Friday, April 30, 2021

Aircraft carriers_of_the_Royal_Navy/List of aircraft carriers of the Royal Navy

Letalski prevozniki_Royal_Navy / Seznam letalonosilcev kraljeve mornarice:

Sledi seznam letalskih prevoznikov kraljeve mornarice Združenega kraljestva .

Letalski prevozniki_krajevne_avstralske mornarice / Zgodovina avstralskega pomorskega letalstva:

Prvo sodelovanje Avstralije v pomorskem letalstvu je bilo leta 1911, ko je častnik kraljeve mornarice, rojen v Avstraliji, postal eden prvih štirih mornariških častnikov, ki je prejel pilotske kvalifikacije. Med prvo svetovno vojno je kraljeva avstralska mornarica (RAN) doživela več oblik letalskih operacij, pri čemer je HMAS Brisbane upravljal hidroplan, medtem ko sta bili ladji HMA Sydney in Avstralija uporabljeni za poskuse s ploščadi za izstrelitev letal. Letalo, ki se je vkrcalo na Sydney, je sodelovalo tudi v eni prvih pomorskih zračnih bitk. V okviru Royal Naval Air Service je letelo tudi več Avstralcev.

Letalski prevozniki, ki so trenutno v servisni ali rezervni letalnici, _ali_konstruirani ali obnovljeni / Seznam letalskih prevoznikov v obratovanju:

To je seznam letalonosilk, ki so trenutno v uporabi, v vzdrževanju ali prenovi, v rezervi, v gradnji ali se posodabljajo. Letalonosilka je vojna ladja s celotno letalsko palubo, hangarjem in napravami za oborožitev, razporeditev in okrevanje letal. Seznam se nanaša samo na status ladje, ne pa na razpoložljivost ali stanje zračnega krila. To vključuje nosilce helikopterjev in tudi amfibijske jurišne ladje, če je glavni namen plovila prenašanje, oboroževanje, razporejanje in obnavljanje zrakoplovov.

Zračni katapult / Zračni katapult:

Letalski katapult je naprava, ki omogoča vzlet zrakoplovov iz zelo omejene količine prostora, kot je krov plovila, pa tudi v redkih primerih nameščene vzletno-pristajalne steze na kopnem. Zdaj se najpogosteje uporablja na letalskih prevoznikih kot oblika vzleta.

Letalska kaverna / letalska kaverna:

Letalska kaverna , kalk nemške besede Flugzeugkaverne , je med drugim podzemni hangar, ki ga uporabljajo švicarske zračne sile.

Pokopališče letala / letališče

Boneyard letala ali pokopališče zrakoplova je prostor za skladiščenje zrakoplovov, ki so umaknjeni iz obratovanja. Večina zrakoplovov na boneyardsh je bodisi shranjena za nekaj vzdrževanja ali pa so njihovi deli odstranjeni za ponovno uporabo ali nadaljnjo prodajo in nato odstranjeni. Objekti za čebelnjake so običajno v puščavah, na primer na jugozahodu ZDA, saj suhe razmere zmanjšujejo korozijo in trde podlage ni treba tlakovati. 309. letalska vesoljska skupina za vzdrževanje in regeneracijo v Tucsonu v Arizoni, največji objekt te vrste, je v pogovoru znana kot "Boneyard".

Najem letala / zračni najem:

Air charter je najem celotnega letala v nasprotju s posameznimi letalskimi sedeži.

Klasifikacija letala_število / metoda ACN-PCN:

Klasifikacijska številka zrakoplova (ACN) - metoda klasifikacije pločnikov (PCN) je standardiziran mednarodni sistem ocenjevanja pločnikov letališč, ki ga je ICAO objavil leta 1981. Metoda je bila uradni sistem ocenjevanja pločnikov ICAO za pločnike, namenjene za letala predpasnikov (rampa) masa večja od 5700 kg od leta 1981 do 2020.

Kabina letala / pilotska kabina:

Kabino ali pilotske kabine območje, običajno v bližini sprednji del letala ali vesoljska plovila, iz katerega pilot nadzoruje letalo.

Sistem za preprečevanje trkov v letalu / sistem za preprečevanje trkov v zraku:

Sistem za preprečevanje trkov v zraku deluje neodvisno od zemeljske opreme in nadzora zračnega prometa, pri čemer pilote opozori na prisotnost drugih zrakoplovov, ki lahko predstavljajo nevarnost trka. Če je nevarnost trka neizogibna, sistem sproži manever, ki bo zmanjšal tveganje trka. Standardi ACAS in priporočene prakse so v glavnem opredeljeni v Prilogi 10, zvezek IV, Konvencije o mednarodnem civilnem letalstvu. Večina tehnologije, ki se danes uporablja tako za vojaško kot splošno letalstvo, že od osemdesetih let prejšnjega stoletja razvija NASA in drugi partnerji.

Sistemi za izogibanje trkom v letalu / Sistem za preprečevanje trkov v zraku:

Sistem za preprečevanje trkov v zraku deluje neodvisno od zemeljske opreme in nadzora zračnega prometa, pri čemer pilote opozori na prisotnost drugih zrakoplovov, ki lahko predstavljajo nevarnost trka. Če je nevarnost trka neizogibna, sistem sproži manever, ki bo zmanjšal tveganje trka. Standardi ACAS in priporočene prakse so v glavnem opredeljeni v Prilogi 10, zvezek IV, Konvencije o mednarodnem civilnem letalstvu. Večina tehnologije, ki se danes uporablja tako za vojaško kot splošno letalstvo, že od osemdesetih let prejšnjega stoletja razvija NASA in drugi partnerji.

Poveljnik / poveljnik letala:

Poveljnik je običajni mornariški častniški čin. Poveljnik se uporablja tudi kot čin ali naziv v drugih formalnih organizacijah, vključno z več policijskimi silami. V več državah se ta pomorski čin imenuje kapetan fregate.

Letalski komunikacijski_naslov_in_poročilni_sistem / ACARS:

V letalstvu je ACARS digitalni sistem za povezavo podatkov za prenos kratkih sporočil med letali in zemeljskimi postajami po radijskem ali satelitskem zračnem pasu. Protokol je zasnoval ARINC in ga uporabil leta 1978 z uporabo formata Telex. SITA je pozneje dodala še več radijskih postaj ACARS.

Airpass compass_turns / zavoji kompasa letala:

V letalstvu so zavoji letalskega kompasa zavoji , izvedeni v letalu, pri čemer se za vodenje uporablja samo magnetni kompas.

Nadzor zrakoplova / sistem za nadzor leta:

Konvencionalni sistem za krmarjenje leta zrakoplova s fiksnimi krili je sestavljen iz površin za nadzor leta, ustreznih krmilnih naprav v pilotski kabini, povezovalnih povezav in potrebnih operativnih mehanizmov za nadzor smeri letala v letu. Nadzor letalskega motorja se med spreminjanjem hitrosti šteje tudi za nadzor letenja.

Nadzor letala_površine / Površine za nadzor leta:

Kontrolne površine letala so aerodinamične naprave, ki omogočajo pilotu, da prilagodi in nadzoruje položaj letala.

