Friday, April 30, 2021

Aircraft Manufacturing_and_Development/Aircraft Manufacturing and Design

Proizvodnja letal_in_razvoj / proizvodnja in oblikovanje letal:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) je proizvajalec treh letal - Alarus CH2000, Zodiac CH601 in Patriot 150.

Proizvodnja letal_in_razvoj_podjetje / proizvodnja in oblikovanje letal:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) je proizvajalec treh letal - Alarus CH2000, Zodiac CH601 in Patriot 150.

Proizvodnja letal_in_razvoj / proizvodnja in oblikovanje letal:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) je proizvajalec treh letal - Alarus CH2000, Zodiac CH601 in Patriot 150.

Letalska mehanika_Fraternal_Association / Aircraft Mechanics Fraternal Association:

Bratsko združenje za letalsko mehaniko ( AMFA ) je neodvisna obrtna zveza, ki zastopa tehnike za vzdrževanje zrakoplovov in povezane zaposlene v ZDA. AMFA je zavezana načelom obrtniškega sindikalizma. Prizadeva si le zastopnike tehnikov za vzdrževanje zrakoplovov in z njimi povezane uslužbence, "obrt ali razred", ki ga priznava Nacionalni odbor za posredovanje v skladu z Zakonom o delu v železniškem prometu, ki se uporablja za letalske družbe. Meni, da AMFA ločujejo zlasti tri značilnosti od vseh drugih sindikatov: prvič, neposredni nadzor članov nad lokalnimi in finančnimi sredstvi; drugič, demokratični postopek, pri katerem se namesto imenovanih uradnikov izvolijo uradniki, ki jih lahko člani odpokličejo; in tretjič, odprta pogajanja, kjer so člani povabljeni, da se udeležijo sej kolektivnih pogajanj in se jih udeležijo. Te tri stvari omogočajo članstvu AMFA, da učinkovito ohranja nadzor nad svojo zvezo.

Meteorological_Data_Relay letala / Rele meteoroloških podatkov o zrakoplovu:

Rele za meteorološke podatke o zrakoplovih (AMDAR) je program, ki ga je sprožila Svetovna meteorološka organizacija. AMDAR se uporablja za zbiranje meteoroloških podatkov po vsem svetu z uporabo komercialnih letal.

Letalski muzej_Dhangadhi / Letalski muzej Dhangadhi:


Letalski muzej Dhangadhi je letalski muzej, ki se nahaja v Dhangadhiju v Nepalu, približno 500 km zahodno od Katmanduja. Nekdanji nepalski pilot Bed Upreti ga je 17. septembra 2014 ustanovil kot prvi muzej letal v Nepalu. Muzej je znotraj nekdanjega letala Fokker-100, dolgega 35,53 metra, ki ga je upravljal Cosmic Air do ukinitve leta 2008. Na ogled je približno 200 miniaturnih komercialnih letal in lovcev. Skupaj z miniaturnimi letali sta zračna fotogalerija in kabina v pilotski kabini. Prihodki iz muzeja se uporabljajo za pomoč bolnikom z rakom. Drugi muzej, Letalski muzej Kathmandu, je leta 2017 po uspehu letalskega muzeja Dhangadhi ustanovil Bed Upreti Trust v prestolnici Nepala Katmandu.

Muzej letal_Kathmandu / Muzej letal Kathmandu:

Letalski muzej Kathmandu je letalski muzej, ki se nahaja v Sinamangalu v Katmanduju v Nepalu. Muzej je v letalu Airbus A330-300 družbe Turkish Airlines, ki je letel približno osem mesecev, preden je marca 2015 doživel izlet na vzletno-pristajalno stezo na mednarodnem letališču Tribhuvan v Katmanduju. Ustanovili so ga na podlagi skupne pobude Nepalske uprave za civilno letalstvo in pilota. Bed Upreti in njegovo zaupanje. Ta muzej je bil uradno odprt za javnost 28. novembra 2017. Razstavni eksponati muzeja vključujejo prvotno postavitev pilotske kabine, model in miniaturno letalo ter predmete, ki dokumentirajo zgodovino nepalskega letalstva. Muzej je drugi te vrste v Nepalu, potem ko je Bed Upreti že postavil podoben, a manjši letalski muzej, Letalski muzej Dhangadhi v Dhangadhiju v zahodnem Nepalu. Muzej je stal okoli 70 milijonov NPR.

Aircraft Navigation_Computer_OC-1401 / Heathkit:

Heathkit je blagovna znamka kompletov in drugih elektronskih izdelkov, ki jih proizvaja in trži podjetje Heath. Izdelki so v desetletjih vključevali elektronsko preskusno opremo, visokokakovostno domačo avdio opremo, televizijske sprejemnike, amatersko radijsko opremo, robote, module za elektronsko pretvorbo vžiga za avtomobile zgodnjih modelov s točkovnimi vžigi in vplivne Heath H-8, H-89 , in računalniki za hobije H-11, ki jih je kupec prodal v obliki kompleta za montažo.

Aircraft Navigation_Computer_OCW-1401 / Heathkit:

Heathkit je blagovna znamka kompletov in drugih elektronskih izdelkov, ki jih proizvaja in trži podjetje Heath. Izdelki so v desetletjih vključevali elektronsko preskusno opremo, visokokakovostno domačo avdio opremo, televizijske sprejemnike, amatersko radijsko opremo, robote, module za elektronsko pretvorbo vžiga za avtomobile zgodnjih modelov s točkovnimi vžigi in vplivne Heath H-8, H-89 , in računalniki za hobije H-11, ki jih je kupec prodal v obliki kompleta za montažo.

