Friday, April 30, 2021

Airbus A350XWB/Airbus A350

Airbus A350XWB / Airbus A350:

Airbus A350 je širokotrupno reaktivno letalo velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 predlagal Airbus kot odziv na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto "XWB" zasnovo, ki jo poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA).

Airbus A350_ (original) / Airbus A330neo:

Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom.

Airbus A350_Mark_1 / Airbus A330neo:

Airbus A330neo je reaktivno letalo s širokim telesom, ki ga je Airbus razvil iz Airbusa A330. Operaterji prvotne serije A330 so zahtevali novo različico s sodobnimi motorji, primerljivimi z motorji, razvitimi za Boeing 787. Izstrelili so ga 14. julija 2014 na sejmu Farnborough Airshow in obljubili 14% boljšo porabo goriva na sedež. Poganja ga izključno Rolls-Royce Trent 7000 z dvojnim obhodnim razmerjem v primerjavi s predhodnikom.

Airbus A350_XWB / Airbus A350:

Airbus A350 je širokotrupno reaktivno letalo velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 predlagal Airbus kot odziv na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto "XWB" zasnovo, ki jo poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA).

Airbus A358 / Airbus A350:

Airbus A350 je širokotrupno reaktivno letalo velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 predlagal Airbus kot odziv na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto "XWB" zasnovo, ki jo poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA).

Airbus A359 / Airbus A350:

Airbus A350 je širokotrupno reaktivno letalo velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 predlagal Airbus kot odziv na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto "XWB" zasnovo, ki jo poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA).

Airbus A370 / Airbus A350:

Airbus A350 je širokotrupno reaktivno letalo velikega dosega, ki ga je razvil Airbus. Prva zasnova A350, ki jo je leta 2004 predlagal Airbus kot odziv na Boeing 787 Dreamliner, bi bil razvoj A330 s sestavljenimi krili in novimi motorji .Ker je bila tržna podpora nezadostna, je leta 2006 Airbus prešel na čisto "XWB" zasnovo, ki jo poganjajo turboventilacijski motorji Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvič poletel 14. junija 2013 iz Toulousea v Franciji. Agencija za varnost v letalstvu (EASA) je bila pridobljena septembra 2014, nato pa ji je dva meseca pozneje sledilo potrdilo Zvezne letalske uprave (FAA).

Airbus A380 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380-800 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380-800F / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380-841 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380-842 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380-861 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380-900 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380F / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380_Super_Jumbo / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380_Uporabniki / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A380_seat_configurations / Konfiguracije sedežev Airbusa A380:

Airbus A380 ima dva polna krova po 49,9 metra (164 čevljev), čeprav ima zgornji krov zaradi ukrivljenosti sprednjega trupa in sprednjega stopnišča nekoliko zmanjšano uporabno dolžino 44,93 metra (147,4 čevljev). Širina glavne palube in zgornje palube meri 6,50 metra (21,3 čevljev) oziroma 5,80 metrov (19,0 čevljev).

Airbus A380neo / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A3XX / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus A3xx_series / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus A400 / Airbus A400M Atlas:

Airbus A400M Atlas je evropsko turbopropelersko vojaško letalo s štirimi motorji. Airbus Military ga je zasnoval kot taktični zračni prevoz s strateškimi zmogljivostmi za nadomestitev starejših transportnih letal, kot sta Transall C-160 in Lockheed C-130 Hercules. A400M je velik med C-130 in Boeingom C-17; lahko prenaša težje obremenitve kot C-130 in lahko uporablja grobe pristajalne trakove. Poleg transportne vloge lahko A400M izvaja zračno polnjenje in medicinsko evakuacijo, če je opremljen z ustrezno opremo.

Airbus A400M / Airbus A400M Atlas:

Airbus A400M Atlas je evropsko turbopropelersko vojaško letalo s štirimi motorji. Airbus Military ga je zasnoval kot taktični zračni prevoz s strateškimi zmogljivostmi za nadomestitev starejših transportnih letal, kot sta Transall C-160 in Lockheed C-130 Hercules. A400M je velik med C-130 in Boeingom C-17; lahko prenaša težje obremenitve kot C-130 in lahko uporablja grobe pristajalne trakove. Poleg transportne vloge lahko A400M izvaja zračno polnjenje in medicinsko evakuacijo, če je opremljen z ustrezno opremo.

Airbus A400M_Atlas / Airbus A400M Atlas:

Airbus A400M Atlas je evropsko turbopropelersko vojaško letalo s štirimi motorji. Airbus Military ga je zasnoval kot taktični zračni prevoz s strateškimi zmogljivostmi za nadomestitev starejših transportnih letal, kot sta Transall C-160 in Lockheed C-130 Hercules. A400M je velik med C-130 in Boeingom C-17; lahko prenaša težje obremenitve kot C-130 in lahko uporablja grobe pristajalne trakove. Poleg transportne vloge lahko A400M izvaja zračno polnjenje in medicinsko evakuacijo, če je opremljen z ustrezno opremo.

Airbus A400m / Airbus A400M Atlas:

Airbus A400M Atlas je evropsko turbopropelersko vojaško letalo s štirimi motorji. Airbus Military ga je zasnoval kot taktični zračni prevoz s strateškimi zmogljivostmi za nadomestitev starejših transportnih letal, kot sta Transall C-160 in Lockheed C-130 Hercules. A400M je velik med C-130 in Boeingom C-17; lahko prenaša težje obremenitve kot C-130 in lahko uporablja grobe pristajalne trakove. Poleg transportne vloge lahko A400M izvaja zračno polnjenje in medicinsko evakuacijo, če je opremljen z ustrezno opremo.

