| Austin (CTA_Blue_Line_station)/postaja Austin (CTA Blue Line): Austin je postaja v sistemu "L", ki služi podružnici gozdnega parka Blue Line. Nahaja se na Bulevarju Austin ob avtocesti Eisenhower v Oak Parku v Illinoisu. Postaja ima pomožni vhod/izhod na aveniji Lombard. Ko vlaki CTA Blue Line prečkajo postajo, se linija CTA odcepi od železniških prog Baltimore in Ohio Chicago Terminal Railway, kar omogoča, da se modra linija CTA nato nadaljuje v Chicago. | |
| Austin (CTA_Green_Line)/postaja Austin (CTA Green Line): Austin je postaja v sistemu "L" Chicago Transit Authority. Nahaja se med postajama Ridgeland in Central na zeleni črti, ki poteka od Harlema/jezera do Ashlanda/63. in Cottage Grove. Postaja se nahaja na križišču Austin Boulevard in Corcoran Place v soseski Austin na čikaški zahodni strani in meji na vas Oak Park. | |
| Austin (CTA_Green_Line_station)/postaja Austin (CTA Green Line): Austin je postaja v sistemu "L" Chicago Transit Authority. Nahaja se med postajama Ridgeland in Central na zeleni črti, ki poteka od Harlema/jezera do Ashlanda/63. in Cottage Grove. Postaja se nahaja na križišču Austin Boulevard in Corcoran Place v soseski Austin na čikaški zahodni strani in meji na vas Oak Park. | |
| Austin (postaja CTA)/postaja Austin: Postaja Austin se lahko nanaša na:
| |
| Austin (Chicago)/Austin, Chicago: Austin je eno od sedemindvajsetih uradno določenih območij skupnosti v Chicagu v Illinoisu. Nahaja se na zahodni strani mesta, je drugo največje območje skupnosti po prebivalstvu in drugo največje geografsko. Austinova vzhodna meja je Belt Railway, ki se nahaja vzhodno od Cicero Avenue. Njena najsevernejša meja je okrožje / zahodna črta Milwaukee. Njena najjužnejša meja je na Rooseveltovi cesti od železniške proge Belt zahodno do Austin Boulevard. Najsevernejši del, severno od severne avenije, se razteza proti zahodu do avenije Harlem, ki se naslanja na park Elmwood. Poleg parka Elmwood Austin meji tudi na predmestja Cicero in Oak Park. | |
| Austin (NV)/Austin, Nevada: Austin je nekorporativno mesto v okrožju Lander, Nevada, ZDA. Leta 2010 je popisno mesto Austin imelo 192. prebivalcev. Nahaja se na zahodnih pobočjih verige Toiyabe na nadmorski višini 2.004 m (6.575 čevljev). Skozi mesto poteka ameriška pot 50. | |
| Austin (Nagercoil_MLA)/S. Austin (MLA): Austin je indijski politik in poslanec v zakonodajni skupščini. Na volitvah leta 2016 je bil izvoljen v zakonodajno skupščino Tamil Naduja kot kandidat Dravide Munnetra Kazhagam iz volilne enote Kanyakumari. | |
| Austin (TX)/Austin, Texas: Austin je glavno mesto ameriške zvezne države Teksas, pa tudi sedež in največje mesto okrožja Travis, z deli, ki segajo v okrožja Hays in Williamson. Ustanovljeno 27. decembra 1839, je 11. najbolj naseljeno mesto v ZDA, četrto najbolj naseljeno mesto v Teksasu, drugo največje glavno mesto države po Phoenixu v Arizoni in najbolj naseljeno glavno mesto države. to tudi ni najbolj naseljeno mesto v svoji državi. To je eno najhitreje rastočih velikih mest v Združenih državah od leta 2010. Austin je najjužnejša prestolnica države v sosednjih Združenih državah in velja za "Beta" globalno mesto, ki ga je razvrstila mreža za raziskave globalizacije in svetovnih mest. | |
| Austin (Texas)/Austin, Texas: Austin je glavno mesto ameriške zvezne države Teksas, pa tudi sedež in največje mesto okrožja Travis, z deli, ki segajo v okrožja Hays in Williamson. Ustanovljeno 27. decembra 1839, je 11. najbolj naseljeno mesto v ZDA, četrto najbolj naseljeno mesto v Teksasu, drugo največje glavno mesto države po Phoenixu v Arizoni in najbolj naseljeno glavno mesto države. to tudi ni najbolj naseljeno mesto v svoji državi. To je eno najhitreje rastočih velikih mest v Združenih državah od leta 2010. Austin je najjužnejša prestolnica države v sosednjih Združenih državah in velja za "Beta" globalno mesto, ki ga je razvrstila mreža za raziskave globalizacije in svetovnih mest. | |
| Austin (avtomobil)/Austin Motor Company: Austin Motor Company Limited je bil britanski proizvajalec motornih vozil, ki ga je leta 1905 ustanovil Herbert Austin. Leta 1952 je bil združen z Morris Motors Limited v novi holding British Motor Corporation (BMC) Limited, pri čemer je ohranil svojo ločeno identiteto. Znamka Austin je bila v uporabi do leta 1987. Blagovna znamka je trenutno v lasti kitajskega podjetja SAIC Motor, potem ko je bila prenesena iz bankrotirane hčerinske družbe Nanjing Automotive, ki jo je julija 2005 kupila pri skupini MG Rover. | ![]() |
| Austin (baseball)/Austin Senators: " Austin Senators " je ime različnih manjših ligaških bejzbolskih ekip s sedežem v Austinu v Teksasu v Združenih državah Amerike, ki so med letoma 1898 in 1964 igrale in igrale. Različne inkarnacije senatorjev so igrale v ligi Texas, Texas-Southern League. (1896), South Texas League (1906) Middle Texas League (1915) in Texas Association (1925–1926). | |
| Austin (blagovna znamka)/Austin (večnamensko): Austin je glavno mesto Teksasa v ZDA. | |
| Austin (stavba)/Austin (stavba): Austin je impresivno umetniško in arhitekturno delo, ki ga je zasnoval umetnik Ellsworth Kelly in je zgrajeno na podlagi umetniškega muzeja Blanton v Austinu v Teksasu v ZDA. Stavba je stalna postavitev in del stalne zbirke muzeja. | |
