Martina, čigar pomoč je bila potrebna, saj se je Eberhorst lahko uprl uprizarjanju. Skupno je bilo izdelanih 31 avtomobilov, od tega 11 delovnih avtomobilov in 20 avtomobilov za prodajo uporabnikom. | |
| Aston Martin_DB4/Aston Martin DB4: DB4 je grand tourer, ki ga je Aston Martin proizvajal od leta 1958 do 1963. | |
| Aston Martin_DB4_GT_Jet/Aston Martin DB4 GT Jet: Avtomobil je na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 1961 razkril Gruppo Bertone, oblikoval pa ga je Giorgetto Giugiaro, ki je bil takrat star komaj 22 let. Temeljilo je na Aston Martinu DB4 GT in je bilo prvotno zaključeno v svetlo zeleni barvi in ima sivo notranjost. | |
| Aston Martin_DB4_GT_Zagato/Aston Martin DB4 GT Zagato: Aston Martin DB4 GT Zagato je športni avtomobil grand tourer, ki ga je zasnoval Zagato in izdelan med letoma 1960 in 1963. Predstavljen oktobra 1960 na avtomobilskem salonu v Londonu, je bil dejansko DB4 GT, ki ga je olajšala in izboljšala tovarna Zagato v Italiji, Ercole Spada. Sprva je tovarna načrtovala proizvodnjo 25 avtomobilov, vendar povpraševanje ni bilo tako močno, kot je bilo pričakovano, proizvodnja pa se je zmanjšala na 20. | |
| Aston Martin_DB5/Aston Martin DB5: Aston Martin DB5 je britanski luksuzni grand tourer (GT), ki ga je izdelal Aston Martin, oblikoval pa ga je italijanski izdelovalec avtobusov Carrozzeria Touring Superleggera. Izdano leta 1963, je predstavljalo evolucijo zadnje serije DB4. | |
| Aston Martin_DB6/Aston Martin DB6: Aston Martin DB6 je grand tourer britanskega proizvajalca avtomobilov Aston Martin in je bil izdelan od septembra 1965 do januarja 1971. | |
| Aston Martin_DB7/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB7_Coupe/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB7_V12_GT/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB7_V12_Vantage/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB7_V12_Vantage_Volante/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB7_Vantage/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB7_Volante/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB7_Zagato/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB9/Aston Martin DB9: Aston Martin DB9 je britanski grand tourer, ki ga je Aston Martin prvič prikazal na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 2003. Na voljo tako v kupeju kot v kabrioletu, DB9 je bil naslednik DB7. To je bil prvi model, zgrajen v objektu Aston Martin's Gaydon. | |
| Aston Martin_DB9_Coupe/Aston Martin DB9: Aston Martin DB9 je britanski grand tourer, ki ga je Aston Martin prvič prikazal na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 2003. Na voljo tako v kupeju kot v kabrioletu, DB9 je bil naslednik DB7. To je bil prvi model, zgrajen v objektu Aston Martin's Gaydon. | |
| Aston Martin_DB9_Volante/Aston Martin DB9: Aston Martin DB9 je britanski grand tourer, ki ga je Aston Martin prvič prikazal na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 2003. Na voljo tako v kupeju kot v kabrioletu, DB9 je bil naslednik DB7. To je bil prvi model, zgrajen v objektu Aston Martin's Gaydon. | |