Letalska nesreča / letalske nesreče in incidenti:

Letalska nesreča je v Prilogi 13 Konvencije o mednarodnem civilnem letalstvu opredeljena kot dogodek, povezan z upravljanjem zrakoplova, ki se zgodi od trenutka, ko se katera koli oseba vkrca na letalo z namenom letenja, do izkrcanja vseh takih oseb in a) oseba je smrtno ali resno poškodovana, b) zrakoplov utrpi znatno škodo ali strukturno okvaro ali c) letalo izgine ali postane popolnoma nedostopno. Priloga 13 opredeljuje letalski incident kot dogodek, ki ni nesreča, povezan z obratovanjem zrakoplova, ki vpliva ali bi lahko vplival na varnost obratovanja.

Letalska križarka / letalska križarka:

Letalska križarka je vojna ladja, ki združuje značilnosti letalonosilke in površinske vojne ladje, kot je križarka ali bojna ladja.

Tekočina odstranjevanja ledu letala / zemeljsko odstranjevanje ledu:

Zemeljsko odstranjevanje letal se običajno izvaja v komercialnem in splošnem letalstvu. Tekočine, ki se uporabljajo v tej operaciji se imenuje odmrzovalno ali tekočine proti ledu. Pogosto se uporabljajo začetnice ADF, ADAF ali AAF.

Zasnova zrakoplova / Zasnova letala:

Zasnova zrakoplova se lahko nanaša na:

  • Zasnova zrakoplova, kot je opredeljena v dokumentaciji o opredelitvi tipa:
    • Certifikat tipa za certificirana letala
    • Spričevalo o plovnosti, pravni dokument
      • Standardno spričevalo o plovnosti za certificirana letala
      • Posebno spričevalo o plovnosti za necertificirane tipe zrakoplovov
  • Postopek oblikovanja letala, postopek izdelave posamezne zasnove letala
  • Aircraft Designs, podjetje za projektiranje in proizvodnjo letal s sedežem v Montereyju v Kaliforniji, ZDA
Zasnova letala_ (večznačna opredelitev) / Zasnova letala:

Zasnova zrakoplova se lahko nanaša na:

  • Zasnova zrakoplova, kot je opredeljena v dokumentaciji o opredelitvi tipa:
    • Certifikat tipa za certificirana letala
    • Spričevalo o plovnosti, pravni dokument
      • Standardno spričevalo o plovnosti za certificirana letala
      • Posebno spričevalo o plovnosti za necertificirane tipe zrakoplovov
  • Postopek oblikovanja letala, postopek izdelave posamezne zasnove letala
  • Aircraft Designs, podjetje za projektiranje in proizvodnjo letal s sedežem v Montereyju v Kaliforniji, ZDA
Zrakoplovno oblikovanje_inženir / letalski inženiring:

Letalsko inženirstvo je glavno področje tehnike, ki se ukvarja z razvojem letal in vesoljskih plovil. Ima dve glavni in prekrivajoči se veji: letalstvo in astronavtika. Avionika inženiring je podoben, vendar se ukvarja z elektronsko stranjo vesoljskega inženirstva.

Proces oblikovanja letala / Proces načrtovanja letala:

Postopek načrtovanja zrakoplova je ohlapno opredeljena metoda, ki se uporablja za uravnoteženje številnih konkurenčnih in zahtevnih zahtev za izdelavo letala, ki je močno, lahko, ekonomično in ima lahko ustrezen tovor, hkrati pa je dovolj zanesljivo, da lahko varno leti v konstrukcijski dobi letala. Podobna, vendar zahtevnejša od običajnega postopka inženirskega načrtovanja, je tehnika zelo iterativna, vključuje kompromise na visoki ravni za konfiguracijo, mešanico analiz in testiranj ter podroben pregled ustreznosti vsakega dela konstrukcije. Za nekatere tipe zrakoplovov postopek načrtovanja urejajo nacionalni organi za plovnost.

Oblikovalec letal / letalski inženiring:

Letalsko inženirstvo je glavno področje tehnike, ki se ukvarja z razvojem letal in vesoljskih plovil. Ima dve glavni in prekrivajoči se veji: letalstvo in astronavtika. Avionika inženiring je podoben, vendar se ukvarja z elektronsko stranjo vesoljskega inženirstva.

Letalski oblikovalci_iz_Rusije / Seznam ruskih letalskih inženirjev:

Ta seznam ruskih letalskih inženirjev vključuje oblikovalce letal, raketnih in vesoljskih plovil ter razvijalce pomožnih vesoljskih tehnologij iz Ruskega imperija, Sovjetske zveze in Ruske federacije.

Letalski oblikovalci_iz_Sovjetske_Unije / Seznam ruskih letalskih inženirjev:

Ta seznam ruskih letalskih inženirjev vključuje oblikovalce letal, raketnih in vesoljskih plovil ter razvijalce pomožnih vesoljskih tehnologij iz Ruskega imperija, Sovjetske zveze in Ruske federacije.

Letalski oblikovalci_iz_USSR / Seznam ruskih letalskih inženirjev:

Ta seznam ruskih letalskih inženirjev vključuje oblikovalce letal, raketnih in vesoljskih plovil ter razvijalce pomožnih vesoljskih tehnologij iz Ruskega imperija, Sovjetske zveze in Ruske federacije.

Letalski oblikovalci_Rusije / Seznam ruskih letalskih inženirjev:

Ta seznam ruskih letalskih inženirjev vključuje oblikovalce letal, raketnih in vesoljskih plovil ter razvijalce pomožnih vesoljskih tehnologij iz Ruskega imperija, Sovjetske zveze in Ruske federacije.

Letalski oblikovalci_Sovjetske_Zveze / Seznam ruskih letalskih inženirjev:

Ta seznam ruskih letalskih inženirjev vključuje oblikovalce letal, raketnih in vesoljskih plovil ter razvijalce pomožnih vesoljskih tehnologij iz Ruskega imperija, Sovjetske zveze in Ruske federacije.

Letalski oblikovalci_ZSSR / Seznam ruskih letalskih inženirjev:

Ta seznam ruskih letalskih inženirjev vključuje oblikovalce letal, raketnih in vesoljskih plovil ter razvijalce pomožnih vesoljskih tehnologij iz Ruskega imperija, Sovjetske zveze in Ruske federacije.

Aircraft diesel_engine / Letalski dizelski motor:

Letalski dizelski motor ali aero dizel je letalski motor na dizelski pogon. Uporabljali so jih na zračnih ladjah in jih preizkušali v letalih v poznih dvajsetih in tridesetih letih prejšnjega stoletja, vendar nikoli dlje niso bili splošno sprejeti. Njihove glavne prednosti so odlična specifična poraba goriva, zmanjšana vnetljivost in nekoliko večja gostota goriva, vendar jih je v primerjavi z bencinskimi ali turbopropelerskimi motorji odtehtala kombinacija naravnih pomanjkljivosti. Nenehno naraščajoči stroški avgasa in dvomi o njegovi prihodnji razpoložljivosti so v začetku leta 2010 spodbudili oživitev proizvodnje letalskih dizelskih motorjev.

Smer zrakoplova / radarski izbor:

Radarska garnitura je radarsko opremljena postaja, ladja, podmornica, letalo ali vozilo, ki se uporablja za povečanje območja zaznavanja radarja okoli države ali sile, da jo zaščiti pred nenadnimi napadi, običajno zračnim napadom. Po definiciji mora biti radarski krak na določeni razdalji od predvidenih ciljev, da lahko zagotavlja zgodnje opozorilo . Pogosto več ločenih radarskih enot obkroži tarčo, da zagotovi večjo zaščito v vseh smereh; drug pristop je postavitev enot tako, da tvorijo pregradno črto.

