Monday, August 30, 2021

Audi RS5_Turbo_DTM/Audi RS5 Turbo DTM

Audi RS5_Turbo_DTM/Audi RS5 Turbo DTM:

Audi RS5 Turbo DTM je potovalni avtomobil razreda 1, ki ga je izdelal nemški proizvajalec avtomobilov Audi AG za uporabo na Deutsche Tourenwagen Masters. Avto je posodobljena različica prejšnjega Audija RS5 DTM, ki je imel atmosferski motor. Audi RS5 Turbo DTM bo še vedno temeljil na serijskem Audiju RS5. Avto je prvič nastopil v sezoni 2019 v skladu s predpisi "razreda 1" in je bil v uporabi do sezone 2020. RS5 Turbo je Audijev prvi DTM avtomobil s turbo pogonom.

Audi RS6/Audi RS 6:

Audi RS 6 je visoko zmogljiva varianta serije Audi A6, ki jo proizvaja visokozmogljivo hčerinsko podjetje Audi Sport GmbH, za Audi AG, oddelek skupine Volkswagen.

Audi RS7/Audi A7:

Audi A7 je izvršni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 2010. Petvratni dvižni avtomobil ima nagnjeno strešno linijo s strmo nagnjenim zadnjim steklom in integriranim pokrovom prtljažnika ter štirimi vrati brez okvirja.

Audi RSQ/Audi RSQ:

Audi RSQ je konceptni avtomobil s srednjim motorjem, ki ga je razvil Audi AG za uporabo kot promocijski izdelek v znanstvenofantastičnem filmu I, Robot iz leta 2004. Namenjen je upodobitvi tehnološko naprednega avtomobila v mestni pokrajini Chicaga od leta 2035.

Audi RSQ_Concept/Audi RSQ:

Audi RSQ je konceptni avtomobil s srednjim motorjem, ki ga je razvil Audi AG za uporabo kot promocijski izdelek v znanstvenofantastičnem filmu I, Robot iz leta 2004. Namenjen je upodobitvi tehnološko naprednega avtomobila v mestni pokrajini Chicaga od leta 2035.

Audi RSQ_E-tron/Audi RSQ e-tron:

Audi RSQ e-tron je konceptni avtomobil, ki ga je Audi razvil za uporabo v animiranem filmu 2019 Vohuni v preobleki . Po Audijevem mnenju je bil avtomobil tesno zasnovan v studiu Blue Sky Studios in ima "vizionarski jezik oblikovanja in futuristične poudarke, vključno s hologramskim merilnikom hitrosti".

Audi RSQ_e-tron/Audi RSQ e-tron:

Audi RSQ e-tron je konceptni avtomobil, ki ga je Audi razvil za uporabo v animiranem filmu 2019 Vohuni v preobleki . Po Audijevem mnenju je bil avtomobil tesno zasnovan v studiu Blue Sky Studios in ima "vizionarski jezik oblikovanja in futuristične poudarke, vključno s hologramskim merilnikom hitrosti".

Audi RS_2_Avant/Audi RS 2 Avant:

Audi RS2 Avant , običajno znan tudi kot Audi 80 RS2 , je bil omejena izdaja, visoko zmogljiv petvratni, petsedežni kombi Audi, izdelan od marca 1994 do julija 1995. Sodelovali so kot skupno podjetje med Audijem AG in Porschejem. in zgrajen na Audijevem 80 Avantu, ki je notranje označen kot P1 . To je bilo prvo Audijevo vozilo "RS" in prvi izmed njihovih visoko zmogljivih avantov; uporabil je najmočnejšo in najbolj temeljito razvito različico Audijevega vrstnega petvaljnega motorja s turbopolnilnikom.

Audi RS_3/Audi A3:

Audi A3 je podkompaktni izvršni /manjši družinski avtomobil /segment C, ki ga od devetdesetih let prejšnjega stoletja proizvaja in trži nemški avtomobilski proizvajalec Audi v skupini Volkswagen, ki je trenutno v svoji četrti generaciji.

Audi RS_3_LMS/Audi A3:

Audi A3 je podkompaktni izvršni /manjši družinski avtomobil /segment C, ki ga od devetdesetih let prejšnjega stoletja proizvaja in trži nemški avtomobilski proizvajalec Audi v skupini Volkswagen, ki je trenutno v svoji četrti generaciji.

Audi RS_3_LMS_TCR/Audi RS 3 LMS TCR:

Audi RS 3 LMS TCR je dirkalnik, zgrajen po sistemu pravil TCR. Temelji na limuzini Audi RS 3. Prav tako se je močno razširil, v avto so vgradili dirkaške spojlerje in ustrezno prevrnilno cev v notranjosti vozila za potrebno varnost. Njegov motor je dvolitrski, štirivaljni, turbo motor. S 330 konjskimi močmi do 100 km/h pospeši v 4,5 sekunde. Po zasnovi je nekoliko podoben sodobnemu avtomobilu DTM, vendar sta serija TCR in cilj podjetja dirke na podlagi strank z modelom, torej serijska proizvodnja z modeli, zato so bili na voljo po ugodni ceni v primerjavi z dirkalnikom za 129.000 evrov. Poleg modela z zaporednim menjalnikom Audi kupcem prodaja tudi dirkalnik z menjalnikom DSG, ki se večinoma uporablja na vzdržljivostnih dirkah na dolge razdalje.

Audi RS_4/Audi RS 4:

Audi RS 4 je visoko zmogljiva varianta serije Audi A4, ki jo proizvaja Audi Sport GmbH za AUDI AG, oddelek skupine Volkswagen. Izrazito se uvršča nad Audi S4 kot najhitrejši in najbolj športno osredotočen avtomobil, ki temelji na avtomobilski platformi A4 znamke A4. RS 4 je bil ponovno predstavljen leta 2012 na podlagi A4 Avant namesto limuzine, tako kot prvotni model.

Audi RS_6/Audi RS 6:

Audi RS 6 je visoko zmogljiva varianta serije Audi A6, ki jo proizvaja visokozmogljivo hčerinsko podjetje Audi Sport GmbH, za Audi AG, oddelek skupine Volkswagen.

Audi RS_7/Audi A7:

Audi A7 je izvršni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 2010. Petvratni dvižni avtomobil ima nagnjeno strešno linijo s strmo nagnjenim zadnjim steklom in integriranim pokrovom prtljažnika ter štirimi vrati brez okvirja.

Modeli Audi RS_Models/Audi S in RS:

Modela Audi S in RS sta vrsta visoko zmogljivih različic nekaterih modelov avtomobilov nemškega avtomobilskega podjetja Audi AG. Ti avtomobili se osredotočajo predvsem na izboljšane "športne" zmogljivosti. Proizvodnja avtomobilov Audi "S" se je začela leta 1990 s S2 Coupéjem, medtem ko se je prvi avtomobil "RS" pojavil štiri leta kasneje z Audijem RS 2 Avant.

