Friday, April 2, 2021

Academic procession/Academic procession

Akademska povorka / Akademska povorka:

Akademska povorka je tradicionalna slovesnost, na kateri univerzitetni veljaki skupaj korakajo v tradicionalni akademski obleki. Akademska povorka je običajni del univerzitetnih in univerzitetnih vaj. Na mnogih ameriških univerzah barve in sloge regalij določa enotni kodeks oblačenja, določen leta 1895.

Akademsko odlašanje / odlašanje:

Odlašanje je dejanje zavlačevanja ali odlaganja nečesa. Beseda izvira iz latinskega procrastinatus , ki se je sam razvil iz predpone pro- , kar pomeni "naprej", in crastinus , kar pomeni "jutri". To bi lahko nadalje navedli kot običajno ali namerno zamudo pri začetku ali zaključku naloge, kljub temu, da bi lahko imeli negativne posledice. To je običajna človeška izkušnja, ki vključuje zamudo pri vsakodnevnih opravilih ali celo odlaganje pomembnih nalog, kot so udeležba na sestanku, oddaja poročila o zaposlitvi ali akademska naloga ali iskanje stresnega vprašanja s partnerjem. Čeprav ga običajno dojemajo kot negativno lastnost zaradi ovirajočega vpliva na produktivnost, pogosto povezano z depresijo, nizko samopodobo, krivdo in neustreznostjo, se lahko šteje tudi za modri odziv na nekatere zahteve, ki bi lahko pomenile tvegane ali negativne rezultate ali zahtevale čakanje za nove informacije.

Akademski program / Akademska diploma:

Akademska diploma je kvalifikacija, ki se študentom dodeli po uspešnem zaključku visokošolskega študija, običajno na visoki šoli ali univerzi. Te ustanove običajno ponujajo diplome na različnih ravneh, navadno vključno z univerzitetnimi, magistrskimi in doktorati, pogosto skupaj z drugimi akademskimi spričevali in strokovnimi stopnjami. Najpogostejša dodiplomska diploma je stopnja univerzitetne izobrazbe, čeprav v nekaterih državah obstajajo nižje stopnje visokošolske kvalifikacije, ki imajo tudi naziv.

Akademski program_prioritetna razvrstitev / prednostna naloga akademskega programa:

Prednostno razvrščanje akademskega programa je dejavnost ali postopek, v katerem akademska institucija oceni in razvrsti svoje programe z namenom bolj strateške razporeditve svojih sredstev in virov. To je postopek, v katerega se vključi šola, ko namerava sistematično spreminjati. Na primer, državna univerza v Boiseju je trajala celoletni postopek raziskovanja in ocenjevanja svojih programov z namenom, da bi univerza postala bolj osredotočena in bolj prilagojena potrebam svojih študentov.

Akademski psiholog / psiholog:

Psiholog je oseba, ki preučuje normalna in nenormalna duševna stanja, zaznavne, kognitivne, čustvene in socialne procese in vedenje tako, da eksperimentira in opazuje, razlaga in beleži, kako se posamezniki navezujejo drug na drugega in na svoje okolje.

Akademska publikacija / Akademsko založništvo:

Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja.

Akademske publikacije / Akademsko založništvo:

Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja.

Akademski založnik / Akademsko založništvo:

Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja.

Akademske založbe / Akademsko založništvo:

Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja.

Akademsko založništvo / Akademsko založništvo:

Akademsko založništvo je podpolje založništva, ki distribuira akademske raziskave in štipendije. Večina akademskih del je objavljenih v člankih, knjigah ali disertacijah. Del akademskega pisnega dela, ki ni formalno objavljen, ampak zgolj natisnjen ali objavljen na internetu, se pogosto imenuje "siva literatura". Večina znanstvenih in znanstvenih revij ter številne akademske in znanstvene knjige, čeprav ne vse, temeljijo na neki obliki medsebojnega pregleda ali uredniškega sodništva, da se besedila lahko objavijo. Standardi kakovosti in selektivnosti medsebojnih pregledov se zelo razlikujejo od revije do revije, založnika do založnika in od polja do polja.

Academic publishing_in_China / Akademsko založništvo na Kitajskem:

Danes je na Kitajskem več kot 8000 akademskih revij, od katerih jih je več kot 4600 mogoče šteti za znanstvene. Približno 1.400 pokriva zdravstveno znanost.

Academic publishing_in_china / Akademsko založništvo na Kitajskem:

Danes je na Kitajskem več kot 8000 akademskih revij, od katerih jih je več kot 4600 mogoče šteti za znanstvene. Približno 1.400 pokriva zdravstveno znanost.

Academic publishing_in_the_People% 27s_Republic_of_China / Akademsko založništvo na Kitajskem:

Danes je na Kitajskem več kot 8000 akademskih revij, od katerih jih je več kot 4600 mogoče šteti za znanstvene. Približno 1.400 pokriva zdravstveno znanost.

Akademske založniške_reforme / Reforma založništva v akademskih revijah:

Reforma založništva v akademskih revijah je zagovarjanje sprememb v načinu ustvarjanja in distribucije akademskih revij v dobi interneta in pojavu elektronskega založništva. Od vzpona interneta ljudje organizirajo kampanje za spreminjanje odnosov med akademskimi avtorji in njihovimi tradicionalnimi distributerji ter bralci. Večina razprave je bila osredotočena na izkoriščanje prednosti, ki jih ponuja zmožnost interneta za široko razširjanje bralnega gradiva.

Akademska pljučna_medicina / pulmologija:

Pulmologija ali pnevmologija je medicinska posebnost, ki se ukvarja z boleznimi, ki vključujejo dihala. V nekaterih državah in na drugih območjih je znana tudi kot respirologija , dihalna medicina ali medicina za prsni koš .