Disk_zavora / kolutna zavora letala:

Disk zavora je vrsta zavor, ki s pomočjo čeljusti stisne pare blazinic ob disk ali "rotor", da ustvari trenje. S tem se upočasni vrtenje gredi, na primer osi vozila, bodisi da se zmanjša njena hitrost vrtenja bodisi da se zadrži v mirujočem položaju. Energija gibanja se pretvori v odpadno toploto, ki jo je treba razpršiti.

Dezinfekcija letal / dezinsekcija letal:

Dezinsekcija letal je uporaba insekticidov na mednarodnih letih in v drugih zaprtih prostorih za zatiranje žuželk in bolezni. Zmeda z dezinfekcijo in odstranjevanjem mikrobov na površinah ni redka. Insektorji prenašalcev bolezni, večinoma komarji, so bili vneseni in postali avtohtoni na geografskih območjih, kjer prej niso bili. Denga, čikungunja in zika so se prek letalskih omrežij širile po Tihem oceanu in v Ameriko. Primeri "letališke malarije", pri kateri se živi komarji, ki prenašajo malarijo, izkrcajo in okužijo ljudi v bližini letališča, se lahko z globalnim segrevanjem še povečajo.

Dezinsekcija letala / dezinsekcija letala:

Dezinsekcija letal je uporaba insekticidov na mednarodnih letih in v drugih zaprtih prostorih za zatiranje žuželk in bolezni. Zmeda z dezinfekcijo in odstranjevanjem mikrobov na površinah ni redka. Insektorji prenašalcev bolezni, večinoma komarji, so bili vneseni in postali avtohtoni na geografskih območjih, kjer prej niso bili. Denga, čikungunja in zika so se prek letalskih omrežij širile po Tihem oceanu in v Ameriko. Primeri "letališke malarije", pri kateri se živi komarji, ki prenašajo malarijo, izkrcajo in okužijo ljudi v bližini letališča, se lahko z globalnim segrevanjem še povečajo.

Letalski dispečer / letalski dispečer:

Dispečer leta pomaga pri načrtovanju letalskih poti ob upoštevanju zmogljivosti in nakladanja letal, napovedi vetra, napovedi neviht in turbulence, omejitev zračnega prostora in letaliških razmer. Dispečerji nudijo tudi storitev spremljanja leta in pilotom svetujejo, če se pogoji spremenijo. Običajno delajo v operativnem centru letalske družbe. V ZDA in Kanadi dispečer leta deli pravno odgovornost s poveljnikom letala.

Letalski droge / letalski droge:

Letalski droga je plastificiran lak, ki se nanaša na letala, prekrita s tkanino. Zateguje in utrjuje tkanino, raztegnjeno čez okvirje, zaradi česar so zrakotesne in vremensko odporne, kar povečuje njihovo vzdržljivost in življenjsko dobo. Tehnika se običajno uporablja tako za modele letal v polni velikosti kot za leteče modele.

Zračni dinamični_načini / Zračni dinamični načini:

Dinamična stabilnost letala se nanaša na to, kako se zrakoplov obnaša po tem, ko je bil moten po enakomernem nihajočem letu.

Zemeljska postaja letala / Zemeljska postaja letala:

Letalska zemeljska postaja je - v skladu s členom 1.84 Pravilnika o radiokomunikacijah (ITR) Mednarodne telekomunikacijske zveze (ITU) - določena kot "Mobilna zemeljska postaja v letalski mobilni satelitski službi, ki se nahaja na letalu ."

Letalski elektromagnetni_zavorni sistem / elektromagnetna zavora:

Elektromagnetne zavore upočasnijo ali ustavijo gibanje z uporabo elektromagnetne sile za mehansko odpornost (trenje). Prvotno so jih imenovali "elektro-mehanske zavore", vendar se je z leti ime spremenilo v "elektromagnetne zavore", kar se nanaša na njihov način aktiviranja. Odkar so sredi 20. stoletja postali priljubljeni, zlasti v vlakih in tramvajih, se je raznolikost uporabe in izvedb zavor močno povečala, vendar osnovna operacija ostaja enaka.

Zračna frekvenca_frekvenca / Frekvenca izrednih razmer letala:

Frekvenca letala v sili je frekvenca, ki se uporablja na pasu zrakoplova in je rezervirana za komunikacije v sili za letala v stiski. Frekvence so 121,5 MHz za civilno osebnost, znano tudi kot Mednarodna zračna stiska (IAD) ali VHF Guard, in 243,0 MHz za vojaško uporabo, znano tudi kot Vojaška zračna stiska (MAD) ali UHF Guard. Prejšnji oddajniki lokatorjev so za prenos uporabljali varovalne frekvence, vendar sodobnejši oddajnik lokatorja ločljivosti (ELT) uporablja dodatno frekvenco 406 MHz.

Energijska učinkovitost letala / energetska učinkovitost v prometu:

Energetska učinkovitost v prometu je koristna prevožena razdalja potnikov, blaga ali katere koli vrste tovora; deljeno s skupno energijo, vloženo v transportna pogonska sredstva. Vložena energija se lahko odda v več različnih vrstah, odvisno od vrste pogona, običajno pa je taka energija predstavljena v tekočih gorivih, električni energiji ali energiji hrane. Energijska učinkovitost je občasno znana tudi kot energijska intenzivnost . Inverzna vrednost energetske učinkovitosti v prometu je poraba energije v prometu.

Letalski motor / letalski motor:

Letalski motor , ki ga pogosto imenujemo letalski motor , je sestavni del moči pogonskega sistema letala. Večina letalskih motorjev je bodisi batnih motorjev bodisi plinskih turbin, čeprav jih je nekaj na raketni pogon, v zadnjih letih pa veliko majhnih UAV uporablja električne motorje.

Nadzor letalskega motorja / Nadzor letalskega motorja:

Nadzor letalskega motorja zagotavlja pilotu sredstvo za nadzor in spremljanje delovanja pogonskega sklopa letala. Ta članek opisuje krmiljenje, ki se uporablja z osnovnim motorjem z notranjim zgorevanjem, ki poganja propeler. Nekatere neobvezne ali naprednejše konfiguracije so opisane na koncu članka. Motorji z reaktivnimi turbinami uporabljajo različne principe delovanja in imajo svoje sklope krmilnikov in senzorjev.

Proizvajalec letalskega motorja / proizvajalec vesoljske industrije:

Proizvajalec letalstva je podjetje ali posameznik, ki se ukvarja z različnimi vidiki načrtovanja, gradnje, preizkušanja, prodaje in vzdrževanja letal, delov letal, raket, raket ali vesoljskih plovil. Aerospace je visokotehnološka industrija.

Zmogljivost letalskega motorja / zmogljivost letalskega motorja:

Zmogljivost letalskega motorja se nanaša na dejavnike, vključno z močjo potiska ali gredi za porabljeno gorivo, težo, stroške, zunanje mere in življenjsko dobo. Vključuje izpolnjevanje predpisanih okoljskih omejitev, ki veljajo za emisije hrupa in kemičnih onesnaževal, ter urejene varnostne vidike, ki zahtevajo zasnovo, ki lahko varno prenaša nevarnosti za okolje, kot so ptice, dež, toča in zaledenitev. To je končni izdelek, ki ga prodaja motorno podjetje.