Audi R_S2_Avant/Audi RS 2 Avant:

Audi RS2 Avant , običajno znan tudi kot Audi 80 RS2 , je bil omejena izdaja, visoko zmogljiv petvratni, petsedežni kombi Audi, izdelan od marca 1994 do julija 1995. Sodelovali so kot skupno podjetje med Audijem AG in Porschejem. in zgrajen na Audijevem 80 Avantu, ki je notranje označen kot P1 . To je bilo prvo Audijevo vozilo "RS" in prvi izmed njihovih visoko zmogljivih avantov; uporabil je najmočnejšo in najbolj temeljito razvito različico Audijevega vrstnega petvaljnega motorja s turbopolnilnikom.

Audi R_S4/Audi RS 4:

Audi RS 4 je visoko zmogljiva varianta serije Audi A4, ki jo proizvaja Audi Sport GmbH za AUDI AG, oddelek skupine Volkswagen. Izrazito se uvršča nad Audi S4 kot najhitrejši in najbolj športno osredotočen avtomobil, ki temelji na avtomobilski platformi A4 znamke A4. RS 4 je bil ponovno predstavljen leta 2012 na podlagi A4 Avant namesto limuzine, tako kot prvotni model.

Audi R_S6/Audi RS 6:

Audi RS 6 je visoko zmogljiva varianta serije Audi A6, ki jo proizvaja visokozmogljivo hčerinsko podjetje Audi Sport GmbH, za Audi AG, oddelek skupine Volkswagen.

Audi Roadjet/Audi Roadjet:

Audi Roadjet je kompaktni konceptni avtomobil, ki ga je razvil nemški proizvajalec Audi, in je bil uradno predstavljen na severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu leta 2006 v Detroitu v Michiganu. Gre za študijo športnega in razkošnega kombija srednje velikosti. Po Audijevih besedah ​​je ta študija tehnološki demonstrator inovativnih elektronskih sistemov, ki bodo v naslednjih nekaj letih vgrajeni v proizvodne modele.

Audi Rosemeyer/Audi Rosemeyer:

Audi Rosemeyer je konceptni avtomobil znamke Audi, ki je bil sprva prikazan v Autostadtu in na različnih avtomobilskih razstavah po vsej Evropi v letu 2000. Čeprav nikoli ni bil namenjen proizvodnji, je njegov presenetljiv dizajn in izrazito športna narava pritegnila veliko pozornost blagovne znamke in veliko potenciala kupci so pričakovali proizvodno različico, brez uspeha.

Audi Rs3/Audi A3:

Audi A3 je podkompaktni izvršni /manjši družinski avtomobil /segment C, ki ga od devetdesetih let prejšnjega stoletja proizvaja in trži nemški avtomobilski proizvajalec Audi v skupini Volkswagen, ki je trenutno v svoji četrti generaciji.

Audi Rs3_Sportback/Audi A3:

Audi A3 je podkompaktni izvršni /manjši družinski avtomobil /segment C, ki ga od devetdesetih let prejšnjega stoletja proizvaja in trži nemški avtomobilski proizvajalec Audi v skupini Volkswagen, ki je trenutno v svoji četrti generaciji.

Modela Audi S/Audi S in RS:

Modela Audi S in RS sta vrsta visoko zmogljivih različic nekaterih modelov avtomobilov nemškega avtomobilskega podjetja Audi AG. Ti avtomobili se osredotočajo predvsem na izboljšane "športne" zmogljivosti. Proizvodnja avtomobilov Audi "S" se je začela leta 1990 s S2 Coupéjem, medtem ko se je prvi avtomobil "RS" pojavil štiri leta kasneje z Audijem RS 2 Avant.

Audi S1/Audi S1:

Audi S1 je bil Audijev najmanjši avtomobil znamke S in zmogljiva različica Audija A1. Prva različica ima 228 KM, ki izvirajo iz 2,0-litrskega turbo štirivaljnika EA888 skupine Volkswagen, na zahtevo pa ima štirikolesni pogon Haldex Quattro.

Audi S2/Audi S2:

Audi S2 je dvovratni športni avtomobil znamke Audi, ki ga izdeluje divizija quattro GmbH na isti platformi kot Audi 80 (B4) v Neckarsulmu v Nemčiji, proizveden od leta 1991 do 1995. Audi S2 je prvi avtomobil v Audi serije S. Leta 1994 je izšel močnejši Audi RS 2 Avant.

Audi S3/Audi A3:

Audi A3 je podkompaktni izvršni /manjši družinski avtomobil /segment C, ki ga od devetdesetih let prejšnjega stoletja proizvaja in trži nemški avtomobilski proizvajalec Audi v skupini Volkswagen, ki je trenutno v svoji četrti generaciji.

Audi S4/Audi S4:

Audi S4 je visoko zmogljiva varianta Audijevega kompaktnega izvršnega avtomobila A4. Prvotni Audi S4, ki je bil izdelan od leta 1991 do 1994, je bil zmogljivo usmerjena različica Audijeve limuzine 100 limuzine/limuzine. Vsi naslednji S4 od leta 1997 temeljijo na Audiju A4; in ker se je A4 iz generacije v generacijo spreminjal, se je tudi S4.

Audi S4_25quattro/Audi S4:

Audi S4 je visoko zmogljiva varianta Audijevega kompaktnega izvršnega avtomobila A4. Prvotni Audi S4, ki je bil izdelan od leta 1991 do 1994, je bil zmogljivo usmerjena različica Audijeve limuzine 100 limuzine/limuzine. Vsi naslednji S4 od leta 1997 temeljijo na Audiju A4; in ker se je A4 iz generacije v generacijo spreminjal, se je tudi S4.

Audi S5/Audi S5:

Audi S5 je visoko zmogljiva varianta Audijevega A5. To so tudi kupe, kabriolet in petvratna fastback različica četrte generacije (B8) Audi S4 limuzinskih in karavanskih modelov.

Audi S6/Audi S6:

Audi S6 je visoko zmogljiva različica Audija A6, izvršnega avtomobila nemškega proizvajalca avtomobilov Audi. V prodajo je prišel leta 1994, kmalu po uvedbi oznake " A6 ", ki je nadomestila tablico " 100 ".

Audi S6_Avant/Audi S6:

Audi S6 je visoko zmogljiva različica Audija A6, izvršnega avtomobila nemškega proizvajalca avtomobilov Audi. V prodajo je prišel leta 1994, kmalu po uvedbi oznake " A6 ", ki je nadomestila tablico " 100 ".

Audi S6_Plus/Audi S6:

Audi S6 je visoko zmogljiva različica Audija A6, izvršnega avtomobila nemškega proizvajalca avtomobilov Audi. V prodajo je prišel leta 1994, kmalu po uvedbi oznake " A6 ", ki je nadomestila tablico " 100 ".