Airbus AB6 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus ACH130 / Eurocopter EC130:

Eurocopter EC130 je enomotorni lahki helikopter, razvit iz prejšnjega Eurocopter AS350 Écureuil, ena glavnih sprememb pa je bila uvedba naprave proti navoru Fenestron namesto običajnega repnega rotorja. Začela ga je izdelovati skupina Eurocopter Group, ki bo kasneje preimenovana v Airbus Helicopters.

Airbus ACJ / Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , poslovna enota Airbusa SAS in del Airbusa, trži in dopolnjuje različice korporativnih reaktivnih letal iz linije matičnih letalskih linij. Tipi vključujejo A318 Elite do dvonadstropnega Airbus A380 Prestige. Po vstopu letala Boeing Business Jet s sedežem 737 se je Airbus leta 1997 pridružil trgu poslovnih letalov z A319 Corporate Jet. Čeprav se je izraz Airbus Corporate jet sprva uporabljal samo za A319CJ, se zdaj pogosto uporablja za vse modele, vključno z VIP široka telesa. Od junija 2019 deluje 213 korporativnih in zasebnih letal; Naročenih je bilo 222 letal, vključno s 128 družinami A320.

Airbus ACJ-220 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus ACJ220 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus ACJ319 / Airbus A319:

Airbus A319 je član družine Airbus A320 družin kratkih do srednje velikih, ozkih karoserij, komercialnih potniških dvomotornih reaktivnih letal proizvajalca Airbus. A319 prevaža od 124 do 156 potnikov in doseže največ 3.700 nmi. Končna montaža letala poteka v Hamburgu v Nemčiji in Tianjinu na Kitajskem.

Airbus ACJ_Two-Twenty / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus ACJ_T dvaindvajset / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus ACJ_TwoTwenty / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus ACJ_Twotwenty / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus ADELINE / Adeline (raketna stopnja):

Adeline je koncept za prvo stopnjo rakete za večkratno uporabo, ki bi se po izstrelitvi z uporabo tehnologije dronov za vodoravno pristajanje na vzletno-pristajalni stezi poletela nazaj na Zemljo. Airbus Defense and Space je zasnoval koncept oblikovanja.

Airbus AS350_% C3% 89cureuil / Eurocopter AS350 Écureuil:

Eurocopter AS350 Écureuil , zdaj Airbus Helicopters H125 , je enomotorni lahki helikopter, prvotno zasnovan in izdelan v Franciji pri Aérospatiale in Eurocopter. V Severni Ameriki AS350 tržijo kot AStar . AS355 Ecureuil 2 je dvomotorna različica, ki jo v Severni Ameriki tržijo kot TwinStar. Eurocopter EC130 je izpeljanka letalskega ogrodja AS350 in proizvajalec meni, da je del družine enomotorjev Écureuil.

Airbus A_300 / Airbus A300:

Airbus A300 je širokotrupna letala, ki jih je razvil in izdeloval Airbus. Septembra 1967 so proizvajalci letal v Združenem kraljestvu, Franciji in Zahodni Nemčiji podpisali memorandum o soglasju za razvoj velikega letalskega letala. 29. maja 1969, potem ko so Britanci 10. aprila 1969 odstopili od projekta, je bil evropski skupni letalski proizvajalec Airbus Industrie 18. decembra 1970 uradno ustanovljen za njegov razvoj in proizvodnjo. Prototip je prvič poletel 28. oktobra 1972.

Airbus A_380 / Airbus A380:

Airbus A380 je širokotrupno letalo, ki ga proizvaja Airbus. Gre za največje potniško letalo na svetu. Študije Airbusa so se začele leta 1988, projekt pa je bil napovedan leta 1990, da bi izpodbijal prevlado Boeinga 747 na trgu dolgih razdalj. Takrat imenovani projekt A3XX je bil predstavljen leta 1994; Airbus je program A380, ki je znašal 9,5 milijarde EUR (10,7 milijarde USD), sprožil 19. decembra 2000. Prvi prototip je bil predstavljen v Toulousu 18. januarja 2005, njegov prvi let pa je bil 27. aprila 2005. Težave v električni napeljavi so povzročile dveletno zamudo in razvojni stroški so se povečali na 18 milijard EUR. Tipski certifikat je od Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA) in ameriške zvezne letalske uprave (FAA) pridobil 12. decembra 2006.

Airbus Adeline / Adeline (raketna stopnja):

Adeline je koncept za prvo stopnjo rakete za večkratno uporabo, ki bi se po izstrelitvi z uporabo tehnologije dronov za vodoravno pristajanje na vzletno-pristajalni stezi poletela nazaj na Zemljo. Airbus Defense and Space je zasnoval koncept oblikovanja.

Afera Airbus / Afera Airbus:

Afera Airbus se nanaša na očitke tajnih komisij, plačanih članom kanadske vlade v času mandata premierja Briana Mulroneyja (1984–93), v zameno za nakup velikega števila letalov Airbus s strani takratne kronske korporacije Air Canada. Predsednik Airbusa v času natečaja je bil Franz Josef Strauss (1915–1988), odmevni nemški politik na Bavarskem.

Airbus Americas / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus Americas, _Inc. / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus Atlas / Airbus A400M Atlas:

Airbus A400M Atlas je evropsko turbopropelersko vojaško letalo s štirimi motorji. Airbus Military ga je zasnoval kot taktični zračni prevoz s strateškimi zmogljivostmi za nadomestitev starejših transportnih letal, kot sta Transall C-160 in Lockheed C-130 Hercules. A400M je velik med C-130 in Boeingom C-17; lahko prenaša težje obremenitve kot C-130 in lahko uporablja grobe pristajalne trakove. Poleg transportne vloge lahko A400M izvaja zračno polnjenje in medicinsko evakuacijo, če je opremljen z ustrezno opremo.

