| Akademska svoboda / Akademska svoboda: Akademska svoboda je moralni in pravni koncept, ki izraža prepričanje, da je svoboda preiskovanja članov fakultete bistvenega pomena za poslanstvo akademije in za načela akademije ter da bi morali imeti učenjaki svobodo poučevanja ali sporočanja idej ali dejstev, ne da bi bili tarča represije, izgube službe ali zapora. Medtem ko jedro akademske svobode zajema znanstvenike, ki delujejo v akademski vlogi - kot učitelji ali raziskovalci, ki izražajo strogo znanstvena stališča -, obsežna interpretacija razširja ta poklicna varovala na govor znanstvenikov o zadevah zunaj njihovega strokovnega znanja. To je vrsta svobode govora. | |
| Akademska svoboda_na_Brigham_Young_University / Akademska svoboda na univerzi Brigham Young: Akademska svoboda na univerzi Brigham Young je bila predmet številnih sporov v zvezi s šolo, večinoma s poudarkom na njeni verski naravi. Leta 1992 je BYU izdal izjavo, ki omejuje akademsko svobodo na nekaterih področjih, vključno z jezikom, ki je napadel Cerkev Jezusa Kristusa svetih iz poslednjih dni, in jezikom, ki krši kodeks časti univerze. | |
| Akademska svoboda_at_brigham_young_university / Akademska svoboda na univerzi Brigham Young: Akademska svoboda na univerzi Brigham Young je bila predmet številnih sporov v zvezi s šolo, večinoma s poudarkom na njeni verski naravi. Leta 1992 je BYU izdal izjavo, ki omejuje akademsko svobodo na nekaterih področjih, vključno z jezikom, ki je napadel Cerkev Jezusa Kristusa svetih iz poslednjih dni, in jezikom, ki krši kodeks časti univerze. | |
| Akademske svoboščine / Protivirusna zakonodaja: Številni protievolucijski računi so bili v zakonodajnih organih Združenih držav Amerike uvedeni od leta 2001. Podporniki trdijo, da podpirajo akademsko svobodo, da se učitelji, študentje in profesorji v šolah soočajo z ustrahovanjem in povračilnimi ukrepi, ko razpravljajo o znanstvenih kritikah evolucije, in zato zahtevajo zaščito. Kritiki zakonodaje so poudarili, da ni verodostojnih znanstvenih kritik evolucije. Preiskava na Floridi zaradi obtožb o zastraševanju in povračilnih ukrepih ni našla dokazov, da se je to zgodilo. Velika večina računov je bila neuspešnih, izjema je le Louisianin zakon o znanstvenem izobraževanju v Louisiani, ki je bil sprejet leta 2008. | |
| Akademska svoboda na Bližnjem vzhodu / Akademska svoboda na Bližnjem vzhodu: Akademska svoboda na Bližnjem vzhodu je sporno in razpravljano vprašanje, ki je pritegnilo regionalno in mednarodno pozornost. V regiji Bližnjega vzhoda in Severne Afrike (MENA) so na splošno vsi avtoritarni režimi pokazali določeno stopnjo nasprotovanja vsem vrstam svobode, akademske, ki ni izključena, ne glede na vrsto režima. Ogrožena je svoboda akademikov, da preiskujejo, raziskujejo, učijo in komunicirajo ideje ali poročajo o dejstvih, ne da bi bili ogroženi ali preganjani ali z možnostjo izgube položaja, cenzure ali represije. K kršitvam akademske svobode prispeva tudi to, da so za režime bistveni elementi, da ohranijo svojo moč, poleg tega pa lahko meddržavne in državljanske vojne ter notranje motnje in zunanje posredovanje škodijo izobraževalnim strukturam in institucijam. Kar zadeva režim, je varnost ali nacionalna grožnja lahko preizkus za zadušitev ali prekinitev akademskih raziskav in razprav. Omejitve akademske svobode se nanašajo tudi na raziskovalne teme, ki so pod precejšnjimi omejitvami, čeprav bi bile morda zelo zanimive in vredne raziskovanja. | |
| Akademska svoboda_v_ Združenih državah / Akademska svoboda: Akademska svoboda je moralni in pravni koncept, ki izraža prepričanje, da je svoboda preiskovanja članov fakultete bistvenega pomena za poslanstvo akademije in za načela akademije ter da bi morali imeti učenjaki svobodo poučevanja ali sporočanja idej ali dejstev, ne da bi bili tarča represije, izgube službe ali zapora. Medtem ko jedro akademske svobode zajema znanstvenike, ki delujejo v akademski vlogi - kot učitelji ali raziskovalci, ki izražajo strogo znanstvena stališča -, obsežna interpretacija razširja ta poklicna varovala na govor znanstvenikov o zadevah zunaj njihovega strokovnega znanja. To je vrsta svobode govora. | |