Audi S7/Audi A7:

Audi A7 je izvršni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 2010. Petvratni dvižni avtomobil ima nagnjeno strešno linijo s strmo nagnjenim zadnjim steklom in integriranim pokrovom prtljažnika ter štirimi vrati brez okvirja.

Audi S8/Audi S8:

Audi S8 je luksuzni avtomobil polne velikosti modelov Audi S, ki ga proizvaja nemški proizvajalec avtomobilov Audi AG, proizvajalec Audi Sport GmbH v tovarni v Neckarsulmu. S8 je mehansko nadgrajena, zmogljiva različica Audija A8, standardno opremljena s Audijevim sistemom štirikolesnega pogona quattro, prva tri generacije pa je bila na voljo le s kratko medosno razdaljo, pridružila pa se ji je tudi dolga medosna razdalja varianta za četrto generacijo.

Audi SQ5/Audi Q5:

Audi Q5 je serija kompaktnih luksuznih športnih terencev, ki jih proizvaja nemški proizvajalec luksuznih avtomobilov Audi iz leta 2008. Prvotni model prve generacije je bil tretji član družine B8, ki je izšel po Audiju A5 in četrti generaciji A4. temelji na platformi Audi MLB. Druga generacija Q5 je debitirala leta 2016 in deli platformo Audi MLBevo z ustreznimi različicami B9 A4 in A5.

Audi SQ7/Audi Q7:

Audi Q7 je luksuzni crossover SUV nemškega proizvajalca Audi, predstavljen septembra 2005 na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Proizvodnja tega sedemsedežnega terenca se je začela jeseni 2005 v tovarni Volkswagen Bratislava v Bratislavi na Slovaškem. To je bil prvi Audijev ponudnik športnih terencev, ki je bil v prodaji leta 2006. Kasneje je bil Audijev drugi SUV, Q5, predstavljen kot model iz leta 2009. Audi je od takrat predstavil tretji model SUV, Q3, ki je bil v prodaji v tretjem četrtletju leta 2011, in četrti model SUV, Q2, ki je bil v prodaji novembra 2016. Q7 ima platformo in podvozje skupine Volkswagen Group. z Bentleyjem Bentaygo, Lamborghini Urusom, Porschejem Cayennom in Volkswagnom Touaregom.

Audi SQ8/Audi Q8:

Audi Q8 je luksuzni crossover SUV kupe srednje velikosti, ki ga je izdelal Audi, predstavljen leta 2018. Je vodilni v liniji Audi SUV in se proizvaja v tovarni Volkswagen v Bratislavi.

Modeli Audi S_Models/Audi S in RS:

Modela Audi S in RS sta vrsta visoko zmogljivih različic nekaterih modelov avtomobilov nemškega avtomobilskega podjetja Audi AG. Ti avtomobili se osredotočajo predvsem na izboljšane "športne" zmogljivosti. Proizvodnja avtomobilov Audi "S" se je začela leta 1990 s S2 Coupéjem, medtem ko se je prvi avtomobil "RS" pojavil štiri leta kasneje z Audijem RS 2 Avant.

Modeli Audi S_and_RS_models/Audi S in RS:

Modela Audi S in RS sta vrsta visoko zmogljivih različic nekaterih modelov avtomobilov nemškega avtomobilskega podjetja Audi AG. Ti avtomobili se osredotočajo predvsem na izboljšane "športne" zmogljivosti. Proizvodnja avtomobilov Audi "S" se je začela leta 1990 s S2 Coupéjem, medtem ko se je prvi avtomobil "RS" pojavil štiri leta kasneje z Audijem RS 2 Avant.

Modela Audi S_line/Audi S in RS:

Modela Audi S in RS sta vrsta visoko zmogljivih različic nekaterih modelov avtomobilov nemškega avtomobilskega podjetja Audi AG. Ti avtomobili se osredotočajo predvsem na izboljšane "športne" zmogljivosti. Proizvodnja avtomobilov Audi "S" se je začela leta 1990 s S2 Coupéjem, medtem ko se je prvi avtomobil "RS" pojavil štiri leta kasneje z Audijem RS 2 Avant.

Modeli Audi S_models/Audi S in RS:

Modela Audi S in RS sta vrsta visoko zmogljivih različic nekaterih modelov avtomobilov nemškega avtomobilskega podjetja Audi AG. Ti avtomobili se osredotočajo predvsem na izboljšane "športne" zmogljivosti. Proizvodnja avtomobilov Audi "S" se je začela leta 1990 s S2 Coupéjem, medtem ko se je prvi avtomobil "RS" pojavil štiri leta kasneje z Audijem RS 2 Avant.

Audi Senior_Classic/MasterCard Classic (Tour Champions):

MasterCard Classic je bil turnir v golfu na Champions Touru od leta 2000 do 2004. Igrali so ga konec februarja/v začetku marca v Mehiki, najprej dve leti v Puebli, nato pa še na območju Mexico Cityja. To je bil prvi dogodek Champions Tour v Mehiki.

Audi Senna/Audi Brasil Distribuidora de Veículos:

Audi Brasil Distribuidora de Veículos je brazilsko podjetje, ki uvozi in distribuira avtomobile Audi v Brazilijo. Ustanovljeno je bilo leta 2000 kot skupno podjetje z imenom Audi Senna .

Audi Shooting_Brake/Audi Shooting Brake:

Audi Shooting Brake je bil konceptni avtomobil, ki ga je razvil Audi in je bil uradno predstavljen na avtomobilskem salonu v Tokiu leta 2005. Študija športne dvovratne kompaktne zavorne kombilimuzine.

Audi Side_Assist/sistem za opozarjanje pri zapuščanju voznega pasu:

V terminologiji cestnega prometa je sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu ( LDWS ) mehanizem, zasnovan za opozarjanje voznika, ko se vozilo začne premikati s svojega pasu na avtocestah in avtocestah. Ti sistemi so zasnovani za zmanjšanje nesreč z obravnavo glavnih vzrokov trkov: napake voznika, motnje in zaspanost. Leta 2009 je ameriška državna uprava za varnost v cestnem prometu (NHTSA) začela preučevati, ali naj se v avtomobile uvedejo sistemi za opozarjanje pri zapuščanju voznega pasu in sistemi za opozarjanje na čelni trk.

Audi Snook/Audi Snook:

Audi Snook je ime po konceptu enokolesnega vozila, ki je elektronsko stabilizirano. Prvotno ga je oblikoval Tilmann Schlootz, Nemec, ki je za to obliko prejel Michelinovo nagrado za oblikovanje 2008. Kot rezultat študentskega projekta tehnološke raziskave še ni zgrajeno nobeno vozilo.

Audi Soap_Museum/Muzej mila Audi:

Muzej mil je muzej v Sidonu, specializiran za levantinska mila. Odprta je od leta 2000, upravlja pa jo Fundacija Audi.