Zakon o zračnem hrupu_Zmanjšanje_zakonov / Zvezni zakon o letalstvu iz leta 1958:

Zvezni zakon o letalstvu iz leta 1958 je bil zakon Kongresa Združenih držav Amerike, ki ga je podpisal predsednik Dwight D. Eisenhower, s katerim je bila ustanovljena Zvezna letalska agencija in odpravljen njen predhodnik, Uprava za civilno letalstvo (CAA). Zakon je FAA pooblastil za nadzor in urejanje varnosti v letalski industriji in uporabe ameriškega zračnega prostora tako s strani vojaških kot civilnih letal.

Letalski jedrski pogon / Jedrski pogon letala:

Program jedrskega pogona za zrakoplov ( ANP ) in predhodni projekt Jedrska energija za pogon letal ( NEPA ) sta delala na razvoju jedrskega pogonskega sistema za letala. Vojaške zračne sile Združenih držav so začele projekt NEPA 28. maja 1946. NEPA je delovala do maja 1951, ko je bil projekt prenesen na skupno Komisijo za jedrsko energijo (AEC) / USAF ANP. USAF je zasledoval dva različna sistema za reaktivne motorje na jedrski pogon, koncept Direct Air Cycle, ki ga je razvil General Electric, in Indirect Air Cycle, ki je bil dodeljen podjetjem Pratt & Whitney. Program je bil namenjen razvoju in testiranju Convair X-6, vendar je bil leta 1961 preklican pred izdelavo tega letala. Skupni stroški programa od leta 1946 do 1961 so znašali približno milijardo dolarjev.

Aircraft Nuclear_Propulsion_ (program) / Aircraft Nuclear Propulsion:

Program jedrskega pogona za zrakoplov ( ANP ) in predhodni projekt Jedrska energija za pogon letal ( NEPA ) sta delala na razvoju jedrskega pogonskega sistema za letala. Vojaške zračne sile Združenih držav so začele projekt NEPA 28. maja 1946. NEPA je delovala do maja 1951, ko je bil projekt prenesen na skupno Komisijo za jedrsko energijo (AEC) / USAF ANP. USAF je zasledoval dva različna sistema za reaktivne motorje na jedrski pogon, koncept Direct Air Cycle, ki ga je razvil General Electric, in Indirect Air Cycle, ki je bil dodeljen podjetjem Pratt & Whitney. Program je bil namenjen razvoju in testiranju Convair X-6, vendar je bil leta 1961 preklican pred izdelavo tega letala. Skupni stroški programa od leta 1946 do 1961 so znašali približno milijardo dolarjev.

Aircraft One / Air Force One:

Air Force One je uradni klicni znak za nadzor zračnega prometa za letalo ameriških letalskih sil, na katerem je predsednik ZDA. V običajnem jeziku se izraz uporablja za označevanje zrakoplovov ameriških zračnih sil, ki so bili spremenjeni in uporabljeni za prevoz predsednika. Letala so pomembni simboli ameriškega predsedstva in njegove moči. Air Force One običajno imenujejo "Leteča bela hiša".

Aircraft Operating_Co / Letalska operativna družba:

Aircraft Operating Company je bilo britansko podjetje za zračno fotografijo, ki je leta 1925 prevzelo Aerofilms. Leta 1940 je letalsko ministrstvo rekviriralo njegovo osebje in opremo, leta 1944 pa je podjetje prevzelo podjetje Hunting Aerosurveys.

Aircraft Operating_Company / Aircraft Operating Company:

Aircraft Operating Company je bilo britansko podjetje za zračno fotografijo, ki je leta 1925 prevzelo Aerofilms. Leta 1940 je letalsko ministrstvo rekviriralo njegovo osebje in opremo, leta 1944 pa je podjetje prevzelo podjetje Hunting Aerosurveys.

Aircraft Operating_Company_Ltd / Aircraft Operating Company:

Aircraft Operating Company je bilo britansko podjetje za zračno fotografijo, ki je leta 1925 prevzelo Aerofilms. Leta 1940 je letalsko ministrstvo rekviriralo njegovo osebje in opremo, leta 1944 pa je podjetje prevzelo podjetje Hunting Aerosurveys.

Aircraft Operations_Center / Letalski operativni center:

Letalski operativni center ( AOC ) je glavno oporišče za približno devet letal Nacionalne uprave za oceane in atmosfero vlade ZDA.

Lastnik letala% 27s_and_Pilots_Association / Združenje lastnikov in pilotov letal:

Združenje lastnikov in pilotov letal ( AOPA ) je ameriška neprofitna politična organizacija s sedežem v Marylandu, Frederick, ki zagovarja splošno letalstvo.

Lastniki zrakoplovov_% 26_Pilots_Association / Združenje lastnikov in pilotov letal:

Združenje lastnikov in pilotov letal ( AOPA ) je ameriška neprofitna politična organizacija s sedežem v Marylandu, Frederick, ki zagovarja splošno letalstvo.

Združenje lastnikov letal in pilotov_ / Združenje lastnikov in pilotov letal:

Združenje lastnikov in pilotov letal ( AOPA ) je ameriška neprofitna politična organizacija s sedežem v Marylandu, Frederick, ki zagovarja splošno letalstvo.

Letalski park_ (Shanghai_Metro) / avtocestna postaja Shendu:

Avtocesta Shendu , prej Aerospace Museum , je izmenjevalna postaja med linijo 8 in linijo Pujiang šanghajske podzemne železnice v mestu Pujiang, okrožje Minhang v Šanghaju, na avtocesti Shendu in avtocesti Puxing. Ta postaja služi kot južni zaključek proge 8 in severni konec proge Pujiang in se je odprla 5. julija 2009 z drugo fazo proge 8. Postaja je postala izmenjevalna postaja med progo 8 in progo Pujiang marca 31. leta 2018 z odprtjem proge Pujiang naprej proti jugu do ceste Huizhen.