Airbus A% C2% B3_Vahana / Airbus A³ Vahana:

Airbus Vahana je bil prototip osebnega zračnega vozila VTOL z osmimi propelerji na električni pogon, ki so ga financirali A³, Airbus in Airbus Urban Mobility. Projekt Vahana se je začel leta 2016 kot eden prvih projektov v A³, napredni projektni in partnerski postaji skupine Airbus v Silicijevi dolini. Airbus "predvideva, da bi ga Vahana uporabljali vsakdanji vozniki kot stroškovno primerljiv nadomestek za mestni prevoz kratkega dosega, kot so avtomobili ali vlaki". Načrtovano je bilo, da bo del urbane zračne mobilnosti. Projekt je bil zaključen decembra 2019.

Airbus A% C2% B3_Vahana_Alpha / Airbus A³ Vahana:

Airbus Vahana je bil prototip osebnega zračnega vozila VTOL z osmimi propelerji na električni pogon, ki so ga financirali A³, Airbus in Airbus Urban Mobility. Projekt Vahana se je začel leta 2016 kot eden prvih projektov v A³, napredni projektni in partnerski postaji skupine Airbus v Silicijevi dolini. Airbus "predvideva, da bi ga Vahana uporabljali vsakdanji vozniki kot stroškovno primerljiv nadomestek za mestni prevoz kratkega dosega, kot so avtomobili ali vlaki". Načrtovano je bilo, da bo del urbane zračne mobilnosti. Projekt je bil zaključen decembra 2019.

Airbus A% C2% B3_Vahana_Beta / Airbus A³ Vahana:

Airbus Vahana je bil prototip osebnega zračnega vozila VTOL z osmimi propelerji na električni pogon, ki so ga financirali A³, Airbus in Airbus Urban Mobility. Projekt Vahana se je začel leta 2016 kot eden prvih projektov v A³, napredni projektni in partnerski postaji skupine Airbus v Silicijevi dolini. Airbus "predvideva, da bi ga Vahana uporabljali vsakdanji vozniki kot stroškovno primerljiv nadomestek za mestni prevoz kratkega dosega, kot so avtomobili ali vlaki". Načrtovano je bilo, da bo del urbane zračne mobilnosti. Projekt je bil zaključen decembra 2019.

Airbus Beluga / Airbus Beluga:

Airbus A300-600ST ali Beluga je različica standardnega širokotrupnega letala A300-600, prirejenega za prevoz delov letal in prevelikega tovora. Uradno ime Super Transporter je prejel že zgodaj; pa je ime Beluga , kit, ki mu spominja, postalo priljubljeno in od takrat uradno sprejeto. Beluga XL, ki temelji na Airbusu A330 s podobnimi spremembami in dimenzijami, je Airbus razvil za zamenjavo tipa januarja 2020.

Airbus Beluga_XL / Airbus Beluga XL:

Airbus BelugaXL ( A330-743L ) je veliko transportno letalo, ki temelji na letalu Airbus A330-200 Freighter, ki ga je izdelal Airbus, da bi nadomestil prvotni Airbus Beluga pri gibanju prevelikih letalskih komponent, kot so krila. Letalo je prvi let opravilo 19. julija 2018, certifikat tipa pa je prejelo 13. novembra 2019. BelugaXL je začel službo Airbus Transport 9. januarja 2020.

Letališče Airbus Broughton / Hawarden:

Letališče Hawarden je letališče blizu mesta Hawarden v kraju Flintshire v Walesu, blizu meje z Anglijo in 3,5 NM zahodno od zahodnega angleškega mesta Chester.

Airbus C-295 / EADS CASA C-295:

EADS CASA C-295 je taktično vojaško transportno letalo z dvojnim turbopropelerskim pogonom, ki ga proizvajajo Airbus Defense and Space v Španiji in Indonesian Aerospace v Indoneziji kot CN-295.

Airbus C-Series / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus C-serija / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus C295 / EADS CASA C-295:

EADS CASA C-295 je taktično vojaško transportno letalo z dvojnim turbopropelerskim pogonom, ki ga proizvajajo Airbus Defense and Space v Španiji in Indonesian Aerospace v Indoneziji kot CN-295.

Airbus CC-150_Polaris / Airbus CC-150 Polaris:

Airbus CC-150 Polaris je oznaka civilnega letala Airbus A310-300, ki je bilo preurejeno v večnamensko reaktivno letalo velikega dosega za potniški, tovorni ali medicinski prevoz ter oskrbo z gorivom v zraku za kraljeve kanadske zračne sile.

Airbus CS100 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CS300 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CS500 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CSeries / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CSeries_100 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CSeries_300 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CSeries_500 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CSeries_CS100 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CSeries_CS300 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus CSeries_CS500 / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus C_Series / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus C_series / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbus Caracal / Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , ki se danes imenuje Airbus Helicopters H225M , je taktični transportni vojaški helikopter velikega dosega, razvit iz Eurocopter AS532 Cougar za vojaško uporabo. Je dvomotorno letalo in lahko sprejme do 28 sedečih vojakov skupaj z dvema posadkama, odvisno od konfiguracije stranke. Helikopter se trži za prevoz vojakov, evakuacijo nezgod ter za boj in iskanje ter reševanje ter je podoben civilnemu EC225 Super Puma.

Airbus China / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus CityAirbus / Airbus CityAirbus:

Airbus CityAirbus je večnacionalni projekt Airbus Helicopters za proizvodnjo demonstracijskega osebnega zračnega vozila VTOL z električnim pogonom. Namenjen je vlogi letalskega taksija, da bi se izognili zastojem na tleh.