| Akademske igre / Akademske igre: Akademske igre so tekmovanje v ZDA, v katerem igralci zmagujejo tako, da se medsebojno razmišljajo v matematiki, jezikovni umetnosti in družboslovju. Formalne turnirje organizirajo lokalne lige, na nacionalni ravni pa Academic Games League of America ( AGLOA ). Članske lige v osmih državah vsako leto pripravijo državni turnir, na katerem se igralci v štirih oddelkih pomerijo v osmih različnih igrah, ki zajemajo matematiko, angleščino in zgodovino. Nekatere igre na poteze zahtevajo komplet, sestavljen iz deske in igralnih kock, medtem ko imajo druge igre osrednji bralnik, ki napoveduje vprašanja ali namige, vsak igralec pa odgovarja posebej. | |
| Akademska genealogija / Akademska genealogija: Akademska ali znanstvena genealogija organizira družinsko drevo znanstvenikov in učenjakov v skladu z mentorskimi odnosi, pogosto v obliki odnosov z nadzorom disertacije in ne glede na genske odnose kot v običajni genealogiji. Ker je izraz akademska genealogija zdaj razvil ta poseben pomen, bi bila njegova dodatna uporaba za opis bolj akademskega pristopa k običajni genealogiji dvoumna, zato se opis znanstvene genealogije na splošno uporablja v zadnjem kontekstu. | |
| Akademska genealogija_kemikov / Akademska genealogija: Akademska ali znanstvena genealogija organizira družinsko drevo znanstvenikov in učenjakov v skladu z mentorskimi odnosi, pogosto v obliki odnosov z nadzorom disertacije in ne glede na genske odnose kot v običajni genealogiji. Ker je izraz akademska genealogija zdaj razvil ta poseben pomen, bi bila njegova dodatna uporaba za opis bolj akademskega pristopa k običajni genealogiji dvoumna, zato se opis znanstvene genealogije na splošno uporablja v zadnjem kontekstu. | |
| Akademsko ghostwriting / Ghostwriter: Napisovalca besedil najame za pisanje literarnih ali novinarskih del, govorov ali drugih besedil, ki so uradno pripisana drugi osebi kot avtorju. Znane osebnosti, vodstveni delavci, udeleženci pravočasnih novic in politični voditelji pogosto najamejo avtorje besedil, da oblikujejo ali urejajo avtobiografije, spomine, članke v revijah ali drugo pisno gradivo. Napisovalci spominov se pogosto ponašajo s tem, da "izginejo", ko se predstavljajo za druge, saj takšno izginotje kaže na kakovost njihove izdelave. V glasbi se avtorji besedil pogosto uporabljajo za pisanje pesmi, besedil in inštrumentalnih del. Avtorji scenarijev lahko s pomočjo avtorjev besedil tudi urejajo ali prepisujejo svoje skripte, da jih izboljšajo. Ponavadi je v pogodbi med piscem avtorskih pravic in avtorjem avtorjev klavzula o zaupnosti, ki prvega obvezuje, da ostane anonimen. Včasih avtor ali založnik avtorja založništva prizna za njegove pisne storitve, ki se evfemistično imenujejo "raziskovalec" ali "raziskovalni sodelavec", pogosto pa ga ne pripišejo. | |
| Akademska nadarjenost / intelektualna nadarjenost: Intelektualna nadarjenost je intelektualna sposobnost, ki je bistveno višja od povprečja. Značilnost otrok je različno opredeljena, kar motivira razlike v šolskem programiranju. Velja, da ostaja kot lastnost v odraslem življenju z različnimi posledicami, ki so jih v zadnjem stoletju preučevali v longitudinalnih študijah nadarjenosti. Splošno dogovorjene opredelitve nadarjenosti ne za otroke ne za odrasle ni, vendar je večina odločitev o umestitvi v šolo in večina longitudinalnih študij v posameznih življenjih sledila ljudem z inteligenčnim kvocientom v najvišjih 2,5 odstotka prebivalstva - torej IQ nad 130. Opredelitve nadarjenosti se med kulturami razlikujejo. | |
| Akademska obleka / Akademska obleka: Akademska obleka je tradicionalna oblika oblačil za akademske ustanove, predvsem terciarno izobrazbo, ki jo nosijo predvsem tisti, ki so pridobili univerzitetno izobrazbo ali imajo status, ki jim omogoča, da jih prevzamejo. Znana je tudi kot akademska obleka , akademiki , subfusc in v ZDA kot akademske regalije . | |
| Akademska ocena / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Akademske ocene / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Akademsko ocenjevanje / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Academic grading_in_Albania / Sistemi ocenjevanja po državah: To je seznam ocenjevalnih sistemov, ki jih uporabljajo države sveta, predvsem na področjih srednješolskega in univerzitetnega izobraževanja, ki jih organizira celina s povezavami do posebnosti v številnih prispevkih. | |
| Academic grading_in_Australia / Akademsko ocenjevanje v Avstraliji: Ta članek je povzetek akademskega ocenjevanja v Avstraliji . | |