Aircraft Pool_Leasing_Coorporation / 1973 v letalstvu:

Tu je seznam letalskih dogodkov iz leta 1973:

Letalo Popular_Science_Park_ (Shanghai_Metro) / avtocesta Shendu:

Avtocesta Shendu , prej Aerospace Museum , je izmenjevalna postaja med linijo 8 in linijo Pujiang šanghajske podzemne železnice v mestu Pujiang, okrožje Minhang v Šanghaju, na avtocesti Shendu in avtocesti Puxing. Ta postaja služi kot južni zaključek proge 8 in severni konec proge Pujiang in se je odprla 5. julija 2009 z drugo fazo proge 8. Postaja je postala izmenjevalna postaja med progo 8 in progo Pujiang marca 31. leta 2018 z odprtjem proge Pujiang naprej proti jugu do ceste Huizhen.

Proizvodnja letal_Board / Aircraft Board:

Aircraft Board je bila zvezna vladna organizacija Združenih držav, ki je bila ustanovljena iz Odbora za proizvodnjo letal 1. oktobra 1917 z zakonom Kongresa, da bi zagotovila zakonsko pooblastilo APB, ki je bilo ustanovljeno z resolucijo Sveta narodne obrambe 16. maja. , 1917. Letalski odbor, ki mu je predsedoval Howard E. Coffin, je bil tudi odstranjen izpod nadzora Sveta narodne obrambe in pod vodstvom vojnih sekretarjev in mornarice. Odbori, ki jim je svetoval generalni pravobranilec, so letalskemu oddelku ameriškega signalnega korpusa dali priporočila glede razvoja in nabave letal med prvo svetovno vojno.

Letalski propeler / propeler (aeronavtika):

V aeronavtiki propeler, imenovan tudi zračni vijak, pretvori rotacijsko gibanje iz motorja ali drugega vira energije v vrtinčni drsni tok, ki potisne propeler naprej ali nazaj. Vsebuje vrtljivo gredi s pogonom na motor, na katero je pritrjenih več radialnih lopatic iz profila, tako da se celoten sklop vrti okoli vzdolžne osi. Nagib rezila je lahko fiksiran, ročno spremenljiv na nekaj nastavljenih položajev ali samodejno spremenljivega tipa "konstantna hitrost".

Aircraft Protective_Systems / DigEplayer:

" DigEplayer " je linija izdelkov " digEcor ." digEplayers so samostojne prenosne naprave za digitalno zabavo na trdem disku (AVOD) s trdim diskom. Po velikosti so podobni prenosnemu predvajalniku DVD-jev, predvajalniki digEplay so vnaprej programirani s filmi, televizijskimi oddajami, risankami, video posnetki in glasbo ter letališkimi zemljevidi, informacijami o destinacijah, promocijami in oglaševanjem.

Protokol o zrakoplovu do pogodbe Cape_Town_To / Cape Town:

Konvencija iz Cape Towna o mednarodnih interesih v mobilni opremi ali Cape Town pogodba je mednarodna pogodba, namenjena standardizaciji transakcij s premičninami. Pogodba ustvarja mednarodne standarde za registracijo prodajnih pogodb, zavarovalnih obresti (zastavnih pravic), zakupnih pogodb in pogojnih prodajnih pogodb ter različna pravna sredstva v primeru neplačila v finančnih sporazumih, vključno z vračilom lastništva in učinkom zakonov o stečaju določenih držav.

Radio_Control_of_Aerodrome_Lighting / Pilot-nadzorovana razsvetljava:

Pilotno nadzorovana razsvetljava ( PCL ), znana tudi kot radijsko krmiljenje letališke razsvetljave na letališčih ( ARCAL ) ali pilotsko aktivirana razsvetljava ( PAL ), je sistem, ki pilotom zrakoplovov omogoča nadzor osvetlitve priletnih luči letališča ali vzletno-pristajalne steze luči in vozne steze po radiu.

Aircraft Radio_Corporation / Aircraft Radio Corporation:

Aircraft Radio Corporation (ARC) - ne smemo ga zamenjati z Aeronautical Radio, Inc. (ARINC) - je bil glavni pionir in glavni proizvajalec letalske elektronike za vojaška in komercialna letala ter kasneje (lahka) letala splošnega letalstva od dvajsetih let 20. stoletja. do petdesetih let prejšnjega stoletja - pozneje so ga prevzela in preimenovala nasledstva drugih podjetij, ki so vsaka spremenila uradno ime podjetja, medtem ko je sprva nadaljevala s primarno funkcijo ARC, kadri, zmogljivostmi in osredotočenostjo na izdelke.

Letalski reaktor_Eksperiment / eksperiment letalskega reaktorja:

Letalski reaktorski eksperiment ( ARE ) je bil eksperimentalni jedrski reaktor, namenjen preskušanju izvedljivosti reaktorjev s tekočim gorivom, visokotemperaturnih in močnih gostot za pogon nadzvočnih letal. Deloval je med 8. in 12. novembrom 1954 v Nacionalnem laboratoriju Oak Ridge (ORNL) z največjo trajno močjo 2,5 megavata (MW) in ustvaril skupaj 96 MW ur energije.

Prepoznavanje letal / prepoznavanje letal (revija):

Prepoznavanje letal , podnaslov The Inter-Services Journal je bila britanska revija druge svetovne vojne, posvečena temi prepoznavanja letal. Ministrstvo za proizvodnjo letal, ki ga mesečno izdaja med septembrom 1942 in septembrom 1945, je bilo ciljno občinstvo pripadnikov vseh treh britanskih oboroženih služb in članov kraljevega opazovalnega korpusa.