Letalski motor_pozicija_številka / letalski motor:

Letalski motor , ki ga pogosto imenujemo letalski motor , je sestavni del moči pogonskega sistema letala. Večina letalskih motorjev je bodisi batnih motorjev bodisi plinskih turbin, čeprav jih je nekaj na raketni pogon, v zadnjih letih pa veliko majhnih UAV uporablja električne motorje.

Letalski motor_pozicija_številčenje / Letalski motor:

Letalski motor , ki ga pogosto imenujemo letalski motor , je sestavni del moči pogonskega sistema letala. Večina letalskih motorjev je bodisi batnih motorjev bodisi plinskih turbin, čeprav jih je nekaj na raketni pogon, v zadnjih letih pa veliko majhnih UAV uporablja električne motorje.

Zagon letalskega motorja / zagon letalskega motorja:

Številne različice zagona letalskega motorja so bile uporabljene, odkar sta brata Wright leta 1903 prvič poletela z motorjem. Uporabljene metode so bile zasnovane za prihranek teže, enostavnost delovanja in zanesljivost. Zgodnji batni motorji so se zagnali ročno, med vojnami so se razvijali električni in vložni sistemi za večje motorje z ročnim zagonom.

Letalski inženir / inženir vzdrževanja letal:

Inženir za vzdrževanje letal se lahko sklicuje na:

  • Na splošno tehnik vzdrževanja letal
  • Licenca inženirja za vzdrževanje letal je licencirana
  • Inženir za vzdrževanje letal (Kanada)
Letalski motorji / letalski motor:

Letalski motor , ki ga pogosto imenujemo letalski motor , je sestavni del moči pogonskega sistema letala. Večina letalskih motorjev je bodisi batnih motorjev bodisi plinskih turbin, čeprav jih je nekaj na raketni pogon, v zadnjih letih pa veliko majhnih UAV uporablja električne motorje.

Letalska oprema / letalski del:

Del letala je izdelek ali sestavni del, odobren za vgradnjo na zrakoplov s certifikatom tipa. Odobritev teh delov izhaja iz jurisdikcij držav, v katerih ima zrakoplov sedež. Zvezna uprava za letalstvo v Združenih državah nadzira odobritev teh delov v skladu z 21.

Evakuacija letal / Nujna evakuacija letal:

Nujna evakuacija zrakoplova se nanaša na nujno evakuacijo iz letala, ki lahko poteka na tleh, v vodi ali sredi leta. Obstajajo standardni postopki evakuacije in posebna oprema za evakuacijo.

Zunanje luči letala / Navigacijska luč:

Navigacijska luč , znana tudi kot tekoča ali pozicijska luč, je vir osvetlitve na plovilu, letalu ali vesoljskem plovilu. Navigacijske luči dajejo informacije o položaju plovila, smeri in statusu plovila. Njihovo namestitev zahtevajo mednarodne konvencije ali civilne oblasti. Navigacijske luči niso namenjene osvetlitvi plovila, ki prehaja, le da bi ga druga plovila lahko poznala.

Zračna tkanina / Zračna prevleka iz tkanine:

Prevleka iz letalskih tkanin je izraz, ki se uporablja tako za uporabljeni material kot za postopek pokrivanja odprtih struktur zrakoplovov. Uporablja se tudi za krepitev zaprtih vezanih struktur, primer te tehnike je komar de Havilland, na pionirskih lesenih trupih monokokov nekaterih nemških zrakoplovov iz prve svetovne vojne, kot je LFG Roland C.II, v zavitem vezanem lesu Wickelrumpf. trakovi in ​​tkanine.

Obloga tkanine letala / Obloga tkanine letala:

Prevleka iz letalskih tkanin je izraz, ki se uporablja tako za uporabljeni material kot za postopek pokrivanja odprtih struktur zrakoplovov. Uporablja se tudi za krepitev zaprtih vezanih struktur, primer te tehnike je komar de Havilland, na pionirskih lesenih trupih monokokov nekaterih nemških zrakoplovov iz prve svetovne vojne, kot je LFG Roland C.II, v zavitem vezanem lesu Wickelrumpf. trakovi in ​​tkanine.

Letenje letal / Letenje letal:

Letalna obloga je struktura, katere glavna naloga je ustvariti gladke orise in zmanjšati upor.

Letalske finance / letalske finance:

Financiranje letal se nanaša na financiranje nakupa in upravljanja letal. Kompleksno financiranje zrakoplovov ima veliko značilnosti s pomorskim financiranjem in v manjši meri s projektnim financiranjem.

Aircraft fire_trainer / letalski trener za požar:

Učitelj letalskega požara je gasilski simulator, namenjen vadbi reševanja potnikov in posadke med letalsko nesrečo. Simulatorji usposabljanja za požar na letalih omogočajo gasilcem, da znova ustvarijo različne scenarije v sili, kot so obsežni zunanji izlivi goriva, požari na krilih, motorjih in repu. Pomagajo lahko tudi pri razvoju realističnih scenarijev notranjega reševanja za požar sedežev, kokpita, kabine in tovora. Simulatorji usposabljanja za požar ponujajo tudi prilagodljivost za pravilno vadbo, hkrati pa zagotavljajo največjo varnost ves čas. Uporabljajo jih občinske, industrijske gasilske in reševalne službe, mednarodna letališča in vojska po vsem svetu. Trki in nesreče na tleh se lahko ustvarijo kot del obsežne vaje, ki vključuje gasilsko, reševalno in policijsko križarjenje, zemeljsko osebje in letalske posadke. Poleg tega se lahko razvijejo sekundarni incidenti, ki zagotavljajo usposabljanje o nadzoru incidentov, ki se lahko zgodijo okoli letala. Vsako dejavnost vodimo in gledamo z nadzornega stolpa.

Sistem_kontrole_ letala / Sistem za nadzor leta letala:

Konvencionalni sistem za krmarjenje leta zrakoplova s fiksnimi krili je sestavljen iz površin za nadzor leta, ustreznih krmilnih naprav v pilotski kabini, povezovalnih povezav in potrebnih operativnih mehanizmov za nadzor smeri letala v letu. Nadzor letalskega motorja se med spreminjanjem hitrosti šteje tudi za nadzor letenja.

Letalski_kontrolni_sistemi / Sistem za nadzor letenja letala:

Konvencionalni sistem za krmarjenje leta zrakoplova s fiksnimi krili je sestavljen iz površin za nadzor leta, ustreznih krmilnih naprav v pilotski kabini, povezovalnih povezav in potrebnih operativnih mehanizmov za nadzor smeri letala v letu. Nadzor letalskega motorja se med spreminjanjem hitrosti šteje tudi za nadzor letenja.

Nadzor letenja letala / Sistem za nadzor leta letenja:

Konvencionalni sistem za krmarjenje leta zrakoplova s fiksnimi krili je sestavljen iz površin za nadzor leta, ustreznih krmilnih naprav v pilotski kabini, povezovalnih povezav in potrebnih operativnih mehanizmov za nadzor smeri letala v letu. Nadzor letalskega motorja se med spreminjanjem hitrosti šteje tudi za nadzor letenja.