Akademska kvalifikacija / kvalifikacija:

Kvalifikacija je bodisi postopek kvalifikacije za dosežek bodisi poverilnica, ki potrjuje ta dosežek, in se lahko nanaša na:

  • Poklicna kvalifikacija, lastnosti, pridobljene s pridobitvijo akademskih diplom ali poklicnimi izkušnjami
  • Značka usposobljenosti, odlikovanje Ljudske osvobodilne vojske tipa 07, ki označuje vojaški čin ali delovno dobo
  • Izbor na podlagi kvalifikacij (QBS), konkurenčni postopek javnega naročanja, ki ga je vzpostavil Kongres Združenih držav
  • Usposobljenost za strokovno socialno delo, strokovne diplome iz socialnega dela v različnih državah
  • Kvalifikacijski problem, nezmožnost naštevanja vseh predpogojev, potrebnih za to, da ima dejanje predvideni učinek
  • Načelo kvalifikacije v teoriji programskega jezika izjava, da skladenjski razredi lahko dopuščajo lokalne definicije
  • Vrste kvalifikacij v Združenem kraljestvu, različne ravni akademskih, poklicnih ali s spretnostmi povezanih dosežkov
  • Mednarodni kvalifikacijski izpit, ki so ga tuji računovodje opravljali za pooblaščenega javnega računovodjo v ZDA
  • Predkvalifikacija (posojanje), postopek, pri katerem posojilna institucija oceni, koliko je pripravljena posoditi posojilojemalcu
  • Študijska kvalifikacija, akademska kvalifikacija, dodeljena za dokončanje srednje šole v različnih časih in državah
  • Škotska poklicna kvalifikacija, spričevalo o poklicnem izobraževanju na Škotskem
Akademska četrt / Akademska četrt:

Akademska četrtina se lahko nanaša na:

  • Akademsko četrtletje, razdelitev univerzitetnega študijskega leta na štiri obdobja, običajno dolga 10 tednov, v ZDA in nekaterih drugih državah
  • Akademsko četrtletje, četrturno prehodno obdobje, ki je študentom nekaterih evropskih izobraževalnih ustanov ponudilo potovanje med učilnicami
Akademska četrtina (čas_razreda) / Akademska četrt (čas predavanja):

Študijsko četrtletje je četrturno neskladje med določenim začetnim časom predavanja ali lekcije in dejanskim začetnim časom na nekaterih univerzah v Evropi, vključno z Avstrijo, Belgijo, Hrvaško, Češko, Dansko, Estonijo, Finsko, Nemčijo, Grčijo, Madžarska, Italija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Srbija, Slovenija, Švedska, Švica, Združeno kraljestvo in ZDA.

Akademska četrt_ (večznačna opredelitev) / Akademska četrt:

Akademska četrtina se lahko nanaša na:

  • Akademsko četrtletje, razdelitev univerzitetnega študijskega leta na štiri obdobja, običajno dolga 10 tednov, v ZDA in nekaterih drugih državah
  • Akademsko četrtletje, četrturno prehodno obdobje, ki je študentom nekaterih evropskih izobraževalnih ustanov ponudilo potovanje med učilnicami
Akademska četrtina_ (letna_delitev) / Akademska četrtina (delitev leta):

Študijska četrtina se nanaša na delitev študijskega leta na štiri dele.

Akademske četrti / Akademska četrt:

Akademska četrtina se lahko nanaša na:

  • Akademsko četrtletje, razdelitev univerzitetnega študijskega leta na štiri obdobja, običajno dolga 10 tednov, v ZDA in nekaterih drugih državah
  • Akademsko četrtletje, četrturno prehodno obdobje, ki je študentom nekaterih evropskih izobraževalnih ustanov ponudilo potovanje med učilnicami
Akademsko tekmovanje v kvizu / kviz:

Kviz je tekmovanje, ki temelji na kvizu in preizkuša igralce na najrazličnejših akademskih predmetih. Standardizirane formate kviz igrajo študentje nižjih, srednjih, srednjih in univerzitetnih študentov po ZDA, Nemčiji, Švici, Kanadi, Aziji in Združenem kraljestvu.

Akademski kviz_show / Študentski kviz:

Študentski kviz je televizijski ali radijski kviz, v katerem nastopajo tekmovalci, ki predstavljajo šole, ki jih obiskujejo. NBC4's Academic v metropolitanskem območju Washingtona je najdaljši program študentskih kvizov na svetu.

Akademski čin / Seznam akademskih činov:

Akademski čin je čin znanstvenika ali učitelja na visoki šoli, srednji šoli, univerzi ali raziskovalni ustanovi. Akademske vrste kažejo na relativni pomen in moč posameznikov v akademskem svetu.

Academic rank_in_Finland / Akademske vrste na Finskem:

Sledijo akademske stopnje v finskem visokošolskem sistemu. Obstaja točno določeno število delovnih mest, na katera se lahko prijavite, ko jih zapustite ali ustanovite.

Academic rank_in_France / Akademske vrste v Franciji:

Sledi povzetek osnovnih akademskih stopenj v francoskem visokošolskem sistemu. Večina akademskih ustanov, ki jih vodi država, so ljudje s stalnimi položaji javni uslužbenci.

Akademski rank_in_Svedska / Akademske vrste na Švedskem:

Ta članek opisuje akademska mesta in uvrstitve na Švedskem.

Akademski rank_in_france / Akademske vrste v Franciji:

Sledi povzetek osnovnih akademskih stopenj v francoskem visokošolskem sistemu. Večina akademskih ustanov, ki jih vodi država, so ljudje s stalnimi položaji javni uslužbenci.

Akademski rank_in_the_United_States / Academic rank v ZDA:

Akademske vrste v ZDA so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademska razvrstitev / uvrstitve med fakultete in univerze:

Lestvice na fakultetah in univerzah so lestvice visokošolskih zavodov, ki so bile razvrščene na podlagi različnih kombinacij različnih dejavnikov. Nobena od lestvic ne daje celovitega pregleda prednosti institucij, ki so uvrščene, ker vse izberejo vrsto lahko merljivih značilnosti, na katerih temeljijo njihovi rezultati. Lestvice so najpogosteje izvajale revije, časopisi, spletne strani, vlade ali akademiki. Poleg razvrščanja celotnih institucij organizacije izvajajo tudi uvrstitve določenih programov, oddelkov in šol. Različne razvrstitve upoštevajo kombinacije ukrepov financiranja in obdarovanja, raziskovalno odličnost in / ali vpliv, strokovno znanje, sprejem, študentske možnosti, številke nagrad, internacionalizacijo, zaposlitev diplomantov, industrijsko povezovanje, zgodovinski ugled in druga merila. Različne lestvice, ki večinoma ocenjujejo institucionalne rezultate z raziskavami. Nekatere lestvice ocenjujejo institucije znotraj ene države, druge pa institucije po vsem svetu. Predmet je sprožil veliko razprav o uporabnosti in natančnosti uvrstitev. Naraščajoča raznolikost metodologij ocenjevanja in spremljajoče kritike obeh kažejo na pomanjkanje soglasja na tem področju. Poleg tega se zdi mogoče, da se sistemi razvrščanja igrajo s pretiranimi samocitiranji ali s pomočjo raziskovalcev, ki se med seboj podpirajo v raziskavah. Unesco se je vprašal, ali uvrstitve "povzročajo več škode kot koristi", hkrati pa je priznal, da "jih upravičeno ali ne razumejo kot merilo kakovosti in tako ustvarjajo močno konkurenco med univerzami po vsem svetu."