| Academic grading_in_Austria / Akademsko ocenjevanje v Avstriji: V Avstriji akademske ocene uporabljajo petstopenjsko lestvico, kjer:
| |
| Academic grading_in_Bangladesh / Akademsko ocenjevanje v Bangladešu: Ta članek je povzetek akademskega ocenjevanja v Bangladešu. V tej državi sta na voljo dve vrsti ocenjevalnih sistemov, povprečje ocen (GPA) in kumulativno povprečje točk (CGPA) | |
| Academic grading_in_Belarus / Akademsko ocenjevanje v Belorusiji: V Belorusiji se desetstopenjska lestvica uporablja od leta 2002. Uporablja se v osnovnem, srednjem in visokem šolstvu. | |
| Academic grading_in_Belgium / Akademsko ocenjevanje v Belgiji: Izobraževanje v Belgiji je organizirano na ravni treh skupnosti. | |
| Akademsko ocenjevanje_in_Bosnia_and_Hercegovina / Akademsko ocenjevanje v Bosni in Hercegovini: V Bosni velja za osnovnošolce in srednješolce naslednja ocenjevalna lestvica: | |
| Academic grading_in_Bulgaria / Sistemi ocenjevanja po državah: To je seznam ocenjevalnih sistemov, ki jih uporabljajo države sveta, predvsem na področjih srednješolskega in univerzitetnega izobraževanja, ki jih organizira celina s povezavami do posebnosti v številnih prispevkih. | |
| Academic grading_in_Canada / Akademsko ocenjevanje v Kanadi: Ocenjevanje v Kanadi se razlikuje glede na pokrajino, stopnjo izobrazbe, ustanovo in fakulteto. V nadaljevanju so pogosto uporabljene pretvorbe iz odstotnih ocen v črkovne, vendar to ni nujno smiselno, saj tudi ni enotne sheme za dodeljevanje odstotnih ocen. | |
| Academic grading_in_Chile / Akademsko ocenjevanje v Čilu: Povprečno ocenjevanje (GPA) v Čilu se giblje med 1,0 in 7,0. | |
| Academic grading_in_China / Akademsko ocenjevanje na Kitajskem: Na Kitajskem je sistem ocenjevanja za večino univerz in šol ter za večino srednjih šol razdeljen v pet kategorij:
| |
| Academic grading_in_Costa_Rica / Akademsko ocenjevanje v Kostariki: Akademsko ocenjevanje v Kostariki temelji na 100-stopenjski lestvici. | |
| Academic grading_in_Croatia / Akademsko ocenjevanje na Hrvaškem: Ocenjevanje na Hrvaškem ureja Ministrstvo za znanost, izobraževanje in šport. | |
| Academic grading_in_Czech_Republic / Akademsko ocenjevanje na Češkem: Na Češkem osnovne in srednje šole uporabljajo petstopenjski sistem ocen, pri čemer je 1 najboljši, pet pa najslabši. Ustrezajo naslednjim ocenam: 1 = výborně (odlično), 2 = chvalitebně (pohvalno), 3 = dobře (dobro), 4 = dostatečně (zadostno) in 5 = pomanjkljivo (nezadostno). Na poročevalskih karticah so prikazane samo celotne številke, toda testi ali ustni izpiti so pogosto označeni z dodatnimi značilnimi znaki: 3+ je nekoliko boljši od 3 , 2 - je nekoliko nižji od 2 , 1-2 ali 1/2 pomeni polovico med 1 in 2 , in 1 * pomeni izjemno odlično . | |
| Academic grading_in_Danmark / Akademsko ocenjevanje na Danskem: Na Danskem je izobraževalni sistem v preteklosti uporabljal številne različne sisteme ocenjevanja učencev, od katerih je več opisanih v nadaljevanju. Trenutni sistem razvrščanja je 7-trins-skala (7-stopenjska lestvica), ki je leta 2006 nadomestil 13-skala . | |
| Academic grading_in_East_Germany / Akademsko ocenjevanje v Nemčiji: Nemčija uporablja 5- ali 6-stopenjsko ocenjevalno lestvico (GPA) za ocenjevanje akademske uspešnosti najmlajših do najstarejših študentov. Ocene se gibljejo od 1 do 5. V zaključnih razredih nemških gimnazijskih šol, ki se pripravljajo na univerzitetni študij, se uporablja točkovni sistem, pri čemer je 15 točk najboljša ocena in 0 točk najslabša. Odstotek, ki povzroča oceno, se lahko razlikuje od učitelja do učitelja. | |
| Academic grading_in_Egypt / Akademsko ocenjevanje v Egiptu: V Egiptu sistem akademskega ocenjevanja deluje z ubesedeno oceno in se povečuje z 10–30 točk. | |
| Academic grading_in_Finland / Akademsko ocenjevanje na Finskem: To je članek o razvrščanju, ki se uporablja na Finskem. V različnih izobraževalnih ustanovah na Finskem se uporablja več sistemov. | |