| Austin (avtomobil)/Austin Motor Company: Austin Motor Company Limited je bil britanski proizvajalec motornih vozil, ki ga je leta 1905 ustanovil Herbert Austin. Leta 1952 je bil združen z Morris Motors Limited v novi holding British Motor Corporation (BMC) Limited, pri čemer je ohranil svojo ločeno identiteto. Znamka Austin je bila v uporabi do leta 1987. Blagovna znamka je trenutno v lasti kitajskega podjetja SAIC Motor, potem ko je bila prenesena iz bankrotirane hčerinske družbe Nanjing Automotive, ki jo je julija 2005 kupila pri skupini MG Rover. | ![]() |
| Austin (večznačno)/Austin (večznačno): Austin je glavno mesto Teksasa v ZDA. | |
| Austin (dano_ime)/Austin (ime): Austin je angleško osebno ime, starogrško krčenje Agustina kot Aostin, Austin . Agustin je priljubljena oblika Augustina , enakovredna Avguštinu. Različice imena vključujejo Austen in Auston. | |
| Austin (ime)/Austin (ime): Austin je angleško osebno ime, starogrško krčenje Agustina kot Aostin, Austin . Agustin je priljubljena oblika Augustina , enakovredna Avguštinu. Različice imena vključujejo Austen in Auston. | |
| Austin (pesem)/Austin (pesem): " Austin " je pesem, ki sta jo napisala David Kent in Kirsti Manna, posnela pa jo je ameriška umetnica country glasbe Blake Shelton. Izšel je aprila 2001 kot Sheltonov prvenec in prvi z istoimenskega prvenca. | ![]() |
| Austin (priimek)/Austin (priimek): Austin je angleški priimek, starogrško krčenje Agustina kot Aostina in Austina . Agustin je priljubljena oblika Augustina , enakovredna Avguštinu. | |
| Austin -_Bergstrom_International_Airport/Austin – Bergstrom International Airport: Mednarodno letališče Austin – Bergstrom ali ABIA je mednarodno letališče razreda C v Austinu v Teksasu v Združenih državah Amerike, ki služi velikemu mestnemu območju Austin. Nahaja se približno 8 milj (8 km) jugovzhodno od središča Austina in pokriva 4.242 hektarjev (1.717 ha) in ima dve vzletno -pristajalni stezi in tri heliodrom. | |
| Austin 10/Austin 10: Austin Ten je majhen avtomobil, ki ga je proizvedel Austin. Lansiran je bil 19. aprila 1932 in je bil v tridesetih letih prejšnjega stoletja najbolje prodajani avto v Austinu in se je z nadgradnjami nadaljeval do leta 1947. Vključil se je med njunim "baby" Austinom Seven, ki je bil predstavljen leta 1922, in različnimi Austinovimi dvanajsticami, ki so januarja 1931 je bil posodobljen. | |
| Austin 105_Westminster/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. | |
| Austin 10_hp/Austin 10 KM: Austin 10 KM je visokokakovosten majhen avtomobil, ki ga je med letoma 1910 in 1915 izdelal britanski proizvajalec avtomobilov Austin Motor Company Limited v svoji tovarni Longbridge v Worcestershireu pri Birminghamu. Izdelanih je bilo 1.336 avtomobilov, 213 z 1125 ccm in 1.123 s 1615 ccm motorjem. Tako kot 1087 ccm Austina 7 KM, ki sta ga proizvedla Austin in Du Cros's Swift Motor Company, tudi pri prodaji z majhnim motorjem ni bila zelo uspešna. | |
| Austin 1100/BMC ADO16: BMC ADO16 je vrsta majhnih družinskih avtomobilov, ki sta jih izdelala British Motor Corporation (BMC) in kasneje British Leyland. Predstavljen leta 1962, je bil med 1963 in 1966 in od 1968 do 1971 najbolje prodajani avtomobil v Veliki Britaniji. ADO16 je bil na trgu pod različnimi znamkami in imeni modelov; vendar sta bila Austin 1100 in Morris 1100 najbolj plodna od vseh različic ADO16. | |
| Austin 12/Austin 12: Austin Twelve je avtomobil, ki ga je Austin predstavil leta 1921. To je bil drugi model Herberta Austina po prvi svetovni vojni in je bil v marsičem pomanjšana različica njegovega Austina Twentyja, predstavljenega leta 1919. Počasnejša prodaja od pričakovanih dvajset je povzročilo to odstopanje od njegove načrtovane politike enega modela. Dvanajst je bilo objavljenih v začetku novembra 1921, potem ko je bilo Austinovo podjetje šest mesecev v stečaju. Številka dvanajst se nanaša na njegovo fiskalno moč (12,8) in ne na KM, ki je bila 20 in pozneje 27. Motori z dolgim hodom, ki jih spodbuja davčni režim, 72 x 102 pozneje 72 x 114,5, so imeli veliko večji navor pri nizkih hitrostih kot ocena bhp kaže. | |
| Austin 12_ (1939)/Austin 12 (1939): Austin 12 je velik štirivratni družinski salon, ki ga je proizvedel Austin. Predstavljen je bil avgusta 1939 in ga je leta 1947 proizvajal podoben, a večji motor Austin A70 Hampshire. Večji del tega obdobja pa je bil namenjen samo vojaški in državni uporabi. | |
| Austin 12_Taxi/Austin London Taksi: Austin London Taxicab je uporabil spremenjeno podvozje Austin Heavy Twelve-Four, oblečeno v nove karoserije, ki jih je oblikoval največji londonski trgovec s taksiji in trgovec Mann & Overton, za njih pa so jih izdelali londonski karoserije. | |
| Austin 12_hp/Austin 12: Austin Twelve je avtomobil, ki ga je Austin predstavil leta 1921. To je bil drugi model Herberta Austina po prvi svetovni vojni in je bil v marsičem pomanjšana različica njegovega Austina Twentyja, predstavljenega leta 1919. Počasnejša prodaja od pričakovanih dvajset je povzročilo to odstopanje od njegove načrtovane politike enega modela. Dvanajst je bilo objavljenih v začetku novembra 1921, potem ko je bilo Austinovo podjetje šest mesecev v stečaju. Številka dvanajst se nanaša na njegovo fiskalno moč (12,8) in ne na KM, ki je bila 20 in pozneje 27. Motori z dolgim hodom, ki jih spodbuja davčni režim, 72 x 102 pozneje 72 x 114,5, so imeli veliko večji navor pri nizkih hitrostih kot ocena bhp kaže. | |