Akademska lestvica svetovnih univerz / Akademska lestvica svetovnih univerz:

Akademska lestvica svetovnih univerz ( ARWU ), znana tudi kot Šanghajska lestvica , je ena od letnih publikacij svetovnih univerzitetnih lestvic. Tabelo lige je prvotno sestavila in izdala univerza Shanghai Jiao Tong leta 2003, s čimer je postala prva svetovna univerzitetna lestvica z različnimi kazalniki.

Akademske lestvice_univerzitet_v_Mehiki / Akademske lestvice univerz v Mehiki:

Akademske lestvice univerz v Mehiki so seznami univerz in visokošolskih zavodov v državi, ki so bili razvrščeni glede na različna merila ocenjevanja. Ocene lahko temeljijo na "zaznani subjektivni kakovosti" v določeni kombinaciji empirične statistike, bibliometrične statistike ali izpitov učiteljev, študentov ali drugih. Prosilci se pogosto posvetujejo s temi razvrstitvami, da bi dobili mesto na univerzi in ga izbrali v skladu z osebnimi merili.

Akademske lestvice_univerzitet_v_Pakistanu / Lestvice univerz v Pakistanu:

Ta članek predstavlja pregled univerzitetne lestvice v Pakistanu . V Pakistanu Komisija za visoko šolstvo (HEC) na podlagi številnih meril zagotavlja uradne lestvice visokošolskih zavodov na nacionalni ravni. Obstajajo tudi različne revije, časopisi in mednarodne agencije / standardi, ki zagotavljajo uvrstitve in analize.

Akademske vrste / Seznam akademskih činov:

Akademski čin je čin znanstvenika ali učitelja na visoki šoli, srednji šoli, univerzi ali raziskovalni ustanovi. Akademske vrste kažejo na relativni pomen in moč posameznikov v akademskem svetu.

Akademske vrste_ (Argentina) / Akademske vrste v Argentini:

Profesorji so običajno kategorizirani kot "ordinario" ali "concursado", "interino" ali "suplente". V večini primerov pouk poučuje profesorska skupina, ki jo sestavlja en ali dva profesorja in pomožna dela, ki običajno deluje tudi kot raziskovalna skupina. Ne glede na čin morajo profesorji na javnih univerzah opravljati raziskave. Ta sistem razvrščanja je sistem, ki ga uporabljajo Univerza v Buenos Airesu in večina javnih univerz, vendar ne vse; ker so avtonomni, lahko izberejo svojo lestvico. Zasebne univerze imajo v vsakem primeru svoj rang, včasih na podlagi javnega univerzitetnega sistema, čeprav imajo praviloma manj rangov ali imajo višjo uvrstitev kot izhodišče za učiteljsko kariero.

Akademske uvrstitve_ (Avstralija_in_Nova_Zelandija) / Akademske uvrstitve (Avstralija in Nova Zelandija):

Ta članek govori o akademskih vrstah v visokošolskem izobraževanju v Avstraliji in na Novi Zelandiji. Oba sistema izhajata iz skupne dediščine v britanskem univerzitetnem sistemu.

Akademske vrste (Portugalska in Brazilija) / Akademske vrste (Portugalska in Brazilija):

Študentske vrste na Portugalskem in v Braziliji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske vrste_ (United_Kingdom) / Seznam akademskih činov:

Akademski čin je čin znanstvenika ali učitelja na visoki šoli, srednji šoli, univerzi ali raziskovalni ustanovi. Akademske vrste kažejo na relativni pomen in moč posameznikov v akademskem svetu.

Akademske uvrstitve_ (Združene države) / Akademske uvrstitve v ZDA:

Akademske vrste v ZDA so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_v_Argentini / Akademske uvrstitve v Argentini:

Profesorji so običajno kategorizirani kot "ordinario" ali "concursado", "interino" ali "suplente". V večini primerov pouk poučuje profesorska skupina, ki jo sestavlja en ali dva profesorja in pomožna dela, ki običajno deluje tudi kot raziskovalna skupina. Ne glede na čin morajo profesorji na javnih univerzah opravljati raziskave. Ta sistem razvrščanja je sistem, ki ga uporabljajo Univerza v Buenos Airesu in večina javnih univerz, vendar ne vse; ker so avtonomni, lahko izberejo svojo lestvico. Zasebne univerze imajo v vsakem primeru svoj rang, včasih na podlagi javnega univerzitetnega sistema, čeprav imajo praviloma manj rangov ali imajo višjo uvrstitev kot izhodišče za učiteljsko kariero.

Akademske uvrstitve_v_Avstraliji / Akademske uvrstitve (Avstralija in Nova Zelandija):

Ta članek govori o akademskih vrstah v visokošolskem izobraževanju v Avstraliji in na Novi Zelandiji. Oba sistema izhajata iz skupne dediščine v britanskem univerzitetnem sistemu.

Akademske uvrstitve_in_Brazil / Akademske uvrstitve (Portugalska in Brazilija):

Študentske vrste na Portugalskem in v Braziliji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve v Kanadi / Akademske uvrstitve v Kanadi:

Akademske vrste v Kanadi so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_in_Kitajska / Akademske uvrstitve na Kitajskem:

Akademske vrste na Kitajskem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske uvrstitve_v_Kolumbiji / Akademske uvrstitve v Kolumbiji:

Akademske vrste v Kolumbiji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_in_Danska / Akademske uvrstitve na Danskem:

Študentske vrste na Danskem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske uvrstitve_v_Egiptu / Akademske uvrstitve v Egiptu:

Učiteljski uredi v Egiptu so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske vrste_in_Finland / Akademske vrste na Finskem:

Sledijo akademske stopnje v finskem visokošolskem sistemu. Obstaja točno določeno število delovnih mest, na katera se lahko prijavite, ko jih zapustite ali ustanovite.

Akademske vrste v Franciji / Akademske vrste v Franciji:

Sledi povzetek osnovnih akademskih stopenj v francoskem visokošolskem sistemu. Večina akademskih ustanov, ki jih vodi država, so ljudje s stalnimi položaji javni uslužbenci.

Akademske vrste_in_Germany / Akademske vrste v Nemčiji:

Akademske vrste v Nemčiji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve v Madžarski / Akademske vrste na Madžarskem:

Študentske vrste na Madžarskem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske uvrstitve_in_India / Akademske uvrstitve v Indiji:

Študentske vrste v Indiji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_in_Izrael / Akademske uvrstitve v Izraelu:

Akademske vrste v Izraelu so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in upravnega osebja v akademskem svetu.