| Academic grading_in_France / Akademsko ocenjevanje v Franciji: Od leta 1890 je francoski izpit, ki je potreben za pridobitev srednješolske diplome, že tradicionalno ocenjeval učence na lestvici (Barème) od 0 do 20, tako kot večina srednješolskih in univerzitetnih razredov. Čeprav se tradicionalna lestvica ustavi pri 20/20, so lahko rezultati francoskega bakalajera nad 20/20 zaradi dodatnih "možnosti". Francoske univerze tradicionalno ocenjujejo strožje kot srednje šole, kar pomeni, da učenci verjetno ne bodo dobili tako visokih ocen kot v srednji šoli. Znano je, da so v pripravljalnem razredu za "Grandes Écoles" (CPGE), neobvezni 2-4-letni pripravi za najbolj elitne univerze v Franciji, študentje ocenjeni tako ostro, da razvrstitev v razrede in ne posamezne ocene običajno odraža uspešnost posameznika, zlasti pri primerjavi ocen s srednješolskimi ali univerzitetnimi ocenami. Pogosto lahko povprečno oceno 7-8 v pripravljalnem razredu za "Grandes Écoles" (CPGE) štejemo za zadovoljivo, če je najboljša ocena v razredu le 12. | |
| Academic grading_in_Germany / Akademsko ocenjevanje v Nemčiji: Nemčija uporablja 5- ali 6-stopenjsko ocenjevalno lestvico (GPA) za ocenjevanje akademske uspešnosti najmlajših do najstarejših študentov. Ocene se gibljejo od 1 do 5. V zaključnih razredih nemških gimnazijskih šol, ki se pripravljajo na univerzitetni študij, se uporablja točkovni sistem, pri čemer je 15 točk najboljša ocena in 0 točk najslabša. Odstotek, ki povzroča oceno, se lahko razlikuje od učitelja do učitelja. | |
| Academic grading_in_Greece / Akademsko ocenjevanje v Grčiji: V Grčiji obstajajo štirje sistemi ocenjevanja - štirje različni uspehi - eden za visokošolsko izobraževanje, drugi za srednješolsko izobraževanje in dva za osnovnošolsko izobraževanje. | |
| Academic grading_in_Hong_Kong / Akademsko ocenjevanje v Hong Kongu: Ta članek govori o razvrščanju, ki se uporablja v Hong Kongu. | |
| Academic grading_in_ Madžarska / Akademsko ocenjevanje na Madžarskem: Na Madžarskem se uporablja sistem ocen s 5 točkami. V poročevalskih karticah so samo cele številke, za ocenjevanje izpitov pa so tudi ulomki. Nekateri učitelji uporabljajo črte zgoraj (redko) ali pod številkami, da naredijo jasnejše razlikovanje: npr. 4- je slabše od 4, vendar boljše od 3, 3 '(3-plus) ali 3/4; včasih uporabljajo celo več vrstic. Za nenavadno dobre rezultate je mogoče podeliti oceno 5 *, vendar se v srednjih šolah redkeje uporablja. 1 je edina neuspešna ocena. Pri ocenjevanju odnosa ali marljivosti učenca se uporabljajo samo ocene 2-5.
| |
| Academic grading_in_Iceland / Akademsko ocenjevanje na Islandiji: Na Islandiji je povprečje ocen (GPA) dano kot tehtano povprečje vseh ocen v določenem obdobju. Ocene se gibljejo od 0 do 10, kjer je 10 najvišje, povprečni uspeh pa zaokroži na dve decimalni mesti. | |
| Academic grading_in_India / Akademsko ocenjevanje v Indiji: Ocenjevanje v Indiji temelji na odstotnem sistemu. | |
| Academic grading_in_Indonesia / Akademsko ocenjevanje v Indoneziji: V Indoneziji se uporablja ocenjevalna lestvica. Pred sprejetjem Kurikulum Berbasis Kompetensi leta 2004 je bila uporabljena lestvica razvrščanja:
| |
| Academic grading_in_Iran / Akademsko ocenjevanje v Iranu: Iranski sistem ocenjevanja je podoben sistemu ocenjevanja v Franciji in drugih francoskih vzorcih, kot so Belgija, Libanon, Venezuela in Peru v srednjih šolah in na univerzah. Ker iransko ministrstvo za šolstvo ne zagotavlja smernic za ocenjevanje, se preusmeritev na mednarodno lestvico izvaja s smernicami za pretvorbo, ki so predvidene za francoske vzorčne sisteme ocenjevanja. V posebnih primerih se ocene pretvorijo v skladu s politiko ocenjevanja ciljnih ustanov. Kratka ocena je 10 in navadno ocena več kot 14 od 20 velja za odlično. Naslednjo tabelo najpogosteje uporabljajo svetovni inštituti in univerze za prehod iz iranskega sistema ocenjevanja: | |
| Academic grading_in_Ireland / Akademsko ocenjevanje na Irskem: V irskih srednjih šolah se ocene dodeljujejo s črkami na tej lestvici: TOČKE NA VIŠJI RAVNI DODATNE TOČKE ZA VIŠJE MATEMATIKE
| |
| Academic grading_in_Israel / Akademsko ocenjevanje v Izraelu: Akademsko ocenjevanje v Izraelu se nanaša na glavno lestvico, ki se uporablja v izraelskih šolah. Lestvica od 0 do 100 je zaposlena na skoraj vseh stopnjah izobraževanja v Izraelu, od osnovne šole, srednješolskega in dodiplomskega akademskega študija do univerzitetnih diplom. | |
| Academic grading_in_Italy / Akademsko ocenjevanje v Italiji: V Italiji se uporabljata dva sistema ocenjevanja : | |
| Academic grading_in_Japan / Akademsko ocenjevanje na Japonskem: Na Japonskem ima vsaka šola drugačen sistem ocenjevanja. Številne univerze uporabljajo naslednji sklop kategorij: | |
| Academic grading_in_Kenya / Akademsko ocenjevanje v Keniji: V Keniji se sistem ocenjevanja razlikuje glede na splošno uspešnost kandidatov na nacionalnem izpitu, imenovanem Kenijsko spričevalo o srednješolskem izobraževanju (KCSE). | |
