| Družina Airbus A320-214 / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Airbus A320-214_Prestige / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320-216 / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320-221 / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320-231 / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320-232 / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320-233 / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320-251 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320-251N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320-252 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320-252N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320-271 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320-271N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320-272 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320-272N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Airbus A320_Enhanced / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Airbus A320_Enhanced_family / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Airbus A320_Družina / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320_Neo / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Airbus A320_zbirka / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Airbus A320_edition / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Airbus A320_enhanced / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Airbus A320_družina / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Airbus A320_family_accidents_and_incidents / Seznam nesreč in incidentov, ki vključujejo družino Airbus A320: V celotni družini A320 se je zgodilo 160 letalskih nesreč in incidentov, vključno s 36 nesrečami z izgubo trupa in skupno 1393 smrtnimi žrtvami v 17 smrtnih nesrečah. | |
| Airbus A320_series / družina Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320ceo / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320ceo_family / Airbus A320: Družina Airbus A320 so letala z ozkim trupom, ki jih je zasnoval in izdelal Airbus. A320 je bil izstreljen marca 1984, prvič je poletel 22. februarja 1987, aprila 1988 pa ga je predstavil Air France. Prvemu članu družine je sledil daljši A321, krajši A319 in še krajši A318. Končna montaža poteka v Toulouseu v Franciji; Hamburg v Nemčiji; Tianjin na Kitajskem od leta 2009; in v Mobileu v Alabami v ZDA od aprila 2016. | |
| Družina Airbus A320neo / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A320neo_family / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Airbus A321 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-100 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-111 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-112 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-131 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-200 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-211 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-212 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-213 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-231 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Airbus A321-232 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Družina Airbus A321-251 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-251N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-252 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-252N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-253 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-253N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-271 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-271N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-272 / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321-272N / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Airbus A321-300 / Airbus A321: Airbus A321 je član družine Airbus A320 kratkih do srednje velikih, ozkotrupnih, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal; prevaža 185 do 236 potnikov. Ima raztegnjen trup, ki je bil prvi derivat osnovne linije A320 in je začel obratovati leta 1994 približno šest let po prvotnem A320. Letalo ima skupno oceno tipa z vsemi različicami družine Airbus A320, kar prejšnjim pilotom družine A320 omogoča letenje z letalom brez potrebe po nadaljnjem usposabljanju. | |
| Družina Airbus A321LR / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321XLR / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321neo / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Družina Airbus A321neoLR / Airbus A320neo: Družina Airbus A320neo je razvoj družine ozkotrupnih družin A320, ki jo je izdelal Airbus. Izšel je 1. decembra 2010, prvi let je opravil 25. septembra 2014, Lufthansa pa ga je predstavila 25. januarja 2016. Motorji CFM LEAP-1A ali Pratt & Whitney PW1000G in serijsko opremljeni s šarkeli so za 15% do 20% varčnejši od družine A320ceo. Družina A320neo temelji na prejšnjih A319, A320 in A321. Od marca 2021 , več kot 115 letalskih družb je naročilo skupno 7.372 družin družine A320neo, kar je najhitreje prodana komercialna letala doslej. | |
| Airbus A330 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-200 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-200F / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-201 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-202 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-203 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-221 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-223 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-223F / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-243 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-243F / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-300 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-301 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-302 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-303 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-321 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-322 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-323 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-323X / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-341 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-342 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-343 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-343X / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330-743L / Airbus Beluga XL: Airbus BelugaXL ( A330-743L ) je veliko transportno letalo, ki temelji na letalu Airbus A330-200 Freighter, ki ga je izdelal Airbus, da bi nadomestil prvotni Airbus Beluga pri gibanju prevelikih letalskih komponent, kot so krila. Letalo je prvi let opravilo 19. julija 2018, certifikat tipa pa je prejelo 13. novembra 2019. BelugaXL je začel službo Airbus Transport 9. januarja 2020. | |
