| Academic grading_in_portugal / Akademsko ocenjevanje na Portugalskem: V portugalskih srednjih šolah se uporablja petstopenjska lestvica, kjer:
| |
| Academic grading_in_romania / Akademsko ocenjevanje v Romuniji: V romunskih osnovnih šolah se uporablja 4-stopenjska lestvica:
| |
| Academic grading_in_russia / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelijo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Academic grading_in_serbia / Akademsko ocenjevanje v Srbiji: Srbija je podedovala sistem akademskega ocenjevanja Socialistične federativne republike Jugoslavije. Proces ocenjevanja uporablja absolutno lestvico dosežkov za določitev ocene študenta. | |
| Academic grading_in_singapore / Akademsko ocenjevanje v Singapurju: Singapurski sistem ocenjevanja v šolah se razlikuje po tem, da obstajajo številne vrste ustanov z različnimi izobraževalnimi središči in sistemi. Ocenjevalni sistemi, ki se uporabljajo na osnovni, srednji in nižji šoli, so najbolj temeljni za lokalni sistem, ki se uporablja. | |
| Academic grading_in_slovakia / Ocenjevanje v izobraževanju: Ocenjevanje v izobraževanju je poskus uporabe standardiziranih meritev različnih stopenj dosežkov v tečaju. Ocene lahko dodelijo kot črke, obseg, odstotek ali število od možnih skupnih vrednosti. | |
| Akademsko ocenjevanje_in_slovenia / Akademsko ocenjevanje v Sloveniji: Slovenija je podedovala sistem akademskega ocenjevanja Socialistične federativne republike Jugoslavije. V osnovnih in srednjih šolah se uporablja petstopenjska lestvica:
| |
| Academic grading_in_south_africa / Akademsko ocenjevanje v Južni Afriki: V Južni Afriki je bil sistem ocenjevanja, ki so ga do leta 2008 uporabljali v srednjih šolah, naslednji:
| |
| Academic grading_in_south_korea / Akademsko ocenjevanje v Južni Koreji: Akademsko ocenjevanje v Južni Koreji je odvisno od vrste šole, v kateri je vključena. Na univerzi ocena temelji na črkovni oceni, podobni ameriškim. Črkovne ocene lahko seštevajo različna oštevilčena povprečja, od 0,0 do 4,5. Sistem črk velja tudi za srednjo šolo. | |
| Academic grading_in_spain / Akademsko ocenjevanje v Španiji: | |
| Academic grading_in_sweden / Akademsko ocenjevanje na Švedskem: Ta članek govori o ocenah, ki se uporabljajo na Švedskem. | |
| Academic grading_in_switzerland / Akademsko ocenjevanje v Švici: V Švici se običajno uporablja 6-stopenjska lestvica, kjer 1 predstavlja najnižjo možno oceno, 6 pa najvišjo možno oceno.
| |
| Akademsko ocenjevanje_v_Češki_Republici / Akademsko ocenjevanje na Češkem: Na Češkem osnovne in srednje šole uporabljajo petstopenjski sistem ocen, pri čemer je 1 najboljši, pet pa najslabši. Ustrezajo naslednjim ocenam: 1 = výborně (odlično), 2 = chvalitebně (pohvalno), 3 = dobře (dobro), 4 = dostatečně (zadostno) in 5 = pomanjkljivo (nezadostno). Na poročevalskih karticah so prikazane samo celotne številke, toda testi ali ustni izpiti so pogosto označeni z dodatnimi značilnimi znaki: 3+ je nekoliko boljši od 3 , 2 - je nekoliko nižji od 2 , 1-2 ali 1/2 pomeni na polovici med 1 in 2 , in 1 * pomeni izjemno odlično . | |
| Akademsko ocenjevanje v Češki republiki / Akademsko ocenjevanje na Češkem: Na Češkem osnovne in srednje šole uporabljajo petstopenjski sistem ocen, pri čemer je 1 najboljši, pet pa najslabši. Ustrezajo naslednjim ocenam: 1 = výborně (odlično), 2 = chvalitebně (pohvalno), 3 = dobře (dobro), 4 = dostatečně (zadostno) in 5 = pomanjkljivo (nezadostno). Na poročevalskih karticah so prikazane samo celotne številke, toda testi ali ustni izpiti so pogosto označeni z dodatnimi značilnimi znaki: 3+ je nekoliko boljši od 3 , 2 - je nekoliko nižji od 2 , 1-2 ali 1/2 pomeni na polovici med 1 in 2 , in 1 * pomeni izjemno odlično . | |
| Akademsko ocenjevanje_in_ Nizozemska / Akademsko ocenjevanje na Nizozemskem: Ta članek govori o trenutni stopnji ocenjevanja, ki se uporablja na Nizozemskem in je že več desetletij nespremenjena. | |
| Academic grading_in_the_People% 27s_Republic_of_China / Akademsko ocenjevanje na Kitajskem: Na Kitajskem je sistem ocenjevanja za večino univerz in šol ter za večino srednjih šol razdeljen v pet kategorij:
| |
| Academic grading_in_the_Philippines / Akademsko ocenjevanje na Filipinih: Na Filipinih nekatere univerze sledijo štiristopenjski lestvici, ki je podobna ameriškemu sistemu ocenjevanja ali je enakovredna. Ta sistem uporablja oceno med 0,00 in 4,00, pri čemer je 4,00 najvišja vrednost, 0,00 pa neuspešna ocena. | |
| Akademsko ocenjevanje_v_Republici_Irske / Akademsko ocenjevanje na Irskem: V irskih srednjih šolah se ocene dodeljujejo s črkami na tej lestvici: TOČKE NA VIŠJI RAVNI DODATNE TOČKE ZA VIŠJE MATEMATIKE
| |
| Academic grading_in_the_USA / Akademsko ocenjevanje v ZDA: Akademsko ocenjevanje v ZDA ima običajno pet, šest ali sedem črk. Tradicionalno so ocene A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C-; D +, D, D-; F; pri čemer je A + najvišji, F pa najnižji. Številčne pretvorbe v črkovne ocene se na splošno razlikujejo od sistema do sistema ter med disciplinami in statusom. V nekaterih primerih so ocene lahko tudi številčne. | |
| Academic grading_in_the_United_Kingdom / Akademsko ocenjevanje v Združenem kraljestvu: To je članek o ocenjevanju, ki se v večini Združenega kraljestva uporablja pod stopnjo. Celotno Združeno kraljestvo ne uporablja istega sistema razvrščanja. Za stopnjo stopnje glejte razvrstitev britanske dodiplomske stopnje. | |