Audi Sport/Audi Sport GmbH:

Audi Sport GmbH , prej znan kot quattro GmbH , je hčerinsko podjetje Audi, ki je hčerinsko podjetje koncerna Volkswagen.

Audi Sport_ (Formula_E_team)/Abt Sportsline:

Abt Sportsline je podjetje za avtomobilske dirke in avto tuning s sedežem v Kempten im Allgäu v Nemčiji. ABT se v glavnem ukvarja z Audijem in z njimi povezanimi primarnimi znamkami skupine Volkswagen-Volkswagnom, Škodo in SEAT-ki jih spreminja z uporabo vzmetenja športnega tipa, nadgradnjo moči motorja, lahkimi platišči, aerodinamičnimi komponentami in drugim. V DTM je aktiven že več kot desetletje. Po smrti njihovega očeta Johanna leta 2003 sta podjetje s 170 zaposlenimi na njihovem sedežu v ​​Kemptenu vodila brata Hans-Jürgen Abt in Christian Abt. Od leta 2011 podjetje vodi Hans-Jürgen Abt.

Audi Sport_ABT/Abt Sportsline:

Abt Sportsline je podjetje za avtomobilske dirke in avto tuning s sedežem v Kempten im Allgäu v Nemčiji. ABT se v glavnem ukvarja z Audijem in z njimi povezanimi primarnimi znamkami skupine Volkswagen-Volkswagnom, Škodo in SEAT-ki jih spreminja z uporabo vzmetenja športnega tipa, nadgradnjo moči motorja, lahkimi platišči, aerodinamičnimi komponentami in drugim. V DTM je aktiven že več kot desetletje. Po smrti njihovega očeta Johanna leta 2003 sta podjetje s 170 zaposlenimi na njihovem sedežu v ​​Kemptenu vodila brata Hans-Jürgen Abt in Christian Abt. Od leta 2011 podjetje vodi Hans-Jürgen Abt.

Audi Sport_ABT_Formula_E_Team/Abt Sportsline:

Abt Sportsline je podjetje za avtomobilske dirke in avto tuning s sedežem v Kempten im Allgäu v Nemčiji. ABT se v glavnem ukvarja z Audijem in z njimi povezanimi primarnimi znamkami skupine Volkswagen-Volkswagnom, Škodo in SEAT-ki jih spreminja z uporabo vzmetenja športnega tipa, nadgradnjo moči motorja, lahkimi platišči, aerodinamičnimi komponentami in drugim. V DTM je aktiven že več kot desetletje. Po smrti njihovega očeta Johanna leta 2003 sta podjetje s 170 zaposlenimi na njihovem sedežu v ​​Kemptenu vodila brata Hans-Jürgen Abt in Christian Abt. Od leta 2011 podjetje vodi Hans-Jürgen Abt.

Audi Sport_Abt_TT_Cup/Audi Sport TT Cup:

Audi Sport TT Cup je bila dirkalna serija Audija znamke Super Sport, izdelana v Nemčiji, ki je bila prvič izvedena leta 2015. Avtomobili Audi Sport TT Cup, ki temeljijo na Audiju TT. To je bila podporna serija za Deutsche Tourenwagen Masters, ki je nadomestila Volkswagen Scirocco R-Cup. Za sezono 2018 naj bi organizacijo prvenstva prevzel Abt Sportsline, vendar so zaradi pomanjkanja prijav prijav Audi Sport Abt TT Cup preklicali in jih je tako zamenjal Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup.

Audi Sport_GmbH/Audi Sport GmbH:

Audi Sport GmbH , prej znan kot quattro GmbH , je hčerinsko podjetje Audi, ki je hčerinsko podjetje koncerna Volkswagen.

Audi Sport_Japan/Team Goh:

Team Goh Motorsports je japonska avtomobilska dirkaška ekipa, ki jo je ustanovil Kazumichi Goh leta 1996. Sprva je tekmoval na All-Japan Grand Touring Car Championship (JGTC), Team Goh je leta 1996 zmagal na prvenstvu McLaren F1 GTR ter voznikoma Johna Nielsena in Davida Brabhama. Ekipa se je nato usmerila v 24 ur Le Mansa, najprej vstopil v McLaren leta 1997, nato nekdanji BMW V12 LM v delu leta 1999 in par Panoz LMP-1 leta 2000.

Audi Sport_North_America/Audi Sport Severna Amerika:

Audi Sport North America je naslov, ki ga proizvajalec avtomobilov Audi uporablja za svoja tekmovanja v športnih avtomobilih v ameriški seriji Le Mans in 24 urah Le Mansa. Pod tem naslovom sta tekmovali dve ekipi:

  • Joest Racing, nemška ekipa, ki je med letoma 2000 in 2002 zagovarjala Audi R8, kasneje pa je pod svojim imenom predstavila R8 in njegovega naslednika, Audi R10 TDI. Kasneje je leta 2009 naslov ponovno uporabil z Audijem R15 TDI.
  • Champion Racing, ameriška ekipa, ki je prej dirkala z R8 in R10 pod svojim imenom, preden je leta 2006 vstopila v R10 TDI pod Audi Sport North America.
Audi Sport_North_America_ (večnamensko)/Audi Sport Severna Amerika:

Audi Sport North America je naslov, ki ga proizvajalec avtomobilov Audi uporablja za svoja tekmovanja v športnih avtomobilih v ameriški seriji Le Mans in 24 urah Le Mansa. Pod tem naslovom sta tekmovali dve ekipi:

  • Joest Racing, nemška ekipa, ki je med letoma 2000 in 2002 zagovarjala Audi R8, kasneje pa je pod svojim imenom predstavila R8 in njegovega naslednika, Audi R10 TDI. Kasneje je leta 2009 naslov ponovno uporabil z Audijem R15 TDI.
  • Champion Racing, ameriška ekipa, ki je prej dirkala z R8 in R10 pod svojim imenom, preden je leta 2006 vstopila v R10 TDI pod Audi Sport North America.
Audi Sport_Quattro/Audi Quattro:

Audi Quattro je cestni in reli avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi, ki je del koncerna Volkswagen. Prvič je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Ženevi 3. marca 1980. Proizvodnja se je nadaljevala do leta 1991.

Audi Sport_Quattro_E2/Audi Quattro:

Audi Quattro je cestni in reli avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi, ki je del koncerna Volkswagen. Prvič je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Ženevi 3. marca 1980. Proizvodnja se je nadaljevala do leta 1991.

Audi Sport_Quattro_RS/Audi Quattro:

Audi Quattro je cestni in reli avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi, ki je del koncerna Volkswagen. Prvič je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Ženevi 3. marca 1980. Proizvodnja se je nadaljevala do leta 1991.

Audi Sport_Quattro_RS_002/Audi Quattro:

Audi Quattro je cestni in reli avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi, ki je del koncerna Volkswagen. Prvič je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Ženevi 3. marca 1980. Proizvodnja se je nadaljevala do leta 1991.