| Airbus A330-800 / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A330-800neo / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A330-900 / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A330-900neo / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A330_ (2. generacija) / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A330_ (druga_generacija) / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A330_MRTT / Airbus A330 MRTT: Airbus A330 Multi Role Tanker Transport ( MRTT ) je zrakoplovno cisterno za oskrbo z gorivom, ki temelji na civilnem Airbusu A330. | |
| Airbus A330ceo / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A330neo / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A330neo_family / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A332 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A333 / Airbus A330: Airbus A330 je širokotrupno letalo, ki ga je zasnoval in izdelal Airbus . Airbus je zasnoval več izvedenk letala A300, prvega letalskega letala sredi sedemdesetih let. Nato je družba začela razvijati twinjet A330 vzporedno s quadjet A340 in oba modela je lansirala s prvimi naročili junija 1987. A330-300, prva različica, je prvi polet opravila novembra 1992 in leta Air Inter začela leta Januar 1994. Nekoliko krajša različica A330-200 je sledila leta 1998. | |
| Airbus A338 / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A339 / Airbus A330neo: Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom. | |
| Airbus A340 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-200 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-211 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-212 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-213 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-300 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-311 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-312 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-313 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-313E / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-313X / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-500 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-541 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-542 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-600 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-642 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-642X / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A340-643 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A342 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A343 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A345 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A346 / Airbus A340: Airbus A340 je širokotrupno potniško letalo dolgega dosega, ki ga je razvilo in izdelalo evropsko letalsko podjetje Airbus. Sredi sedemdesetih let je Airbus zasnoval več izvedenk letala A300, prvo letalo, in razvil A340 quadjet vzporedno z A330 twinjet. Junija 1987 je Airbus lansiral oba modela s svojimi prvimi naročili, A340-300 pa je prvi polet opravil 25. oktobra 1991. Bil je certificiran skupaj z A340-200 22. decembra 1992, obe različici pa sta začeli delovati marca 1993 s strankami, ki so jih lansirale. Lufthansa in Air France. Večji A340-500 / 600 so izstrelili 8. decembra 1997, A340-600 je prvič poletel 23. aprila 2001 in začel obratovati 1. avgusta 2002. | |
| Airbus A350 / Airbus A350: Airbus A350 je širokotrupni reaktivni letalski zrakoplov velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 Airbus predlagal kot odgovor na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto obliko "XWB", ki ga poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Certifikat evropskega tipa Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA). | |
| Airbus A350-1000 / Airbus A350: Airbus A350 je širokotrupni reaktivni letalski zrakoplov velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 Airbus predlagal kot odgovor na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto obliko "XWB", ki ga poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Certifikat evropskega tipa Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA). | |
| Airbus A350-800 / Airbus A350: Airbus A350 je širokotrupni reaktivni letalski zrakoplov velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 Airbus predlagal kot odgovor na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto obliko "XWB", ki ga poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Certifikat evropskega tipa Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA). | |
| Airbus A350-900 / Airbus A350: Airbus A350 je širokotrupni reaktivni letalski zrakoplov velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 Airbus predlagal kot odgovor na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto obliko "XWB", ki ga poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Certifikat evropskega tipa Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA). | |
| Airbus A350-XWB / Airbus A350: Airbus A350 je širokotrupni reaktivni letalski zrakoplov velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 Airbus predlagal kot odgovor na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto obliko "XWB", ki ga poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Certifikat evropskega tipa Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA). |
Friday, April 30, 2021
Airbus A320-214/Airbus A320 family
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Združenje_Poletnih_Olimpijskih_Federacij/Zveza poletnih olimpijskih mednarodnih zvez: Združenje poletnih olimpijskih mednarodnih zvez ...
-
Združenje ženskih žrtev vojne/Združenje žensk žrtev vojne: Društvo ženskih žrtev vojne je nevladna organizacija s sedežem v Sarajevu, ...
No comments:
Post a Comment