Let letala_ročno / Priročnik letalskega letala:

Letalski priročnik za zrakoplov ( AFM ) je papirna knjiga ali elektronski informacijski sklop, ki vsebuje informacije, potrebne za upravljanje zrakoplova določenega tipa ali določenega zrakoplova tega tipa (vsak AFM je prilagojen določenemu zrakoplovu, čeprav imajo zrakoplovi istega tipa zelo podobni AFM}. Podatki znotraj AFM se nanašajo tudi na tehnične podatke o plovnosti. Tipični priročnik za letenje bo vseboval naslednje: operativne omejitve, običajne / neobičajne / nujne operativne postopke, podatke o zmogljivosti in informacije o nakladanju.

Mehanika_leta letala / Mehanika leta leta:

Mehanika letenja je pomembna za letala s fiksnimi krili in rotacijskimi krili (helikopterji). Letalo je v dokumentu ICAO 9110 opredeljeno kot "težje od zračnega letala na gnani pogon, katerega vzlet izhaja predvsem iz aerodinamičnih reakcij na površini, ki ostanejo nespremenjene v danih pogojih leta".

Plovec / letalo letala:

Plavajoče letalo je vrsta hidroplana z enim ali več vitkimi plovci, nameščenimi pod trupom, da zagotovi vzgon. Nasprotno pa leteči čoln uporablja svoj trup za vzgon. Katera koli vrsta hidroplana ima lahko tudi podvozje, primerno za kopno, zaradi česar je vozilo amfibijsko letalo. Britanska uporaba je, da "floatplanes" imenujejo "hidroplani", namesto da bi uporabljali izraz "hidroplani", da bi se nanašali tako na letala kot na leteče čolne.

Letalci / plovec:

Plavajoče letalo je vrsta hidroplana z enim ali več vitkimi plovci, nameščenimi pod trupom, da zagotovi vzgon. Nasprotno pa leteči čoln uporablja svoj trup za vzgon. Katera koli vrsta hidroplana ima lahko tudi podvozje, primerno za kopno, zaradi česar je vozilo amfibijsko letalo. Britanska uporaba je, da "floatplanes" imenujejo "hidroplani", namesto da bi uporabljali izraz "hidroplani", da bi se nanašali tako na letala kot na leteče čolne.

Flutter / Flutter letala (elektronika in komunikacija):

V elektroniki in komunikacijah je flutter hitro spreminjanje signalnih parametrov, kot so amplituda, faza in frekvenca. Primeri elektronskega plapolanja so:

  • Hitre spremembe v sprejetih ravneh signala, kot so spremembe, ki jih lahko povzročijo atmosferske motnje, premikanje antene v močnem vetru ali interakcija z drugimi signali.
  • Pri razširjanju radia je pojav, pri katerem skoraj vsi radijski signali, ki jih navadno odsevajo ionosferske plasti v ali nad območjem E, delno ali popolnoma absorbirajo.
  • Pri radijskem prenosu hitro spreminjajoče se ravni signala skupaj s spremenljivimi časovnimi zakasnitvami na več poti, ki jih povzroča odsev in morebitna delna absorpcija signala letala, ki leti skozi radijski žarek ali skupni obseg razpršenosti.
  • Spremembe v prenosnih značilnostih obremenjene telefonske linije, ki jih povzroča delovanje telegrafskih enosmernih tokov na nakladalne tuljave.
  • Pri opremi za snemanje in reprodukcijo je odstopanje frekvence, ki jo povzroči nepravilno mehansko gibanje, npr. Kotna hitrost kapstana v transportnem mehanizmu traku, med delovanjem.
Okvir letala / nekdanji:

Prvi je predmet, kot je predloga, profil ali rezalna matrica, ki se uporablja za oblikovanje nečesa, kot je trup čolna. Običajno prvi daje obliko strukturi, ki ima lahko zapleteno ukrivljenost.

Letalsko gorivo / letalsko gorivo:

Letalska goriva so goriva na osnovi nafte ali mešanice nafte in sintetičnih goriv, ​​ki se uporabljajo za pogon letal. Zahtevajo strožje zahteve kot goriva, ki se uporabljajo za zemeljsko rabo, kot sta ogrevanje in cestni prevoz, in vsebujejo dodatke za izboljšanje ali ohranjanje lastnosti, pomembnih za delovanje ali ravnanje z gorivom. So na osnovi kerozina za letala s plinsko turbino. Letala z batnimi motorji uporabljajo bencin, letala z dizelskimi motorji pa lahko reaktivno gorivo (kerozin). Do leta 2012 je bilo za vsa letala, ki jih upravljajo ameriške zračne sile, potrjeno, da uporabljajo 50-50 mešanico kerozina in sintetičnega goriva iz premoga ali zemeljskega plina kot način za stabilizacijo stroškov goriva.

Letalska gorivna celica / Rezervoarji za gorivo za letala:

Rezervoarji za gorivo v letalih so glavni sestavni del sistemov za gorivo v letalih. Razvrstimo jih lahko v notranje ali zunanje rezervoarje za gorivo in jih nadalje razvrstimo po načinu izdelave ali predvideni uporabi. Varnostni vidiki rezervoarjev za gorivo za letala so bili preučeni med preiskavo eksplozije nesreče leta 800 TWA leta 800 med letom.

Sistem_ letalskega goriva / sistem letalskega goriva:

Sistem za letalsko gorivo omogoča posadki črpanje, upravljanje in dovajanje letalskega goriva v pogonski sistem in pomožno pogonsko enoto (APU) letala. Sistemi za gorivo se močno razlikujejo zaradi različnih zmogljivosti letala, v katerem so nameščeni. Enomotorno batno letalo ima preprost sistem za gorivo; tanker lahko poleg upravljanja lastnega goriva zagotavlja gorivo tudi drugim zrakoplovom.

Rezervoar za gorivo letala / Rezervoarji za gorivo letala:

Rezervoarji za gorivo v letalih so glavni sestavni del sistemov za gorivo v letalih. Razvrstimo jih lahko v notranje ali zunanje rezervoarje za gorivo in jih nadalje razvrstimo po načinu izdelave ali predvideni uporabi. Varnostni vidiki rezervoarjev za gorivo za letala so bili preučeni med preiskavo eksplozije nesreče leta 800 TWA leta 800 med letom.

Rezervoarji za gorivo letala / Rezervoarji za gorivo letala:

Rezervoarji za gorivo v letalih so glavni sestavni del sistemov za gorivo v letalih. Razvrstimo jih lahko v notranje ali zunanje rezervoarje za gorivo in jih nadalje razvrstimo po načinu izdelave ali predvideni uporabi. Varnostni vidiki rezervoarjev za gorivo za letala so bili preučeni med preiskavo eksplozije nesreče leta 800 TWA leta 800 med letom.

Trup letala / trup:

V aeronavtiki je trup glavni del letala. V njem je posadka, potniki ali tovor. V enomotornih letalih bo običajno vseboval tudi motor, čeprav je v nekaterih amfibijskih letalnih vozilih en motor nameščen na stebru, pritrjenem na trup, ki pa se uporablja kot plavajoči trup. Trup služi tudi za namestitev krmilnih in stabilizacijskih površin v določenih razmerjih z dvižnimi površinami, kar je potrebno za stabilnost in vodljivost zrakoplova.

Letalski razred_aluminij / 6061 aluminijeva zlitina:

6061 je padavinsko kaljena aluminijeva zlitina, ki vsebuje magnezij in silicij kot glavni legirni element. Prvotno imenovan "Alloy 61S" je bil razvit leta 1935. Ima dobre mehanske lastnosti, dobro varljivost in je zelo pogosto iztisnjen. Je ena najpogostejših zlitin aluminija za splošno uporabo.