Airbus Commercial_Aircraft / Airbus Commercial Aircraft:

Airbus Commercial Aircraft , uradno Airbus SAS , je oddelek Airbusa SE, ki načrtuje, proizvaja in prodaja komercialna letala.

Airbus Concorde / Concorde:

Aérospatiale / BAC Concorde je britansko-francosko nadzvočno potniško letalo s turboreaktivnim pogonom, ki je obratovalo med letoma 1976 in 2003. Imelo je največjo hitrost, ki je bila dvakrat večja od hitrosti zvoka, in sicer 2,04 maha, s sedeži za 92 do 128 potnikov. Concorde je prvič letel leta 1969, leta 1976 pa je začel služiti in deloval 27 let. Je eden od le dveh nadzvočnih transporterjev, ki sta bila komercialno upravljana; drugi je sovjetski Tupoljev Tu-144, ki je deloval konec sedemdesetih let.

Airbus Corporate_Jet / Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , poslovna enota Airbusa SAS in del Airbusa, trži in dopolnjuje različice korporativnih reaktivnih letal iz linije matičnih letalskih linij. Tipi vključujejo A318 Elite do dvonadstropnega Airbus A380 Prestige. Po vstopu letala Boeing Business Jet s sedežem 737 se je Airbus leta 1997 pridružil trgu poslovnih letalov z A319 Corporate Jet. Čeprav se je izraz Airbus Corporate jet sprva uporabljal samo za A319CJ, se zdaj pogosto uporablja za vse modele, vključno z VIP široka telesa. Od junija 2019 deluje 213 korporativnih in zasebnih letal; Naročenih je bilo 222 letal, vključno s 128 družinami A320.

Airbus Corporate_Jet_Centre / Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , poslovna enota Airbusa SAS in del Airbusa, trži in dopolnjuje različice korporativnih reaktivnih letal iz linije matičnih letalskih linij. Tipi vključujejo A318 Elite do dvonadstropnega Airbus A380 Prestige. Po vstopu letala Boeing Business Jet s sedežem 737 se je Airbus leta 1997 pridružil trgu poslovnih letalov z A319 Corporate Jet. Čeprav se je izraz Airbus Corporate jet sprva uporabljal samo za A319CJ, se zdaj pogosto uporablja za vse modele, vključno z VIP široka telesa. Od junija 2019 deluje 213 korporativnih in zasebnih letal; Naročenih je bilo 222 letal, vključno s 128 družinami A320.

Airbus Corporate_Jets / Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , poslovna enota Airbusa SAS in del Airbusa, trži in dopolnjuje različice korporativnih reaktivnih letal iz linije matičnih letalskih linij. Tipi vključujejo A318 Elite do dvonadstropnega Airbus A380 Prestige. Po vstopu letala Boeing Business Jet s sedežem 737 se je Airbus leta 1997 pridružil trgu poslovnih letalov z A319 Corporate Jet. Čeprav se je izraz Airbus Corporate jet sprva uporabljal samo za A319CJ, se zdaj pogosto uporablja za vse modele, vključno z VIP široka telesa. Od junija 2019 deluje 213 korporativnih in zasebnih letal; Naročenih je bilo 222 letal, vključno s 128 družinami A320.

Airbus Cseries / Airbus A220:

Airbus A220 je družina ozkotrupnih letal, ki jih je Bombardier Aerospace zasnoval kot Bombardier CSeries . Manjša različica s sedeži od 108 do 133, ki je prvi let opravila 16. septembra 2013, je 18. decembra 2013 od Kanade prejela začetno certifikacijo tipa. 2015, v službo pa 15. julija 2016 pri Swiss Global Air Lines. Daljša različica s sedeži od 130 do 160 je prvič letela 27. februarja 2015, 11. julija 2016 je prejela začetno certifikacijo tipa in 14. decembra 2016 začela službo s storitvijo airBaltic.

Airbusova obramba_% 26_Space / obramba in vesolje Airbusa:

Airbus Defense and Space je oddelek Airbusa, odgovoren za obrambne in vesoljske izdelke in storitve. Divizija je bila ustanovljena januarja 2014 med prestrukturiranjem korporacije European Aeronautic Defense and Space (EADS) in vključuje nekdanje divizije Airbus Military, Astrium in Cassidian. To je drugo največje svetovno vesoljsko podjetje po Boeingu in eno izmed desetih najboljših obrambnih podjetij na svetu.

Airbus Defence_and_Space / Airbus Defense and Space:

Airbus Defense and Space je oddelek Airbusa, odgovoren za obrambne in vesoljske izdelke in storitve. Divizija je bila ustanovljena januarja 2014 med prestrukturiranjem korporacije European Aeronautic Defense and Space (EADS) in vključuje nekdanje divizije Airbus Military, Astrium in Cassidian. To je drugo največje svetovno vesoljsko podjetje po Boeingu in eno izmed desetih najboljših obrambnih podjetij na svetu.

Airbus Defence_and_Space_Spaceplane / Airbus Defense and Space Spaceplane:

Airbus Defense and Space Spaceplane , ki ga po nekaterih virih imenujejo tudi EADS Astrium TBN , je koncept suborbitalnega vesoljskega letala za prevoz vesoljskih turistov, ki ga predlaga EADS Astrium, vesoljska hčerinska družba evropskega konzorcija EADS. Model v polni velikosti je bil uradno predstavljen v Parizu v Franciji 13. junija 2007, zdaj pa je na ogled v dvorani Concorde v muzeju Musée de l'Air et de l'Espace. Projekt je prvi vstop vesoljskega turizma s strani velikega izvajalca v vesoljski industriji.