| Academic grading_in_the_United_States / Akademsko ocenjevanje v ZDA: Akademsko ocenjevanje v ZDA ima običajno pet, šest ali sedem črk. Tradicionalno so ocene A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C-; D +, D, D-; F; pri čemer je A + najvišji, F pa najnižji. Številčne pretvorbe v črkovne ocene se na splošno razlikujejo od sistema do sistema ter med disciplinami in statusom. V nekaterih primerih so ocene lahko tudi številčne. | |
| Akademsko ocenjevanje_v_češki_republici / Akademsko ocenjevanje na Češkem: Na Češkem osnovne in srednje šole uporabljajo petstopenjski sistem ocen, pri čemer je 1 najboljši, pet pa najslabši. Ustrezajo naslednjim ocenam: 1 = výborně (odlično), 2 = chvalitebně (pohvalno), 3 = dobře (dobro), 4 = dostatečně (zadostno) in 5 = pomanjkljivo (nezadostno). Na poročevalskih karticah so prikazane samo celotne številke, toda testi ali ustni izpiti so pogosto označeni z dodatnimi značilnimi znaki: 3+ je nekoliko boljši od 3 , 2 - je nekoliko nižji od 2 , 1-2 ali 1/2 pomeni na polovici med 1 in 2 , in 1 * pomeni izjemno odlično . | |
| Academic grading_in_the_netherlands / Akademsko ocenjevanje na Nizozemskem: Ta članek govori o trenutni stopnji ocenjevanja, ki se uporablja na Nizozemskem in je že več desetletij nespremenjena. | |
| Academic grading_in_the_philippines / Akademsko ocenjevanje na Filipinih: Na Filipinih nekatere univerze sledijo štiristopenjski lestvici, ki je podobna ameriškemu sistemu ocenjevanja ali je enakovredna. Ta sistem uporablja oceno med 0,00 in 4,00, pri čemer je 4,00 najvišja vrednost, 0,00 pa neuspešna ocena. | |
| Academic grading_in_the_united_kingdom / Akademsko ocenjevanje v Združenem kraljestvu: To je članek o ocenjevanju, ki se v večini Združenega kraljestva uporablja pod stopnjo. Celotno Združeno kraljestvo ne uporablja istega sistema razvrščanja. Za stopnjo stopnje glejte razvrstitev britanske dodiplomske stopnje. | |
| Academic grading_in_the_united_states / Akademsko ocenjevanje v ZDA: Akademsko ocenjevanje v ZDA ima običajno pet, šest ali sedem črk. Tradicionalno so ocene A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C-; D +, D, D-; F; pri čemer je A + najvišji, F pa najnižji. Številčne pretvorbe v črkovne ocene se na splošno razlikujejo od sistema do sistema ter med disciplinami in statusom. V nekaterih primerih so ocene lahko tudi številčne. | |
| Academic grading_in_tunisia / Akademsko ocenjevanje v Tuniziji: Tunizijski sistem ocenjevanja je večinoma nad 20 točk: uporablja se v srednjih šolah in na univerzah. Za osnovne šole je bil uveden nov sistem, ki temelji na črkovni lestvici; stari sistem uporablja 10-stopenjsko lestvico za prvi mandat in 20-stopenjsko lestvico za drugi in tretji mandat. | |
| Academic grading_in_ukraine / Akademsko ocenjevanje v Ukrajini: Ocenjevanje v Ukrajini se je po starem sovjetskem sistemu po letu 2002 spremenilo. | |
| Academic grading_in_venezuela / Akademsko ocenjevanje v Venezueli: Povprečna ocena (GPA) v Venezueli se giblje med 0 in 20 točkami, pri čemer je 20 najvišja možna ocena. Včasih se uporabljajo tudi decimalne točke, odvisno od akademske institucije. | |
| Academic grading_in_vietnam / Akademsko ocenjevanje v Vietnamu: Vietnamski sistem ocenjevanja je akademski sistem ocenjevanja, ki se uporablja v Vietnamu. Temelji na lestvici od 0 do 10, podobno kot na ameriški lestvici od 1,0 do 4,0. | |
| Academic graduation_by_country / Akademska diploma po državah: Postopki in tradicije, ki se nanašajo na podelitev akademskih diplom, se po vsem svetu razlikujejo. | |
| Akademska gimnazija / gimnazija (šola): Telovadnica je vrsta šole z močnim poudarkom na akademskem učenju, ki v nekaterih delih Evrope nudi nadaljevalno srednješolsko izobraževanje, primerljivo z britanskimi gimnazijami, šolskimi šolami in ameriškimi pripravljalnimi srednjimi šolami. V sedanjem pomenu se običajno nanaša na srednje šole, ki so osredotočene na pripravo študentov na vstop na univerzo za nadaljevalni akademski študij. Pred 20. stoletjem je bil sistem telovadnic razširjena značilnost izobraževalnih sistemov v mnogih državah srednje, severne, vzhodne in južne Evrope. | |
| Akademske dvorane_Univerzitete_Oxforda / Akademske dvorane Univerze v Oxfordu: Akademske dvorane univerze v Oxfordu so bile v njej izobraževalne ustanove. Glavna razlika med šolo in dvorano je bila v tem, da medtem ko nekdanji upravljajo kolegi iz šole, dvorane pa njihovi ravnatelji. Od več kot sto dvoran v srednjem veku je sredi 20. stoletja preživela le dvorana sv. Edmunda, ki je leta 1957 postala šola. | |
| Akademske dvorane_univerzitete_Oxforda / Akademske dvorane Univerze v Oxfordu: Akademske dvorane univerze v Oxfordu so bile v njej izobraževalne ustanove. Glavna razlika med šolo in dvorano je bila v tem, da medtem ko nekdanji upravljajo kolegi iz šole, dvorane pa njihovi ravnatelji. Od več kot sto dvoran v srednjem veku je sredi 20. stoletja preživela le dvorana sv. Edmunda, ki je leta 1957 postala šola. | |
| Akademsko nadlegovanje / ustrahovanje na delovnem mestu v akademskih krogih: Ustrahovanje v akademskih krogih je oblika ustrahovanja na delovnem mestu, ki poteka v visokošolskih zavodih, kot so fakultete in univerze, v številnih dejavnostih. Menijo, da je pogosto, čeprav od raziskovalcev niso bili deležni toliko pozornosti kot ustrahovanje v nekaterih drugih okoliščinah. Academia je zelo konkurenčna in ima dobro določeno hierarhijo, zlasti ranljivo je mlajše osebje. Čeprav ima večina univerz politike o ustrahovanju na delovnem mestu, posamezni kampusi razvijajo in izvajajo svoje protokole. Zaradi tega žrtve pogosto nimajo pravnega sredstva. V zadnjem času je bila v Massachusettsu ustanovljena neprofitna organizacija, imenovana "Akademsko paritetno gibanje", ki nudi pravne in duševne nasvete za cilje akademskega ustrahovanja. | |