| Austin 1300/BMC ADO16: BMC ADO16 je vrsta majhnih družinskih avtomobilov, ki sta jih izdelala British Motor Corporation (BMC) in kasneje British Leyland. Predstavljen leta 1962, je bil med 1963 in 1966 in od 1968 do 1971 najbolje prodajani avtomobil v Veliki Britaniji. ADO16 je bil na trgu pod različnimi znamkami in imeni modelov; vendar sta bila Austin 1100 in Morris 1100 najbolj plodna od vseh različic ADO16. | |
| Austin 14/Austin 14: Austin Fourteen je 1,7-litrski salon, ki ga je Austin predstavil avgusta 1936 in je na voljo kot salon Goodwood -s fiksno ali drsno glavo-ali kot Goodwood kabriolet. Telo je bilo povsod jekleno. Nominalno ga je Austin označil za štirinajst, dejanska velikost motorja je pritegnila davek za avtomobil s 16 konjskimi močmi. Zmogljivost motorja, prenesenega iz Light Twelve-Six, se je izkazala za razočaranje, naslednje leto pa je bila predstavljena precej bolj gladka revidirana različica s skoraj 20% izboljšanjem izhodne moči. | |
| Austin 1500/Morris Nomad: Morris Nomad je avtomobil, ki ga je v Avstraliji proizvajala avstralska britanska Leyland Motor Corporation od leta 1969 do 1972. Gre za kombilimuzinsko različico limuzine Morris 1500, ki je tudi lokalno izdelana varianta britanske zasnove BMC ADO16 z večjimi 1500 ccm motor. | |
| Austin 15_hp/Austin 15 KM: Austin 15 KM je 2,8-litrski avtomobil britanskega proizvajalca Austin, ki je bil prvič prikazan na sedmi razstavi motornih vozil, ki je bila odprta v londonski Olimpiji novembra 1908. Njegova davčna ocena je bila 20 konjskih moči. Prodajal se je med letoma 1908 in 1915. | |
| Austin 16/Austin 16: Austin Sixteen Light Six je britanski avto, ki ga je Austin izdelal leta 1927. Napovedane oktobra 1927 so bile prve dobave načrtovane za marec 1928. | |
| Austin 16 KM/Austin 16 KM: Austin Sixteen je 2,2-litrski avtomobil, ki ga je Austin gradil od leta 1945 do leta 1949. To je bil prvi "novi" avtomobil, ki ga je Austin izdelal po koncu druge svetovne vojne. Razen imena ni delil ničesar s predvojnim Austinom 16. | |
| Austin 16_hp/Austin 16 KM: Austin Sixteen je 2,2-litrski avtomobil, ki ga je Austin gradil od leta 1945 do leta 1949. To je bil prvi "novi" avtomobil, ki ga je Austin izdelal po koncu druge svetovne vojne. Razen imena ni delil ničesar s predvojnim Austinom 16. | |
| Austin 18/Austin 18: Austin Eighteen je velik limuzinski avtomobil, dobavljen v dveh različnih medosnih razdaljah za prevoz petih ali sedmih potnikov, ki ga je Austin predstavil 14. julija 1937. Njegov motor in sprednji sedež sta bila nameščena devet centimetrov naprej kot na stari York Sixteen, ki jo je zamenjal . Podvozje so prav tako razširili za tri centimetre, da bi skupaj zagotovili dvanajst centimetrov več prostora za potnike. Eden od rezultatov je bil relativno kratek pokrov motorja in dober položaj za vožnjo. Njegova nova oblika je sledila vzorcem drugih avtomobilov Austin, predstavljenih prejšnjo jesen, in bila je izjemna, ker je imela popolnoma ravna tla v sprednjem in zadnjem prostoru za potnike z izjemno širokimi vrati in prezračevanjem brez prepiha. | |
| Austin 18-22/Princess (avto): Princess je velik družinski avtomobil, ki ga je v Združenem kraljestvu proizvajala divizija Austin-Morris v britanskem Leylandu od leta 1975 do leta 1981. Avto je podedoval konfiguracijo pogona na sprednja kolesa / prečni motor od svojega predhodnika, serije Austin / Morris 1800. To je bilo v Evropi za družinske avtomobile te vrste še vedno nenavadno in je princesi dalo prednost v kabini v primerjavi s podobno velikimi avtomobili konkurenčnih proizvajalcev. | |
| Austin 1800/BMC ADO17: BMC ADO17 je oznaka modela, ki jo uporablja British Motor Corporation (BMC) za vrsto velikih družinskih avtomobilov, proizvedenih od septembra 1964 do 1975. Avto je bil sprva pod znamko Austin prodan pod imenom Austin 1800 , nato pa Morris kot Morris 1800 , Wolseley kot Wolseley 18/85 , kasneje Austin 2200 , Morris 2200 in Wolseley Six . 1800 je bil leta 1965 razglašen za evropski avto leta. | |
| Austin 1800_ (ADO17)/BMC ADO17: BMC ADO17 je oznaka modela, ki jo uporablja British Motor Corporation (BMC) za vrsto velikih družinskih avtomobilov, proizvedenih od septembra 1964 do 1975. Avto je bil sprva pod znamko Austin prodan pod imenom Austin 1800 , nato pa Morris kot Morris 1800 , Wolseley kot Wolseley 18/85 , kasneje Austin 2200 , Morris 2200 in Wolseley Six . 1800 je bil leta 1965 razglašen za evropski avto leta. | |
| Austin 1800_Utility/BMC ADO17: BMC ADO17 je oznaka modela, ki jo uporablja British Motor Corporation (BMC) za vrsto velikih družinskih avtomobilov, proizvedenih od septembra 1964 do 1975. Avto je bil sprva pod znamko Austin prodan pod imenom Austin 1800 , nato pa Morris kot Morris 1800 , Wolseley kot Wolseley 18/85 , kasneje Austin 2200 , Morris 2200 in Wolseley Six . 1800 je bil leta 1965 razglašen za evropski avto leta. | |