Airbus Defense_and_Space / Airbus Defense and Space:

Airbus Defense and Space je oddelek Airbusa, odgovoren za obrambne in vesoljske izdelke in storitve. Divizija je bila ustanovljena januarja 2014 med prestrukturiranjem korporacije European Aeronautic Defense and Space (EADS) in vključuje nekdanje divizije Airbus Military, Astrium in Cassidian. To je drugo največje svetovno vesoljsko podjetje po Boeingu in eno izmed desetih najboljših obrambnih podjetij na svetu.

Airbus Direct_ (London) / London Buses Airbus linije:

London Buses Air-bus linije opisuje namenske poti, ki jih vodijo London Buses in njegovi nasledniki letališča Heathrow. Poti imajo predpono črko A. Trenutno obstaja samo ena pot, pot A10, štiri druge pa so bile umaknjene.

Airbus E-Fan / Airbus E-Fan:

Airbus E-Fan je prototip dvosedežnega električnega letala, ki ga je razvil Airbus. Pred svetovnim tiskom so ga preleteli na sejmu Farnborough v Združenem kraljestvu julija 2014. Ciljni trg naj bi bil šolanje pilotov, vendar je bila proizvodnja letala prekinjena aprila 2017.

Airbus E-Fan_X / Airbus E-Fan X:

Airbus / Rolls-Royce / Siemens E-Fan X je bil hibridni električni demonstrator letal, ki so ga razvili v partnerstvu Airbus, Rolls-Royce plc in Siemens. Napovedan je bil 28. novembra 2017 po predhodnih demonstracijah električnih letov v smeri trajnostnega prometa za Vision Flightpath 2050, ki ga je opravila Evropska komisija. Leteča preizkusna plošča BAe 146 naj bi imela enega od štirih turboventilatorjev Lycoming ALF502, ki ga je nadomestil elektromotor Siemens z močjo 2 MW (2.700 KM), ki ga je prilagodil Rolls-Royce in poganjal turbo gred AE2100 Airbus z 2 t (4.400 lb) baterijo. Aprila 2020 je bil program odpovedan med pandemijo COVID-19.

Airbus Efan / Airbus E-Fan:

Airbus E-Fan je prototip dvosedežnega električnega letala, ki ga je razvil Airbus. Pred svetovnim tiskom so ga preleteli na sejmu Farnborough v Združenem kraljestvu julija 2014. Ciljni trg naj bi bil šolanje pilotov, vendar je bila proizvodnja letala prekinjena aprila 2017.

Airbus Exectutive_and_Private_Aviation / Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , poslovna enota Airbusa SAS in del Airbusa, trži in dopolnjuje različice korporativnih reaktivnih letal iz linije matičnih letalskih linij. Tipi vključujejo A318 Elite do dvonadstropnega Airbus A380 Prestige. Po vstopu letala Boeing Business Jet s sedežem 737 se je Airbus leta 1997 pridružil trgu poslovnih letalov z A319 Corporate Jet. Čeprav se je izraz Airbus Corporate jet sprva uporabljal samo za A319CJ, se zdaj pogosto uporablja za vse modele, vključno z VIP široka telesa. Od junija 2019 deluje 213 korporativnih in zasebnih letal; Naročenih je bilo 222 letal, vključno s 128 družinami A320.

Airbus Executive_and_Private_Aviation / Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , poslovna enota Airbusa SAS in del Airbusa, trži in dopolnjuje različice korporativnih reaktivnih letal iz linije matičnih letalskih linij. Tipi vključujejo A318 Elite do dvonadstropnega Airbus A380 Prestige. Po vstopu letala Boeing Business Jet s sedežem 737 se je Airbus leta 1997 pridružil trgu poslovnih letalov z A319 Corporate Jet. Čeprav se je izraz Airbus Corporate jet sprva uporabljal samo za A319CJ, se zdaj pogosto uporablja za vse modele, vključno z VIP široka telesa. Od junija 2019 deluje 213 korporativnih in zasebnih letal; Naročenih je bilo 222 letal, vključno s 128 družinami A320.

Rele bakla Airbus G-EUPC / 2012 na poletnih olimpijskih igrah:

Štafeta z baklami na poletnih olimpijskih igrah 2012 je potekala od 19. maja do 27. julija pred poletnimi olimpijskimi igrami v Londonu 2012. Postopek izbire nosilca gorilnika je bil objavljen 18. maja 2011.

Airbus Group / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus Group, _Inc / Airbus Group, Inc .:

Airbus Group, Inc. predstavlja severnoameriške dejavnosti Airbusa, drugega največjega letalskega in obrambnega podjetja na svetu ter največjega v Evropi. Ta ameriški del podjetja s sedežem v Herndonu v Virginiji sodeluje v programih ministrstva za obrambo ZDA, v nekaterih primerih pa je glavni izvajalec. Ameriška enota deluje v skladu s posebnim varnostnim dogovorom, ki ji omogoča neodvisno delo v nekaterih najobčutljivejših ameriških obrambnih programih, kljub njenemu tujemu lastništvu. Zaposluje približno 3200 ljudi in je imel v letu 2011 1,3 milijarde dolarjev prihodkov. Paul Pastorek, nekdanji državni nadzornik za šolstvo v Louisiani, je glavni svetovalec in tajnik podjetja.

Airbus Group, _Inc. / Airbus Group, Inc .:

Airbus Group, Inc. predstavlja severnoameriške dejavnosti Airbusa, drugega največjega letalskega in obrambnega podjetja na svetu ter največjega v Evropi. Ta ameriški del podjetja s sedežem v Herndonu v Virginiji sodeluje v programih ministrstva za obrambo ZDA, v nekaterih primerih pa je glavni izvajalec. Ameriška enota deluje v skladu s posebnim varnostnim dogovorom, ki ji omogoča neodvisno delo v nekaterih najobčutljivejših ameriških obrambnih programih, kljub njenemu tujemu lastništvu. Zaposluje približno 3200 ljudi in je imel v letu 2011 1,3 milijarde dolarjev prihodkov. Paul Pastorek, nekdanji državni nadzornik za šolstvo v Louisiani, je glavni svetovalec in tajnik podjetja.