| Academic health_center / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_science_center / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_science_centre / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_science_partnership / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_science_system / Academic health science center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_sciences_center / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_sciences_centre / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_sciences_partnership / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic health_sciences_system / Academic health science center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Akademski zgodovinski_revizionizem / Zgodovinski revizionizem: V zgodovinopisju izraz zgodovinski revizionizem opredeljuje ponovno interpretacijo zgodovinskega poročila. Običajno vključuje izpodbijanje pravovernih pogledov strokovnjakov na zgodovinski dogodek ali časovni razpon ali pojav, uvajanje nasprotnih dokazov ali ponovno razlago motivov in odločitev vpleteni ljudje. Revizija zgodovinskega zapisa lahko odraža nova odkritja dejstev, dokazov in razlage, kar ima za posledico revidirano zgodovino. V dramatičnih primerih revizionizem vključuje obrat starejših moralnih sodb. | |
| Akademska zgodovina / Akademska zgodovina: Akademska zgodovina je lahko veliko večglasno delo, kot je Cambridge Modern History , napisano v sodelovanju pod osrednjim uredniškim nadzorom. | |
| Akademska prevara / prevara: Prevara je laž, namerno izmišljena, da bi jo zamaskirali kot resnico. Ločimo ga od napak pri opazovanju ali presoji, govoric, urbanih legend, psevdoznanosti in prvoaprilskih dogodkov, ki jih verniki ali v šali posredujejo v dobri veri. | |
| Akademska poštenost / akademska nepoštenost: Akademska nepoštenost , akademske kršitve, akademske prevare in akademska integriteta so povezani koncepti, ki se nanašajo na različna ravnanja študentov, ki nasprotujejo pričakovanim normam šole, univerze ali druge učne ustanove. Opredelitve akademskih kršitev so običajno opisane v institucionalnih politikah. Akademska nepoštenost je bila dokumentirana v vseh vrstah izobraževanja od osnovne šole do podiplomske šole. Skozi zgodovino je bila ta vrsta nepoštenosti kaznovana z različnimi stopnjami. | |
| Akademska častna koda / Akademska častna koda: Kodeks akademske časti ali sistem časti je skupek pravil ali etičnih načel, ki urejajo akademsko skupnost in temeljijo na idealih, ki opredeljujejo, kaj predstavlja častno vedenje v tej skupnosti. Uporaba kodeksa časti je odvisna od ideje, da se ljudem lahko zaupa, da delujejo častno. Za tiste, ki kršijo kodeks časti, lahko veljajo različne sankcije, vključno z izgonom iz zavoda. ali z drugimi besedami, kodeks časti je kot obljuba študentov, da bodo spoštovali akademsko integriteto in etično vedenje ter se ne bodo lotili kakršnih koli varanj, kraj in zavajanja. | |
| Akademske časti / Latinske časti: Latinske odlikovanja so latinske besedne zveze, ki se na nekaterih fakultetah in univerzah uporabljajo za označevanje stopnje odlikovanja, s katerim je bila pridobljena akademska diploma. Ta sistem se uporablja predvsem v ZDA. Uporablja se tudi v nekaterih državah jugovzhodne Azije z evropsko kolonialno zgodovino, na primer v Indoneziji in na Filipinih, čeprav se včasih namesto latinskih izvirnikov uporabljajo prevodi teh besednih zvez. Razlikovanja med odlikovanji ne smemo zamenjevati z odliko, ki jo ponujajo nekatere države, ali s častno diplomo. | |
| Akademske časti / Latinske časti: Latinske odlikovanja so latinske besedne zveze, ki se na nekaterih fakultetah in univerzah uporabljajo za označevanje stopnje odlikovanja, s katerim je bila pridobljena akademska diploma. Ta sistem se uporablja predvsem v ZDA. Uporablja se tudi v nekaterih državah jugovzhodne Azije z evropsko kolonialno zgodovino, na primer v Indoneziji in na Filipinih, čeprav se včasih namesto latinskih izvirnikov uporabljajo prevodi teh besednih zvez. Razlikovanja med odlikovanji ne smemo zamenjevati z odliko, ki jo ponujajo nekatere države, ali s častno diplomo. | |
| Akademska kapuca / Akademska obleka: Akademska obleka je tradicionalna oblika oblačil za akademske ustanove, predvsem terciarno izobraževanje, ki jo nosijo predvsem tisti, ki so pridobili univerzitetno izobrazbo ali imajo status, ki jim omogoča, da jih prevzamejo. Znana je tudi kot akademska obleka , akademiki , subfusc in v ZDA kot akademske regalije . | |
| Akademske kapuce / Akademske obleke: Akademska obleka je tradicionalna oblika oblačil za akademske ustanove, predvsem terciarno izobraževanje, ki jo nosijo predvsem tisti, ki so pridobili univerzitetno izobrazbo ali imajo status, ki jim omogoča, da jih prevzamejo. Znana je tudi kot akademska obleka , akademiki , subfusc in v ZDA kot akademske regalije . | |
| Akademski imperializem / Akademski imperializem: Akademski imperializem je oblika imperializma, kjer obstajajo neenaki odnosi med akademiki, kjer ena skupina prevladuje, druga pa prevladuje ali se ignorira. Zgodnje teorije akademskega imperializma segajo v šestdeseta leta. | |
| Akademsko sorodstvo / intelektualno sorodstvo: Intelektualno sorodstvo ali akademsko sorodstvo je praksa v akademskem svetu univerze, ki najame svoje diplomante za profesorje. Na splošno velja za otoško in nezdravo za akademsko javnost. Z intelektualnim sorodstvom se domneva, da zmanjšuje možnost novih idej, ki prihajajo iz zunanjih virov, tako kot genetsko sorodstvo zmanjšuje možnost vstopa novih genov v populacijo. | |