Audi Sport_Quattro_S1/Audi Quattro:

Audi Quattro je cestni in reli avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi, ki je del koncerna Volkswagen. Prvič je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Ženevi 3. marca 1980. Proizvodnja se je nadaljevala do leta 1991.

Audi Sport_TT_Cup/Audi Sport TT Cup:

Audi Sport TT Cup je bila dirkalna serija Audija znamke Super Sport, izdelana v Nemčiji, ki je bila prvič izvedena leta 2015. Avtomobili Audi Sport TT Cup, ki temeljijo na Audiju TT. To je bila podporna serija za Deutsche Tourenwagen Masters, ki je nadomestila Volkswagen Scirocco R-Cup. Za sezono 2018 naj bi organizacijo prvenstva prevzel Abt Sportsline, vendar so zaradi pomanjkanja prijav prijav Audi Sport Abt TT Cup preklicali in jih je tako zamenjal Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup.

Audi Sport_Team_Joest/Joest Racing:

Joest Racing je ekipa za športne dirke, ki jo je leta 1978 ustanovil nekdanji dirkač Porschejevih del Reinhold Joest. Sedež podjetja je v nemškem Wald-Michelbachu.

Audi Sport_Team_Phoenix/Phoenix Racing (nemška dirkaška ekipa):

Phoenix Racing je ekipa za motorne dirke s sedežem na Nürburgringu v Nemčiji. Ekipa tekmuje v serijah, kot sta Deutsche Tourenwagen Masters in svetovno prvenstvo FIA GT1.

Audi Sport_UK/Apex Motorsport:

Apex Motorsport , prej znan kot Audi Sport UK , je bila britanska avtomobilska dirkaška ekipa, ki jo je leta 1996 ustanovil nekdanji dirkač Richard Lloyd v partnerstvu s koncernom Volkswagen. Ekipa, ki je Audi pripeljala na britansko prvenstvo v turnih avtomobilih, je v svoji debitantski sezoni osvojila naslove ekip in proizvajalcev, pa tudi vozniško prvenstvo Nemca Franka Biele z osmimi zmagami v sezoni. Biela in Audi Sport UK sta sezono 1997 končala na drugem mestu za vsa tri prvenstva, preden je serija prepovedala štirikolesne pogone, ki jih je uporabljal Audi, zaradi česar je ekipa prenovila nov avto za leto 1998. Kampanja BTCC leta 1998 je bila brez zmage Velika Britanija je ob koncu sezone zapustila serijo in se osredotočila na dirke s športnimi avtomobili.

Audi Sport_WRC_results/Audi Sport WRC rezultati:

Spodnja tabela prikazuje rezultate Audi Sport na svetovnem prvenstvu v reliju.

Audi Sportback_Concept/Audi Sportback koncept:

Koncept Audi Sportback je konceptni avtomobil znamke Audi, ki je bil prikazan na severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu leta 2009. Koncept Sportback, luksuzni petvratni hitri model, je veljal za predogled dveh prihodnjih modelov: različice Audi A5 Sportback in Audija A7. Audi A5 Sportback je pozneje debitiral julija 2009, nato pa je julija 2010 v umetniškem muzeju Pinakothek der Moderne v Münchnu predstavil A7 Sportback.

Audi Sportback_concept/Audi Sportback koncept:

Koncept Audi Sportback je konceptni avtomobil znamke Audi, ki je bil prikazan na severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu leta 2009. Koncept Sportback, luksuzni petvratni hitri model, je veljal za predogled dveh prihodnjih modelov: različice Audi A5 Sportback in Audija A7. Audi A5 Sportback je pozneje debitiral julija 2009, nato pa je julija 2010 v umetniškem muzeju Pinakothek der Moderne v Münchnu predstavil A7 Sportback.

Audi Sportpark/Audi Sportpark:

Audi Sportpark ( nemška izgovorjava: [ˈʔaʊdiːˌʃpɔʁtpaʁk] je stadion s 15 800 kapacitetami v Ingolstadtu v Nemčiji. Uporablja se predvsem za nogomet in je dom FC Ingolstadt 04.

Audi Sports_Quattro/Audi Quattro:

Audi Quattro je cestni in reli avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi, ki je del koncerna Volkswagen. Prvič je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Ženevi 3. marca 1980. Proizvodnja se je nadaljevala do leta 1991.

Audi Steppenwolf/Audi Steppenwolf:

Audi Steppenwolf je bil konceptni avtomobil znamke Audi, ki je bil predstavljen na avtomobilskem salonu v Parizu leta 2000. Steppenwolf je bil študija za trivratnega kompaktnega crossover SUV-ja, ki temelji na platformi Volkswagen Group PQ34, ki se uporablja v sodobnem Audiju A3 in Audiju TT. Steppenwolf, ki ga poganja 3,2-litrski motor V6 s štirikolesnim pogonom, je imel več novih funkcij, vključno s štiristopenjskim nastavljivim zračnim vzmetenjem, odstranljivo trdo streho iz ogljikovih vlaken ali po izbiri mehkim streho ter elektro-hidravlično parkirno zavoro.

Audi Super_90/Audi F103:

F103 je notranja oznaka za vrsto modelov avtomobilov, ki jih je proizvajalo podjetje Auto Union GmbH v Zahodni Nemčiji od leta 1965 do 1972 in izhaja iz prejšnjega DKW F102. Da bi označili prehod z dvotaktnega na štiritaktni motor, je oznaka DKW padla v korist Audija, imena, ki je mirovalo že pred drugo svetovno vojno.

Audi TT/Audi TT:

Audi TT je 2-vratni serijski športni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 1998 in je trenutno v tretji generaciji. Prvi dve generaciji je sestavila Audijeva hčerinska družba Audi Hungaria Motor Kft. v Győru na Madžarskem, z uporabo karoserij, izdelanih in pobarvanih v Audijevi tovarni v Ingolstadtu, ter delov, ki jih je v celoti izdelala madžarska tovarna za tretjo generacijo.

Audi TTS/Audi TT:

Audi TT je 2-vratni serijski športni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 1998 in je trenutno v tretji generaciji. Prvi dve generaciji je sestavila Audijeva hčerinska družba Audi Hungaria Motor Kft. v Győru na Madžarskem, z uporabo karoserij, izdelanih in pobarvanih v Audijevi tovarni v Ingolstadtu, ter delov, ki jih je v celoti izdelala madžarska tovarna za tretjo generacijo.

Audi TT_3.2_quattro/Audi TT:

Audi TT je 2-vratni serijski športni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 1998 in je trenutno v tretji generaciji. Prvi dve generaciji je sestavila Audijeva hčerinska družba Audi Hungaria Motor Kft. v Győru na Madžarskem, z uporabo karoserij, izdelanih in pobarvanih v Audijevi tovarni v Ingolstadtu, ter delov, ki jih je v celoti izdelala madžarska tovarna za tretjo generacijo.