Airbus Group_Bank / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus Group_Inc./Airbus Group, Inc .:

Airbus Group, Inc. predstavlja severnoameriške dejavnosti Airbusa, drugega največjega letalskega in obrambnega podjetja na svetu ter največjega v Evropi. Ta ameriški del podjetja s sedežem v Herndonu v Virginiji sodeluje v programih ministrstva za obrambo ZDA, v nekaterih primerih pa je glavni izvajalec. Ameriška enota deluje v skladu s posebnim varnostnim dogovorom, ki ji omogoča neodvisno delo v nekaterih najobčutljivejših ameriških obrambnih programih, kljub njenemu tujemu lastništvu. Zaposluje približno 3200 ljudi in je imel v letu 2011 1,3 milijarde dolarjev prihodkov. Paul Pastorek, nekdanji državni nadzornik za šolstvo v Louisiani, je glavni svetovalec in tajnik podjetja.

Airbus Group_N.V./Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus Group_NV / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus Group_SE / Airbus:

Airbus SE je evropska večnacionalna letalska družba. Od leta 2019 je Airbus največji svetovni proizvajalec letalskih prevoznikov in je prevzel največ naročil letalskih prevoznikov, s čimer je presegel tekmeca Boeing. Oblikuje, proizvaja in prodaja civilne in vojaške vesoljske izdelke po vsem svetu ter proizvaja letala v Evropski uniji in drugih državah. Podjetje ima tri oddelke: komercialna letala , obrambo in vesolje ter helikopterje , tretji pa je največji v svoji panogi po prihodkih in dobavi helikopterjev s turbinami.

Airbus H225 / Eurocopter EC225 Super Puma:

Airbus Helicopters H225 je potniški transportni helikopter velikega dosega, ki ga je Eurocopter razvil kot naslednjo generacijo civilne družine Super Puma. Je dvomotorno letalo, ki lahko sprejme do 24 potnikov skupaj z dvema posadkama in osebjem v kabini, odvisno od konfiguracije kupca. Helikopter se trži za podporo na morju in VIP naloge za prevoz potnikov ter za javne službe.

Airbus H225M / Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , ki se danes imenuje Airbus Helicopters H225M , je taktični transportni vojaški helikopter velikega dosega, razvit iz Eurocopter AS532 Cougar za vojaško uporabo. Je dvomotorno letalo in lahko sprejme do 28 sedečih vojakov skupaj z dvema posadkama, odvisno od konfiguracije stranke. Helikopter se trži za prevoz vojakov, evakuacijo nezgod ter za boj in iskanje ter reševanje ter je podoben civilnemu EC225 Super Puma.

Airbus Hamburg-Finkenwerder / Airbus Hamburg-Finkenwerder:

Airbus Hamburg-Finkenwerder , znan tudi kot letališče Hamburg Finkenwerder , je obrat za proizvodnjo letal in z njim povezano zasebno letališče v četrti Finkenwerder na jugozahodu Hamburga v Nemčiji. Letališče je sestavni del obrata v lasti Airbusa in ga uporabljajo izključno za korporativne, tovorne, testne in dostavne lete, vključno z Airbusom A380.

Airbus Hamburg_Finkenwerder / Airbus Hamburg-Finkenwerder:

Airbus Hamburg-Finkenwerder , znan tudi kot letališče Hamburg Finkenwerder , je obrat za proizvodnjo letal in z njim povezano zasebno letališče v četrti Finkenwerder na jugozahodu Hamburga v Nemčiji. Letališče je sestavni del obrata v lasti Airbusa in ga uporabljajo izključno za korporativne, tovorne, testne in dostavne lete, vključno z Airbusom A380.

Helikopterji Airbus / Helikopterji Airbus:

Airbus Helicopters SAS je oddelek za proizvodnjo helikopterjev Airbusa. Po prihodkih in dobavi turbinskih helikopterjev je največji v industriji. Njegov sedež je na letališču Marseille Provence v mestu Marignane v Franciji, blizu Marseilla. Glavni objekti Airbus Helicopters so na sedežu v ​​Marignane v Franciji in v Donauwörthu v Nemčiji, z dodatnimi proizvodnimi obrati v Braziliji (Helibras), Avstraliji, Španiji, Romuniji in ZDA. Podjetje se je iz Eurocopterja preimenovalo v helikopterje Airbus 2. januarja 2014. Leta 2018 je Airbus dobavil 356 helikopterjev, kar je 54-odstotni delež na trgu civilne ali javne republike na petih sedežih.

Airbus Helicopters, _Inc / Airbus Helicopters, Inc .:

Airbus Helicopters, Inc. ( AHI ) je hčerinsko podjetje Airbus Group, Inc., podružnice Airbusa v ZDA. Airbus Helicopters proizvaja in trži široko paleto civilnih helikopterjev. Z velikimi objekti v Teksasu in Mississippiju ter servisnimi centri po vsej državi ima Airbus Helicopters, Inc. odtis več kot 860.000 kvadratnih metrov in nadzoruje več kot 50% ameriškega trga.

Airbus Helicopters, _Inc. / Airbus Helicopters, Inc .:

Airbus Helicopters, Inc. ( AHI ) je hčerinsko podjetje Airbus Group, Inc., podružnice Airbusa v ZDA. Airbus Helicopters proizvaja in trži široko paleto civilnih helikopterjev. Z velikimi objekti v Teksasu in Mississippiju ter servisnimi centri po vsej državi ima Airbus Helicopters, Inc. odtis več kot 860.000 kvadratnih metrov in nadzoruje več kot 50% ameriškega trga.