| Academic grading_in_Korea / Akademsko ocenjevanje v Južni Koreji: Akademsko ocenjevanje v Južni Koreji je odvisno od vrste šole, v kateri je vključeno. Na univerzi ocena temelji na črkovni oceni, podobni ameriškim. Črkovne ocene lahko seštevajo različna oštevilčena povprečja, od 0,0 do 4,5. Sistem črk velja tudi za srednjo šolo. | |
| Academic grading_in_Kosovo / Akademsko ocenjevanje na Kosovu: Kosovo ima 13 razredov | |
| Academic grading_in_Kyrgyzstan / Akademsko ocenjevanje v Kirgiziji: Kirgizija uporablja sistem ocenjevanja v petih točkah: | |
| Academic grading_in_Latvia / Sistemi ocenjevanja po državah: To je seznam ocenjevalnih sistemov, ki jih uporabljajo države sveta, predvsem na področjih srednješolskega in univerzitetnega izobraževanja, ki jih organizira celina s povezavami do posebnosti v številnih prispevkih. | |
| Academic grading_in_Lithuania / Ocenjevalni sistemi po državah: To je seznam ocenjevalnih sistemov, ki jih uporabljajo države sveta, predvsem na področjih srednješolskega in univerzitetnega izobraževanja, ki jih organizira celina s povezavami do posebnosti v številnih prispevkih. | |
| Academic grading_in_Luxembourg / Akademsko ocenjevanje v Luksemburgu: V Luksemburgu se v srednjih šolah uporablja sistem ocenjevanja od 01 do 60. Za uspeh je potrebna ocena najmanj 30. Nezadostno znamka (01-29) se imenuje Datz v luksemburščini. Ocene se razdelijo na naslednji način: | |
| Academic grading_in_Mexico / Akademsko ocenjevanje v Mehiki: Akademsko ocenjevanje v Mehiki uporablja decimalni sistem od 0 do 10 za merjenje rezultatov študentov. Ocene so:
| |
| Academic grading_in_Morocco / Akademsko ocenjevanje v Maroku: Ocenjevalni sistem v Maroku je večinoma 20-stopenjska lestvica, uporablja se tako v srednjih šolah kot na univerzah. | |
| Akademsko ocenjevanje_in_Nepal / Akademsko ocenjevanje v Nepalu: V Nepalu je sistem ocenjevanja razdeljen na različne načine. | |
| Academic grading_in_New_Zealand / Akademsko ocenjevanje na Novi Zelandiji: Spodaj so prikazane različne metode akademskega ocenjevanja na Novi Zelandiji . | |
| Academic grading_in_Nicaragua / Izobraževanje v Nikaragvi: Izobraževanje v Nikaragvi je za vse Nikaragve brezplačno. Osnovnošolsko izobraževanje je brezplačno in obvezno, čeprav se to ne izvaja strogo. Mnogi otroci se jih ne morejo udeležiti, če jih morajo njihove družine na delo. Skupnosti na atlantski obali imajo dostop do izobraževanja v španščini in jezikih domorodnih plemen, ki živijo na bolj podeželskih območjih Nikaragve. V skladu z zakonom ima visoko šolstvo finančno, organsko in upravno samostojnost. Svoboda subjektov je priznana. Šolsko leto traja od februarja do novembra. | |
| Academic grading_in_Nigeria / Akademsko ocenjevanje v Nigeriji: V Nigeriji sistem akademskega ocenjevanja meri od A do F (ne uspe). Spodaj je sistem ocenjevanja nigerijskih šol. | |
| Academic grading_in_North_America / Sistemi ocenjevanja po državah: To je seznam ocenjevalnih sistemov, ki jih uporabljajo države sveta, predvsem na področjih srednješolskega in univerzitetnega izobraževanja, ki jih organizira celina s povezavami do posebnosti v številnih prispevkih. | |
| Academic grading_in_Norway / Akademsko ocenjevanje na Norveškem: Univerze in univerzitetne fakultete običajno uporabljajo lestvico ECTS. Večina ustanov ima uradna "pojasnila" ocen, ki ustrezajo naslednjim: | |
| Academic grading_in_Pakistan / Akademsko ocenjevanje v Pakistanu: Akademsko ocenjevanje v Pakistanu temelji na odstotnem sistemu. | |
| Academic grading_in_Papua_New_Guinea / Akademsko ocenjevanje v Papui Novi Gvineji: | |
| Academic grading_in_Philippines / Akademsko ocenjevanje na Filipinih: Na Filipinih nekatere univerze sledijo štiristopenjski lestvici, ki je podobna ameriškemu sistemu ocenjevanja ali je enakovredna. Ta sistem uporablja oceno med 0,00 in 4,00, pri čemer je 4,00 najvišja vrednost, 0,00 pa neuspešna ocena. | |
| Academic grading_in_Poland / Sistemi ocenjevanja po državah: To je seznam ocenjevalnih sistemov, ki jih uporabljajo države sveta, predvsem na področjih srednješolskega in univerzitetnega izobraževanja, ki jih organizira celina s povezavami do posebnosti v številnih prispevkih. | |
| Academic grading_in_Portugal / Akademsko ocenjevanje na Portugalskem: V portugalskih srednjih šolah se uporablja petstopenjska lestvica, kjer:
| |
| Academic grading_in_Rumunija / Akademsko ocenjevanje v Romuniji: V romunskih osnovnih šolah se uporablja 4-stopenjska lestvica:
| |
| Academic grading_in_Russia / Akademsko ocenjevanje v Rusiji: Ruska federacija uporablja petstopenjski sistem akademskega ocenjevanja, kjer: | |
| Academic grading_in_Serbia / Akademsko ocenjevanje v Srbiji: Srbija je podedovala sistem akademskega ocenjevanja Socialistične federativne republike Jugoslavije. Proces ocenjevanja uporablja absolutno lestvico dosežkov za določitev ocene študenta. | |
| Academic grading_in_Singapore / Akademsko ocenjevanje v Singapurju: Singapurski sistem ocenjevanja v šolah se razlikuje po obstoju številnih vrst ustanov z različnimi izobraževalnimi središči in sistemi. Ocenjevalni sistemi, ki se uporabljajo na osnovni, srednji in nižji šoli, so najbolj temeljni za lokalni sistem, ki se uporablja. | |
| Academic grading_in_Slovakia / Sistemi ocenjevanja po državah: To je seznam ocenjevalnih sistemov, ki jih uporabljajo države sveta, predvsem na področjih srednješolskega in univerzitetnega izobraževanja, ki jih organizira celina s povezavami do posebnosti v številnih prispevkih. | |
| Akademsko ocenjevanje_in_Slovenia / Akademsko ocenjevanje v Sloveniji: Slovenija je podedovala sistem akademskega ocenjevanja Socialistične federativne republike Jugoslavije. V osnovnih in srednjih šolah se uporablja petstopenjska lestvica:
| |
| Academic grading_in_South_Africa / Akademsko ocenjevanje v Južni Afriki: V Južni Afriki je bil sistem ocenjevanja, ki se je do leta 2008 uporabljal v srednjih šolah, naslednji:
| |
| Academic grading_in_South_Korea / Akademsko ocenjevanje v Južni Koreji: Akademsko ocenjevanje v Južni Koreji je odvisno od vrste šole, v kateri je vključeno. Na univerzi ocena temelji na črkovni oceni, podobni ameriškim. Črkovne ocene lahko seštevajo različna oštevilčena povprečja, od 0,0 do 4,5. Sistem črk velja tudi za srednjo šolo. | |
| Academic grading_in_Spain / Akademsko ocenjevanje v Španiji: | |
| Academic grading_in_Svalbard / Akademsko ocenjevanje na Svalbardu: Akademsko ocenjevanje na Svalbardu se izvaja v Univerzitetnem centru na Svalbardu in na šoli Longyearbyen. | |
| Academic grading_in_Sveden / Akademsko ocenjevanje na Švedskem: Ta članek govori o ocenah, ki se uporabljajo na Švedskem. | |
| Academic grading_in_Switzerland / Akademsko ocenjevanje v Švici: V Švici se običajno uporablja 6-stopenjska lestvica, kjer 1 predstavlja najnižjo možno oceno, 6 pa najvišjo možno oceno.
| |
| Academic grading_in_Syria / Akademsko ocenjevanje v Siriji: V Siriji sistem akademskega ocenjevanja deluje s točkami od 100, minimalna ocena, potrebna za opravljen dodiplomski študij, je 60. | |
| Academic grading_in_Tunisia / Akademsko ocenjevanje v Tuniziji: Tunizijski sistem ocenjevanja ima večinoma več kot 20 točk: uporablja se v srednjih šolah in na univerzah. Za osnovne šole je bil uveden nov sistem, ki temelji na črkovni lestvici; stari sistem uporablja 10-stopenjsko lestvico za prvi mandat in 20-stopenjsko lestvico za drugi in tretji mandat. | |
| Academic grading_in_Ukraine / Akademsko ocenjevanje v Ukrajini: Ocenjevanje v Ukrajini se je po starem sovjetskem sistemu po letu 2002 spremenilo. | |
| Academic grading_in_Venezuela / Akademsko ocenjevanje v Venezueli: Povprečno ocenjevanje (GPA) v Venezueli se giblje od 0 do 20 točk, pri čemer je 20 najvišja možna ocena. Včasih se uporabljajo tudi decimalne točke, odvisno od akademske institucije. | |
| Academic grading_in_Vietnam / Akademsko ocenjevanje v Vietnamu: Vietnamski sistem ocenjevanja je akademski sistem ocenjevanja, ki se uporablja v Vietnamu. Temelji na lestvici od 0 do 10, podobno kot na ameriški lestvici od 1,0 do 4,0. | |
| Academic grading_in_albania / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Academic grading_in_australia / Akademsko ocenjevanje v Avstraliji: Ta članek je povzetek akademskega ocenjevanja v Avstraliji . | |
| Academic grading_in_austria / Akademsko ocenjevanje v Avstriji: V Avstriji akademske ocene uporabljajo petstopenjsko lestvico, kjer:
| |
| Academic grading_in_bangladesh / Akademsko ocenjevanje v Bangladešu: Ta članek je povzetek akademskega ocenjevanja v Bangladešu. V tej državi sta na voljo dve vrsti ocenjevalnih sistemov, povprečje ocen (GPA) in kumulativno povprečje točk (CGPA) | |