| Akademska inflacija / Kredencializem in inflacija v izobraževanju: Kredencializem in inflacija v izobraževanju sta kateri koli od sorodnih procesov, ki vključujejo večje zahteve po formalnih izobrazbah in razvrednotenje teh kvalifikacij. V zahodni družbi se čedalje bolj zanašajo na formalne kvalifikacije ali certificiranje za delovna mesta. Ta postopek je nato privedel do inflacije poverilnic , postopka napihovanja minimalnih mandatov, potrebnih za določeno delovno mesto, in hkratnega razvrednotenja vrednosti diplom in diplom. Ti trendi so povezani tudi z inflacijo ocen, težnjo po postopnem podeljevanju višjih akademskih ocen za delo, ki bi v preteklosti dobivalo nižje ocene. | |
| Akademska institucija / Akademska institucija: Akademska ustanova je izobraževalna ustanova, namenjena izobraževanju in raziskovanju, ki podeljuje akademske stopnje. Glej tudi akademija in univerza. | |
| Akademske institucije / Akademske institucije: Akademska ustanova je izobraževalna ustanova, namenjena izobraževanju in raziskovanju, ki podeljuje akademske stopnje. Glej tudi akademija in univerza. | |
| Akademska integriteta / Akademska integriteta: Akademska integriteta je moralni kodeks ali etična politika akademskega sveta. Izraz je populariziral pokojni Don McCabe (ZDA), ki velja za "dedka akademske integritete". Druge ugledne znanstvenice in zagovornice akademske integritete so Tracey Bretag (Avstralija), Cath Ellis (Avstralija), Sarah Elaine Eaton (Kanada), Thomas Lancaster (Združeno kraljestvo) ter Foltýnek, Tomáš (Češka) in Tricia Bertram Gallant (ZDA). Akademska integriteta podpira uveljavljanje vzgojnih vrednot z vedenjem, kot je izogibanje goljufijam, plagiatom in goljufanjem po pogodbi, pa tudi z vzdrževanjem akademskih standardov; poštenost in strogost na področju raziskav in akademskega založništva. | |
| Akademske intervencije_disleksija / Obvladovanje disleksije: Obvladovanje disleksije je odvisno od več spremenljivk; ni nobene posebne strategije ali sklopa strategij, ki bi delovala za vse, ki imajo disleksijo. | |
| Akademske intervencije za disleksijo v alfabetični ortografiji / Obvladovanje disleksije: Obvladovanje disleksije je odvisno od več spremenljivk; ni nobene posebne strategije ali sklopa strategij, ki bi delovala za vse, ki imajo disleksijo. | |
| Akademska številka / Akademija: Akademija je ustanova za srednješolsko ali terciarno visokošolsko izobraževanje, raziskovanje ali častno članstvo. Academia je svetovna skupina, ki jo sestavljajo profesorji in raziskovalci na visokošolskih inštitutih. | |
| Academic job_market / Akademski trg dela: Akademski trg dela se nanaša na nabor prostih učiteljskih in upravnih delovnih mest v Academia, torej na visokošolskih zavodih, kot so univerze in fakultete, pa tudi na konkurenco za ta delovna mesta ter mehanizme za njihovo oglaševanje in zapolnitev. Ta trg dela se nekoliko razlikuje od drugih trgov dela zaradi institucij, kot je najem. Pogosto je predmet razprav v zvezi z vprašanji odprtosti, diskriminacije in povratne diskriminacije ter političnega vmešavanja. | |
| Akademska revija / Akademska revija: Akademska ali znanstvena revija je periodična publikacija, v kateri se objavlja štipendija za določeno akademsko disciplino. Akademske revije služijo kot stalni in pregledni forumi za predstavitev, pregled in raziskovanje raziskav. Običajno so recenzirani ali ocenjeni. Vsebina je običajno v obliki člankov, ki predstavljajo izvirne raziskave, pregledne članke in ocene knjig. Namen akademske revije je po mnenju Henryja Oldenburga raziskovalcem omogočiti, da "svoje znanje predajajo drug drugemu in prispevajo, kar lahko, k veliki zasnovi izboljšanja naravnega znanja ter izpopolnjevanja vseh filozofskih umetnosti in znanosti. " | |
| Academic journal_article / Akademska revija: Akademska ali znanstvena revija je periodična publikacija, v kateri se objavlja štipendija za določeno akademsko disciplino. Akademske revije služijo kot stalni in pregledni forumi za predstavitev, pregled in raziskovanje raziskav. Običajno so recenzirani ali ocenjeni. Vsebina je običajno v obliki člankov, ki predstavljajo izvirne raziskave, pregledne članke in ocene knjig. Namen akademske revije je po mnenju Henryja Oldenburga raziskovalcem omogočiti, da "svoje znanje predajajo drug drugemu in prispevajo, kar lahko, k veliki zasnovi izboljšanja naravnega znanja ter izpopolnjevanja vseh filozofskih umetnosti in znanosti. " | |
| Akademska revija_izdava_reforma / Reforma založništva akademske revije: Reforma založništva v akademskih revijah je zagovarjanje sprememb v načinu ustvarjanja in distribucije akademskih revij v dobi interneta in pojavu elektronskega založništva. Od vzpona interneta ljudje organizirajo kampanje za spreminjanje odnosov med akademskimi avtorji in njihovimi tradicionalnimi distributerji ter bralci. Večina razprave je bila osredotočena na izkoriščanje prednosti, ki jih ponuja zmožnost interneta za široko razširjanje bralnega gradiva. | |
| Reforma akademske revije / Reforma založništva akademske revije: Reforma založništva v akademskih revijah je zagovarjanje sprememb v načinu ustvarjanja in distribucije akademskih revij v dobi interneta in pojavu elektronskega založništva. Od vzpona interneta ljudje organizirajo kampanje za spreminjanje odnosov med akademskimi avtorji in njihovimi tradicionalnimi distributerji ter bralci. Večina razprave je bila osredotočena na izkoriščanje prednosti, ki jih ponuja zmožnost interneta za široko razširjanje bralnega gradiva. | |