Pokopališče zrakoplovov / letališče

Boneyard letala ali pokopališče zrakoplova je prostor za skladiščenje zrakoplovov, ki so umaknjeni iz obratovanja. Večina zrakoplovov na boneyardsh je bodisi shranjena za nekaj vzdrževanja ali pa so njihovi deli odstranjeni za ponovno uporabo ali nadaljnjo prodajo in nato odstranjeni. Objekti za čebelnjake so običajno v puščavah, na primer na jugozahodu ZDA, saj suhe razmere zmanjšujejo korozijo in trde podlage ni treba tlakovati. 309. letalska vesoljska skupina za vzdrževanje in regeneracijo v Tucsonu v Arizoni, največji objekt te vrste, je v pogovoru znana kot "Boneyard".

Bruto teža letala / bruto teža letala:

Bruto teža letala je skupna teža letala v katerem koli trenutku med letom ali zemeljsko operacijo.

Zemeljska oskrba zrakoplova / oskrba z zemljo letala:

V letalstvu zemeljska oskrba zrakoplova opredeljuje servisiranje zrakoplova, ko je na tleh in (običajno) parkirano na terminalnih vratih letališča.

Letalo gun_turret / pištola:

Revolverska kupola je pritrdilna ploščad, s katere lahko streljamo z orožjem, ki zagotavlja zaščito, vidnost in zmožnost obračanja in ciljanja. Sodobna kupola za pištolo je na splošno vrtljiv nosilec za orožje, v katerem je posadka ali mehanizem orožja za streljanje izstrelkov in hkrati omogoča usmerjanje in streljanje orožja v določeni meri azimuta in višine.

Zrakoplovstvo / orožje:

Gunship je vojaško letalo, oboroženo s težkimi letalskimi puškami, ki je v prvi vrsti namenjeno napadu kopenskih ciljev bodisi kot zračni napad bodisi kot tesna zračna podpora.

Ravnanje z letalom / zemeljsko oskrbo letala:

V letalstvu zemeljska oskrba zrakoplova opredeljuje servisiranje zrakoplova, ko je na tleh in (običajno) parkirano na terminalnih vratih letališča.

Letalski hangar / Hangar:

Hangar je zaprta gradbena konstrukcija za letala ali vesoljska plovila. Hangarji so zgrajeni iz kovine, lesa ali betona. Beseda hangar prihaja iz srednjefrancoškega hangharta , germanskega izvora, iz frankovskega * haimgard , iz * haim in gard ("dvorišče").

Obešalnik za letalo / Hangar:

Hangar je zaprta gradbena konstrukcija za letala ali vesoljska plovila. Hangarji so zgrajeni iz kovine, lesa ali betona. Beseda hangar prihaja iz srednjefrancoškega hangharta , germanskega izvora, iz frankovskega * haimgard , iz * haim in gard ("dvorišče").

Naslov / smer letala (navigacija):

V plovbi je smer plovila ali letala smer kompasa, v katero je usmerjen lok ali nos plovila. Upoštevajte, da naslov morda ni nujno smer, v kateri vozilo dejansko potuje, kar je znano kot smer ali tir . Kakršna koli razlika med smerjo in smerjo je posledica gibanja osnovnega medija, zraka ali vode ali drugih učinkov, kot je drsenje ali zdrs. Razlika je znana kot odnašanje in jo lahko določimo z vetrovnim trikotnikom . Opisanih je najmanj sedem načinov za merjenje smeri vozila.

Letalski hieroglifi / helikopterji helikopterjev:

Helikopterski hieroglifi se nanašajo na egiptovski hieroglif, izklesan iz templja Seti I v Abydosu.

Highjacking letala / ugrabitev letala:

Ugrabitev letala je nezakonit zaseg letala s strani posameznika ali skupine. V najkrajšem času ugrabitve je večina primerov, da je bil pilot prisiljen leteti v skladu z zahtevami ugrabitelja. Vendar so v redkih primerih ugrabitelji letala letali sami in jih uporabljali pri samomorilnih napadih - predvsem v napadih 11. septembra -, v več primerih pa je letala ugrabil uradni pilot ali kopilot; primer Lubitz.

Ugrabitev letala / ugrabitev letala:

Ugrabitev letala je nezakonit zaseg letala s strani posameznika ali skupine. V najkrajšem času ugrabitve je večina primerov, da je bil pilot prisiljen leteti v skladu z zahtevami ugrabitelja. Vendar so v redkih primerih ugrabitelji letala letali sami in jih uporabljali pri samomorilnih napadih - predvsem v napadih 11. septembra -, v več primerih pa je letala ugrabil uradni pilot ali kopilot; primer Lubitz.

Ugrabitev letala / ugrabitev letala:

Ugrabitev letala je nezakonit zaseg letala s strani posameznika ali skupine. V najkrajšem času ugrabitve je večina primerov, da je bil pilot prisiljen leteti v skladu z zahtevami ugrabitelja. Vendar so v redkih primerih ugrabitelji letala letali sami in jih uporabljali pri samomorilnih napadih - predvsem v napadih 11. septembra -, v več primerih pa je letala ugrabil uradni pilot ali kopilot; primer Lubitz.

Trup / trup letala:

V aeronavtiki je trup glavni del letala. V njem je posadka, potniki ali tovor. V enomotornih letalih bo običajno vseboval tudi motor, čeprav je v nekaterih amfibijskih letalnih vozilih en motor nameščen na stebru, pritrjenem na trup, ki pa se uporablja kot plavajoči trup. Trup služi tudi za namestitev krmilnih in stabilizacijskih površin v določenih razmerjih z dvižnimi površinami, kar je potrebno za stabilnost in vodljivost zrakoplova.

Zaledenitev letal / atmosferska poledica:

Atmosferska poledica se pojavi v ozračju, ko kapljice vode zamrznejo na predmetih, s katerimi pridejo v stik. Pogoji zaledenitve so lahko še posebej nevarni za letala, saj nakopičeni led spremeni aerodinamiko letalskih površin, kar lahko poveča tveganje zastoja. Iz tega razloga so razvili vgrajene sisteme za zaščito pred ledom, letala pa pogosto vzamejo pred vzletom v ledenih okoljih.

Letalo v_Fiction / Letalo v fikciji:

Letala v fantastiki zajemajo različna letala iz resničnega sveta, ki so se skozi desetletja pomembno pojavila v leposlovju, vključno s knjigami, filmi, igračami, televizijskimi programi, video igrami in drugimi mediji. Ti nastopi poudarjajo priljubljenost različnih modelov letal in predstavljajo različne tipe širši javnosti.

Letalska umetnost / letala v leposlovju:

Letala v fantastiki zajemajo različna letala iz resničnega sveta, ki so se skozi desetletja pomembno pojavila v leposlovju, vključno s knjigami, filmi, igračami, televizijskimi programi, video igrami in drugimi mediji. Ti nastopi poudarjajo priljubljenost različnih modelov letal in predstavljajo različne tipe širši javnosti.

Letalo v_popularni_kulturi / Letalo v fantastiki:

Letala v fantastiki zajemajo različna letala iz resničnega sveta, ki so se skozi desetletja pomembno pojavila v leposlovju, vključno s knjigami, filmi, igračami, televizijskimi programi, video igrami in drugimi mediji. Ti nastopi poudarjajo priljubljenost različnih modelov letal in predstavljajo različne tipe širši javnosti.