| Aston Martin_DBR1/Aston Martin DBR1: Aston Martin DBR1 je bil športni dirkalnik, ki ga je leta 1956 izdelal Aston Martin in je bil namenjen tako svetovnemu prvenstvu v športnih avtomobilih kot tudi dirkam športnih avtomobilov, ki niso bili prvaki. Najbolj znan je kot zmagovalec leta 249 24 ur Le Mansa, edine dokončne zmage Astona Martina v klasiki vzdržljivosti. Je eden izmed treh avtomobilov v petdesetih letih prejšnjega stoletja, ki so v istem letu zmagali na svetovnem prvenstvu v športnih avtomobilih in 24 urah Le Mansa. Poleg tega je bilo šest zmag na svetovnem prvenstvu v športnih avtomobilih rekord za vsak avtomobil v petdesetih letih in je ostalo rekord v prvenstvu, dokler ga ni presegel Ferrari 250TR. Trije zaporedni zmagi leta 1959 na Nürburgringu, Le Mansu in Turistični trofeji so s tremi zaporednimi zmagami na začetku sezone 1958 izenačili rekord, ki ga je postavil Ferrari 250TR. | |
| Aston Martin_DBR1-2/Lola-Aston Martin B09/60: Lola-Aston Martin B09/60 , znan tudi kot Aston Martin DBR1-2 , je športni avtomobil prototipa Le Mans, ki ga je izdelala Lola Cars International in ga je skupaj s Prodriveom razvil Aston Martin Racing. To je prvi prototip, ki nosi ime Aston Martin po AMR1 leta 1989. Notranje ime avtomobila Aston Martina, DBR1-2, se nanaša na posebno podvozje DBR1, ki je leta 1959 na poti do svetovnega prvenstva v športnih avtomobilih zmagalo na šestih dirkah. pa tudi tistega leta 24 ur Le Mansa. | |
| Aston Martin_DBR2/Aston Martin DBR2: Aston Martin DBR2 je bil športni dirkalnik, zgrajen leta 1957 kot sorodnik Aston Martina DBR1, ki pa je tekmoval v večji skupini motorjev. | |
| Aston Martin_DBR3/Aston Martin DBR3: Aston Martin DBR3 je bil športni dirkalnik, zgrajen leta 1958 kot alternativa DBR1, z drugačnim motorjem in nastavitvami sprednjega dela. Avto je bil zelo kratkotrajen in sčasoma spremenjen v DBR1. | |
| Aston Martin_DBR4/Aston Martin DBR4: Aston Martin DBR4/250 , običajno imenovan tudi DBR4 , je dirkalnik formule ena, ki ga je za proizvajalca športnih avtomobilov Aston Martin oblikoval Ted Cutting. Po pomembnih uspehih na dirkah športnih avtomobilov v sredini do poznih petdesetih let prejšnjega stoletja- ki so vrhunec dosegli z zmago na vzdržljivostni dirki 24 ur Le Mans in naslovom svetovnega prvaka v športnih avtomobilih leta 1959- je bil DBR4 ta uspeh ponovljen na najvišji stopnji odprtosti. -dirke na kolesih. | |
| Aston Martin_DBR5/Aston Martin DBR5: Aston Martin DBR5 je bil dirkalnik formule ena, ki ga je zasnoval proizvajalec športnih avtomobilov Aston Martin. Po slabih rezultatih Aston Martina DBR4 v sezoni 1959 Formule 1 je bil lažji in manjši DBR5 namenjen hitrejšemu od predhodnika. Aston Martin se je po slabih rezultatih leta 1960 odločil, da odstopi od formule ena. | |
| Aston Martin_DBR9/Aston Martin DBR9: Aston Martin DBR9 je dirkalnik, ki ga je izdelal Aston Martin Racing, debitiral leta 2005 in aktivno dirkal na mednarodnih dirkah športnih avtomobilov do konca kategorije GT1 leta 2011. Ime DBR9 izhaja iz prvotnega dirkalnika DBR1, ki je zmagal v Le Mansu. , poimenovana po takratnem lastniku Davidu Brownu, ki leta 1959 ni zmagal le na 24-urni dirki, ampak tudi naslov svetovnega športnega avtomobila. Avto je najbolj znan po dveh zmagah razreda LMGT1 na 24 urah Le Mansa, ki ga je izvedla tovarniška ekipa Aston Martin Racing. | |
| Aston Martin_DBR9_GT1/Aston Martin DBR9: Aston Martin DBR9 je dirkalnik, ki ga je izdelal Aston Martin Racing, debitiral leta 2005 in aktivno dirkal na mednarodnih dirkah športnih avtomobilov do konca kategorije GT1 leta 2011. Ime DBR9 izhaja iz prvotnega dirkalnika DBR1, ki je zmagal v Le Mansu. , poimenovana po takratnem lastniku Davidu Brownu, ki leta 1959 ni zmagal le na 24-urni dirki, ampak tudi naslov svetovnega športnega avtomobila. Avto je najbolj znan po dveh zmagah razreda LMGT1 na 24 urah Le Mansa, ki ga je izvedla tovarniška ekipa Aston Martin Racing. | |