| Austin 18: 22/Princesa (avto): Princess je velik družinski avtomobil, ki ga je v Združenem kraljestvu proizvajala divizija Austin-Morris v britanskem Leylandu od leta 1975 do leta 1981. Avto je podedoval konfiguracijo pogona na sprednja kolesa / prečni motor od svojega predhodnika, serije Austin / Morris 1800. To je bilo v Evropi za družinske avtomobile te vrste še vedno nenavadno in je princesi dalo prednost v kabini v primerjavi s podobno velikimi avtomobili konkurenčnih proizvajalcev. | |
| Austin 20/Austin Twenty: Austin Twenty je velik avto, ki ga je Austin predstavil po koncu prve svetovne vojne, aprila 1919 in se je nadaljeval s proizvodnjo do leta 1930. Po predstavitvi modela Austin 20/6 leta 1927 so prvi model imenovali Austin 20 /4 . | |
| Austin 20_hp/Austin 20 KM: Austin 20 KM je srednje velik avtomobil vrhunske kakovosti, ki ga je izdelal britanski proizvajalec Austin in je bil prvič prikazan kot podvozje v Parizu decembra 1912, oglaševan marca 1913 in prikazan javnosti kot celoten avtomobil na avtomobilskem salonu v Olympiji. novembra 1913. Takrat sta 20 in 30 veljala za nove modele. | |
| Austin 2200/Austin 2200: Austin 2200 se lahko nanaša na enega od naslednjih dveh avtomobilov:
| |
| Austin 28/Austin Twenty: Austin Twenty je velik avto, ki ga je Austin predstavil po koncu prve svetovne vojne, aprila 1919 in se je nadaljeval s proizvodnjo do leta 1930. Po predstavitvi modela Austin 20/6 leta 1927 so prvi model imenovali Austin 20 /4 . | |
| Austin 3-litrski/Austin 3-litrski: Austin 3-litrski je britanski limuzinski avtomobil, ki ga je Austin predstavil na avtomobilskem salonu v Londonu leta 1967. Pokazalo se je, da BMC ni namenjen proizvodnji avtomobila: zdi se, da je bilo tega leta prodanih le nekaj ali nič Julija 1968 so poročali, da so avtomobili začeli zapuščati tovarno. Do takrat so kvadratne žaromete, ki so jih videli na avtomobilskem salonu leta 1967, zamenjali običajne okrogle dvojne žaromete, do oktobra 1968 pa je avtomobil pridobil tudi prednje luči. Julija 1968, ko so avtomobili začeli prihajati iz tovarne, so proizvajalce prosili, naj podrobno opišejo izboljšave, ki naj bi bile izvedene od »lansiranja« avtomobila prejšnjega oktobra. Omenili so spremembe odprtin hidravličnih ventilov v zadnjem vzmetenju in navedli, da obstaja "novo" končno razmerje pogona 3,9: 1, čeprav je bilo to dejansko enako razmerje končnega pogona, vključeno v podatke o lansiranju prejšnjega oktobra . | |
| 3-litrski Austin/3-litrski Austin: Austin 3-litrski je britanski limuzinski avtomobil, ki ga je Austin predstavil na avtomobilskem salonu v Londonu leta 1967. Pokazalo se je, da BMC ni namenjen proizvodnji avtomobila: zdi se, da je bilo tega leta prodanih le nekaj ali nič Julija 1968 so poročali, da so avtomobili začeli zapuščati tovarno. Do takrat so kvadratne žaromete, ki so jih videli na avtomobilskem salonu leta 1967, zamenjali običajne okrogle dvojne žaromete, do oktobra 1968 pa je avtomobil pridobil tudi prednje luči. Julija 1968, ko so avtomobili začeli prihajati iz tovarne, so proizvajalce prosili, naj podrobno opišejo izboljšave, ki naj bi bile izvedene od »lansiranja« avtomobila prejšnjega oktobra. Omenili so spremembe odprtin hidravličnih ventilov v zadnjem vzmetenju in navedli, da obstaja "novo" končno razmerje pogona 3,9: 1, čeprav je bilo to dejansko enako razmerje končnega pogona, vključeno v podatke o lansiranju prejšnjega oktobra . | |
| Austin 30_hp/Austin 30 KM: Austin 30-hp je velik luksuzni avtomobil, ki ga je britanski proizvajalec avtomobilov Austin najavil na pariškem Salonu de l'Automobile decembra 1912, kjer je bilo razstavljeno samo njegovo podvozje. Austinova druga razstava sta bili še dve goli šasiji, 10 KM oziroma 20 KM in 40-hp Defiance tourer. | |
| Austin 316/Stone Cold Steve Austin: Steve Austin je ameriški televizijski voditelj, igralec in upokojeni poklicni rokoborec, ki je tekmoval pod imenom "Stone Cold" Steve Austin . Velja za enega največjih in najvplivnejših profesionalnih rokoborcev vseh časov. Austin je bil sestavni del uspeha obdobja odnosa v WWF, razcveta industrije v poznih devetdesetih in zgodnjih 2000 -ih. | |
| Austin 360/Austin ameriški državnik: Ameriški državnik iz Austina je glavni dnevni časopis Austina, glavnega mesta Teksasa. Je v lasti Gannetta. | |
| Austin 360_Condominiums_Tower/360 Condominiums: Nebotičnik 360 Residential Condominiums se nahaja v Downtown Austinu v Teksasu na ulici 360 Nueces Street. Stavba je visoka 177 m in ima 44 nadstropij, 430 stanovanj in več kot 1400 kvadratnih čevljev (1300 m 2 ) maloprodajnih površin. Stavba je bila dokončana novembra 2007, uradno pa je bila gradnja zaključena 22. maja 2008. 360 stanovanj je bila najvišja stavba v Austinu od 15. januarja 2008 do 29. junija 2009, ko jo je Avstonec presegel. Stolp je postal tudi najvišji stanovanjski stolp v Teksasu, ki je presegel The Merc v Dallasu, preden je Avstonec prav tako prevzel ta naslov. Trenutno je četrta najvišja stavba v Austinu za The Independent, The Austonian in Fairmont Austin. | |
| Austin 3: 16/Stone Cold Steve Austin: Steve Austin je ameriški televizijski voditelj, igralec in upokojeni poklicni rokoborec, ki je tekmoval pod imenom "Stone Cold" Steve Austin . Velja za enega največjih in najvplivnejših profesionalnih rokoborcev vseh časov. Austin je bil sestavni del uspeha obdobja odnosa v WWF, razcveta industrije v poznih devetdesetih in zgodnjih 2000 -ih. | |
