Friday, April 30, 2021

Airbus 380/Airbus A380

Airbus 380 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus 380-800 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A-300 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupno letalo, ki ga je razvil in izdelal Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil 18. decembra 1970 uradno ustanovljen evropski sodelovalni proizvajalec letalskih vozil Airbus Industrie, ki ga je razvijal in proizvajal. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A-310 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Družina Airbus A-320 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobile v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Airbus A-321 / Airbus A321:

Airbus A321 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju.

Airbus A-340 / Airbus A340:

Airbus A340 je širokotrupno letalo za potniške ladje velikega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letala, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus s svojimi prvimi naročili lansiral oba modela, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002.

Airbus A-350 / Airbus A350:

Airbus A350 je širokotrupno reaktivno letalo velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 predlagal Airbus kot odziv na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto "XWB" zasnovo, ki jo poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA).

Airbus A-380 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A.300 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil 18. decembra 1970 uradno ustanovljen evropski sodelovalni proizvajalec letalskih vozil Airbus Industrie, ki ga je razvijal in proizvajal. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A.300B4-622R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil 18. decembra 1970 uradno ustanovljen evropski sodelovalni proizvajalec letalskih vozil Airbus Industrie, ki ga je razvijal in proizvajal. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A200 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus A220 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus A220-100 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus A220-300 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus A220-500 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus A220_družina / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus A300 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil 18. decembra 1970 uradno ustanovljen evropski sodelovalni proizvajalec letalskih vozil Airbus Industrie, ki ga je razvijal in proizvajal. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-120 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil 18. decembra 1970 uradno ustanovljen evropski sodelovalni proizvajalec letalskih vozil Airbus Industrie, ki ga je razvijal in proizvajal. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-243 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil 18. decembra 1970 uradno ustanovljen evropski sodelovalni proizvajalec letalskih vozil Airbus Industrie, ki ga je razvijal in proizvajal. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-600 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil 18. decembra 1970 uradno ustanovljen evropski sodelovalni proizvajalec letalskih vozil Airbus Industrie, ki ga je razvijal in proizvajal. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-600R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-600RF / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-600ST / Airbus Beluga:

Airbus A300-600ST ali Beluga je različica standardnega širokotrupnega letala A300-600, prirejenega za prevoz delov letal in prevelikega tovora. Uradno ime Super Transporter je prejel že zgodaj; pa je ime Beluga , kit, ki mu spominja, postalo priljubljeno in od takrat uradno sprejeto. Beluga XL, ki temelji na Airbusu A330 s podobnimi spremembami in dimenzijami, je Airbus razvil za zamenjavo tipa januarja 2020.

Airbus A300-605R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-622R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300-B4 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B1 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B10 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A300B2 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B2, _A300B4, _and_A300C4 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B2-100 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B2-101 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B2-1A / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B2-1C / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B2-203 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B2K-3C / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-103 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-120 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-200 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-200F / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-203 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-220 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-2C / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-600 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-600R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-601 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-603 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-605R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-620 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-622 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300B4-622R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300BT_Beluga / Airbus Beluga:

Airbus A300-600ST ali Beluga je različica standardnega širokotrupnega letala A300-600, prirejenega za prevoz delov letal in prevelikega tovora. Uradno ime Super Transporter je prejel že zgodaj; pa je ime Beluga , kit, ki mu spominja, postalo priljubljeno in od takrat uradno sprejeto. Beluga XL, ki temelji na Airbusu A330 s podobnimi spremembami in dimenzijami, je Airbus razvil za zamenjavo tipa januarja 2020.

Airbus A300C4-203 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300C4-605R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300F4-200 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300F4-600R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300F4-605R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300F4-622R / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A300FFCC / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A310 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-200 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-204 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-222 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-300 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-304 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-304F / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-308 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-322 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-324 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310-324F / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A310_MRTT / Airbus A310 MRTT:

Airbus A310 MRTT Multi-Role Tanker Transport je vojaško letalo za polnjenje z gorivom ali letalom za prevoz tankerjev, ki lahko izvaja večnamenske misije. Letalo za prevoz cistern A310 MRTT je nadaljnji razvoj prejšnjega Airbus A310 MRT Multi-Role Transport , ki je bilo vojaško transportno letalo za potnike, tovor in medicinsko evakuacijo. A310 MRT in A310 MRTT sta specializirani vojaški predelavi obstoječih letalskih okvirjev civilnega širokokrožnega potniškega letala Airbus A310-300C.

Airbus A313 / Airbus A310:

Airbus A310 je širokotrupno letalo; ki ga je zasnoval in izdeloval Airbus Industrie, takratni konzorcij evropskih proizvajalcev vesoljske industrije. Airbus je imel povpraševanje po zrakoplovu, manjšem od A300, prvega dvodimenzionalnega širokotrupnega telesa. 3. aprila 1982 je prvi prototip izvedel prvi polet in 11. marca 1983 prejel certifikat tipa.

Airbus A318 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318-100 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318-111 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318-112 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318-112Elite / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318-112_Elite / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318-121 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318-122 / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A318_Elite / Airbus A318:

Airbus A318 je najmanjša in najmanj različna letalska družina družine Airbus A320. A318 prevaža od 107 do 132 potnikov in ima največji domet 5.700 km (3.100 nmi). Končna montaža letala je potekala v Hamburgu v Nemčiji in je namenjena predvsem za storitve kratkega dosega.

Airbus A319 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-100 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-100LR / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-111 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-112 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-113 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-114 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-115 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-115CJ / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-115_CJ / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-131 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-132 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319-133 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Družina Airbus A319-151 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-151N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-152 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-152N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-153 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-153N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-171 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-171N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-172 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-172N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-173 / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A319-173N / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Airbus A319CJ / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319LR / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus A319_MPA / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Družina Airbus A319neo / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A320 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobile v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus A320-111 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobile v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus A320-200 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobile v Alabami v ZDA od aprila 2016.

Družina Airbus A320-200neo / Airbus A320neo:

Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej.

Družina Airbus A320-211 / Airbus A320:

Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobile v Alabami v ZDA od aprila 2016.

No comments:

Post a Comment