Prepoznavanje letal_ (revija) / Prepoznavanje letal (revija):

Prepoznavanje letal , podnaslov The Inter-Services Journal je bila britanska revija druge svetovne vojne, posvečena temi prepoznavanja letal. Ministrstvo za proizvodnjo letal, ki ga mesečno izdaja med septembrom 1942 in septembrom 1945, je bilo ciljno občinstvo pripadnikov vseh treh britanskih oboroženih služb in članov kraljevega opazovalnega korpusa.

Prepoznavanje letal_ (revija) / Prepoznavanje letal (revija):

Prepoznavanje letal , podnaslov The Inter-Services Journal je bila britanska revija druge svetovne vojne, posvečena temi prepoznavanja letal. Ministrstvo za proizvodnjo letal, ki ga mesečno izdaja med septembrom 1942 in septembrom 1945, je bilo ciljno občinstvo pripadnikov vseh treh britanskih oboroženih služb in članov kraljevega opazovalnega korpusa.

Prepoznavanje letal_The_Inter-Services_Journal / Prepoznavanje letal (revija):

Prepoznavanje letal , podnaslov The Inter-Services Journal je bila britanska revija druge svetovne vojne, posvečena temi prepoznavanja letal. Ministrstvo za proizvodnjo letal, ki ga mesečno izdaja med septembrom 1942 in septembrom 1945, je bilo ciljno občinstvo pripadnikov vseh treh britanskih oboroženih služb in članov kraljevega opazovalnega korpusa.

Registracija letala / registracija letala:

Registracija zrakoplova , imenovana tudi repna številka , je koda, ki je edinstvena za posamezno letalo in mora biti po mednarodni konvenciji označena na zunanji strani vsakega civilnega letala. Registracija navaja državo registracije letala in deluje podobno kot avtomobilska registrska tablica ali registracija ladje. Ta koda mora biti navedena tudi v potrdilu o registraciji, ki ga izda ustrezna nacionalna letalska uprava (NAA). Zrakoplov ima lahko samo eno registracijo v eni jurisdikciji, čeprav je v življenjski dobi zrakoplova spremenljiv.

Popravilo letal_Plant_410_ (Kijev) / Popravilo letal 410 (Kijev):

Plant 410 Civil Aviation je ukrajinsko podjetje za letalske storitve s sedežem v Kijevu ob mednarodnem letališču Zhuliany v Kijevu.

Popravilo letal_Plant_No_405 / Popravilo letal št. 405:

Tovarna za popravilo letal št. 405 (ARZ-405) v Kazahstanu je bila ustanovljena kot objekt za vzdrževanje zrakoplovov leta 1939 in se nahaja v bližini mednarodnega letališča Almaty. Obrat zavzema več kot 70.000 kvadratnih metrov zemljišč s proizvodnimi zmogljivostmi 10.000 kvadratnih metrov. Zaposluje več kot 200 dobro usposobljenih strokovnjakov.

Reševanje zrakoplovov_Požar / Reševanje in gašenje letal:

Reševanje in gašenje letal ( ARFF ) je vrsta gašenja, ki vključuje odzivanje v izrednih razmerah, ublažitev, evakuacijo in reševanje potnikov in posadke letal, udeleženih v letalskih nesrečah in incidentih.

Reševanje zrakoplovov_in_Požar_Boj / Reševanje in gašenje letal:

Reševanje in gašenje letal ( ARFF ) je vrsta gašenja, ki vključuje odzivanje v izrednih razmerah, ublažitev, evakuacijo in reševanje potnikov in posadke letal, udeleženih v letalskih nesrečah in incidentih.

Reševanje zrakoplovov in gasilstvo / Reševanje in gašenje letal:

Reševanje in gašenje letal ( ARFF ) je vrsta gašenja, ki vključuje odzivanje v izrednih razmerah, ublažitev, evakuacijo in reševanje potnikov in posadke letal, udeleženih v letalskih nesrečah in incidentih.

Aircraft Research_BT-11 / Aircraft Research BT-11:

Aircraft Research XBT-11 naj bi bil osnovni trener, ki ga je izdelala Aircraft Research Corporation iz Bendixa v New Jerseyju z oblikovanjem "Weldwood", kompozitnega materiala iz "plastičnega" vezanega lesa iz toplotno obdelanih fenolnih fenol-formaldehidnih smol in les, podoben postopku Duramold. Postopki Duramold in Haskelite so bili prvič razviti leta 1937, sledila pa je Weldwood Eugena L. Vidala leta 1938. Proizvodna pogodba, predlagana leta 1940, je bila preklicana, preden je bila zgrajena.

Raziskave zrakoplovov in razvojna enota / Enota za raziskave in razvoj zrakoplovov RAAF:

Enota za raziskave in razvoj zrakoplovov (ARDU) kraljevskih avstralskih zračnih sil načrtuje, izvaja in analizira rezultate zemeljskih in letalskih preizkusov obstoječih in novih letal zračnih sil. ARDU je sestavljen iz štirih letov, ki se nahajajo v RAAF Bases Edinburgh, Amberley, Richmond in Williamtown, v njih pa so usposobljeni testni piloti, inženirji letenja in strokovnjaki za sisteme letenja. Do leta 2016 je eskadrila izvajala tudi letalski preizkus za avstralsko vojsko, v njej pa je delalo tudi vojaško osebje. Posadka letalskega preizkusa je dolgo usposobljena v šolah za preizkusne pilote, vključno s pilotno šolo letalskih sil Združenih držav, šolo za pilote mornariških pilotov ZDA, šolo testnih pilotov Empire, École du staff navigant d'essais et de réception in Državna šola za testne pilote.