| Academic grading_in_belgium / Akademsko ocenjevanje v Belgiji: Izobraževanje v Belgiji je organizirano na ravni treh skupnosti. | |
| Akademsko ocenjevanje_in_bosnia_and_herzegovina / Akademsko ocenjevanje v Bosni in Hercegovini: V Bosni velja za osnovnošolce in srednješolce naslednja ocenjevalna lestvica: | |
| Academic grading_in_bulgaria / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Academic grading_in_canada / Akademsko ocenjevanje v Kanadi: Ocenjevanje v Kanadi se razlikuje glede na pokrajino, stopnjo izobrazbe, ustanovo in fakulteto. V nadaljevanju so pogosto uporabljene pretvorbe iz odstotnih ocen v črkovne, vendar to ni nujno smiselno, saj tudi ni enotne sheme za dodeljevanje odstotnih ocen. | |
| Academic grading_in_chile / Akademsko ocenjevanje v Čilu: Povprečno ocenjevanje (GPA) v Čilu se giblje med 1,0 in 7,0. | |
| Academic grading_in_costa_rica / Akademsko ocenjevanje v Kostariki: Akademsko ocenjevanje v Kostariki temelji na 100-stopenjski lestvici. | |
| Academic grading_in_croatia / Akademsko ocenjevanje na Hrvaškem: Ocenjevanje na Hrvaškem ureja Ministrstvo za znanost, izobraževanje in šport. | |
| Academic grading_in_denmark / Akademsko ocenjevanje na Danskem: Na Danskem je izobraževalni sistem v preteklosti uporabljal številne različne sisteme ocenjevanja učencev, od katerih je več opisanih v nadaljevanju. Trenutni sistem razvrščanja je 7-trins-skala (7-stopenjska lestvica), ki je leta 2006 nadomestil 13-skala . | |
| Academic grading_in_egypt / Akademsko ocenjevanje v Egiptu: V Egiptu sistem akademskega ocenjevanja deluje z ubesedeno oceno in se povečuje z 10–30 točk. | |
| Academic grading_in_finland / Akademsko ocenjevanje na Finskem: To je članek o razvrščanju, ki se uporablja na Finskem. V različnih izobraževalnih ustanovah na Finskem se uporablja več sistemov. | |
| Academic grading_in_france / Akademsko ocenjevanje v Franciji: Od leta 1890 je francoski izpit, ki je potreben za pridobitev srednješolske diplome, že tradicionalno ocenjeval učence na lestvici (Barème) od 0 do 20, tako kot večina srednješolskih in univerzitetnih razredov. Čeprav se tradicionalna lestvica ustavi pri 20/20, so lahko rezultati francoskega bakalajera nad 20/20 zaradi dodatnih "možnosti". Francoske univerze tradicionalno ocenjujejo strožje kot srednje šole, kar pomeni, da učenci verjetno ne bodo dobili tako visokih ocen kot v srednji šoli. Znano je, da so v pripravljalnem razredu za "Grandes Écoles" (CPGE), neobvezni 2-4-letni pripravi za najbolj elitne univerze v Franciji, študentje ocenjeni tako ostro, da razvrstitev v razrede in ne posamezne ocene običajno odraža uspešnost posameznika, zlasti pri primerjavi ocen s srednješolskimi ali univerzitetnimi ocenami. Pogosto lahko povprečno oceno 7-8 v pripravljalnem razredu za "Grandes Écoles" (CPGE) štejemo za zadovoljivo, če je najboljša ocena v razredu le 12. | |
| Academic grading_in_germany / Akademsko ocenjevanje v Nemčiji: Nemčija uporablja 5- ali 6-stopenjsko ocenjevalno lestvico (GPA) za ocenjevanje akademske uspešnosti najmlajših do najstarejših študentov. Ocene se gibljejo od 1 do 5. V zaključnih razredih nemških gimnazijskih šol, ki se pripravljajo na univerzitetni študij, se uporablja točkovni sistem, pri čemer je 15 točk najboljša ocena in 0 točk najslabša. Odstotek, ki povzroča oceno, se lahko razlikuje od učitelja do učitelja. | |
| Academic grading_in_greece / Akademsko ocenjevanje v Grčiji: V Grčiji obstajajo štirje sistemi ocenjevanja - štirje različni uspehi - eden za visokošolsko izobraževanje, drugi za srednješolsko izobraževanje in dva za osnovnošolsko izobraževanje. | |
| Academic grading_in_hong_kong / Akademsko ocenjevanje v Hong Kongu: Ta članek govori o razvrščanju, ki se uporablja v Hong Kongu. | |
| Academic grading_in_hungary / Akademsko ocenjevanje na Madžarskem: Na Madžarskem se uporablja sistem ocen s 5 točkami. V poročevalskih karticah so samo cele številke, za ocenjevanje izpitov pa so tudi ulomki. Nekateri učitelji uporabljajo črte zgoraj (redko) ali pod številkami, da naredijo jasnejše razlikovanje: npr. 4- je slabše od 4, vendar boljše od 3, 3 '(3-plus) ali 3/4; včasih uporabljajo celo več vrstic. Za nenavadno dobre rezultate je mogoče podeliti oceno 5 *, vendar se v srednjih šolah redkeje uporablja. 1 je edina neuspešna ocena. Pri ocenjevanju odnosa ali marljivosti učenca se uporabljajo samo ocene 2-5.