| Aston Martin_DBRS9/Aston Martin DBRS9: Aston Martin DBRS9 je dirkalnik, ki ga je izdelal Aston Martin Racing in je cenejša alternativa Aston Martinu DBR9, ki sta oba zasnovana na Aston Martinu DB9. DBRS9 je bil predstavljen leta 2005 in je bil od takrat zamenjan z Aston Martin V12 Vantage GT3. | |
| Aston Martin_DBRS9_ (dirkalni_car)/Aston Martin DBRS9: Aston Martin DBRS9 je dirkalnik, ki ga je izdelal Aston Martin Racing in je cenejša alternativa Aston Martinu DBR9, ki sta oba zasnovana na Aston Martinu DB9. DBRS9 je bil predstavljen leta 2005 in je bil od takrat zamenjan z Aston Martin V12 Vantage GT3. | |
| Aston Martin_DBRS9_ (cestni avtomobil)/Aston Martin DBS V12: Aston Martin DBS je visoko zmogljiv grand tourer, ki temelji na DB9 in ga proizvaja britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin. | |
| Aston Martin_DBS/Aston Martin DBS: Aston Martin DBS je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec Aston Martin Lagonda Limited proizvajal od leta 1967 do 1972. | |
| Aston Martin_DBS_ (2007)/Aston Martin DBS V12: Aston Martin DBS je visoko zmogljiv grand tourer, ki temelji na DB9 in ga proizvaja britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin. | |
| Aston Martin_DBS_Superleggera/Aston Martin DBS Superleggera: Aston Martin DBS Superleggera je grand tourer, ki ga britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin proizvaja od leta 2018. Junija 2018 je Aston Martin predstavil avto kot vodilni grand tourer znamke V12 na osnovi DB11 V12, vendar s spremembami, ki ga ločujejo od Linija DB11 kot nadomestek za Vanquish. Ta avtomobil uporablja ikonično imensko tablico DBS, ki jo uporabljajo tako originalni DBS kot DBS V12 na osnovi DB9. Poleg tega avtomobil uporablja tudi ime Superleggera, ki je poklon Carrozzeria Touring Superleggera, ki je Astonu Martinu v šestdesetih in sedemdesetih letih 20. stoletja pomagal razviti najlažje turiste. | |
| Aston Martin_DBS_V12/Aston Martin DBS V12: Aston Martin DBS je visoko zmogljiv grand tourer, ki temelji na DB9 in ga proizvaja britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin. | |
| Aston Martin_DBS_V8/Aston Martin DBS: Aston Martin DBS je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec Aston Martin Lagonda Limited proizvajal od leta 1967 do 1972. | |
| Aston Martin_DBS_V8_by_Ogle/David Ogle: David Slingsby Ogle je bil britanski industrijski in avtomobilski oblikovalec. Leta 1954 je ustanovil svetovalno podjetje za oblikovanje Ogle Design. | |
| Aston Martin_DBX/Aston Martin DBX: Aston Martin DBX je srednje velik, sprednji motor, štirikolesno gnani križanec, ki ga proizvaja britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin. Uradno se je proizvodnja začela 9. julija 2020. | |
| Aston Martin_DB_11/Aston Martin DB11: Aston Martin DB11 je grand tourer, ki ga britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin proizvaja od leta 2016. Debitiral je na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 2016 kot nadomestek za DB9. To je prvi model, predstavljen v načrtu Astona Martina za "drugo stoletje", in prvi avtomobil, predstavljen po povezovanju podjetja z Daimler AG. | |