Akademske uvrstitve_in_Italija / Akademske vrste v Italiji:

Študentske vrste v Italiji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_v_Jordaniji / Akademske uvrstitve v Jordaniji:

Učiteljski uredi v Jordaniji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_in_Kenya / Akademske uvrstitve v Keniji:

Študentske vrste v Keniji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_v_Maleziji / Akademske uvrstitve v Maleziji:

Študentski uvrstki v Maleziji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih. Na splošno Malezija uporablja akademske vrste Commonwealtha. Vendar pa obstajajo univerze, ki uporabljajo svoje akademske nazive.

Akademske vrste na Nizozemskem / Akademske vrste na Nizozemskem:

Akademske vrste na Nizozemskem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu. Te vrste so večinoma omejene na učenjake, ki imajo položaj na nizozemskih raziskovalnih univerzah, lektor pa je izjema na poklicnih univerzah.

Akademske uvrstitve_in_New_Zeland / Akademske uvrstitve (Avstralija in Nova Zelandija):

Ta članek govori o akademskih vrstah v visokošolskem izobraževanju v Avstraliji in na Novi Zelandiji. Oba sistema izhajata iz skupne dediščine v britanskem univerzitetnem sistemu.

Akademske uvrstitve_in_Norveška / Akademske uvrstitve na Norveškem:

Akademske vrste na Norveškem so sistem na podlagi zaslug, ki ga uporabljajo akademski zaposleni v akademskem svetu. Podobno kot britanski sistem rangov je norveški sistem rangov na splošno razdeljen na tri poti, kombinirano raziskovalno in pedagoško poklicno pot, raziskovalno poklicno pot in učiteljsko poklicno pot.

Akademske uvrstitve_v_Portugaliji / Akademske uvrstitve (Portugalska in Brazilija):

Študentske vrste na Portugalskem in v Braziliji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_v_Rusiji / Akademske uvrstitve v Rusiji:

Akademska zvanja v Rusiji so podeljeni nazivi, ki kažejo relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v ruskih akademskih krogih in znanstvenih ustanovah. Čin "potrjuje" dokazano sposobnost posameznika, da deluje na določenih akademskih položajih.

Akademske uvrstitve_v_Srbiji / Akademske uvrstitve v Srbiji:

Akademske vrste v Srbiji so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske vrste v Slovaški / Akademske vrste na Češkem in na Slovaškem:

Učiteljski uredi na Češkem in na Slovaškem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske vrste v Južni Afriki / Akademske vrste v Južni Afriki:

Študentske vrste v Južni Afriki so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske uvrstitve_v_Španiji / Akademske uvrstitve v Španiji:

Študentske vrste v Španiji so nazivi, relativni pomen in avtoriteta profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademske uvrstitve_in_Svedska / Akademske uvrstitve na Švedskem:

Ta članek opisuje akademska mesta in uvrstitve na Švedskem.

Akademske uvrstitve_in_Thailand / Akademske uvrstitve na Tajskem:

Akademske vrste so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske vrste v Češki republiki / Akademske vrste na Češkem in Slovaškem:

Učiteljski uredi na Češkem in na Slovaškem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske vrste v Češki republiki in Slovaški / Akademske vrste na Češkem in Slovaškem:

Učiteljski uredi na Češkem in na Slovaškem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu.

Akademske vrste na Nizozemskem / Akademske vrste na Nizozemskem:

Akademske vrste na Nizozemskem so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskem svetu. Te vrste so večinoma omejene na učenjake, ki imajo položaj na nizozemskih raziskovalnih univerzah, lektor pa je izjema na poklicnih univerzah.

Akademske vrste v Združenem kraljestvu / Akademske vrste v Združenem kraljestvu:

Študentske uvrstitve v Združenem kraljestvu so nazivi, relativni pomen in moč zaposlenih na univerzah. Na splošno ima država tri akademske karierne poti: ena je osredotočena na raziskovalno, druga na področju poučevanja in druga, ki združuje obe.

Akademske uvrstitve v Združenih državah / Akademske vrste v Združenih državah Amerike:

Akademske vrste v ZDA so nazivi, relativni pomen in moč profesorjev, raziskovalcev in administrativnega osebja v akademskih krogih.

Akademski realizem / akademska umetnost:

Akademski umetnost, ali akademizmom ali akademizma, je slog slikarstva, kiparstva in arhitekture, proizvedeno pod vplivom evropskih akademij umetnosti. Natančneje, akademska umetnost je umetnost in umetniki, na katere vplivajo standardi francoske Académie des Beaux-Arts, ki se je izvajala v gibanjih neoklasicizma in romantike, in umetnost, ki je sledila tem dvema gibanjem, da bi sintetizirala oba njuna sloga. , kar najbolje odsevajo slike Williama-Adolphea Bouguereauja, Thomasa Coutureja in Hansa Makarta. V tem kontekstu ga pogosto imenujemo "akademizem", "akademizem", "umetniški pompier" (pejorativno) in "eklektičnost", včasih pa je povezan z "historicizmom" in "sinkretizmom".

Akademski rektor / rektor (akademija):

Rektor je višji uradnik v izobraževalni ustanovi in ​​se lahko sklicuje na uradnika na univerzi ali v srednji šoli. Zunaj angleško govorečega sveta je rektor pogosto najstarejši uradnik na univerzi, medtem ko je v ZDA najvišji uradnik pogosto omenjen kot predsednik, v Združenem kraljestvu in Commonwealth of Nations pa je najstarejši uradnik kancler, katerih pisarna je predvsem ceremonialna in naslovna. Izraz in funkcija rektorja lahko imenujemo rektorat . Naslov se pogosto uporablja na evropskih univerzah in je zelo pogost v latinskoameriških državah. Uporablja se tudi v Bruneju, Turčiji, Rusiji, Pakistanu, na Filipinih, v Indoneziji, Izraelu in na Bližnjem vzhodu. Na starodavnih škotskih univerzah je urad včasih imenovan Lord Rector , je tretji najvišji uradnik in je običajno odgovoren za vodenje univerzitetnega sodišča.

Akademske regalije / akademska obleka:

Akademska obleka je tradicionalna oblika oblačil za akademske ustanove, predvsem terciarno izobraževanje, ki jo nosijo predvsem tisti, ki so pridobili univerzitetno izobrazbo ali imajo status, ki jim omogoča, da jih prevzamejo. Znana je tudi kot akademska obleka , akademiki , subfusc in v ZDA kot akademske regalije .