Airbus Helicopters_AS332_Super_Puma / Eurocopter AS332 Super Puma:

Airbus Helicopters H215 je dvomotorni srednje močan helikopter s štirimi lopaticami, ki ga je prvotno razvil Aérospatiale, kasneje Eurocopter in trenutno Airbus Helicopters. Gre za preoblikovano in obsežnejšo različico originalne Aérospatiale SA 330 Puma. Super Puma je prvič letela leta 1978, nasledila pa je SA 330 Puma kot glavni proizvodni model te vrste leta 1980. Od leta 1990 se Super Pume v vojaški službi tržijo pod oznako AS532 Cougar. Leta civilna služba je bila leta 2004 predstavljena naslednja generacija naslednika AS 332, nadalje razširjeni Eurocopter EC225 Super Puma.

Airbus Helicopters_AS350 / Eurocopter AS350 Écureuil:

Eurocopter AS350 Écureuil , zdaj Airbus Helicopters H125 , je enomotorni lahki helikopter, prvotno zasnovan in izdelan v Franciji pri Aérospatiale in Eurocopter. V Severni Ameriki AS350 tržijo kot AStar . AS355 Ecureuil 2 je dvomotorna različica, ki jo v Severni Ameriki tržijo kot TwinStar. Eurocopter EC130 je izpeljanka letalskega ogrodja AS350 in proizvajalec meni, da je del družine enomotorjev Écureuil.

Airbus Helicopters_AS355 / Eurocopter AS355 Écureuil 2:

Eurocopter AS355 Écureuil 2 je dvomotorni lahki helikopter, ki ga je razvil in prvotno izdelal Aérospatiale v Franciji.

Airbusovi helikopterji_AS365 / Eurocopter AS365 Dauphin:

Eurocopter AS365 Dauphin ( Dolphin ), prej znan tudi kot Aérospatiale SA 365 Dauphin 2 , je srednje težaven večnamenski dvomotorni helikopter, ki ga proizvaja Airbus Helicopters. Prvotno ga je razvilo in izdelalo francosko podjetje Aérospatiale, ki je bilo v devetdesetih letih združeno v večnacionalno podjetje Eurocopter. Od začetka proizvodnje leta 1975 je tip v neprekinjeni proizvodnji že več kot 40 let. Naslednik Dauphina je Airbus Helicopters H160, ki bo od januarja 2020 še začel obratovati.

Airbusovi helikopterji_AS365_Dauphin / Eurocopter AS365 Dauphin:

Eurocopter AS365 Dauphin ( Dolphin ), prej znan tudi kot Aérospatiale SA 365 Dauphin 2 , je srednje težaven večnamenski dvomotorni helikopter, ki ga proizvaja Airbus Helicopters. Prvotno ga je razvilo in izdelalo francosko podjetje Aérospatiale, ki je bilo v devetdesetih letih združeno v večnacionalno podjetje Eurocopter. Od začetka proizvodnje leta 1975 je tip v neprekinjeni proizvodnji že več kot 40 let. Naslednik Dauphina je Airbus Helicopters H160, ki bo od januarja 2020 še začel obratovati.

Airbus Helicopters_AS532_Cougar / Eurocopter AS532 Cougar:

Eurocopter AS532 Cougar je dvomotorni, srednje težki, večnamenski helikopter, ki ga je razvila Francija. AS532 je razvoj in nadgradnja Aérospatiale SA 330 Puma v militarizirani obliki. Njegov civilni dvojnik je Eurocopter AS332 Super Puma. AS532 je bil nadalje razvit kot Eurocopter EC725.

Airbusovi helikopterji_AS565_Panther / Eurocopter AS565 Panther:

Eurocopter AS565 Panther je vojaška različica srednje težkega večnamenskega dvomotornega helikopterja Eurocopter AS365 Dauphin. Panther se uporablja za številne vojaške vloge, vključno z bojnim napadom, ognjeno podporo, protipodmorniškim bojem, protipovršinskim vojskovanjem, iskanjem in reševanjem ter medicinsko evakuacijo (MEDEVAC).

Helikopterji Airbus_Deutschland / Helikopterji Airbus:

Airbus Helicopters SAS je oddelek za proizvodnjo helikopterjev Airbusa. Po prihodkih in dobavi turbinskih helikopterjev je največji v industriji. Njegov sedež je na letališču Marseille Provence v mestu Marignane v Franciji, blizu Marseilla. Glavni objekti Airbus Helicopters so na sedežu v ​​Marignane v Franciji in v Donauwörthu v Nemčiji, z dodatnimi proizvodnimi obrati v Braziliji (Helibras), Avstraliji, Španiji, Romuniji in ZDA. Podjetje se je iz Eurocopterja preimenovalo v helikopterje Airbus 2. januarja 2014. Leta 2018 je Airbus dobavil 356 helikopterjev, kar je 54-odstotni delež na trgu civilne ali javne republike na petih sedežih.

Airbusovi helikopterji_EC120_Colibri / Eurocopter EC120 Colibri:

Eurocopter EC120 Colibri ("kolibri") je petsedežni, enomotorni, lahki helikopter. EC120B je Eurocopter sestavil in razvil Eurocopter, China National Aero-Technology Import & Export Corporation (CATIC), Harbin Aviation Industries (Group) Ltd (HAIG) in Singapore Technologies Aerospace Ltd (STAero) v francoski tovarni Marignane. v Franciji in Avstraliji.