| Reforme akademskih revij / Reforma založništva akademskih revij: Reforma založništva v akademskih revijah je zagovarjanje sprememb v načinu ustvarjanja in distribucije akademskih revij v dobi interneta in pojavu elektronskega založništva. Od vzpona interneta ljudje organizirajo kampanje za spreminjanje odnosov med akademskimi avtorji in njihovimi tradicionalnimi distributerji ter bralci. Večina razprave je bila osredotočena na izkoriščanje prednosti, ki jih ponuja zmožnost interneta za široko razširjanje bralnega gradiva. | |
| Akademske revije / Akademske revije: Akademska ali znanstvena revija je periodična publikacija, v kateri se objavlja štipendija za določeno akademsko disciplino. Akademske revije služijo kot stalni in pregledni forumi za predstavitev, pregled in raziskovanje raziskav. Običajno so recenzirani ali ocenjeni. Vsebina je običajno v obliki člankov, ki predstavljajo izvirne raziskave, pregledne članke in ocene knjig. Namen akademske revije je po mnenju Henryja Oldenburga raziskovalcem omogočiti, da "svoje znanje predajajo drug drugemu in prispevajo, kar lahko, k veliki zasnovi izboljšanja naravnega znanja ter izpopolnjevanja vseh filozofskih umetnosti in znanosti. " | |
| Akademske revije_insekt_znanosti / Seznam entomoloških revij: Sledi seznam entomoloških revij in revij: | |
| Akademsko znanje / Akademska disciplina: Akademska disciplina ali akademsko področje je podrazdelek znanja, ki se poučuje in raziskuje na visoki ali univerzitetni ravni. Discipline opredeljujejo in priznavajo akademske revije, v katerih se objavljajo raziskave, ter učena društva in akademski oddelki ali fakultete v okviru fakultet in univerz, ki jim pripadajo njihovi strokovnjaki. Akademske discipline so običajno razdeljene na humanistične, vključno z jezikovnimi, umetnostnimi in kulturnimi študijami, in znanstvene discipline, kot so fizika, kemija in biologija; družbene vede se včasih štejejo za tretjo kategorijo. | |
| Akademska liga / Akademska liga: V Braziliji so akademske lige združenja študentov različnih let medicinske diplome, ki želijo poglobiti svoje znanje in se usmeriti v skladu z načeli "univerzitetnega stativa": poučevanje, raziskovanje in razširjanje. Na splošno so lige razporejene na različna področja, kot so nevrologija, travme, onkologija, pediatrija in kardiologija. | |
| Akademska legija / Akademska legija: Akademska legija se lahko nanaša na:
| |
| Akademske stopnje / Izobraževalna stopnja: Izobraževalne stopnje so pododdelki formalnega učenja, ki običajno zajemajo predšolsko vzgojo, osnovnošolsko, srednješolsko in terciarno izobraževanje. Organizacija Združenih narodov za izobraževanje, znanost in kulturo (UNESCO) v svoji Mednarodni standardni klasifikaciji izobraževalnega sistema priznava sedem ravni izobraževanja. Unescov Mednarodni biro za izobraževanje vodi bazo podatkov o posameznih izobraževalnih sistemih in njihovih stopnjah. | |
| Akademski knjižničar / knjižničar: Knjižničar je oseba, ki profesionalno dela v knjižnici in uporabnikom omogoča dostop do informacij, včasih pa tudi socialno ali tehnično programiranje ali navodila o informacijski pismenosti. | |
| Akademske knjižnice / Akademska knjižnica: Akademska knjižnica je knjižnica, ki je priključena visokošolski ustanovi in ima dva dopolnilna namena: podpirati učni načrt in podpirati raziskave univerzitetne fakultete in študentov. Neznano je, koliko akademskih knjižnic je po vsem svetu. Akademski in raziskovalni portal, ki ga vodi Unesco, ima povezave do 3.785 knjižnic. Po podatkih Državnega centra za statistiko izobraževanja je v ZDA ocenjeno 3.700 akademskih knjižnic. V preteklosti so gradivo za predavanja, namenjeno dopolnjevanju predavanj, kot ga je predpisal inštruktor, imenovali rezerve. V obdobju, preden so postali na voljo elektronski viri, so bile zaloge dobavljane kot dejanske knjige ali kot fotokopije ustreznih revijalnih člankov. Sodobne akademske knjižnice na splošno omogočajo tudi dostop do elektronskih virov. | |
| Akademske knjižnice_u_Leuvenu / Akademske knjižnice v Leuvenu: V mestu Leuven v Belgiji je bilo sedež treh zaporednih univerz, od katerih je imela vsaka izjemno akademsko knjižnico. | |
| Akademska knjižnica / Akademska knjižnica: Akademska knjižnica je knjižnica, ki je priključena visokošolski ustanovi in ima dva dopolnilna namena: podpirati učni načrt in podpirati raziskave univerzitetne fakultete in študentov. Neznano je, koliko akademskih knjižnic je po vsem svetu. Akademski in raziskovalni portal, ki ga vodi Unesco, ima povezave do 3.785 knjižnic. Po podatkih Državnega centra za statistiko izobraževanja je v ZDA ocenjeno 3.700 akademskih knjižnic. V preteklosti so gradivo za predavanja, namenjeno dopolnjevanju predavanj, kot ga je predpisal inštruktor, imenovali rezerve. V obdobju, preden so postali na voljo elektronski viri, so bile zaloge dobavljane kot dejanske knjige ali kot fotokopije ustreznih revijalnih člankov. Sodobne akademske knjižnice na splošno omogočajo tudi dostop do elektronskih virov. | |
| Akademski rod / Akademska genealogija: Akademska ali znanstvena genealogija organizira družinsko drevo znanstvenikov in učenjakov v skladu z mentorskimi odnosi, pogosto v obliki odnosov z nadzorom disertacije in ne glede na genetske odnose kot v običajni genealogiji. Ker je izraz akademska genealogija zdaj razvil ta poseben pomen, bi bila njegova dodatna uporaba za opis bolj akademskega pristopa k konvencionalni genealogiji dvoumna, zato se opis znanstvene genealogije zdaj na splošno uporablja v zadnjem kontekstu. | |
| Akademska literatura / Akademsko založništvo: Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja. | |