| |
| Academic grading_in_iceland / Akademsko ocenjevanje na Islandiji: Na Islandiji je povprečje ocen (GPA) dano kot tehtano povprečje vseh ocen v določenem obdobju. Ocene se gibljejo od 0 do 10, kjer je 10 najvišje, povprečni uspeh pa zaokroži na dve decimalni mesti. | |
| Academic grading_in_india / Akademsko ocenjevanje v Indiji: Ocenjevanje v Indiji temelji na odstotnem sistemu. | |
| Academic grading_in_indonesia / Akademsko ocenjevanje v Indoneziji: V Indoneziji se uporablja ocenjevalna lestvica. Pred sprejetjem Kurikulum Berbasis Kompetensi leta 2004 je bila uporabljena lestvica razvrščanja:
| |
| Academic grading_in_iran / Akademsko ocenjevanje v Iranu: Iranski sistem ocenjevanja je podoben sistemu ocenjevanja v Franciji in drugih francoskih vzorcih, kot so Belgija, Libanon, Venezuela in Peru v srednjih šolah in na univerzah. Ker iransko ministrstvo za šolstvo ne zagotavlja smernic za ocenjevanje, se preusmeritev na mednarodno lestvico izvaja s smernicami za pretvorbo, ki so predvidene za francoske vzorčne sisteme ocenjevanja. V posebnih primerih se ocene pretvorijo v skladu s politiko ocenjevanja ciljnih ustanov. Kratka ocena je 10 in navadno ocena več kot 14 od 20 velja za odlično. Naslednjo tabelo najpogosteje uporabljajo svetovni inštituti in univerze za prehod iz iranskega sistema ocenjevanja: | |
| Academic grading_in_ireland / Akademsko ocenjevanje na Irskem: V irskih srednjih šolah se ocene dodeljujejo s črkami na tej lestvici: TOČKE NA VIŠJI RAVNI DODATNE TOČKE ZA VIŠJE MATEMATIKE
| |
| Academic grading_in_israel / Akademsko ocenjevanje v Izraelu: Akademsko ocenjevanje v Izraelu se nanaša na glavno lestvico, ki se uporablja v izraelskih šolah. Lestvica od 0 do 100 je zaposlena na skoraj vseh stopnjah izobraževanja v Izraelu, od osnovne šole, srednješolskega in dodiplomskega akademskega študija do univerzitetnih diplom. | |
| Academic grading_in_italy / Akademsko ocenjevanje v Italiji: V Italiji se uporabljata dva sistema ocenjevanja : | |
| Academic grading_in_japan / Akademsko ocenjevanje na Japonskem: Na Japonskem ima vsaka šola drugačen sistem ocenjevanja. Številne univerze uporabljajo naslednji sklop kategorij: | |
| Academic grading_in_kenya / Akademsko ocenjevanje v Keniji: V Keniji se sistem ocenjevanja razlikuje glede na splošno uspešnost kandidatov na nacionalnem izpitu, imenovanem Kenijsko spričevalo o srednješolskem izobraževanju (KCSE). | |
| Academic grading_in_latvia / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Academic grading_in_lithuania / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Academic grading_in_luxembourg / Akademsko ocenjevanje v Luksemburgu: V Luksemburgu se v srednjih šolah uporablja sistem ocenjevanja od 01 do 60. Za uspeh je potrebna ocena najmanj 30. Nezadostno znamka (01-29) se imenuje Datz v luksemburščini. Ocene se razdelijo na naslednji način: | |
| Academic grading_in_mexico / Akademsko ocenjevanje v Mehiki: Akademsko ocenjevanje v Mehiki uporablja decimalni sistem od 0 do 10 za merjenje rezultatov študentov. Ocene so:
| |
| Academic grading_in_morocco / Akademsko ocenjevanje v Maroku: Ocenjevalni sistem v Maroku je večinoma 20-stopenjska lestvica, uporablja se tako v srednjih šolah kot na univerzah. | |
| Academic grading_in_nepal / Akademsko ocenjevanje v Nepalu: V Nepalu je sistem ocenjevanja razdeljen na različne načine. | |
| Academic grading_in_new_zealand / Akademsko ocenjevanje na Novi Zelandiji: Spodaj so prikazane različne metode akademskega ocenjevanja na Novi Zelandiji . | |
| Academic grading_in_norway / Akademsko ocenjevanje na Norveškem: Univerze in univerzitetne fakultete običajno uporabljajo lestvico ECTS. Večina ustanov ima uradna "pojasnila" ocen, ki ustrezajo naslednjim: | |
| Academic grading_in_pakistan / Akademsko ocenjevanje v Pakistanu: Akademsko ocenjevanje v Pakistanu temelji na odstotnem sistemu. | |
| Academic grading_in_poland / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelimo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. |
Friday, April 2, 2021
Academic freedom/Academic freedom
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Združenje_Poletnih_Olimpijskih_Federacij/Zveza poletnih olimpijskih mednarodnih zvez: Združenje poletnih olimpijskih mednarodnih zvez ...
-
Združenje ženskih žrtev vojne/Združenje žensk žrtev vojne: Društvo ženskih žrtev vojne je nevladna organizacija s sedežem v Sarajevu, ...
No comments:
Post a Comment