Letalski incident / letalske nesreče in incidenti:

Letalska nesreča je v Prilogi 13 Konvencije o mednarodnem civilnem letalstvu opredeljena kot dogodek, povezan z upravljanjem zrakoplova, ki se zgodi od trenutka, ko se katera koli oseba vkrca na letalo z namenom letenja, do izkrcanja vseh takih oseb in a) oseba je smrtno ali resno poškodovana, b) zrakoplov utrpi znatno škodo ali strukturno okvaro ali c) letalo izgine ali postane popolnoma nedostopno. Priloga 13 opredeljuje letalski incident kot dogodek, ki ni nesreča, povezan z obratovanjem zrakoplova, ki vpliva ali bi lahko vplival na varnost obratovanja.

Letalska industrija / letalski proizvajalec:

Proizvajalec letalstva je podjetje ali posameznik, ki se ukvarja z različnimi vidiki načrtovanja, gradnje, preizkušanja, prodaje in vzdrževanja letal, delov letal, raket, raket ali vesoljskih plovil. Aerospace je visokotehnološka industrija.

Letalska industrija_Rusije / Letalska industrija Rusije:

Proizvodnja letal je pomemben industrijski sektor v Rusiji, saj zaposluje približno 355.300 ljudi. Razpad Sovjetske zveze je privedel do globoke krize v industriji, zlasti na področju civilnih letal. Razmere so se začele izboljševati sredi prvega desetletja 2000-ih zaradi rasti zračnega prometa in naraščajočega povpraševanja. Program konsolidacije, ki se je začel leta 2005, je privedel do ustanovitve holdinga United Aircraft Corporation, ki vključuje večino ključnih podjetij v panogi.

Letalska industrija_Srbije / Letalska industrija Srbije:

Kraljevina Srbija je postala del nove države Kraljevine Srbov, Hrvatov in Slovencev. ki je bila ustanovljena 1. decembra 1918. Čeprav je bila industrija na zelo nizki stopnji razvoja, je bila država med prvimi 10 državami na svetu, ki so razvile lastno proizvodnjo letal. Prvotno so bili sestavljeni le deli, proizvedeni v tujih tovarnah, kmalu pa se je začela proizvodnja domačih komponent, tako kot inženiring. Predhodnica domače letalske industrije je bila letališka delavnica, ki je bila ustanovljena leta 1920 na letališču v Novem Sadu. Sestavljanje poskusne serije Hansa-Brandenburg CI Serija je dobila ime SBr, saj je bila ta vrsta letala v Srbiji znana kot srednji Brandenburg .

Instrumenti letala / letalski instrumenti:

Letalski instrumenti so instrumenti v pilotski kabini letala, ki pilotu zagotavljajo podatke o stanju leta tega letala, kot so nadmorska višina, hitrost, vertikalna hitrost, smer in številne druge ključne informacije med letom. Izboljšajo varnost, tako da pilotu omogočajo letenje z zrakoplovom v ravninskem letu in se obračajo brez referenc zunaj letala, kot je obzorje. Pravila vizualnega letenja (VFR) zahtevajo kazalnik hitrosti, višinomer in kompas ali drug ustrezen magnetni kazalnik smeri. Pravila letenja z instrumenti (IFR) poleg tega zahtevajo giroskopsko nagibno steno, kazalnik smeri in stopnje obračanja, plus indikator zdrsa, nastavljiv višinomer in uro. Polet v instrumentalne meteorološke razmere (IMC) zahteva natančno vzletanje in pristajanje instrumentov za radijsko navigacijo.

Letalski instrumenti / letalski instrumenti:

Letalski instrumenti so instrumenti v pilotski kabini letala, ki pilotu zagotavljajo podatke o stanju leta tega letala, kot so nadmorska višina, hitrost, vertikalna hitrost, smer in številne druge ključne informacije med letom. Izboljšajo varnost, tako da pilotu omogočajo letenje z zrakoplovom v ravninskem letu in se obračajo brez referenc zunaj letala, kot je obzorje. Pravila vizualnega letenja (VFR) zahtevajo kazalnik hitrosti, višinomer in kompas ali drug ustrezen magnetni kazalnik smeri. Pravila letenja z instrumenti (IFR) poleg tega zahtevajo giroskopsko nagibno steno, kazalnik smeri in stopnje obračanja, plus indikator zdrsa, nastavljiv višinomer in uro. Polet v instrumentalne meteorološke razmere (IMC) zahteva natančno vzletanje in pristajanje instrumentov za radijsko navigacijo.

Letalsko zavarovanje / letalsko zavarovanje:

Letalsko zavarovanje je zavarovalno kritje, ki je posebej namenjeno upravljanju zrakoplovov in tveganjem v letalstvu. Letalske zavarovalne police se popolnoma razlikujejo od tistih za druga področja prevoza in ponavadi vključujejo letalsko terminologijo ter terminologijo, omejitve in klavzule, značilne za letalsko zavarovanje.

Letalski reaktivni motor / reaktivni motor:

Mlazni motor je vrsta reakcijskega motorja, ki izprazni hitro gibljivi curek, ki z reaktivnim pogonom ustvari potisk. Medtem ko ta široka opredelitev lahko vključuje raketni, vodni curek in hibridni pogon, se izraz reaktivni motor običajno nanaša na reaktivni motor z zračnim dihanjem z notranjim zgorevanjem, kot so turboreaktivni, turboventilacijski, ramjetni ali impulzni curek. Na splošno so reaktivni motorji motorji z notranjim zgorevanjem.

Komplet za zrakoplov / doma izdelana letala:

Doma izdelana letala , znana tudi kot amatersko izdelana letala ali letala s kompletom , izdelajo osebe, za katere to ni poklicna dejavnost. Ta letala so lahko izdelana iz "nič", iz načrtov ali iz sklopov.

Kompleti letal / doma izdelana letala:

Doma izdelana letala , znana tudi kot amatersko izdelana letala ali letala s kompletom , izdelajo osebe, za katere to ni poklicna dejavnost. Ta letala so lahko izdelana iz "nič", iz načrtov ali iz sklopov.

Luči za pristanek letala / luči za pristanek:

Pristajalne luči so luči, nameščene na letalih, ki osvetljujejo teren in vzletno-pristajalno stezo pred vzletom in pristankom.

Izstreljeno letalo_torpedo / zračni torpedo:

Zračni torpedo je torpedo, izstreljen iz letala ali helikopterja s fiksnimi krili iz zraka, ki nato pade v vodo, nato pa se orožje požene do cilja.

Toalet za letala / stranišče za letala:

Toalet za letala ali letalsko stranišče je majhna soba na letalu s straniščem in umivalnikom.

Najem letala / najem letala:

Najemi letal so najemi, ki jih uporabljajo letalski prevozniki in drugi letalski prevozniki. Letalski prevozniki najemajo letala pri drugih letalskih družbah ali lizinških družbah iz dveh glavnih razlogov: da upravljajo letala brez finančnega bremena njihovega nakupa in zagotavljajo začasno povečanje zmogljivosti. Industrija ima dve glavni vrsti zakupa: mokro zakup, ki se običajno uporablja za kratkoročni zakup, in suhi zakup, ki je bolj normalen za dolgoročne najeme. Industrija uporablja tudi kombinacije mokrega in suhega. Na primer, ko je letalo zakupljeno za mokre storitve, da se vzpostavijo nove storitve, se lahko letalska ali kabinska posadka letalskega prevoznika usposobi za najem.