Academic regalia_in_the_United_States / Academic dress v ZDA:

Akademske regalije v Združenih državah Amerike segajo v čas kolonialnih šol. Na to so najbolj vplivale evropske akademske tradicije oblačenja. Obstaja Medkolegijski kodeks, ki določa natančno enotno shemo akademskih regalij, ki se je mnogi prostovoljno držijo, čeprav se je vse institucije ne držijo v celoti.

Akademske regalije_Univerze Harvard / Akademske regalije univerze Harvard:

Kot najstarejša univerza v ZDA ima univerza Harvard dolgo tradicijo akademskega oblačenja. Obloge harvardskih oblek imajo v bližini jarma embleme vranjih nog, simbol, značilen za Harvard, izdelan iz ravne pletenice v barvah, značilnih za usposobljenost ali stopnjo uporabnika. Vranjske noge so dvojne za pridobljene diplome in trojne za častne stopnje.

Akademske regalije_Stanford_University / Akademske regalije univerze Stanford:

Akademske regalije univerze Stanford opisujejo oblačila, halje in nape, ki jih univerza predpisuje svojim diplomantom. Univerza Stanford je bila ustanovljena leta 1891, akademska obleka pa je del akademskega življenja na šoli vsaj od leta 1899. Tako kot na večini ameriških univerz tudi na Stanfordu akademska obleka izhaja iz univerze v Oxfordu in Cambridgeu, ki je bila razvoj akademske in pisarske obleke, ki je pogost po srednjeveških evropskih univerzah. Dandanes, tako kot pri večini ameriških univerz, akademske regalije pogosto vidimo le na slovesnostih ob podelitvi diplom. Stanford večino svoje akademske obleke upošteva Medkolegijski kodeks akademske noše, ki je bil oblikovan leta 1895, in določa podrobno enotno shemo akademskih regalij. Stanford za diplomante doktorskega študija uporablja posebno obleko, ki je bila edinstvena med ameriškimi visokošolskimi institucijami, saj je temeljila posebej na doktorski obleki Univerze v Cambridgeu.

Academic regalia_of_the_United_States / Academic dress v ZDA:

Akademske regalije v Združenih državah Amerike segajo v čas kolonialnih šol. Na to so najbolj vplivale evropske akademske tradicije oblačenja. Obstaja Medkolegijski kodeks, ki določa natančno enotno shemo akademskih regalij, ki se je mnogi prostovoljno držijo, čeprav se je vse institucije ne držijo v celoti.

Akademske regalije_univerzitete_Santo_Tomas / Univerza v Santo Tomasu:

Papeška in kraljevska univerza v Santo Tomasu, katoliška univerza na Filipinih ali preprosto univerza v Santo Tomasu ( UST ) je zasebna katoliška raziskovalna univerza v Manili na Filipinih. Ustanovil ga je 28. aprila 1611 španski brat Miguel de Benavides, nadškof Manile, ima najstarejšo ohranjeno univerzitetno listino na Filipinih in v Aziji ter je ena največjih katoliških univerz na svetu glede števila vpisov v enem kampusu. Univerzo vodi red pridigarjev. UST je edina univerza, ki so jo trije papeži obiskali trikrat: enkrat papež Pavel VI. 28. novembra 1970, dvakrat papež Janez Pavel II. 18. februarja 1981 in 13. januarja 1995 in enkrat papež Frančišek 18. januar 2015. Pokrovitelj univerze je sveti Tomaž Akvinski, sveta Katarina Aleksandrijska pa zavetnica.

Akademske raziskave / raziskave:

Raziskave so "ustvarjalno in sistematično delo za povečanje zaloge znanja". Vključuje zbiranje, organizacijo in analizo informacij za boljše razumevanje teme ali vprašanja. Raziskovalni projekt je lahko razširitev preteklega dela na terenu. Za preizkus veljavnosti instrumentov, postopkov ali poskusov lahko raziskave ponovijo elemente predhodnih projektov ali projekta kot celote.

Akademske raziskave_na_Wikipediji / Akademske študije o Wikipediji:

Odkar je bila Wikipedia stara nekaj let, obstajajo številne akademske študije o Wikipediji v recenziranih publikacijah. Te raziskave lahko razdelimo v dve kategoriji. Prva je analizirala produkcijo in zanesljivost vsebine enciklopedije, druga pa socialne vidike, kot sta uporaba in upravljanje. Takšne študije močno olajša dejstvo, da je podatkovno bazo Wikipedije mogoče prenesti brez pomoči lastnika strani.

Akademska recenzija / Učne strokovne ocene:

Znanstveni strokovni pregled je postopek, v katerem je treba avtorja, ki je strokovnjak na istem področju, pod drobnogledom znanstvenega dela, raziskav ali idej, preden je članek, ki opisuje to delo, objavljen v reviji, na konferenci ali kot knjiga. Medsebojni pregled pomaga založniku, da se odloči, ali naj bo delo sprejeto, sprejemljivo z revizijami ali zavrnjeno.

Stroga akademska / znanstvena metoda:

Znanstvena metoda ali štipendija je skupek načel in praks, ki jih uporabljajo učenjaki in akademiki, da bi svoje trditve o tej temi naredili čim bolj veljavne in vredne zaupanja ter jih seznanili z znanstveno javnostjo. Metode sistemsko napredujejo pri poučevanju, raziskovanju in izvajanju določenega znanstvenega ali akademskega področja s strogimi preiskavami. Štipendija je opazna po svojem pomenu za posamezen poklic in je ustvarjalna, lahko je dokumentirana, lahko je razmnožena ali izdelana ter je lahko pregledana in je pregledana z različnimi metodami. Učna metoda vključuje podkategorije znanstvene metode, v kateri znanstveniki dokazujejo svoje trditve, in zgodovinsko metodo, v kateri zgodovinarji preverjajo svoje trditve.

Stroga akademska / znanstvena metoda:

Znanstvena metoda ali štipendija je skupek načel in praks, ki jih uporabljajo učenjaki in akademiki, da bi svoje trditve o tej temi naredili čim bolj veljavne in vredne zaupanja ter jih seznanili z znanstveno javnostjo. Metode sistemsko napredujejo pri poučevanju, raziskovanju in izvajanju določenega znanstvenega ali akademskega področja s strogimi preiskavami. Štipendija je opazna po svojem pomenu za posamezen poklic in je ustvarjalna, lahko je dokumentirana, lahko je razmnožena ali izdelana ter je lahko pregledana in je pregledana z različnimi metodami. Učna metoda vključuje podkategorije znanstvene metode, v kateri znanstveniki dokazujejo svoje trditve, in zgodovinsko metodo, v kateri zgodovinarji preverjajo svoje trditve.