Audi TT_Mk3/Audi TT:

Audi TT je 2-vratni serijski športni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 1998 in je trenutno v tretji generaciji. Prvi dve generaciji je sestavila Audijeva hčerinska družba Audi Hungaria Motor Kft. v Győru na Madžarskem, z uporabo karoserij, izdelanih in pobarvanih v Audijevi tovarni v Ingolstadtu, ter delov, ki jih je v celoti izdelala madžarska tovarna za tretjo generacijo.

Audi TT_Offroad/Audi TT:

Audi TT je 2-vratni serijski športni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 1998 in je trenutno v tretji generaciji. Prvi dve generaciji je sestavila Audijeva hčerinska družba Audi Hungaria Motor Kft. v Győru na Madžarskem, z uporabo karoserij, izdelanih in pobarvanih v Audijevi tovarni v Ingolstadtu, ter delov, ki jih je v celoti izdelala madžarska tovarna za tretjo generacijo.

Audi TT_RS/Audi TT:

Audi TT je 2-vratni serijski športni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 1998 in je trenutno v tretji generaciji. Prvi dve generaciji je sestavila Audijeva hčerinska družba Audi Hungaria Motor Kft. v Győru na Madžarskem, z uporabo karoserij, izdelanih in pobarvanih v Audijevi tovarni v Ingolstadtu, ter delov, ki jih je v celoti izdelala madžarska tovarna za tretjo generacijo.

Audi TT_Shooting_Brake/Audi Shooting Brake:

Audi Shooting Brake je bil konceptni avtomobil, ki ga je razvil Audi in je bil uradno predstavljen na avtomobilskem salonu v Tokiu leta 2005. Študija športne dvovratne kompaktne zavorne kombilimuzine.

Audi TT_Sport_Cup/Audi Sport TT Cup:

Audi Sport TT Cup je bila dirkalna serija Audija znamke Super Sport, izdelana v Nemčiji, ki je bila prvič izvedena leta 2015. Avtomobili Audi Sport TT Cup, ki temeljijo na Audiju TT. To je bila podporna serija za Deutsche Tourenwagen Masters, ki je nadomestila Volkswagen Scirocco R-Cup. Za sezono 2018 naj bi organizacijo prvenstva prevzel Abt Sportsline, vendar so zaradi pomanjkanja prijav prijav Audi Sport Abt TT Cup preklicali in jih je tako zamenjal Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup.

Predor Audi/predor Audi:

Predor Audi je dvotirni železniški predor na hitri železnici Nürnberg – Ingolstadt – München severno od Ingolstadta na Bavarskem v Nemčiji. Leži tik pred postajo Ingolstadt Nord in poteka pod delom tovarne avtomobilov Audi ter drugimi industrijskimi in stanovanjskimi območji. Z dolžino 1258 metrov je drugi najkrajši od novih predorov na tej novozgrajeni progi. Predor je bil prvotno načrtovan za dolžino 1138 metrov, vendar so ga proti severu razširili za 120 metrov.

Audi Typ_86/Audi 50:

Audi 50 je zelo majhen gospodarski avtomobil, ki ga je nemški proizvajalec avtomobilov Audi proizvajal od leta 1974 do 1978 in se prodaja le v Evropi. Predstavljen dve ali tri leta po italijanskem Fiatu 127 in francoskem Renaultu 5, je bil takrat model prvi nemški domači udeleženec v nastajajočem evropskem razredu "supermini".

Audi Type_A/Audi Type A:

Audi Type A je avtomobil, ki je bil predstavljen leta 1910. Velja za najstarejše vozilo pod imenom Audi. Skupno je bilo proizvedenih 140 vozil. Leta 1911 je tip A nasledil Audi tipa B.

Audi Type_B/Audi tip B:

Audi Type B je bil predstavljen leta 1910 kot naslednik Audija Type A, skupaj je bilo zgrajenih 360 vozil tipa B. Uporabljal je štirivaljni motor z dvema blokoma in 2,6 litra prostornine. Razvil je 28 KM s pomočjo štiristopenjskega menjalnika proti gredi in gredi propelerja, ki je poganjal zadnja kolesa. Avto je imel okvir lestve in dve trdni osi z listjem.

Audi Type_C/Audi Type C:

Audi Type C je bil predstavljen leta 1912. Postal je priljubljen pri nemškem ljudstvu in vojski, nekaj let po vojni pa so ga spet uvedli v proizvodnjo. Njegove zmogljivosti, vodljivost in zanesljivost skupaj z reli uspehi so močno dvignile Audijev ugled, Type C pa je bil komercialni uspeh. Proizvedenih je bilo 1.116 avtomobilov.

Audi Type_D/Audi tip D:

Audi Type D je bil predstavljen leta 1911. Vozilo je imelo štirivaljni vrstni motor s 4,7 litra prostornine. Razvil je 45 KM nad štiristopenjskim menjalnikom proti gredi in gredjo, ki je poganjala zadnja kolesa. Avto je imel okvir lestve in dve trdni osi z listjem. Tip D je bil na voljo kot štirisedežni potovalni avtomobil ali štirivratna limuzina. Do leta 1920 je bilo izdelanih le 53 izvodov avtomobila.

Audi Type_E/Audi Type E:

Audi Type E je bil osebni avtomobil, ki ga je Audi predstavil leta 1913. To je bil največji predvojni avto iz Audija.

Audi Type_G/Audi Type G:

Audi Type G je osebni avtomobil, ki ga je Audi proizvajal med letoma 1914 in 1923. To je najmanjši in najmanj zmogljiv predvojni avtomobil znamke Audi.

Audi Type_K/Audi Type K:

Audi Type K je bil avtomobil, ki ga je Audi predstavil na avtomobilskem salonu v Berlinu septembra 1921. Od konca vojne je Audi do sedaj izdeloval le avtomobile predvojne zasnove, tako da je bil tip K prvi povojni Audi oblikovanje, ki bo na voljo. Tip K je začel delovati leta 1922 in je bil umaknjen leta 1925, takrat pa je podjetje začelo proizvodnjo, leta 1924, njihov model tipa M, ki ga lahko vidimo kot večjo zamenjavo za tip K. Audi Type K je bil prvi zvezek proizveden avto v Nemčiji z volanom na levi strani.

Audi tip_M/Audi tip M:

Audi Type M je bil velik, hiter in zelo drag avtomobil, ki je bil prvič predstavljen na avtomobilskem salonu v Berlinu leta 1923, Audi pa ga je proizvajal med letoma 1924 in 1927.

Audi Type_P/Audi Type P:

Audi Type P je bil majhen dvovratni limuzinski/limuzinski avtomobil, ki ga je Audi predstavil leta 1931. Do leta 1932 so ga ukinili.