| Austin 3_Litre/Austin 3-litrski: Austin 3-litrski je britanski limuzinski avtomobil, ki ga je Austin predstavil na avtomobilskem salonu v Londonu leta 1967. Pokazalo se je, da BMC ni namenjen proizvodnji avtomobila: zdi se, da je bilo tega leta prodanih le nekaj ali nič Julija 1968 so poročali, da so avtomobili začeli zapuščati tovarno. Do takrat so kvadratne žaromete, ki so jih videli na avtomobilskem salonu leta 1967, zamenjali običajne okrogle dvojne žaromete, do oktobra 1968 pa je avtomobil pridobil tudi prednje luči. Julija 1968, ko so avtomobili začeli prihajati iz tovarne, so proizvajalce prosili, naj podrobno opišejo izboljšave, ki naj bi bile izvedene od »lansiranja« avtomobila prejšnjega oktobra. Omenili so spremembe odprtin hidravličnih ventilov v zadnjem vzmetenju in navedli, da obstaja "novo" končno razmerje pogona 3,9: 1, čeprav je bilo to dejansko enako razmerje končnega pogona, vključeno v podatke o lansiranju prejšnjega oktobra . | |
| Austin 3_litre/Austin 3-litrski: Austin 3-litrski je britanski limuzinski avtomobil, ki ga je Austin predstavil na avtomobilskem salonu v Londonu leta 1967. Pokazalo se je, da BMC ni namenjen proizvodnji avtomobila: zdi se, da je bilo tega leta prodanih le nekaj ali nič Julija 1968 so poročali, da so avtomobili začeli zapuščati tovarno. Do takrat so kvadratne žaromete, ki so jih videli na avtomobilskem salonu leta 1967, zamenjali običajne okrogle dvojne žaromete, do oktobra 1968 pa je avtomobil pridobil tudi prednje luči. Julija 1968, ko so avtomobili začeli prihajati iz tovarne, so proizvajalce prosili, naj podrobno opišejo izboljšave, ki naj bi bile izvedene od »lansiranja« avtomobila prejšnjega oktobra. Omenili so spremembe odprtin hidravličnih ventilov v zadnjem vzmetenju in navedli, da obstaja "novo" končno razmerje pogona 3,9: 1, čeprav je bilo to dejansko enako razmerje končnega pogona, vključeno v podatke o lansiranju prejšnjega oktobra . | |
| Austin 400/Austin 400: Austin 400 je bil dirkalni dirkaški dogodek za superšportnike V8, ki je leta 2013 potekal na ameriškem vezju v okrožju Travis blizu Austina v Teksasu v Združenih državah Amerike. | ![]() |
| Austin 40_hp/Austin 40 KM: Austin 40 KM je 4-valjni motorni avtomobil, ki je bil predstavljen na avtomobilskem salonu v Olimpiji novembra 1907. Proizvajal ga je Austin na Longbridgeu v Northfieldu v Birminghamu in je bil prva varianta iz Austinovih prvotnih načrtov za dve modelski paleti po 15 KM- ki so ga spustili - in avtomobil s 25 KM. | |
| Austin 60_hp/Austin 40 KM: Austin 40 KM je 4-valjni motorni avtomobil, ki je bil predstavljen na avtomobilskem salonu v Olimpiji novembra 1907. Proizvajal ga je Austin na Longbridgeu v Northfieldu v Birminghamu in je bil prva varianta iz Austinovih prvotnih načrtov za dve modelski paleti po 15 KM- ki so ga spustili - in avtomobil s 25 KM. | |
| Austin 6cwt/Morris Minor: Morris Minor je družinski avtomobil britanskega gospodarstva, ki je debitiral na avtomobilskem salonu Earls Court v Londonu 20. septembra 1948. Oblikovano pod vodstvom Aleca Issigonisa, je bilo med letoma 1948 in 1972 izdelanih več kot 1,6 milijona v treh serijah: MM, serije II in serije 1000. | |
| Austin 7/Austin 7: Austin 7 je gospodarski avtomobil, ki ga je Austin v Združenem kraljestvu proizvajal od leta 1923 do 1939. Imel je vzdevek "Baby Austin" in je bil takrat eden izmed najbolj priljubljenih avtomobilov, proizvedenih za britanski trg in dobro prodanih v tujini. Njegov učinek na britanski trg je bil podoben učinku modela Ford Ford v ZDA, ki je nadomestil večino drugih britanskih gospodarskih avtomobilov in kolesarskih avtomobilov v zgodnjih dvajsetih letih prejšnjega stoletja. Prav tako so ga licencirala in kopirala podjetja po vsem svetu. Prvi avtomobil BMW, BMW Dixi, je bil licenciran Austin 7. V Franciji so ga izdelovali in prodajali kot Rosengarts, v ZDA pa ga je zgradilo ameriško podjetje Austin Car Company. Na Japonskem je Nissan uporabil tudi zasnovo 7 kot osnovo za svoje prve avtomobile, čeprav ni pod licenco. To je sčasoma privedlo do sporazuma leta 1952, ko je Nissan gradil in prodajal Austine na Japonskem pod imenom Austin. | |
| Austin 7_Ulster/Austin 7: Austin 7 je gospodarski avtomobil, ki ga je Austin v Združenem kraljestvu proizvajal od leta 1923 do 1939. Imel je vzdevek "Baby Austin" in je bil takrat eden izmed najbolj priljubljenih avtomobilov, proizvedenih za britanski trg in dobro prodanih v tujini. Njegov učinek na britanski trg je bil podoben učinku modela Ford Ford v ZDA, ki je nadomestil večino drugih britanskih gospodarskih avtomobilov in kolesarskih avtomobilov v zgodnjih dvajsetih letih prejšnjega stoletja. Prav tako so ga licencirala in kopirala podjetja po vsem svetu. Prvi avtomobil BMW, BMW Dixi, je bil licenciran Austin 7. V Franciji so ga izdelovali in prodajali kot Rosengarts, v ZDA pa ga je zgradilo ameriško podjetje Austin Car Company. Na Japonskem je Nissan uporabil tudi zasnovo 7 kot osnovo za svoje prve avtomobile, čeprav ni pod licenco. To je sčasoma privedlo do sporazuma leta 1952, ko je Nissan gradil in prodajal Austine na Japonskem pod imenom Austin. | |
| Austin 7_hp/Austin 7 KM: Austin 7 KM je majhen avtomobil, ki ga je zasnoval britanski proizvajalec Austin, Swift pa ga je dve leti gradil od leta 1909 do 1911. Javnosti so ga predstavili na avtomobilskem salonu novembra 1909 v londonski Olimpiji. Nastali avtomobil s 7 KM je bil prodan pod znamkama Austin in Swift; proizvedenih je bilo 1.030, od tega 162 v Austinu. | |