Helikopterji Airbus_EC130 / Eurocopter EC130:

Eurocopter EC130 je enomotorni lahki helikopter, razvit iz prejšnjega Eurocopter AS350 Écureuil, ena glavnih sprememb pa je bila uvedba naprave proti navoru Fenestron namesto običajnega repnega rotorja. Začela ga je izdelovati skupina Eurocopter Group, ki bo kasneje preimenovana v Airbus Helicopters.

Helikopterji Airbus_EC135 / Eurocopter EC135:

Eurocopter EC135 je dvomotorni civilni lahki helikopter, ki ga proizvaja Airbus Helicopters. Zmožen je leteti v skladu s pravili instrumentalnega letenja (IFR) in je opremljen z digitalnim avtomatskim sistemom za nadzor letenja (AFCS). Prvič je letel 15. februarja 1994, začel je obratovati leta 1996, do septembra 2020 pa jih je bilo dobavljenih 1.400 za 300 operaterjev v 60 državah, ki so nabrali več kot 5 milijonov ur letenja. Uporablja se predvsem za helikopterske nujne medicinske storitve, korporativni prevoz, organe pregona, vetrno podporo na morju in vojaško usposabljanje za letenje. Polovica jih je v Evropi, četrtina pa v Severni Ameriki. H135M, certificiran pod imenom Eurocopter EC635, je vojaška različica.

Helikopterji Airbus_EC145 / Eurocopter EC145:

Airbus Helicopters H145 je dvomotorni lahki helikopter, ki ga je razvil in izdelal Airbus Helicopters. H145 je bil prvotno imenovan BK 117 C2 in temelji na modelu MBB / Kawasaki BK 117 C1, ki je leta 1992 z združitvijo helikopterskega oddelka Daimler-Benza Messerschmitt-Bölkow-Blohm postal del kombinirane sestave Eurocopter. in helikopterska divizija Aérospatiale-Matra za oblikovanje Eurocopterja. Helikopter je bil prej imenovan EC145; posodobljena različica, EC145 T2, se je leta 2015 preimenovala v H145.

Helikopterji Airbus_EC155 / Eurocopter EC155:

Eurocopter EC155 je srednjevelik helikopter za prevoz potnikov velikega dosega, ki ga je razvil Eurocopter iz svoje družine Dauphin za civilno letalstvo. Je dvomotorno letalo, ki lahko sprejme do 13 potnikov skupaj z 1 ali 2 posadkami, odvisno od konfiguracije stranke. Helikopter se trži za potniški promet, podporo na morju, VIP službe za prevoz in prevoz za nezgode. Leta 2015 se je EC155 uradno preimenoval v H155, v skladu s preoblikovanjem podjetja Eurocopter v helikopterje Airbus.

Helikopterji Airbus_EC160 / Helikopterji Airbus H160:

Airbus Helicopters H160 je srednje velik helikopter, ki ga razvijajo Airbus Helicopters. Uradno predstavljen na Heli-Expo v Orlandu na Floridi 3. marca 2015, naj bi nadomestil modele AS365 in EC155 v zasedbi podjetja. Junija 2015 je potekal prvi testni let; prve dobave strankam so pričakovali leta 2018, vendar so zdrsnili na leto 2020.

Helikopterji Airbus_EC175 / Helikopterji Airbus H175:

Airbus Helicopters H175 je srednje tonski helikopter razreda 7 ton, ki ga proizvaja Airbus Helicopters. Na Kitajskem H175 proizvaja Kitajska korporacija za letalsko industrijo (AVIC) kot Avicopter AC352 . Prvotno izstreljen kot Eurocopter EC175 in Harbin Z-15, je bil omenjen kot "super-srednji" helikopter.

Airbus Helicopters_EC225_Super_Puma / Eurocopter EC225 Super Puma:

Airbus Helicopters H225 je potniški transportni helikopter velikega dosega, ki ga je Eurocopter razvil kot naslednjo generacijo civilne družine Super Puma. Je dvomotorno letalo, ki lahko sprejme do 24 potnikov skupaj z dvema posadkama in osebjem v kabini, odvisno od konfiguracije kupca. Helikopter se trži za podporo na morju in VIP naloge za prevoz potnikov ter za javne službe.

Helikopterji Airbus_EC635 / Eurocopter EC635:

Eurocopter EC635 je večnamenski lahki helikopter, ki ga je Eurocopter razvil kot vojaško različico Eurocopter EC135. Je dvomotorno letalo in lahko sprejme do 8 oseb, vključno s pilotom, ter vrsto vojaške opreme ali oborožitve. Helikopter se trži za prevoz čet, medicinsko evakuacijo, prevoz tovora, izvidništvo in nadzor ter misije oborožene bojne podpore.

Helikopterji Airbus_EC725 / Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , ki se danes imenuje Airbus Helicopters H225M , je taktični transportni vojaški helikopter velikega dosega, razvit iz Eurocopter AS532 Cougar za vojaško uporabo. Je dvomotorno letalo in lahko sprejme do 28 sedečih vojakov skupaj z dvema posadkama, odvisno od konfiguracije stranke. Helikopter se trži za prevoz vojakov, evakuacijo nezgod ter za boj in iskanje ter reševanje ter je podoben civilnemu EC225 Super Puma.

Airbusovi helikopterji_Ecureuil / Eurocopter Ecureuil:

Eurocopter Écureuil se lahko sklicuje na enega od treh sorodnih modelov helikopterjev, od katerih je vsakega prvotno izdelala družba Aérospatiale.

  • Helikopter Eurocopter AS350 Écureuil
  • Helikopter Eurocopter AS355 Écureuil 2
  • Helikopter Eurocopter EC130 Écureuil

No comments:

Post a Comment