Aircraft Research_and_Development_Unit, _RAAF / Raziskovalna in razvojna enota za zrakoplove RAAF:

Enota za raziskave in razvoj zrakoplovov (ARDU) kraljevskih avstralskih zračnih sil načrtuje, izvaja in analizira rezultate zemeljskih in letalskih preizkusov obstoječih in novih letal zračnih sil. ARDU je sestavljen iz štirih letov, ki se nahajajo v RAAF Bases Edinburgh, Amberley, Richmond in Williamtown, v njih pa so usposobljeni testni piloti, inženirji letenja in strokovnjaki za sisteme letenja. Do leta 2016 je eskadrila izvajala tudi letalski preizkus za avstralsko vojsko, v njej pa je delalo tudi vojaško osebje. Posadka letalskega preizkusa je dolgo usposobljena v šolah za preizkusne pilote, vključno s pilotno šolo letalskih sil Združenih držav, šolo za pilote mornariških pilotov ZDA, šolo testnih pilotov Empire, École du staff navigant d'essais et de réception in Državna šola za testne pilote.

Raziskava zrakoplovov in razvojna enota RAAF / Enota za raziskave in razvoj zrakoplovov RAAF:

Enota za raziskave in razvoj zrakoplovov (ARDU) kraljevskih avstralskih zračnih sil načrtuje, izvaja in analizira rezultate zemeljskih in letalskih preizkusov obstoječih in novih letal zračnih sil. ARDU je sestavljen iz štirih letov, ki se nahajajo v RAAF Bases Edinburgh, Amberley, Richmond in Williamtown, v njih pa so usposobljeni testni piloti, inženirji letenja in strokovnjaki za sisteme letenja. Do leta 2016 je eskadrila izvajala tudi letalski preizkus za avstralsko vojsko, v njej pa je delalo tudi vojaško osebje. Posadka letalskega preizkusa je dolgo usposobljena v šolah za preizkusne pilote, vključno s pilotno šolo letalskih sil Združenih držav, šolo za pilote mornariških pilotov ZDA, šolo testnih pilotov Empire, École du staff navigant d'essais et de réception in Državna šola za testne pilote.

Prodaja letal_% 26_Parti / prodaja letal in deli:

Aircraft Sales and Parts (ASAP) je ameriški proizvajalec kompletov letal in delov, ustanovljen v Vernonu v Britanski Kolumbiji in se leta 2013 preselil v Sealy v Teksasu ter preimenoval v Airplane Manufactory .

Prodaja letal_in_delovi / prodaja in deli letal:

Aircraft Sales and Parts (ASAP) je ameriški proizvajalec kompletov letal in delov, ustanovljen v Vernonu v Britanski Kolumbiji in se leta 2013 preselil v Sealy v Teksasu ter preimenoval v Airplane Manufactory .

Prodaja letal_in_Parti / Prodaja in deli letal:

Aircraft Sales and Parts (ASAP) je ameriški proizvajalec kompletov letal in delov, ustanovljen v Vernonu v Britanski Kolumbiji in se leta 2013 preselil v Sealy v Teksasu ter preimenoval v Airplane Manufactory .

Letalska ladja_Integrated_Secure_and_Traverse / Integrirana zaščita in prečkanje letala:

Integrirani sistem za zaščito in prečkanje letala (ASIST) je sistem za pristanek ladijskega helikopterja, ki ga je razvilo kanadsko podjetje Indal Technologies. ASIST je do 31. julija 1992 zaključil preizkuse na morju, proizvodne enote pa obratujejo s čilsko mornarico, mornarico Republike Singapur, turško mornarico in mornarico ZDA.

Prikaz letalskega stanja_ Prikaz_industrije / prikaz letalskega stanja industriji:

Tok podatkov o letalskih razmerah za prikaz industrije je storitev, ki jo ponuja prometni center Volpe pri ameriškem ministrstvu za promet. Leta 1991 je Zvezna uprava za letalstvo letalski industriji dala na voljo podatke o lokaciji letal. Tok ASDI je sestavljen iz podatkovnih elementov, ki prikazujejo položaj in načrte letov vseh zrakoplovov v zračnem prostoru ZDA in neobvezno v Združenem kraljestvu. Elementi vključujejo lokacijo, nadmorsko višino, hitrost, cilj, predvideni čas prihoda in številko repa ali določen identifikator letalskega prevoznika in letala splošnega letalstva, ki deluje v skladu z načrti letov IFR v zračnem prostoru ZDA.

Letalska smreka / Aircraft Spruce & Specialty Co:

Aircraft Spruce & Specialty Co. je ameriški proizvajalec letalskih delov in storitev, vključno z načrti za doma izdelana letala.

Aircraft Spruce_% 26_Specialty / Aircraft Spruce & Specialty Co:

Aircraft Spruce & Specialty Co. je ameriški proizvajalec letalskih delov in storitev, vključno z načrti za doma izdelana letala.

Aircraft Spruce_% 26_Specialty_Co / Aircraft Spruce & Specialty Co:

Aircraft Spruce & Specialty Co. je ameriški proizvajalec letalskih delov in storitev, vključno z načrti za doma izdelana letala.

Aircraft Spruce_% 26_Specialty_Co. / Aircraft Spruce & Specialty Co:

Aircraft Spruce & Specialty Co. je ameriški proizvajalec letalskih delov in storitev, vključno z načrti za doma izdelana letala.

Aircraft Spruce_and_Specialty / Aircraft Spruce & Specialty Co:

Aircraft Spruce & Specialty Co. je ameriški proizvajalec letalskih delov in storitev, vključno z načrti za doma izdelana letala.

Aircraft Spruce_and_Specialty_Co / Aircraft Spruce & Specialty Co:

Aircraft Spruce & Specialty Co. je ameriški proizvajalec letalskih delov in storitev, vključno z načrti za doma izdelana letala.