| Akademska smer / Akademska smer: Akademska smer je akademska disciplina, ki se ji dodiplomski študent formalno zaveže. Študent, ki uspešno opravi vse tečaje, ki so potrebni za glavni predmet, se kvalificira za dodiplomski študij. Beseda glavni se včasih tudi upravno uporablja za označevanje akademske discipline, ki jo opravlja magistrski ali doktorski študij v magistrskem ali doktorskem programu. | |
| Akademske smeri / Akademske smeri: Akademska smer je akademska disciplina, ki se ji dodiplomski študent formalno zaveže. Študent, ki uspešno opravi vse tečaje, ki so potrebni za glavni predmet, se kvalificira za dodiplomski študij. Beseda glavni se včasih tudi upravno uporablja za označevanje akademske discipline, ki jo opravlja magistrski ali doktorski študij v magistrskem ali doktorskem programu. | |
| Academic male_voice_choir_of_Helsinki / Akademiska Sångföreningen: Akademski moški glasovni pevski zbor v Helsinkih , okrajšan AS , v pogovoru znan tudi kot Akademen , je finsko-švedski akademski moški glasovni zbor v Helsinkih na Finskem. Zbor je leta 1838 ustanovil Fredrik Pacius in je najstarejši obstoječi pevski zbor na Finskem. Je eden od dveh zborov moškega glasu, povezanih z Univerzo v Helsinkih, drugi pa je najstarejši obstoječi pevski zbor v finskem jeziku, moški glas YL. Poleg tega je to eden od dveh zborov v švedskem jeziku, povezanih z Univerzo v Helsinkih, drugi pa je Akademski ženski glasbeni zbor Lyran. | ![]() |
| Academic male_voice_choir_of_helsinki / Akademiska Sångföreningen: Akademski moški glasovni pevski zbor v Helsinkih , okrajšan AS , v pogovoru znan tudi kot Akademen , je finsko-švedski akademski moški glasovni zbor v Helsinkih na Finskem. Zbor je leta 1838 ustanovil Fredrik Pacius in je najstarejši obstoječi pevski zbor na Finskem. Je eden od dveh zborov moškega glasu, povezanih z Univerzo v Helsinkih, drugi pa je najstarejši obstoječi pevski zbor v finskem jeziku, moški glas YL. Poleg tega je to eden od dveh zborov v švedskem jeziku, povezanih z Univerzo v Helsinkih, drugi pa je Akademski ženski glasbeni zbor Lyran. | ![]() |
| Academic medical_center / Akademski zdravstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic medical_centers / Akademski zdravstveni znanstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Academic medical_centre / Akademski zdravstveni center: Združenje akademskih zdravstvenih centrov opredeljuje akademski zdravstveni center kot: "izobraževalna ustanova, ki vključuje zdravstveno šolo in vsaj eno povezano zdravstveno šolo, ki je lastnik ali je povezan z učno bolnišnico ali zdravstvenim sistemom". AHSC so namenjeni zagotavljanju, da preboj medicinskih raziskav vodi do neposrednih kliničnih koristi za bolnike. Organizacijske strukture, ki sestavljajo AHSC, so lahko v različnih oblikah, od preprostih partnerstev do redkeje popolnoma integriranih organizacij z enim samim upravnim odborom. AHSC delujejo v številnih državah, vključno z Avstralijo, Kanado, Republiko Irsko, Japonsko, Nizozemsko, Katarjem, Singapurjem, Švedsko, Združenim kraljestvom in ZDA. | |
| Akademska medicina / medicina: Medicina je umetnost, znanost in praksa oskrbe pacienta in upravljanja diagnoze, prognoze, preprečevanja, zdravljenja ali blaženja njihove poškodbe ali bolezni. Medicina zajema različne zdravstvene prakse, ki so se razvile za ohranjanje in obnovo zdravja s preprečevanjem in zdravljenjem bolezni. Sodobna medicina uporablja biomedicinske vede, biomedicinske raziskave, genetiko in medicinsko tehnologijo za diagnosticiranje, zdravljenje in preprečevanje poškodb in bolezni, običajno s farmacevtskimi izdelki ali kirurgijo, pa tudi s tako različnimi terapijami, kot so psihoterapija, zunanje opornice in oprijem, medicinski pripomočki, biološka zdravila, med drugim tudi ionizirajoča sevanja. | |
| Akademska medicina_ (revija) / Akademska medicina (revija): Akademska medicina je mesečna strokovna medicinska revija, ki jo objavlja Združenje ameriških medicinskih šol. | ![]() |
| Akademska medicina _: _ Journal_of_the_Association_of_American_Medical_Colleges / Academic Medicine (journal): Akademska medicina je mesečna strokovna medicinska revija, ki jo objavlja Združenje ameriških medicinskih šol. | ![]() |
| Akademsko srečanje / Akademska konferenca: Akademska konferenca ali znanstvena konferenca je dogodek, ki ga raziskovalci lahko predstavijo in razpravljajo o svojem delu. Konference skupaj z akademskimi ali znanstvenimi revijami in arhivi Eprint, kot je arXiv, predstavljajo pomemben kanal za izmenjavo informacij med raziskovalci. | |
| Akademski mlin / Akademski mlin: V akademskem svetu se "mlin" lahko nanaša na:
| |
| Akademski mlin_ (večznačna opredelitev) / Akademski mlin: V akademskem svetu se "mlin" lahko nanaša na:
| |
| Akademski mladoletnik / Akademski mladoletnik: Akademski mladoletnik je med dodiplomskim študijem prijavljena sekundarna akademska disciplina študenta ali univerze. Tako kot pri glavnem tudi na zadevnem kolidžu ali univerzi določajo okvir obveznih razredov ali vrst razredov, ki jih mora študent opraviti, da zasluži mladoletnika - čeprav se zemljepisna širina, ki jo študent dobi, spreminja od fakultete do fakultete. Akademski mladoletniki in specialisti se razlikujejo po tem, da je prvi podrejen drugemu - za dokončanje manjšega študijskega programa je potrebnih manj predmetov kot večjih študijskih programov. Običajna zahteva za pridobitev akademskega mladoletnika je skupno tri leta študija na univerzi izbranega predmeta. | |
| Akademska kršitev / akademska nepoštenost: Akademska nepoštenost , akademske kršitve, akademske prevare in akademska integriteta so povezani koncepti, ki se nanašajo na različna ravnanja študentov, ki nasprotujejo pričakovanim normam šole, univerze ali druge učne ustanove. Opredelitve akademskih kršitev so običajno opisane v institucionalnih politikah. Akademska nepoštenost je bila dokumentirana v vseh vrstah izobraževanja od osnovne šole do podiplomske šole. Skozi zgodovino je bila ta vrsta nepoštenosti kaznovana z različnimi stopnjami. | |