| Austin 8/Austin 8: Austin 8 je majhen avtomobil, ki ga je Austin izdelal med letoma 1939 in 1948. | |
| Austin 850/Mini: Mini je kompakten mestni avtomobil z dvema vratoma, ki so ga proizvajali British Motor Corporation (BMC) in njegovi nasledniki od leta 1959 do 2000. Prvotni Mini velja za ikono britanske popularne kulture šestdesetih let. Njegov prečni motor, ki prihrani prostor, in pogon na sprednja kolesa-ki omogoča 80% površine talne obloge avtomobila za potnike in prtljago-je vplival na generacijo proizvajalcev avtomobilov. Leta 1999 je bil Mini razglašen za drugi najvplivnejši avtomobil 20. stoletja, za Fordovim modelom T in pred Citroënom DS in Volkswagnovim hroščem. Postavitev Minija s sprednjim pogonom in prečnim motorjem je bila kopirana za druge modele "supermini", vključno s Hondo N360 (1967), Nissanom Cherryjem (1970) in Fiatom 127 (1971). Postavitev je bila prilagojena tudi za večje podkompaktne zasnove. | |
| Motor Austin serije A_motor/motor serije BMC: Majhni avtomobilski motor z ravno 4 motorji Austin Motor Company, serija A , je eden najpogostejših na svetu. Lansiran leta 1951 z Austinom A30, proizvodnja je minila do leta 2000. Uporabljal je blok iz litega železa in glavo valja ter jekleno ročično gred s 3 glavnimi ležaji. Odmična gred je tekla v bloku cilindrov, za večino aplikacij je poganjala enovrstna veriga, pri čemer so v bloku drsne pipe, ki so za večino aplikacij dostopne prek stranskih pokrovov iz stisnjenega jekla in z zgornjimi ventili, ki delujejo skozi kladiva. Glavo valja za motor z motorjem serije A je zasnoval Harry Weslake-specialist za glavo motorja, znan po svojem sodelovanju pri motorjih SS (Jaguar) in več motorjih z naslovom F1. Čeprav je bila zasnova "čistega lista", je serija A dolžna uveljavljeni praksi projektiranja motorjev Austina, ki je po splošni zasnovi in celotnem videzu spominjala na pomanjšano različico motorja z zračnimi ventili s prostornino 1200 ccm, ki je bila prvič predstavljena v Austinu A40 Devon, osnova kasnejšega motorja serije B. | |
| Motor Austin serije A/motor serije BMC A: Majhni avtomobilski motor z ravno 4 motorji Austin Motor Company, serija A , je eden najpogostejših na svetu. Lansiran leta 1951 z Austinom A30, proizvodnja je minila do leta 2000. Uporabljal je blok iz litega železa in glavo valja ter jekleno ročično gred s 3 glavnimi ležaji. Odmična gred je tekla v bloku cilindrov, za večino aplikacij je poganjala enovrstna veriga, pri čemer so v bloku drsne pipe, ki so za večino aplikacij dostopne prek stranskih pokrovov iz stisnjenega jekla in z zgornjimi ventili, ki delujejo skozi kladiva. Glavo valja za motor z motorjem serije A je zasnoval Harry Weslake-specialist za glavo motorja, znan po svojem sodelovanju pri motorjih SS (Jaguar) in več motorjih z naslovom F1. Čeprav je bila zasnova "čistega lista", je serija A dolžna uveljavljeni praksi projektiranja motorjev Austina, ki je po splošni zasnovi in celotnem videzu spominjala na pomanjšano različico motorja z zračnimi ventili s prostornino 1200 ccm, ki je bila prvič predstavljena v Austinu A40 Devon, osnova kasnejšega motorja serije B. | |
| Austin AFB1/Austin-Ball AFB1: Austin-Ball AFB1 je bilo britansko lovsko letalo prve svetovne vojne, ki ga je zgradilo podjetje Austin Motor Company z oblikovalskimi prispevki tedanjega britanskega borilnega asa Alberta Balla. Čeprav so bili poskusi s prototipom na splošno odlični in bi se zelo verjetno lahko razvil v uporabno operativno vrsto, AFB1 ni prišel v proizvodnjo, saj so bile za SE5a potrebne tako proizvodne zmogljivosti Austina kot njegov motor Hispano-Suiza. | |
| Austin AFT3/Austin Osprey: Austin AFT3 Osprey je bil prototip britanskega lovskega triplana prve svetovne vojne. Proizvajalec motornih avtomobilov Austin, ki ga je razvil kot nadomestek za Sopwith Camel, je bil zgrajen le en, prednost je imel Sopwith Snipe. | |
| Austin AFT3_Osprey/Austin Osprey: Austin AFT3 Osprey je bil prototip britanskega lovskega triplana prve svetovne vojne. Proizvajalec motornih avtomobilov Austin, ki ga je razvil kot nadomestek za Sopwith Camel, je bil zgrajen le en, prednost je imel Sopwith Snipe. | |
| Austin A._Bell_Bulling/Bell Apartmaji: Apartmaji Bell , znani tudi kot Austin A. Bell Building, so zgodovinska stavba, ki se nahaja na 2326 1st Avenue v soseski Belltown v Seattlu v Washingtonu. Stavba je dobila ime po Austinu Americusu Bellu, sinu enega prvih pionirjev Seattla, vendar je bila zgrajena pod nadzorom njegove žene Eve po Bellovem nepričakovanem samomoru leta 1889 kmalu po tem, ko je predlagala gradnjo. Zasnovan je bil z mešanico Richardsonian, gotskih in italijanskih oblikovalskih elementov s strani uglednega severozahodnega arhitekta Elmerja Fisherja, ki je po požaru v Seattlu zasnoval številne poslovne stavbe v Seattlu. | |
| Austin A._King/Austin Augustus King: Austin Augustus King , znan tudi kot Austin A. King in Austin King , je bil ameriški odvetnik, politik in vojaški častnik. Demokrat je bil deseti guverner Missourija in enkraten kongresnik Združenih držav. | |
| Austin A._Vedder/Austin Vetter: Austin Anthony Vetter je ameriški prelat katoliške cerkve, ki je škof rimskokatoliške škofije Helena v Montani. | |