Akademsko rivalstvo / univerzitetno rivalstvo:

Pari šol, fakultet in univerz, zlasti kadar so si blizu bodisi geografsko bodisi na svojih področjih specializacije, v preteklih letih pogosto vzpostavijo medsebojno rivalsko tekmovanje . To rivalstvo se lahko razširi tako na akademike kot na atletiko, slednje je običajno bolj znano širši javnosti. Te šole dodajo poudarek na zmagovalce v vsakem primeru, ki vključuje njihovega tekmeca. To lahko vključuje izdelavo posebnega pokala ali drug spomin na dogodek. Medtem ko so se mnoga od teh rivalstva pojavila spontano, so nekateri kolegi ustvarili uradnike, da bi prodali več vstopnic in podprli svoje programe.

Akademsko rivalstvo / Rivalsko ribištvo:

Pari šol, fakultet in univerz, zlasti kadar so si blizu bodisi geografsko bodisi na svojih področjih specializacije, v preteklih letih pogosto vzpostavijo medsebojno rivalsko tekmovanje . To rivalstvo se lahko razširi tako na akademike kot na atletiko, slednje je običajno bolj znano širši javnosti. Te šole dodajo poudarek na zmagovalce v vsakem primeru, ki vključuje njihovega tekmeca. To lahko vključuje izdelavo posebnega pokala ali drug spomin na dogodek. Medtem ko so se mnoga od teh rivalstva pojavila spontano, so nekateri kolegi ustvarili uradnike, da bi prodali več vstopnic in podprli svoje programe.

Akademska halja / Akademska obleka:

Akademska obleka je tradicionalna oblika oblačil za akademske ustanove, predvsem terciarno izobraževanje, ki jo nosijo predvsem tisti, ki so pridobili univerzitetno izobrazbo ali imajo status, ki jim omogoča, da jih prevzamejo. Znana je tudi kot akademska obleka , akademiki , subfusc in v ZDA kot akademske regalije .

Akademske halje / Akademske obleke:

Akademska obleka je tradicionalna oblika oblačil za akademske ustanove, predvsem terciarno izobraževanje, ki jo nosijo predvsem tisti, ki so pridobili univerzitetno izobrazbo ali imajo status, ki jim omogoča, da jih prevzamejo. Znana je tudi kot akademska obleka , akademiki , subfusc in v ZDA kot akademske regalije .

Akademski pozdrav / Hazing:

Ostraševanje , iniciacija , barabež , razdiranje ali odlaganje se nanaša na katero koli dejavnost, ki se pričakuje od nekoga pri pridružitvi ali sodelovanju v skupini, ki jo ponižuje, degradira, zlorablja ali ogroža, ne glede na pripravljenost osebe za sodelovanje.

Akademski škandal / akademska nepoštenost:

Akademska nepoštenost , akademske kršitve, akademske prevare in akademska integriteta so povezani koncepti, ki se nanašajo na različna ravnanja študentov, ki nasprotujejo pričakovanim normam šole, univerze ali druge učne ustanove. Opredelitve akademskih kršitev so običajno opisane v institucionalnih politikah. Akademska nepoštenost je bila dokumentirana v vseh vrstah izobraževanja od osnovne šole do podiplomske šole. Skozi zgodovino je bila ta vrsta nepoštenosti kaznovana z različnimi stopnjami.

Akademski šal / Akademski šal:

Nošenje akademskih šalov je tradicija, ki jo najdemo na mnogih fakultetah in univerzah v angleško govorečih državah, zlasti v Združenem kraljestvu in na Irskem. Kompleti dveh ali več barvnih črt se tradicionalno uporabljajo kot del značilne vizualne identitete teh institucij. Šali so običajno narejeni iz saške volne in so tradicionalno dolgi 6 metrov.

Akademski skepticizem / Akademski skepticizem:

Akademski skepticizem se nanaša na skeptično obdobje antičnega platonizma, ki se je začelo okoli leta 266 pred našim štetjem, ko je Arcesilaus postal učenjak Platonske akademije, vse do okoli 90 pr. za zaščito skepticizma po tem datumu. Za razliko od obstoječe šole skepticizma, pironovci, so trdili, da je poznavanje stvari nemogoče. Ideje ali predstave nikoli niso resnične; kljub temu obstajajo stopnje verjetnosti in s tem stopnje prepričanja, ki človeku omogočajo, da deluje. Za šolo so bili značilni napadi na stoike, zlasti njihova dogma, da so prepričljivi vtisi vodili do resničnega znanja. Najpomembnejši akademiki so bili Arcesilaus, Carneades in Philo iz Larisse. Najobsežnejši starodavni vir informacij o akademskem skepticizmu je Academica , ki ga je napisal akademski skeptični filozof Ciceron.

Academic search_engines / Seznam akademskih baz podatkov in iskalnikov:

Ta članek vsebuje reprezentativen seznam pomembnih baz podatkov in iskalnikov, uporabnih v akademskem okolju za iskanje in dostop do člankov v akademskih revijah, institucionalnih repozitorijih, arhivih ali drugih zbirkah znanstvenih in drugih člankov. Baze podatkov in iskalniki se bistveno razlikujejo glede pokritosti in lastnosti iskanja. Uporabniki morajo upoštevati lastnosti in omejitve baz podatkov in iskalnikov, zlasti tiste, ki sistematično iščejo zapise, na primer v sistematičnih pregledih ali metaanalizi. Ker je razlika med bazo podatkov in iskalnikom za te zapletene sisteme za iskanje dokumentov nejasna, glejte:

  • splošni seznam iskalnikov za univerzalne iskalnike, ki se lahko uporabljajo v akademske namene
  • članek o bibliografskih zbirkah podatkov o informacijah o bazah podatkov, ki daje bibliografske informacije o iskanju knjig in člankov v revijah.
Akademsko zapeljevanje / spolno nadlegovanje v izobraževanju v ZDA:

Spolno nadlegovanje v izobraževanju v ZDA je nezaželeno vedenje spolne narave, ki ovira sposobnost ameriškega učenca, da se uči, študira, dela ali sodeluje v šolskih dejavnostih. Pogosto je v srednjih in srednjih šolah v ZDA. Spolno nadlegovanje ali spolno nadlegovanje je oblika diskriminacije v skladu z naslovom IX sprememb sprememb izobraževanja iz leta 1972. Spolno nadlegovanje vključuje vrsto vedenja, od blagih sitnosti do neželenih dotikov in v skrajnih primerih posilstva ali drugega spolnega nasilja.