| Aston Martin_DB_AR1/Aston Martin DB7: Aston Martin DB7 je grand tourer, ki ga je britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov Aston Martin izdeloval od septembra 1994 do decembra 2004. Avto je bil na voljo kot kupe ali kabriolet. Prototip je bil dokončan novembra 1992 in je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993; avtomobil sta oblikovala Ian Callum in Keith Helfet. Šestvaljni DB7 je bil pozicioniran kot "začetni" model pod ročno izdelanim V8 Virage, predstavljenim nekaj let prej. Ta model je bil najvišje proizveden avtomobil Aston Martin doslej, z več kot 7.000 avtomobili, preden ga je leta 2004 zamenjal DB9. | |
| Aston Martin_DB_Mark_III/Aston Martin DB Mark III: DB 2/4 Mark III je športni avtomobil, ki ga je Aston Martin prodajal med letoma 1957 in 1959. To je bil razvoj modela DB2/4 Mark II, ki ga je zamenjal, z uporabo evolucije tega 2,9-litrskega motorja WO Bentley (2922 cc) /178 in³) Lagonda naravnost-6 motor, ki ga je preoblikoval Tadek Marek. | |
| Aston Martin_DP-100/Aston Martin DP-100: Aston Martin DP-100 je avtomobil Vision Gran Turismo, ki ga je Aston Martin oblikoval kot konceptni avtomobil za uporabo v igri Gran Turismo 6. | |
| Aston Martin_DP212/Aston Martin DP212: Aston Martin DP212 je bil prototip športnega avtomobila, ki ga je razvil Aston Martin za uporabo v 24 urah Le Mansa leta 1962. | |
| Aston Martin_DP214/Aston Martin DP214: Aston Martin DP214 je bil prototip športnega avtomobila, ki ga je razvil Aston Martin za uporabo pri velikih dirkah v slogu touringa, vključno s 24 urami Le Mansa. Dva DP214 sta bila zgrajena leta 1963, eden je preživel danes. | |
| Aston Martin_DP215/Aston Martin DP215: Aston Martin DP215 je bil prototip športnega avtomobila, ki ga je Aston Martin izdelal za velike dirke v slogu touringa leta 1963. Zgrajen je bil skupaj s podobnim DP214, ki sta nadomestila prejšnji DP212. Zgrajen je bil le en primerek, ki je preživel še danes. | |
| Aston Martin_DP216/Aston Martin DB5: Aston Martin DB5 je britanski luksuzni grand tourer (GT), ki ga je izdelal Aston Martin, oblikoval pa ga je italijanski izdelovalec avtobusov Carrozzeria Touring Superleggera. Izdano leta 1963, je predstavljalo evolucijo zadnje serije DB4. | |
| Aston Martin_DPLM/Aston Martin DPLM: Aston Martin DPLM je športni prototip dirkalnika, ki sta ga izdelala David Preece in Ken Heywood. Z uporabo motorja Aston Martin V8, ki ga je uglasil AVJ Developments, je bil avtomobil zasnovan za sodelovanje na svetovnem prvenstvu v športnih avtomobilih, pa tudi na 24 urah Le Mansa leta 1980. Prvotni Gipfast Special je bil poškodovan na svoji prvi tekmi leta 1980, drugo podvozje pa je bilo izdelano za uporabo leta 1982. Kljub namenom ekipe je DPLM sodeloval le na dveh večjih dirkah. | |
| Aston Martin_EMKA/EMKA Aston Martin: EMKA Aston Martin je bil dirkalnik skupine C, ki ga je za lastnika podjetja EMKA Production Stevea O'Rourkea izdelal Michael Cane Racing, poganjal pa ga je motor Aston Martin. EMKA C83/1 je bila prvotno predstavljena leta 1983 in je tekmovala v 24 urah Le Mansa leta 1983, s čimer je dosegla spoštljivo 17. mesto. Avto je bil spremenjen za leto 1985 in je dirkal na 24 urah Le Mansa leta 1985 in po kratkem vodenju dirke v uvodnih urah končal na 11. mestu. |
Saturday, August 21, 2021
Aston Hall/Aston Hall
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Združenje_Poletnih_Olimpijskih_Federacij/Zveza poletnih olimpijskih mednarodnih zvez: Združenje poletnih olimpijskih mednarodnih zvez ...
-
Združenje ženskih žrtev vojne/Združenje žensk žrtev vojne: Društvo ženskih žrtev vojne je nevladna organizacija s sedežem v Sarajevu, ...

No comments:
Post a Comment