| Akademski mobing / ustrahovanje na delovnem mestu v akademskih krogih: Ustrahovanje v akademskih krogih je oblika ustrahovanja na delovnem mestu, ki poteka v visokošolskih zavodih, kot so fakultete in univerze, v številnih dejavnostih. Menijo, da je pogosto, čeprav od raziskovalcev niso bili deležni toliko pozornosti kot ustrahovanje v nekaterih drugih okoliščinah. Academia je zelo konkurenčna in ima dobro določeno hierarhijo, zlasti ranljivo je mlajše osebje. Čeprav ima večina univerz politike o ustrahovanju na delovnem mestu, posamezni kampusi razvijajo in izvajajo svoje protokole. Zaradi tega žrtve pogosto nimajo pravnega sredstva. V zadnjem času je bila v Massachusettsu ustanovljena neprofitna organizacija, imenovana "Akademsko paritetno gibanje", ki nudi pravne in duševne nasvete za cilje akademskega ustrahovanja. | |
| Akademska mobilnost / Akademska mobilnost: Akademska mobilnost se nanaša na študente in učitelje v visokošolskem izobraževanju, ki se preselijo v drugo institucijo znotraj ali zunaj svoje države, da bi študirali ali poučevali za omejen čas. | |
| Akademska mobilnost_mreža / Mreža akademske mobilnosti: Mreža akademske mobilnosti je neformalno združenje univerz in vladnih programov, ki spodbuja mednarodno izmenjavo visokošolskih študentov. | |
| Akademska glasba / Glasbena šola: Glasbena šola je izobraževalna ustanova, specializirana za preučevanje, usposabljanje in raziskovanje glasbe. Takšna ustanova je lahko znana tudi kot glasbena šola , glasbena akademija , glasbena fakulteta , glasbena šola , glasbeni oddelek , konservatorij , konservatorij ali konservatorij . Navodila zajemajo usposabljanje za izvajanje glasbil, petje, glasbeno kompozicijo, dirigiranje, muziciranje ter akademska in raziskovalna področja, kot so muzikologija, glasbena zgodovina in teorija glasbe. | |
| Akademski roman / roman v kampusu: Kampusski roman , znan tudi kot akademski roman , je roman, katerega glavno dogajanje je v univerzitetnem kampusu in okoli njega. Žanr v sedanji obliki sega v začetek petdesetih let prejšnjega stoletja. The Groves of Academe Mary McCarthy, objavljeno leta 1952, je pogosto naveden kot prvi primer, čeprav v Fakultetnih stolpih: Akademski roman in njegove nezadovoljstva Elaine Showalter razpravlja o mojstrih CP Snow iz prejšnjega leta in več zgodnejših romanov akademsko okolje in enake značilnosti, kot so Profesorjeva hiša Willa Cather iz leta 1925, Smith Conundrum Régisa Messaca, prvič objavljen med letoma 1928 in 1931, in Gaudy Night 1935 Dorothy L. Sayers. | |
| Akademska organizacija / Akademska institucija: Akademska ustanova je izobraževalna ustanova, namenjena izobraževanju in raziskovanju, ki podeljuje akademske stopnje. Glej tudi akademija in univerza. | |
| Akademske organizacije / Akademska institucija: Akademska ustanova je izobraževalna ustanova, namenjena izobraževanju in raziskovanju, ki podeljuje akademske stopnje. Glej tudi akademija in univerza. | |
| Akademski slikar / Akademska umetnost: Akademski umetnost, ali akademizmom ali akademizma, je slog slikarstva, kiparstva in arhitekture, proizvedeno pod vplivom evropskih akademij umetnosti. Natančneje, akademska umetnost je umetnost in umetniki, na katere vplivajo standardi francoske Académie des Beaux-Arts, ki se je izvajala v gibanjih neoklasicizma in romantike, in umetnost, ki je sledila tem dvema gibanjem, da bi sintetizirala oba njuna sloga. , kar najbolje odsevajo slike Williama-Adolphea Bouguereauja, Thomasa Coutureja in Hansa Makarta. V tem kontekstu ga pogosto imenujemo "akademizem", "akademizem", "umetniški pompier" (pejorativno) in "eklektičnost", včasih pa je povezan z "historicizmom" in "sinkretizmom". | |
| Akademsko slikarstvo / Akademska umetnost: Akademski umetnost, ali akademizmom ali akademizma, je slog slikarstva, kiparstva in arhitekture, proizvedeno pod vplivom evropskih akademij umetnosti. Natančneje, akademska umetnost je umetnost in umetniki, na katere vplivajo standardi francoske Académie des Beaux-Arts, ki se je izvajala v gibanjih neoklasicizma in romantike, in umetnost, ki je sledila tem dvema gibanjem, da bi sintetizirala oba njuna sloga. , kar najbolje odsevajo slike Williama-Adolphea Bouguereauja, Thomasa Coutureja in Hansa Makarta. V tem kontekstu ga pogosto imenujemo "akademizem", "akademizem", "umetniški pompier" (pejorativno) in "eklektičnost", včasih pa je povezan z "historicizmom" in "sinkretizmom". | |
| Akademski članek / Akademsko založništvo: Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja. | |
| Akademski papir_mlin / raziskovalna papirnica: V raziskavah je papirnica "profitno usmerjena, neuradna in potencialno ilegalna organizacija, ki proizvaja in prodaja goljufive rokopise, ki so videti kot resnične raziskave." | |
| Academic paper_mill_ (večznačna opredelitev) / raziskovalna papirnica: V raziskavah je papirnica "profitno usmerjena, neuradna in potencialno ilegalna organizacija, ki proizvaja in prodaja goljufive rokopise, ki so videti kot resnične raziskave." | |
| Akademski članki / Akademsko založništvo: Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja. | |
| Akademska recenzija / strokovna recenzija: Znanstveni strokovni pregled je postopek, v katerem je treba avtorja, ki je strokovnjak na istem področju, pod drobnogledom znanstvenega dela, raziskav ali idej, preden je članek, ki opisuje to delo, objavljen v reviji, na konferenci ali kot knjiga. Medsebojni pregled pomaga založniku, da se odloči, ali naj bo delo sprejeto, sprejemljivo z revizijami ali zavrnjeno. | |