| Austin A._Vedder, _Bishop/Austin Vetter: Austin Anthony Vetter je ameriški prelat katoliške cerkve, ki je škof rimskokatoliške škofije Helena v Montani. | |
| Austin A105/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. | |
| Austin A105_Westminster/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. | |
| Austin A110/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. | |
| Austin A110_Westminster/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. | |
| Austin A125/Austin Sheerline: Austin Sheerline je velik luksuzni avto, ki ga je Austin v Združenem kraljestvu proizvajal od leta 1947 do 1954. | |
| Austin A135/Austin Princess: Austin Princess je serija velikih luksuznih avtomobilov, ki sta jih Austin in njegova hčerinska družba Vanden Plas izdelovala od leta 1947 do 1968. Avtomobili so se tržili tudi pod imenom Princess in Vanden Plas. | |
| Austin A30/Austin A30: Austin A30 je majhen družinski avto, ki ga je Austin proizvajal od maja 1952 do septembra 1956. Predstavljen je bil na avtomobilskem salonu Earls Court leta 1951 kot " New Austin Seven" in je bil Austinov konkurent Morris Minor. | |
| Austin A35/Austin A35: Austin A35 je majhen družinski avto, ki ga je Austin prodajal od leta 1956 do 1968. Proizvedenih je bilo približno 280 897 A35 vseh vrst. | |
| Austin A40/Austin A40: Med letoma 1947 in 1967 je Austin tržil številne različne avtomobile pod imenom Austin A40 . | |
| Austin A40_Cambridge/Austin Cambridge: Austin Cambridge je serija motornih avtomobilov, ki jih proizvaja podjetje Austin Motor Company v več generacijah, od septembra 1954 do leta 1971 kot avtomobili in do leta 1973 kot lahka reklama. Nadomestil je A40 Somerset in je bil popolnoma nov, s sodobno konstrukcijo unibody. Paleta je imela dva osnovna karoserijska modela z A40, A50 in zgodnjim A55 s tradicionalno zaobljeno obliko, pozneje pa A55 Mark II in A60 s stilom Pininfarina. | |
| Austin A40_Countryman/Austin A40 Countryman: A40 Countryman je avtomobil, ki ga je Austin v Združenem kraljestvu proizvajal od leta 1948 do 1956. To je bila dvovratna različica kombija Austin A40 Van. Zložljiv zadnji sedež, opremljen kot šest sedež, mu je omogočil pretvorbo v dvoseda, ki lahko nosi pol tone tovora. | |
| Austin A40_Devon/Austin A40 Devon: A40 Devon so avtomobili, ki jih je Austin prodajal med letoma 1947 in 1952-prve povojne limuzine, ki jih je proizvedel Austin-z mešanico starih in novih tehnologij. Predstavili so jih britanski tisk na avtomobilskem salonu v Parizu 22. oktobra 1947 in izrazili takojšnje razočaranje nad konzervativnim videzom avtomobila. Več kot 450.000 jih je bilo zgrajenih pred zamenjavo modela leta 1952 z Austin A40 Somerset. | |
| Austin A40_Farina/Austin A40 Farina: Austin A40 Farina je majhen, ekonomičen avtomobil, ki sta ga Austin predstavila v limuzini (1958) in A40 Countryman (1959). Ima konfiguracijo ohišja v dveh škatlah. Bil je označen, kot mnogi pred njim, kot A40, skladen s tedanjo Austinovo shemo poimenovanja, ki temelji na približni moči motorja v konjskih močh; za razliko od drugih modelov A40 pa je dobil tudi pripono-ta je bila tako imenovana Farina, ki odraža povsem nov dizajn italijanskega studia Pinin Farina Torino iz italijanske Battiste Farine. | |
| Austin A40_Futura/Austin A40 Farina: Austin A40 Farina je majhen, ekonomičen avtomobil, ki sta ga Austin predstavila v limuzini (1958) in A40 Countryman (1959). Ima konfiguracijo ohišja v dveh škatlah. Bil je označen, kot mnogi pred njim, kot A40, skladen s tedanjo Austinovo shemo poimenovanja, ki temelji na približni moči motorja v konjskih močh; za razliko od drugih modelov A40 pa je dobil tudi pripono-ta je bila tako imenovana Farina, ki odraža povsem nov dizajn italijanskega studia Pinin Farina Torino iz italijanske Battiste Farine. | |
| Austin A40_Somerset/Austin A40 Somerset: Austin A40 Somerset je avtomobil, ki ga je proizvajalo podjetje Austin Motor Company od leta 1952 do 1954. Somerset je zamenjal Austin A40 Devon in je bil kot avtomobil na karoseriji po velikosti primerljiv s predhodnikom. Z Devonom je delil številne komponente, ki so vključevale podoben 1,2-litrski pogonski motor s štirimi palicami. Somersetov motor je bil posodobljen tako, da je proizvedel 42 KM (31 kW), v primerjavi s 40 kW (30 kW) Devona, kar je avtomobilu omogočilo največjo hitrost 110 km/h. | |
| Austin A40_Sports/Austin A40 Sports: Za druge modele A40 si oglejte Austin A40. | |
| Austin A40_Van/Austin A40 Devon: A40 Devon so avtomobili, ki jih je Austin prodajal med letoma 1947 in 1952-prve povojne limuzine, ki jih je proizvedel Austin-z mešanico starih in novih tehnologij. Predstavili so jih britanski tisk na avtomobilskem salonu v Parizu 22. oktobra 1947 in izrazili takojšnje razočaranje nad konzervativnim videzom avtomobila. Več kot 450.000 jih je bilo zgrajenih pred zamenjavo modela leta 1952 z Austin A40 Somerset. | |
| Austin A50/Austin Cambridge: Austin Cambridge je serija motornih avtomobilov, ki jih proizvaja podjetje Austin Motor Company v več generacijah, od septembra 1954 do leta 1971 kot avtomobili in do leta 1973 kot lahka reklama. Nadomestil je A40 Somerset in je bil popolnoma nov, s sodobno konstrukcijo unibody. Paleta je imela dva osnovna karoserijska modela z A40, A50 in zgodnjim A55 s tradicionalno zaobljeno obliko, pozneje pa A55 Mark II in A60 s stilom Pininfarina. | |