Zakup letala / zakup letala:

Najemi letal so najemi, ki jih uporabljajo letalski prevozniki in drugi letalski prevozniki. Letalski prevozniki najemajo letala pri drugih letalskih družbah ali lizinških družbah iz dveh glavnih razlogov: da upravljajo letala brez finančnega bremena njihovega nakupa in zagotavljajo začasno povečanje zmogljivosti. Industrija ima dve glavni vrsti zakupa: mokro zakup, ki se običajno uporablja za kratkoročni zakup, in suhi zakup, ki je bolj normalen za dolgoročne najeme. Industrija uporablja tudi kombinacije mokrega in suhega. Na primer, ko je letalo zakupljeno za mokre storitve, da se vzpostavijo nove storitve, se lahko letalska ali kabinska posadka letalskega prevoznika usposobi za najem.

Najemodajalec letala / zakup letala:

Najemi letal so najemi, ki jih uporabljajo letalski prevozniki in drugi letalski prevozniki. Letalski prevozniki najemajo letala pri drugih letalskih družbah ali lizinških družbah iz dveh glavnih razlogov: da upravljajo letala brez finančnega bremena njihovega nakupa in zagotavljajo začasno povečanje zmogljivosti. Industrija ima dve glavni vrsti zakupa: mokro zakup, ki se običajno uporablja za kratkoročni zakup, in suhi zakup, ki je bolj normalen za dolgoročne najeme. Industrija uporablja tudi kombinacije mokrega in suhega. Na primer, ko je letalo zakupljeno za mokre storitve, da se vzpostavijo nove storitve, se lahko letalska ali kabinska posadka letalskega prevoznika usposobi za najem.

Livreja letala / Livreja letala:

Livreja letala je sklop obsežnih oznak, ki vsebujejo barvne, grafične in tipografske identifikatorje, ki jih operaterji uporabljajo za svoje zrakoplove.

Letalske izgube_iz_Vetnamske vojne / Seznam izgub zrakoplovov v vietnamski vojni:

Med vietnamsko vojno je bilo na tisoče ameriških letal izgubljeno zaradi protiletalskega topništva (AAA), raket zemlja-zrak (SAM) in lovskih prestreznikov (MiG). Velika večina ameriških bojnih izgub na vseh območjih jugovzhodne Azije je bila pri AAA. Kraljevsko avstralsko letalstvo je v Južnem Vietnamu izvajalo tudi bojne in zračne prevoze, prav tako Republika Vietnam. Med letali s fiksnimi krili je bilo izgubljenih več F-4 Phantoms kot kateri koli drug tip, ki je služil kateri koli državi.

Letalske izgube_v_vietnamski vojni / Seznam izgub zrakoplovov v vietnamski vojni:

Med vietnamsko vojno je bilo na tisoče ameriških letal izgubljeno zaradi protiletalskega topništva (AAA), raket zemlja-zrak (SAM) in lovskih prestreznikov (MiG). Velika večina ameriških bojnih izgub na vseh območjih jugovzhodne Azije je bila pri AAA. Kraljevsko avstralsko letalstvo je v Južnem Vietnamu izvajalo tudi bojne in zračne prevoze, prav tako Republika Vietnam. Med letali s fiksnimi krili je bilo izgubljenih več F-4 Phantoms kot kateri koli drug tip, ki je služil kateri koli državi.

Konfiguracija glavnega krila / krila letala:

Konfiguracija krila letala s fiksnim krilom je njegova razporeditev dvižnih in s tem povezanih površin.

Vzdrževanje letal / Vzdrževanje letal:

Vzdrževanje zrakoplova je izvajanje nalog, potrebnih za zagotovitev stalne plovnosti zrakoplova ali njegovega dela, vključno z remontom, pregledom, zamenjavo, odpravljanjem napak in izvedbo sprememb, skladnostjo s plovnostnimi smernicami in popravili.

Letalski prevozniki_vzdrževalnih služb_Royal_Navy / Letalski prevozniki kraljeve mornarice:

Kraljevska mornarica je izdelala tri letala za vzdrževanje letal za svojo floto Air Arm pred drugo svetovno vojno in med njo. Kriza v Abesiniji v letih 1934–35 je Admiraliteti pokazala, da potrebuje ladjo za skladiščenje, ki bo podpirala letalonosilce v aktivni službi, tako kot so tovrstni razpisi podpirali in uničevali. Začelo tik pred začetkom druge svetovne vojne leta 1939, je bila HMS Unicorn prva ladja zgrajena v vsakem mornarici, da bi lahko "izvede celoten obseg vzdrževanja letal in popravilih poleg sposobnost za delovanje letala iz pilotske kabine". Unicorn je dokazal vrednost koncepta in dve podobni podporni ladji Perseus in Pioneer sta bili spremenjeni v ladje za vzdrževanje letal s spreminjanjem lahkih nosilcev, medtem ko so bili še v gradnji. Za razliko od Unicorna niti Pioneer niti Perzej nista mogla pristati na letalih; na krov jih je bilo treba

Vzdrževanje letala_pregledi / Pregledi vzdrževanja zrakoplova:

Pregledi vzdrževanja letal so redni pregledi, ki jih je treba opraviti na vseh komercialnih in civilnih zrakoplovih po določenem času ali uporabi. Vojaška letala običajno sledijo posebnim programom vzdrževanja, ki so lahko ali pa niso podobni programom komercialnih in civilnih operaterjev.

Vzdrževanje letal_inženir / Inženir vzdrževanja letal:

Inženir za vzdrževanje letal se lahko sklicuje na:

  • Na splošno tehnik vzdrževanja letal
  • Licenca inženirja za vzdrževanje letal je licencirana
  • Inženir za vzdrževanje letal (Kanada)
Aircraft maintenance_engineer_ (Kanada) / Inženir vzdrževanja letal (Kanada):

V Kanadi je inženir za vzdrževanje letal (AME) oseba, ki je pooblaščena za podpis izjave o vzdrževanju certificiranih zrakoplovov za Transport Canada (TC).

Vzdrževanje letal_engineer_ (večznačna opredelitev) / Inženir vzdrževanja letal:

Inženir za vzdrževanje letal se lahko sklicuje na:

  • Na splošno tehnik vzdrževanja letal
  • Licenca inženirja za vzdrževanje letal je licencirana
  • Inženir za vzdrževanje letal (Kanada)
Tehnik vzdrževanja letal / tehnik vzdrževanja letal:

Tehnik za vzdrževanje letal ( AMT ) je trgovec in se sklicuje tudi na licencirano tehnično usposobljenost za izvajanje vzdrževanja letal. AMT pregledajo in izvajajo ali nadzirajo vzdrževanje, preventivno vzdrževanje, popravila in spremembe zrakoplovov in sistemov zrakoplovov.

Letalski maitenance_engineer / Inženir vzdrževanja letal:

Inženir za vzdrževanje letal se lahko sklicuje na:

  • Na splošno tehnik vzdrževanja letal
  • Licenca inženirja za vzdrževanje letal je licencirana
  • Inženir za vzdrževanje letal (Kanada)

No comments:

Post a Comment