Audi Type_R/Audi Type R:

Audi Type R je bil velik in drag avtomobil, ki ga je Audi proizvajal med letoma 1928 in 1932 kot naslednik Audija tipa M.

Audi tip_SS/Audi tip SS:

Audi Type SS je bil velik limuzinski/limuzinski avtomobil z osmimi cilindri, ki ga je Audi predstavil leta 1929 zaporedoma tipa R "Imperator".

Audi Type_T/Audi Type T:

Audi Type T je bil velik limuzinski/limuzinski avtomobil s 6 valji, ki ga je Audi predstavil leta 1931. V večini pogledov je šlo za pomanjšano različico proizvajalčevega tipa SS "Zwickau", ki se je pojavil dve leti prej.

Audi V8/Audi V8:

Audi V8 je štirivratna luksuzna limuzina polne velikosti, ki jo je Audi v Nemčiji od leta 1988 do 1993 izdeloval kot vodilni model podjetja. To je bil prvi Audijev avto, ki je uporabljal motor V8, in tudi prvi Audi, ki je združil sistem quattro z avtomatskim menjalnikom. Zgodnji avtomobili so uporabljali 3,6-litrske V8, kasneje pa 4,2-litrsko različico motorja. Audi V8 je bil leta 1994 zamenjan z Audijem A8, čeprav je bil A8 v Severni Ameriki prodan šele leta 1996.

Audi V8_Quattro/Audi V8:

Audi V8 je štirivratna luksuzna limuzina polne velikosti, ki jo je Audi v Nemčiji od leta 1988 do 1993 izdeloval kot vodilni model podjetja. To je bil prvi Audijev avto, ki je uporabljal motor V8, in tudi prvi Audi, ki je združil sistem quattro z avtomatskim menjalnikom. Zgodnji avtomobili so uporabljali 3,6-litrske V8, kasneje pa 4,2-litrsko različico motorja. Audi V8 je bil leta 1994 zamenjan z Audijem A8, čeprav je bil A8 v Severni Ameriki prodan šele leta 1996.

Audi Y_Zentimiento/Audi Y Zentimiento:

Audi Castillon Portales , znan pod umetniškim imenom Audi Y Zentimiento , je ameriški kantavtor. Od začetka 2000 -ih je bil Castillon nominiran za glasbene nagrade Tejano za najboljšo novo umetnico in najboljšo novo skupino. Bila je nominirana tudi za nagrade Tejano Globe za najboljšo novo umetnico, najboljšo spletno priljubljenost in najboljšo novo skupino. Nato je ustanovila lastno založbo Audi Y Audi LLC. Nastopala je na različnih prizoriščih kot umetnica v Nebraski, Teksasu in Koloradu.

Audi a-7/Audi Sportback koncept:

Koncept Audi Sportback je konceptni avtomobil znamke Audi, ki je bil prikazan na severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu leta 2009. Koncept Sportback, luksuzni petvratni hitri model, je veljal za predogled dveh prihodnjih modelov: različice Audi A5 Sportback in Audija A7. Audi A5 Sportback je pozneje debitiral julija 2009, nato pa je julija 2010 v umetniškem muzeju Pinakothek der Moderne v Münchnu predstavil A7 Sportback.

Audi a1/Audi A1:

Audi A1 je supermini avtomobil, ki ga je Audi predstavil na avtomobilskem salonu v Ženevi 2010. Prodaja prvotnega trivratnega modela A1 se je začela v Nemčiji avgusta 2010, v Združenem kraljestvu pa novembra 2010. Petvratna različica, imenovana Sportback, se je začela novembra 2011, prodaja pa se je začela na izvoznih trgih spomladi 2012.

Audi a2/Audi A2:

Audi A2 (notranje označen kot Typ 8Z ) je kompakten supermini avtomobil v slogu MPV, s karoserijo s petimi vrati in kombilimuzino s štirimi ali petimi sedeži, ki ga je nemški proizvajalec Audi proizvajal od novembra 1999 (za modelno leto 2000) do avgusta 2005. Na podlagi konceptnega avtomobila Audi Al 2, ki je bil prvič prikazan na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 1997, je bil A2 opazen po tem, da je bil izdelan iz aluminija, zaradi česar je bil v kombinaciji s svojimi učinkovitimi motorji izjemno ekonomičen avtomobil na gorivo.

Audi a3/Audi A3:

Audi A3 je podkompaktni izvršni /manjši družinski avtomobil /segment C, ki ga od devetdesetih let prejšnjega stoletja proizvaja in trži nemški avtomobilski proizvajalec Audi v skupini Volkswagen, ki je trenutno v svoji četrti generaciji.

Audi a3_tdi/Audi A3:

Audi A3 je podkompaktni izvršni /manjši družinski avtomobil /segment C, ki ga od devetdesetih let prejšnjega stoletja proizvaja in trži nemški avtomobilski proizvajalec Audi v skupini Volkswagen, ki je trenutno v svoji četrti generaciji.

Audi a4/Audi A4:

Audi A4 je linija kompaktnih osebnih avtomobilov, ki jih od leta 1994 proizvaja nemški proizvajalec avtomobilov Audi, podružnica koncerna Volkswagen.

Audi a5/Audi A5:

Audi A5 je serija kompaktnih izvedenskih kupejev, ki jih nemški proizvajalec avtomobilov Audi proizvaja od junija 2007. Serija A5 poleg tega vključuje kupe, kabriolet in različico "Sportback" limuzinskih in karavanskih modelov Audi A4.

Audi a6/Audi A6:

Audi A6 je izvršni avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi. Zdaj v svoji peti generaciji naslednik Audija 100 izdelujejo v Neckarsulmu v Nemčiji in so na voljo v limuzinskih in karavanskih konfiguracijah, ki jih Audi trži kot Avant . Audijevo notranje oštevilčenje obravnava A6 kot nadaljevanje linije Audi 100, pri čemer je začetni A6 označen kot član serije C4, sledijo pa mu C5, C6, C7 in C8. Sorodni Audi A7 je v bistvu različica Sportback (liftback) serije C7 in C8 serije A6, vendar se trži pod svojo ločeno identiteto in oznako modela.

Audi a7/Audi A7:

Audi A7 je izvršni avtomobil, ki ga Audi proizvaja od leta 2010. Petvratni dvižni avtomobil ima nagnjeno strešno linijo s strmo nagnjenim zadnjim steklom in integriranim pokrovom prtljažnika ter štirimi vrati brez okvirja.

Audi a8/Audi A8:

Audi A8 je štirivratna, polna velikost, luksuzna limuzina, ki jo nemški proizvajalec avtomobilov Audi proizvaja in trži od leta 1994. Nasledil je Audi V8, zdaj pa je v svoji četrti generaciji A8 na voljo s sprednjim ali stalnim -pogon na kolesih-ter v variantah s kratko in dolgo medosno razdaljo. Prvi dve generaciji sta uporabljali platformo Volkswagen Group D, sedanja generacija pa izhaja iz platforme MLB. Po izidu prvotnega modela leta 1994 je Audi konec leta 2002 izdal drugo generacijo, konec leta 2009 tretjo, leta 2017 pa četrto in trenutno iteracijo.