Aircraft Spruce_and_Specialty_Co./Aircraft Spruce & Specialty Co:

Aircraft Spruce & Specialty Co. je ameriški proizvajalec letalskih delov in storitev, vključno z načrti za doma izdelana letala.

Trgovine letal_Compatibility_Engineering_Squadron / Združljivost letalskih trgovin Engineering Squadron:

Sestava inženirskega inženirskega oddelka Aircraft Stores je bila avstralska obrambna sila za načrtovanje združljivosti zrakoplovov / trgovin in zračnega orožja.

Strukture letal_Tehnik / tehnik struktur letal:

Tehnik letalskih struktur je poklic kanadskih sil. Tehniki letalskih struktur so odgovorni za vzdrževanje in popravilo letalskih komponent in struktur.

Aircraft Systems_Engineering_Squadron / Aircraft Systems Engineering Squadron:

Aerospace Systems Engineering Squadron je bila eskadrila kraljevskih avstralskih zračnih sil, ki je načrtovala in razvila nestandardne modifikacije, posebno preskusno opremo in naprave ter telemetrične funkcije za podporo letalskim preizkusom.

Letalski tehnik / tehnik vzdrževanja letal:

Tehnik za vzdrževanje letal ( AMT ) je trgovec in se sklicuje tudi na licencirano tehnično usposobljenost za izvajanje vzdrževanja letal. AMT pregledajo in izvajajo ali nadzirajo vzdrževanje, preventivno vzdrževanje, popravila in spremembe zrakoplovov in sistemov zrakoplovov.

Aircraft Technologies / Aircraft Technologies:

Aircraft Technologies, Inc. je bil ameriški proizvajalec letal s sedežem v Lilburnu v državi Georgia. Podjetje se je specializiralo za načrtovanje in izdelavo akrobatskih letal v obliki kompletov za ljubiteljsko gradnjo.

Aircraft Technologies_Acro_1 / Aircraft Technologies Acro 1:

Aircraft Technologies Acro 1 je ameriško akrobatsko doma izdelano letalo, ki ga je zasnoval Fred Meyer, izdelal pa ga je Aircraft Technologies iz Lilburna v državi Georgia. Ko je bilo na voljo, je bilo letalo dobavljeno v kompletu ali v obliki načrtov za amatersko gradnjo. Niti načrti niti kompleti niso več na voljo in letalo ni več v proizvodnji.

Aircraft Technologies_Atlantis / Aircraft Technologies Atlantis:

Aircraft Technologies Atlantis je ameriško akrobatsko doma izdelano letalo, ki ga je izdelalo podjetje Aircraft Technologies iz Lilburna v državi Georgia. Letalo je na voljo v kompletu ali v obliki načrtov za amatersko gradnjo.

Letalski prevoz_% 26_Travel / Letalski prevoz in potovanja:

Aircraft Transport and Travel Limited je bila britanska letalska družba, ustanovljena med prvo svetovno vojno, hčerinsko podjetje Airco . Bila je prva letalska družba, ki je opravljala reden mednarodni let.

Letalski prevoz_in_Travel / Letalski prevoz in potovanja:

Aircraft Transport and Travel Limited je bila britanska letalska družba, ustanovljena med prvo svetovno vojno, hčerinsko podjetje Airco . Bila je prva letalska družba, ki je opravljala reden mednarodni let.

Letalski prevoz_in_potovanja_Omejeno / Letalski prevoz in potovanja:

Aircraft Transport and Travel Limited je bila britanska letalska družba, ustanovljena med prvo svetovno vojno, hčerinsko podjetje Airco . Bila je prva letalska družba, ki je opravljala reden mednarodni let.

Tip letala_Klubi / Klub tipa zrakoplova:

Klubi zrakoplovov so organizacije, ki zagotavljajo informacije in podporo enemu tipu letala ali skupini tipov letal istega proizvajalca ali družine letal.

Vrste zrakoplovov / Seznam zrakoplovov:

Seznami letal so razvrščeni po abecedi.

Letalsko plovilo, _reševalni / trčni čolni 2. svetovne vojne:

Crash čolni , takrat znani kot "reševalni čoln za zrakoplove" ali "reševalni čoln zrak-morje", so bili leseni gliserji, zgrajeni za reševanje posadke podrtih letal ZDA in drugih zaveznikov med drugo svetovno vojno. Ameriški čolni so izhajali iz opazovanja britanskih izkušenj s hitrimi izstrelitvami med bitko za Britanijo.

Aircraft Warning_Corps / Aircraft Warning Corps:

Opozorilni korpus letal (AWC) je bila organizacija zračnih sil ameriške vojske druge svetovne vojne za kontinentalno zračno obrambo ZDA. Informacijski centri korpusa so povezovali "vojaške radarske postaje" na območju, ki so po telefonu komunicirale z radarskimi stezami, informacijski centri pa so vključevali tudi vizualna poročila, ki jih obdelujejo filtrirni centri Ground Observer Corps. AWC je priglasil poveljniške točke zračne obrambe prvega letalstva, drugega letalstva, tretjega letalstva in četrtega letalstva. Ta ukazna mesta bi namestila prestreznike, ki so z ukazom vodili za doseganje prestrezanja pod nadzorom tal.

Opozorilna letalska služba / Opozorilna služba zrakoplova:

Opozorilna služba za letala ( AWS ) je bila civilna služba Kopenskega opazovalnega korpusa vojske ZDA, ustanovljena med drugo svetovno vojno, da bi pazila na sovražna letala, ki vstopajo v ameriški zračni prostor. Neaktiven je postal 29. maja 1944.