| Akademski peteroboj / Ameriški akademski peteroboj: Akademski peteroboj ( USAP ) je akademsko tekmovanje, ki vključuje pet akademskih področij. Vodi jo USAD. Natančne teme se od leta do leta razlikujejo, vendar običajno vključujejo teme tako iz naravoslovja kot iz humanistike. Na državnih tekmovanjih v akademskem peteroboju tekmujejo šole iz ZDA in Kitajske, vendar v različnih oddelkih. V letih 2014 in 2015 je bila akademija Austin iz Garlanda v Teksasu skupna zlata in srebra v oddelkih 8. in 7. razreda. Leta 2016 so zasebne šole Fairmont iz Anaheima v Kaliforniji osvojile 1. in 2. mesto. Leta 2017, 2018 in 2019 je osnovna šola Rio Calaveras iz Stocktona v Kaliforniji osvojila zlato v oddelkih 7. in 8. razreda. | |
| Učni uspeh / akademski dosežek: Učni uspeh ali akademska uspešnost je obseg, v katerem je študent, učitelj ali ustanova dosegel svoje kratkoročne ali dolgoročne izobraževalne cilje. Izpolnjevanje izobraževalnih meril, kot so srednješolske diplome in diplome, predstavlja akademske dosežke. | |
| Akademsko osebje / Akademsko osebje: Akademsko osebje , znano tudi kot član fakultete ali član fakultete ali akademik ali akademsko osebje , so nejasni izrazi, ki opisujejo učitelje ali raziskovalce na univerzi, fakulteti, šoli ali raziskovalnem inštitutu. V britanski in avstralski / NZ angleški jezik "fakulteta" se običajno nanaša na pododdelek univerze in ne na zaposlene, kot to lahko počne tudi v Severni Ameriki. Univerze, visoke šole in celo nekatere srednje in osnovne šole uporabljajo izraze fakulteta in profesor. Tudi druge ustanove lahko uporabljajo izraz fakulteta . V državah, kot so Filipini, se fakulteta širše uporablja za učno osebje osnovne ali visokošolske ustanove. | |
| Akademske perspektive_on_kapitalizma / Perspektive kapitalizma po miselnih šolah: Skozi sodobno zgodovino so se razvile različne perspektive kapitalizma, ki temeljijo na različnih miselnih šolah. | |
| Akademski plagiat / akademska nepoštenost: Akademska nepoštenost , akademske kršitve, akademske prevare in akademska integriteta so povezani koncepti, ki se nanašajo na različna ravnanja študentov, ki nasprotujejo pričakovanim normam šole, univerze ali druge učne ustanove. Opredelitve akademskih kršitev so običajno opisane v institucionalnih politikah. Akademska nepoštenost je bila dokumentirana v vseh vrstah izobraževanja od osnovne šole do podiplomske šole. Skozi zgodovino je bila ta vrsta nepoštenosti kaznovana z različnimi stopnjami. | |
| Akademsko mesto / Akademsko osebje: Akademsko osebje , znano tudi kot član fakultete ali član fakultete ali akademik ali akademsko osebje , so nejasni izrazi, ki opisujejo učitelje ali raziskovalce na univerzi, fakulteti, šoli ali raziskovalnem inštitutu. V britanski in avstralski / NZ angleški jezik "fakulteta" se običajno nanaša na pododdelek univerze in ne na zaposlene, kot to lahko počne tudi v Severni Ameriki. Univerze, visoke šole in celo nekatere srednje in osnovne šole uporabljajo izraze fakulteta in profesor. Tudi druge ustanove lahko uporabljajo izraz fakulteta . V državah, kot so Filipini, se fakulteta širše uporablja za učno osebje osnovne ali visokošolske ustanove. | |
| Akademski poster / plakat: Predstavitev s posterji na kongresu ali konferenci z akademskim ali strokovnim poudarkom je predstavitev raziskovalnih informacij v obliki papirnatega plakata, ki si ga lahko ogledajo udeleženci konference. Poster poster je dogodek, na katerem je predstavljenih veliko takih plakatov. Posterji so še posebej vidni na znanstvenih konferencah, kot so medicinski in inženirski kongresi. | |
| Akademski tisk / Akademski tisk: Akademski tisk se lahko nanaša na:
| |
| Akademski tisk_ (večznačno) / Akademski tisk: Akademski tisk se lahko nanaša na:
| |
| Akademske stiskalnice / Akademsko založništvo: Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja. | |
| Akademska probacija / Akademska probacija: Akademska preizkusna doba v Združenem kraljestvu je obdobje, ki ga opravi novi član akademskega osebja na univerzi ali fakulteti, ko prvič dobi službo. To je določeno v pogojih zaposlitve uslužbenca in se lahko razlikuje od osebe do osebe in od institucije do institucije. Na univerzah, ustanovljenih pred Zakonom o nadaljnjem in visokem šolstvu iz leta 1992, je za akademsko osebje običajno tri leta, za drugo osebje pa šest mesecev do eno leto. Na univerzah, ustanovljenih s tem zakonom, in na visokošolskih šolah je to obdobje za akademsko in drugo osebje na splošno samo eno leto. | |
| Akademski zbornik / zbornik: V akademskem svetu in knjižničarstvu je zbornik zbornikov akademskih člankov, objavljenih v okviru akademske konference ali delavnice. Zbornik konferenc običajno vsebuje prispevke raziskovalcev na konferenci. So pisni zapis o delu, ki je predstavljen kolegom raziskovalcem. Na mnogih področjih so objavljeni kot dodatki k akademskim revijam; v nekaterih se štejejo za glavno pot razširjanja; v drugih jih lahko štejemo za sivo literaturo. Običajno se distribuirajo v tiskanih ali elektronskih zvezkih, bodisi pred odprtjem konference bodisi po njenem zaprtju. |
Friday, April 2, 2021
Academic grading_in_portugal/Academic grading in Portugal
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Združenje_Poletnih_Olimpijskih_Federacij/Zveza poletnih olimpijskih mednarodnih zvez: Združenje poletnih olimpijskih mednarodnih zvez ...
-
Združenje ženskih žrtev vojne/Združenje žensk žrtev vojne: Društvo ženskih žrtev vojne je nevladna organizacija s sedežem v Sarajevu, ...


No comments:
Post a Comment