Akademski izbor / selektivna šola:

Selektivna šola je šola, ki sprejema učence na podlagi nekakšnih izbirnih meril, običajno akademskih. Izraz ima lahko različne konotacije v različnih sistemih in je nasprotje splošni šoli, ki sprejme vse učence, ne glede na nagnjenost.

Akademski senat / Akademski senat:

Akademski senat je organ upravljanja na nekaterih univerzah in fakultetah in je običajno vrhovni akademski organ institucije.

Akademski senat_ (različica_2) / Akademski senat:

Akademski senat je organ upravljanja na nekaterih univerzah in fakultetah in je običajno vrhovni akademski organ institucije.

Akademski skepticizem / Akademski skepticizem:

Akademski skepticizem se nanaša na skeptično obdobje antičnega platonizma, ki se je začelo okoli leta 266 pred našim štetjem, ko je Arcesilaus postal učenjak Platonske akademije, vse do okoli 90 pr. za zaščito skepticizma po tem datumu. Za razliko od obstoječe šole skepticizma, pironovci, so trdili, da je poznavanje stvari nemogoče. Ideje ali predstave nikoli niso resnične; kljub temu obstajajo stopnje verjetnosti in s tem stopnje prepričanja, ki človeku omogočajo, da deluje. Za šolo so bili značilni napadi na stoike, zlasti njihova dogma, da so prepričljivi vtisi vodili do resničnega znanja. Najpomembnejši akademiki so bili Arcesilaus, Carneades in Philo iz Larisse. Najobsežnejši starodavni vir informacij o akademskem skepticizmu je Academica , ki ga je napisal akademski skeptični filozof Ciceron.

Akademski skepticizem / Akademski skepticizem:

Akademski skepticizem se nanaša na skeptično obdobje antičnega platonizma, ki se je začelo okoli leta 266 pred našim štetjem, ko je Arcesilaus postal učenjak Platonske akademije, vse do okoli 90 pr. za zaščito skepticizma po tem datumu. Za razliko od obstoječe šole skepticizma, pironovci, so trdili, da je poznavanje stvari nemogoče. Ideje ali predstave nikoli niso resnične; kljub temu obstajajo stopnje verjetnosti in s tem stopnje prepričanja, ki človeku omogočajo, da deluje. Za šolo so bili značilni napadi na stoike, zlasti njihova dogma, da so prepričljivi vtisi vodili do resničnega znanja. Najpomembnejši akademiki so bili Arcesilaus, Carneades in Philo iz Larisse. Najobsežnejši starodavni vir informacij o akademskem skepticizmu je Academica , ki ga je napisal akademski skeptični filozof Ciceron.

Akademske spretnosti / Akademija:

Akademija je ustanova za srednješolsko ali terciarno visokošolsko izobraževanje, raziskovanje ali častno članstvo. Academia je svetovna skupina, ki jo sestavljajo profesorji in raziskovalci na visokošolskih inštitutih.

Akademska društva / Učena družba:

Učena družba je organizacija, ki obstaja za promocijo akademske discipline, poklica ali skupine sorodnih disciplin, kot sta umetnost in znanost. Članstvo je lahko odprto za vse, lahko zahteva posedovanje nekaterih kvalifikacij ali pa je čast, podeljena z volitvami.

Akademsko društvo / Učena družba:

Učena družba je organizacija, ki obstaja za promocijo akademske discipline, poklica ali skupine sorodnih disciplin, kot sta umetnost in znanost. Članstvo je lahko odprto za vse, lahko zahteva posedovanje nekaterih kvalifikacij ali pa je čast, podeljena z volitvami.

Academic society_of_iranians_in_japan / Akademsko društvo Irancev na Japonskem:

Akademsko društvo Irancev na Japonskem , okrajšano ASIJ , je nevladna in neprofitna organizacija iranskih študentov in raziskovalcev na Japonskem. V skladu s členi si organizacija poleg notranjih ciljev prizadeva za spodbujanje odnosov in izmenjave med akademiki Irana in akademiki drugih držav.

Akademska specializacija / Akademska specializacija:

V akademskih krogih je lahko specializacija študijski program ali smer na akademski instituciji ali pa se nanaša na področje, na katerem strokovnjak deluje. V primeru vzgojitelja se akademska specializacija nanaša na predmet, za katerega je specializiran in ga poučuje. Šteje se za predpogoj objektivne resnice in deluje tako, da z metodološko strogostjo in študentskim prizadevanjem omejuje nagnjenost uma k eklekticizmu. Uporablja se tudi kot strategija upravljanja z informacijami, ki deluje tako, da vprašanje razdeli na različna področja ali strokovna področja, da se pridobi resnica.

Akademska pomlad / reforma založništva v akademskih revijah:

Reforma založništva v akademskih revijah je zagovarjanje sprememb v načinu ustvarjanja in distribucije akademskih revij v dobi interneta in pojavu elektronskega založništva. Od vzpona interneta ljudje organizirajo kampanje za spreminjanje odnosov med akademskimi avtorji in njihovimi tradicionalnimi distributerji ter bralci. Večina razprave je bila osredotočena na izkoriščanje prednosti, ki jih ponuja zmožnost interneta za široko razširjanje bralnega gradiva.

Akademsko osebje / Akademsko osebje:

Akademsko osebje , znano tudi kot član fakultete ali član fakultete ali akademik ali akademsko osebje , so nejasni izrazi, ki opisujejo učitelje ali raziskovalce na univerzi, fakulteti, šoli ali raziskovalnem inštitutu. V britanski in avstralski / NZ angleški jezik "fakulteta" se običajno nanaša na pododdelek univerze in ne na zaposlene, kot to lahko počne tudi v Severni Ameriki. Univerze, visoke šole in celo nekatere srednje in osnovne šole uporabljajo izraze fakulteta in profesor. Tudi druge ustanove lahko uporabljajo izraz fakulteta . V državah, kot so Filipini, se fakulteta širše uporablja za učno osebje osnovne ali visokošolske ustanove.

Akademski standardi / Akademski standardi:

Akademski standardi so merilo kakovosti in odličnosti v izobraževanju, kot sta strogost učnih načrtov in težavnost izpitov. Ustvarjanje univerzalnih akademskih standardov zahteva dogovor o rubrikah, merilih ali drugih sistemih kodiranja akademskih dosežkov. Na fakultetah in univerzah so fakultete pod čedalje večjim pritiskom upraviteljev, da študentom podelijo dobre ocene in ocene, ne da bi upoštevale dejanske sposobnosti teh študentov, tako da te študente zadržujejo v šolanju kot tudi za povečanje stopnje mature. Študentje pogosto uporabljajo vrednotenja tečajev, da kritizirajo vsakega inštruktorja, za katerega menijo, da je preveč otežil tečaj, četudi bi objektivna ocena pokazala, da je bil tečaj prelahek. Zelo težko je najti neposredno povezavo med kakovostjo tečaja in rezultatom ocenjevanja tečaja.