Audi allroad/Audi allroad quattro:

Audi allroad quattro se je začel leta 1999 kot pol-offroad različica Audija A6 Avant. Audi od leta 2009 ponuja tudi "Audi A4 allroad quattro", ki temelji na običajnem Audiju A4 Avant (karavan). Audi je zato naslednje generacije večjega allroada, ki je izšel v letih 2006 in 2012, preimenoval v "Audi A6 allroad quattro".

Audi allroad_quattro/Audi allroad quattro:

Audi allroad quattro se je začel leta 1999 kot pol-offroad različica Audija A6 Avant. Audi od leta 2009 ponuja tudi "Audi A4 allroad quattro", ki temelji na običajnem Audiju A4 Avant (karavan). Audi je zato naslednje generacije večjega allroada, ki je izšel v letih 2006 in 2012, preimenoval v "Audi A6 allroad quattro".

Audi alteram_partem/Audi alteram partem:

Audi alteram partem je latinska fraza, ki pomeni "poslušaj drugo stran" ali "naj se sliši tudi druga stran". Načelo je, da se nobeni osebi ne sme soditi brez poštene obravnave, v kateri ima vsaka stranka možnost odgovoriti na dokaze zoper njo.

Audi avus_quattro/Audi Avus quattro:

Audi Avus quattro je bil konceptni športni avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi. Prvič je bil predstavljen na avtomobilskem salonu v Tokiu leta 1991. Avus quattro je imel aluminijast vesoljski okvir, ki je pomagal zmanjšati težo. Ta drugi prikaz nove aluminijaste arhitekture je leta 1994 utiral pot množično izdelanemu aluminiju A8.

Audi cabriolet/Audi 80:

Audi 80 je kompakten izvršni avtomobil, ki ga je Audi razdelil v skupini Volkswagen v štirih generacijah od leta 1966 do 1996. Svojo platformo je delil z Volkswagnovim Passatom od leta 1973 do 1986 in je bil na voljo kot limuzina in karavan - slednji ki ga Audi trži kot Avant. Kupe in kabrioletni modeli niso bili označeni kot člani serije, ampak so uporabljali izpeljanko istih platform.

Audi coupe_quattro/Audi Coupé:

Audi Coupé je bil coupé različica Audi 80, ki je bila prvič prikazana leta 1980. Karoserijo so delili z Audijem Quattro. Druga generacija Coupéja je prišla konec leta 1988 in je temeljila na B3 Audi 80, čeprav z drugačnim vzmetenjem. Coupé je ostal v proizvodnji do konca leta 1996 in je ustvaril serijo športnih različic Audi S2. Leta 1991 je prišel kabrioletni model, imenovan preprosto Cabriolet, ki je ostal v proizvodnji do leta 2000.

Audi e-Tron/Audi e-tron (blagovna znamka):

Audi e-tron je serija električnih in hibridnih avtomobilov, ki jih Audi prikazuje od leta 2009 dalje. Leta 2012 je Audi predstavil vtično hibridno različico, A3 Sportback e-tron, ki je bila prodana maloprodajnim kupcem v Evropi avgusta 2014, v ZDA pa naj bi prišla leta 2015. Desetletje po predstavitvi prvega koncepta e-tron na Mednarodni avtomobilski sejem 2009 v Nemčiji, prvi Audijev popolnoma električni SUV e-tron, je začel proizvajati leta 2019.

Audi e-tron/Audi e-tron (2018):

Audi e-tron je povsem električni luksuzni križanec srednje velikosti, ki ga proizvaja Audi, ki je bil predstavljen kot konceptni avtomobil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 2015. Gre za prvi avtomobil za množično proizvodnjo električne energije, ki je bil prvič dostavljen maja 2019. Ima doseg EPA 208 milj (328 km) ali 227 milj (357 km) v posodobljenem modelu.

Audi e-tron_ (2018)/Audi e-tron (2018):

Audi e-tron je povsem električni luksuzni križanec srednje velikosti, ki ga proizvaja Audi, ki je bil predstavljen kot konceptni avtomobil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 2015. Gre za prvi avtomobil za množično proizvodnjo električne energije, ki je bil prvič dostavljen maja 2019. Ima doseg EPA 208 milj (328 km) ali 227 milj (357 km) v posodobljenem modelu.

Audi e-tron_ (znamka)/Audi e-tron (znamka):

Audi e-tron je serija električnih in hibridnih avtomobilov, ki jih Audi prikazuje od leta 2009 dalje. Leta 2012 je Audi predstavil vtično hibridno različico, A3 Sportback e-tron, ki je bila prodana maloprodajnim kupcem v Evropi avgusta 2014, v ZDA pa naj bi prišla leta 2015. Desetletje po predstavitvi prvega koncepta e-tron na Mednarodni avtomobilski sejem 2009 v Nemčiji, prvi Audijev popolnoma električni SUV e-tron, je začel proizvajati leta 2019.

Audi e-tron_ (concept_car)/Audi e-tron (blagovna znamka):

Audi e-tron je serija električnih in hibridnih avtomobilov, ki jih Audi prikazuje od leta 2009 dalje. Leta 2012 je Audi predstavil vtično hibridno različico, A3 Sportback e-tron, ki je bila prodana maloprodajnim kupcem v Evropi avgusta 2014, v ZDA pa naj bi prišla leta 2015. Desetletje po predstavitvi prvega koncepta e-tron na Mednarodni avtomobilski sejem 2009 v Nemčiji, prvi Audijev popolnoma električni SUV e-tron, je začel proizvajati leta 2019.

Audi e-tron_GT/Audi e-tron GT:

Audi e-tron GT je povsem električni avtomobil nemškega proizvajalca avtomobilov Audi.

Audi e-tron_Quattro/Audi e-tron Quattro:

Audi e-tron Quattro se lahko nanaša na:

  • Audi R18 e-tron Quattro, dirkač prototipnega razreda, glej Audi R18
  • Audi e-tron Quattro, glejte Audi e-tron (blagovna znamka)
  • Audi e-tron Quattro serijski avto, glej Audi e-tron (2018)
Audi e-tron_Quattro_ (večnamensko)/Audi e-tron Quattro:

Audi e-tron Quattro se lahko nanaša na:

  • Audi R18 e-tron Quattro, dirkač prototipnega razreda, glej Audi R18
  • Audi e-tron Quattro, glejte Audi e-tron (blagovna znamka)
  • Audi e-tron Quattro serijski avto, glej Audi e-tron (2018)

No comments:

Post a Comment