Opozorilo_Service_Observation_Tower letala / Opazovalni stolp opozorilne službe letala

Opazovalni stolp letalskih opozorilnih služb v Agnewu v Washingtonu je bil zgrajen leta 1941 kot opazovalna postaja za prostovoljce letalskih opozorilnih služb, ki so med drugo svetovno vojno vdrli na japonska letala. Prvotno mesto stolpa je bilo blizu Dungenessa, a leta 1992 je bil stolp preseljen na sedanjo lokacijo.

Letalske nesreče / letalske nesreče in incidenti:

Letalska nesreča je v Prilogi 13 Konvencije o mednarodnem civilnem letalstvu opredeljena kot dogodek, povezan z upravljanjem zrakoplova, ki se zgodi od trenutka, ko se katera koli oseba vkrca na letalo z namenom letenja, do izkrcanja vseh takih oseb in a) oseba je smrtno ali resno poškodovana, b) zrakoplov utrpi znatno škodo ali strukturno okvaro ali c) letalo izgine ali postane popolnoma nedostopno. Priloga 13 opredeljuje letalski incident kot dogodek, ki ni nesreča, povezan z obratovanjem zrakoplova, ki vpliva ali bi lahko vplival na varnost obratovanja.

Letalske nesreče_in_incidenti / Letalske nesreče in incidenti:

Letalska nesreča je v Prilogi 13 Konvencije o mednarodnem civilnem letalstvu opredeljena kot dogodek, povezan z upravljanjem zrakoplova, ki se zgodi od trenutka, ko se katera koli oseba vkrca na letalo z namenom letenja, do izkrcanja vseh takih oseb in a) oseba je smrtno ali resno poškodovana, b) zrakoplov utrpi znatno škodo ali strukturno okvaro ali c) letalo izgine ali postane popolnoma nedostopno. Priloga 13 opredeljuje letalski incident kot dogodek, ki ni nesreča, povezan z obratovanjem zrakoplova, ki vpliva ali bi lahko vplival na varnost obratovanja.

Letalo aluminij / aluminijeva zlitina:

Aluminijeve zlitine so zlitine, v katerih je aluminij (Al) prevladujoča kovina. Tipični legirni elementi so baker, magnezij, mangan, silicij, kositer in cink. Obstajata dve glavni klasifikaciji, in sicer litine zlitin in kovane zlitine, ki sta nadalje razdeljeni na kategoriji toplotno obdelane in neobdelane toplote. Približno 85% aluminija se uporablja za kovane izdelke, na primer valjane plošče, folije in ekstruzije. Ulitke iz aluminijevih zlitin dajejo stroškovno učinkovite izdelke zaradi nizkega tališča, čeprav imajo običajno nižje natezne trdnosti kot kovane zlitine. Najpomembnejši sistem zlitine aluminijeve zlitine je Al – Si, kjer visoke vsebnosti silicija (4,0–13%) prispevajo k dobrim ulitkovnim lastnostim. Aluminijeve zlitine se pogosto uporabljajo v inženirskih konstrukcijah in komponentah, kjer je potrebna majhna teža ali odpornost proti koroziji.

Letalo aluminij / aluminijeva zlitina:

Aluminijeve zlitine so zlitine, v katerih je aluminij (Al) prevladujoča kovina. Tipični legirni elementi so baker, magnezij, mangan, silicij, kositer in cink. Obstajata dve glavni klasifikaciji, in sicer litine zlitin in kovane zlitine, ki sta nadalje razdeljeni na kategoriji toplotno obdelane in neobdelane toplote. Približno 85% aluminija se uporablja za kovane izdelke, na primer valjane plošče, folije in ekstruzije. Ulitke iz aluminijevih zlitin dajejo stroškovno učinkovite izdelke zaradi nizkega tališča, čeprav imajo običajno nižje natezne trdnosti kot kovane zlitine. Najpomembnejši sistem zlitine aluminijeve zlitine je Al – Si, kjer visoke vsebnosti silicija (4,0–13%) prispevajo k dobrim ulitkovnim lastnostim. Aluminijeve zlitine se pogosto uporabljajo v inženirskih konstrukcijah in komponentah, kjer je potrebna majhna teža ali odpornost proti koroziji.

Zrakoplov in_Železniška_zgodba_Preiskava_Komisija / Komisija za preiskovanje letalskih in železniških nesreč:

Komisija za preiskovanje letalskih in železniških nesreč (ARAIC) je bila komisija japonskega ministrstva za zemljo, infrastrukturo in promet. Člane komisije imenuje minister za promet, da raziskujejo vzroke letalskih in železniških nesreč in predlagajo izboljšave za preprečevanje podobnih nesreč v prihodnosti. Nastanjen je bil v 2. stavbi centralne skupne vladne pisarne na naslovu 2-1-2 Kasumigasaeki v Chiyodi v Tokiu.

Zakon o zrakoplovih in_Ladijski_industriji / Zakon o letalski in ladjedelniški industriji iz leta 1977:

Zakon o letalski in ladjedelniški industriji iz leta 1977 je zakon parlamenta Združenega kraljestva, ki je podržavil velike dele vesoljske in ladjedelniške industrije Združenega kraljestva ter ustanovil dve korporaciji, British Aerospace in British Shipbuilders (s.1).

Zrakoplov in_Akt ladjedelništva_Akt_1977 / Zakon o letalski in ladjedelniški industriji iz leta 1977:

Zakon o letalski in ladjedelniški industriji iz leta 1977 je zakon parlamenta Združenega kraljestva, ki je podržavil velike dele vesoljske in ladjedelniške industrije Združenega kraljestva ter ustanovil dve korporaciji, British Aerospace in British Shipbuilders (s.1).