Akademska štola / Akademska kraja:

Akademska štola je oblačilo, ki ga različne organizacije uporabljajo za označevanje akademskih dosežkov. Njegova uporaba vključuje članstvo v strokovni organizaciji, srednjošolsko nagrado za priznanje in krasi akademske regalije, ki predstavljajo nekatere univerzitetne in univerzitetne tečaje.

Akademske štole / Akademske krade:

Akademska štola je oblačilo, ki ga različne organizacije uporabljajo za označevanje akademskih dosežkov. Njegova uporaba vključuje članstvo v strokovni organizaciji, srednjošolsko nagrado za priznanje in krasi akademske regalije, ki predstavljajo nekatere univerzitetne in univerzitetne tečaje.

Akademska struktura_Australian_National_University / Akademska struktura Avstralske nacionalne univerze:

Akademska struktura Avstralske nacionalne univerze je organizirana kot sedem akademskih šol, ki vsebujejo mrežo med seboj povezanih fakultet, raziskovalnih šol in centrov. Vsaka šola je odgovorna za dodiplomsko in podiplomsko izobraževanje ter raziskave na svojem področju.

Akademski študij / Visokošolsko izobraževanje:

Visokošolsko izobraževanje je terciarno izobraževanje, ki vodi do podelitve akademske stopnje. Visokošolsko izobraževanje, imenovano tudi višješolsko , tretjestopenjsko ali terciarno izobraževanje, je neobvezna zaključna stopnja formalnega učenja, ki se zgodi po zaključku srednješolskega izobraževanja. Predstavlja ravni 6, 7 in 8 različice Mednarodne standardne klasifikacije izobraževanja iz leta 2011. Terciarno izobraževanje na nediplomski ravni se včasih imenuje nadaljnje izobraževanje ali nadaljevanje izobraževanja, ločeno od visokošolskega.

Akademske študije_o_Wikipediji / Akademske študije o Wikipediji:

Odkar je bila Wikipedia stara nekaj let, obstajajo številne akademske študije o Wikipediji v recenziranih publikacijah. Te raziskave lahko razdelimo v dve kategoriji. Prva je analizirala produkcijo in zanesljivost vsebine enciklopedije, druga pa socialne vidike, kot sta uporaba in upravljanje. Takšne študije močno olajša dejstvo, da je podatkovno bazo Wikipedije mogoče prenesti brez pomoči lastnika strani.

Akademske študije o tuji_volilni_intervenciji / tuja volilna intervencija:

Tuji volilni posegi so poskus vlad, ki prikrito ali odkrito vplivajo na volitve v drugi državi.

Akademske študije_o_wikipediji / Akademske študije o Wikipediji:

Odkar je bila Wikipedia stara nekaj let, obstajajo številne akademske študije o Wikipediji v recenziranih publikacijah. Te raziskave lahko razdelimo v dve kategoriji. Prva je analizirala produkcijo in zanesljivost vsebine enciklopedije, druga pa socialne vidike, kot sta uporaba in upravljanje. Takšne študije močno olajša dejstvo, da je podatkovno bazo Wikipedije mogoče prenesti brez pomoči lastnika strani.

Akademske študije_Wikipedije / Akademske študije o Wikipediji:

Odkar je bila Wikipedia stara nekaj let, obstajajo številne akademske študije o Wikipediji v recenziranih publikacijah. Te raziskave lahko razdelimo v dve kategoriji. Prva je analizirala produkcijo in zanesljivost vsebine enciklopedije, druga pa socialne vidike, kot sta uporaba in upravljanje. Takšne študije močno olajša dejstvo, da je podatkovno bazo Wikipedije mogoče prenesti brez pomoči lastnika strani.

Akademske študije_političnih_skupin_Evropskega parlamenta / Politične skupine Evropskega parlamenta:

Politične skupine Evropskega parlamenta so parlamentarne skupine Evropskega parlamenta. Evropski parlament je med nadnacionalnimi skupščinami edinstven po tem, da se njegovi člani (poslanci) organizirajo v ideološke skupine kot v tradicionalnih nacionalnih zakonodajah. Člani drugih nadnacionalnih skupščin tvorijo nacionalne skupine. Politične skupine v Evropskem parlamentu so običajno formalna predstavnica evropske politične stranke v parlamentu. V drugih primerih gre za politične koalicije številnih evropskih strank, nacionalnih strank in neodvisnih politikov.

Akademske študije_političnih_skupin_evropskega parlamenta / Politične skupine Evropskega parlamenta:

Politične skupine Evropskega parlamenta so parlamentarne skupine Evropskega parlamenta. Evropski parlament je med nadnacionalnimi skupščinami edinstven po tem, da se njegovi člani (poslanci) organizirajo v ideološke skupine kot v tradicionalnih nacionalnih zakonodajah. Člani drugih nadnacionalnih skupščin tvorijo nacionalne skupine. Politične skupine v Evropskem parlamentu so običajno formalna predstavnica evropske politične stranke v parlamentu. V drugih primerih gre za politične koalicije številnih evropskih strank, nacionalnih strank in neodvisnih politikov.

Akademske študije_wikipedije / Akademske študije o Wikipediji:

Odkar je bila Wikipedia stara nekaj let, obstajajo številne akademske študije o Wikipediji v recenziranih publikacijah. Te raziskave lahko razdelimo v dve kategoriji. Prva je analizirala produkcijo in zanesljivost vsebine enciklopedije, druga pa socialne vidike, kot sta uporaba in upravljanje. Takšne študije močno olajša dejstvo, da je podatkovno bazo Wikipedije mogoče prenesti brez pomoči lastnika strani.

Akademski študij / Visokošolsko izobraževanje:

Visokošolsko izobraževanje je terciarno izobraževanje, ki vodi do podelitve akademske stopnje. Visokošolsko izobraževanje, imenovano tudi višješolsko , tretjestopenjsko ali terciarno izobraževanje, je neobvezna zaključna stopnja formalnega učenja, ki se zgodi po zaključku srednješolskega izobraževanja. Predstavlja ravni 6, 7 in 8 različice Mednarodne standardne klasifikacije izobraževanja iz leta 2011. Terciarno izobraževanje na nediplomski ravni se včasih imenuje nadaljnje izobraževanje ali nadaljevanje izobraževanja, ločeno od visokošolskega.

No comments:

Post a Comment