Friday, April 30, 2021

Airbus 300B2-1A/Airbus A300

Airbus 300B2-1A / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B2-1C / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B2-203 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B2K-3C / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-103 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-120 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-203 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-203F / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-220 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-2C / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-601 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-603 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-605R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-620 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-622 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300B4-622R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300C4-605R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300F4-605R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 300F4-622R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil Evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus 310 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvo-reaktivnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip opravil prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus 310-322 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvo-reaktivnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip opravil prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus 318 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus 318-111 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus 318-112 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus 318-121 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus 318-122 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus 319 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-111 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-112 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-113 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-114 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-115 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-131 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-132 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus 319-133 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Družina Airbus 319-151 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-151N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-152 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-152N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-153 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-153N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-171 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-171N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-172 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-172N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-173 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 319-173N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Airbus 319-300 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Družina Airbus 31J / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-111 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-211 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-212 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-214 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-216 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-231 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-232 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-233 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus 320-251 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 320-251N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 320-252 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 320-252N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 320-271 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 320-271N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 320-272 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 320-272N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Airbus 320_družina / družina Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Airbus 321 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-111 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-112 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-131 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-211 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-212 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-213 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-231 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus 321-232 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Družina Airbus 321-251 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-251N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-252 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-252N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-253 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-253N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-271 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-271N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-272 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 321-272N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus 32B / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Airbus 330 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-200 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-201 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-202 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-203 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-223 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-223F / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-243 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-243F / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-301 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-302 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-303 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-321 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-322 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-323 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-341 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-342 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330-343 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330_300 / Airbus A330:

Airbus A330 je široko letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januarja 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998.

Airbus 330_neo / Airbus A330neo:

Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom.

Airbus 340 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-211 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-212 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-213 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-300 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-311 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-312 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-313 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-541 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-542 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-600 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-642 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 340-643 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus 350 / Airbus A350:

Airbus A350 je širokotrupni reaktivni letalski zrakoplov velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 Airbus predlagal kot odgovor na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto obliko "XWB", ki ga poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Certifikat evropskega tipa Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA).

No comments:

Post a Comment