| Austin A50_Cambridge/Austin Cambridge: Austin Cambridge je serija motornih avtomobilov, ki jih proizvaja podjetje Austin Motor Company v več generacijah, od septembra 1954 do leta 1971 kot avtomobili in do leta 1973 kot lahka reklama. Nadomestil je A40 Somerset in je bil popolnoma nov, s sodobno konstrukcijo unibody. Paleta je imela dva osnovna karoserijska modela z A40, A50 in zgodnjim A55 s tradicionalno zaobljeno obliko, pozneje pa A55 Mark II in A60 s stilom Pininfarina. | |
| Austin A55/Austin Cambridge: Austin Cambridge je serija motornih avtomobilov, ki jih proizvaja podjetje Austin Motor Company v več generacijah, od septembra 1954 do leta 1971 kot avtomobili in do leta 1973 kot lahka reklama. Nadomestil je A40 Somerset in je bil popolnoma nov, s sodobno konstrukcijo unibody. Paleta je imela dva osnovna karoserijska modela z A40, A50 in zgodnjim A55 s tradicionalno zaobljeno obliko, pozneje pa A55 Mark II in A60 s stilom Pininfarina. | |
| Austin A55_Cambridge/Austin Cambridge: Austin Cambridge je serija motornih avtomobilov, ki jih proizvaja podjetje Austin Motor Company v več generacijah, od septembra 1954 do leta 1971 kot avtomobili in do leta 1973 kot lahka reklama. Nadomestil je A40 Somerset in je bil popolnoma nov, s sodobno konstrukcijo unibody. Paleta je imela dva osnovna karoserijska modela z A40, A50 in zgodnjim A55 s tradicionalno zaobljeno obliko, pozneje pa A55 Mark II in A60 s stilom Pininfarina. | |
| Austin A60/Austin Cambridge: Austin Cambridge je serija motornih avtomobilov, ki jih proizvaja podjetje Austin Motor Company v več generacijah, od septembra 1954 do leta 1971 kot avtomobili in do leta 1973 kot lahka reklama. Nadomestil je A40 Somerset in je bil popolnoma nov, s sodobno konstrukcijo unibody. Paleta je imela dva osnovna karoserijska modela z A40, A50 in zgodnjim A55 s tradicionalno zaobljeno obliko, pozneje pa A55 Mark II in A60 s stilom Pininfarina. | |
| Austin A60_Cambridge/Austin Cambridge: Austin Cambridge je serija motornih avtomobilov, ki jih proizvaja podjetje Austin Motor Company v več generacijah, od septembra 1954 do leta 1971 kot avtomobili in do leta 1973 kot lahka reklama. Nadomestil je A40 Somerset in je bil popolnoma nov, s sodobno konstrukcijo unibody. Paleta je imela dva osnovna karoserijska modela z A40, A50 in zgodnjim A55 s tradicionalno zaobljeno obliko, pozneje pa A55 Mark II in A60 s stilom Pininfarina. | |
| Austin A70/Austin A70: Austin A70 Hampshire in pozneje Austin A70 Hereford sta avtomobila, ki ju je proizvajal britanski Austin od leta 1948 do 1954. Bili so običajni avtomobili na karoseriji s podobnim stilom kot pri manjših modelih A40 Devon in A40 Somerset. Zgrajenih je bilo 85.682. | |
| Austin A70_Hampshire/Austin A70: Austin A70 Hampshire in pozneje Austin A70 Hereford sta avtomobila, ki ju je proizvajal britanski Austin od leta 1948 do 1954. Bili so običajni avtomobili na karoseriji s podobnim stilom kot pri manjših modelih A40 Devon in A40 Somerset. Zgrajenih je bilo 85.682. | |
| Austin A70_Hereford/Austin A70: Austin A70 Hampshire in pozneje Austin A70 Hereford sta avtomobila, ki ju je proizvajal britanski Austin od leta 1948 do 1954. Bili so običajni avtomobili na karoseriji s podobnim stilom kot pri manjših modelih A40 Devon in A40 Somerset. Zgrajenih je bilo 85.682. | |
| Austin A90/Austin A90: Austin A90 se lahko nanaša na:
| |
| Austin A90_ (večznačno)/Austin A90: Austin A90 se lahko nanaša na:
| |
| Austin A90_Atlantic/Austin A90 Atlantic: Austin A90 Atlantic je britanski avtomobil, ki ga je proizvajalo podjetje Austin Motor Company od leta 1949 do 1952. Sprva je bil predstavljen kot štirisedežni kabriolet, ki je prvič nastopil na avtomobilskem salonu Earls Court leta 1948 v Londonu, serijski modeli pa so bili zgrajeni med spomladi 1949 in konec leta 1950. Leto kasneje je sledil dvovratni kupe, ki se je tržil kot A90 Atlantic Sports Saloon. Predogled je bil na avtomobilskem salonu leta 1949, med letoma 1950 in 1952 pa so ga proizvajali na Longbridgeu. | |
| Austin A95/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. | |
| Austin A99/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. | |
| Austin A99_Westminster/Austin Westminster: Serija Austin Westminster so veliki limuzinski in karavanski avtomobili, ki jih je britanski proizvajalec Austin prodajal od leta 1954 in je nadomestil A70 Hereford. Linija Westminster je bila proizvedena kot A90, A95, A99, A105 in A110 do leta 1968, ko je na njeno mesto prišel novi 3-litrski Austin. Različice Farine Westminsters, izdelane v bistvu z značkami, so bile izdelane tudi z uporabo vrhunskih znamk Wolseley in Vanden Plas. Zgrajenih je bilo 101.634 Westminsterjev. |
Thursday, September 2, 2021
Austin (CTA_Blue_Line_station)/Austin station (CTA Blue Line)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Združenje_Poletnih_Olimpijskih_Federacij/Zveza poletnih olimpijskih mednarodnih zvez: Združenje poletnih olimpijskih mednarodnih zvez ...
-
Združenje ženskih žrtev vojne/Združenje žensk žrtev vojne: Društvo ženskih žrtev vojne je nevladna organizacija s sedežem v Sarajevu, ...



No comments:
Post a Comment