Zrakoplov in_Ladijska_industrija_Arbitration_Tribunal / Zakon o letalski in ladjedelniški industriji iz leta 1977:

Zakon o letalski in ladjedelniški industriji iz leta 1977 je zakon parlamenta Združenega kraljestva, ki je podržavil velike dele vesoljske in ladjedelniške industrije Združenega kraljestva ter ustanovil dve korporaciji, British Aerospace in British Shipbuilders (s.1).

Letalska in_railway_accidents_investigation_commission / Komisija za preiskovanje letalskih in železniških nesreč:

Komisija za preiskovanje letalskih in železniških nesreč (ARAIC) je bila komisija japonskega ministrstva za zemljo, infrastrukturo in promet. Člane komisije imenuje minister za promet, da raziskujejo vzroke letalskih in železniških nesreč in predlagajo izboljšave za preprečevanje podobnih nesreč v prihodnosti. Nastanjen je bil v 2. stavbi centralne skupne vladne pisarne na naslovu 2-1-2 Kasumigasaeki v Chiyodi v Tokiu.

Tekočina letala proti zaledenitvi / odmrzovanje letal na tleh:

Zemeljsko odstranjevanje letal se običajno izvaja v komercialnem in splošnem letalstvu. Tekočine, ki se uporabljajo v tej operaciji se imenuje odmrzovalno ali tekočine proti ledu. Pogosto se uporabljajo začetnice ADF, ADAF ali AAF.

Vajenec v letalu / Shema vajencev v letalu:

Shema vajencev letal je bil program usposabljanja za osebje zemeljske posadke Royal Air Force, ki je potekal med letoma 1920 in 1966.

Kategorija letalskega pristopa_kategorija / kategorija letalskega pristopa:

Kategorija prileta zrakoplova je skupina, ki ločuje zrakoplove glede na hitrost, s katero se zrakoplov približa vzletno-pristajalni stezi za pristanek.

Letalska arheologija / Letalska arheologija:

Letalska arheologija je priznana poddisciplina znotraj arheologije in podvodne arheologije kot celote. To je dejavnost, ki jo izvajajo tako navdušenci kot akademiki, da bi našli, dokumentirali, obnovili in ohranili mesta, pomembna v letalski zgodovini. Ta mesta so večinoma razbitine letal in mesta padcev, vključujejo pa tudi strukture in objekte, povezane z letalstvom. Znana je tudi v nekaterih krogih in je odvisna od perspektive udeležencev kot letalska arheologija ali letalska vesoljska arheologija, različno pa je bila opisana tudi kot lov na nesreče , podvodno reševanje letal , preganjanje razbitin ali wreckology .

Letalski oklep / oklep vozila:

Vojaška vozila so običajno oklepna, da zdržijo udarce šrapnelov, nabojev, izstrelkov ali školjk, s čimer varujejo osebje v notranjosti pred sovražnikovim ognjem. Takšna vozila vključujejo oklepna bojna vozila, kot so tanki, letala in ladje.

Letalski oklep / oklep vozila:

Vojaška vozila so običajno oklepna, da zdržijo udarce šrapnelov, nabojev, izstrelkov ali školjk, s čimer varujejo osebje v notranjosti pred sovražnikovim ognjem. Takšna vozila vključujejo oklepna bojna vozila, kot so tanki, letala in ladje.

Oprema za aretacijo letala / aretacijska oprema:

Zaporno orodje ali odvodno orodje je mehanski sistem, ki se uporablja za hitro upočasnitev letala, ko pristane. Oprema za aretacijo na letalskih prevoznikih je bistvena sestavina pomorskega letalstva in se najpogosteje uporablja na letalih CATOBAR in STOBAR. Podobne sisteme najdemo tudi na kopenskih letališčih za ekspedicijsko ali nujno uporabo. Tipični sistemi so sestavljeni iz več jeklenih žičnih vrvi, položenih čez območje pristanka zrakoplova, zasnovanih tako, da jih zaskoči repni kavelj letala. Med običajnim zapiranjem zadnja loputa zaskoči žico in kinetična energija letala se prenese v hidravlične dušilne sisteme, pritrjene pod nosilno palubo. Obstajajo tudi drugi sorodni sistemi, ki z mrežami lovijo krila letala ali podvozje. Ti barikadni in pregradni sistemi se uporabljajo samo za aretacije v sili za zrakoplove brez delujočih zaskočnih kljuk.

Sistem za odvzem letala / aretacijska oprema:

Zaporno orodje ali odvodno orodje je mehanski sistem, ki se uporablja za hitro upočasnitev letala, ko pristane. Oprema za aretacijo na letalskih prevoznikih je bistvena sestavina pomorskega letalstva in se najpogosteje uporablja na letalih CATOBAR in STOBAR. Podobne sisteme najdemo tudi na kopenskih letališčih za ekspedicijsko ali nujno uporabo. Tipični sistemi so sestavljeni iz več jeklenih žičnih vrvi, položenih čez območje pristanka zrakoplova, zasnovanih tako, da jih zaskoči repni kavelj letala. Med običajnim zapiranjem zadnja loputa zaskoči žico in kinetična energija letala se prenese v hidravlične dušilne sisteme, pritrjene pod nosilno palubo. Obstajajo tudi drugi sorodni sistemi, ki z mrežami lovijo krila letala ali podvozje. Ti barikadni in pregradni sistemi se uporabljajo samo za aretacije v sili za zrakoplove brez delujočih zaskočnih kljuk.

Artilerija letala / Artilerija letala:

Letalsko topništvo je topniško orožje s kalibrom večjim od 37 mm, nameščeno na letalih. Letalska artilerija, ki se je prvič uporabljala za vloge na tleh med prvo svetovno vojno, se je danes uporabljala, predvsem na AC-130.

Letal / dinamika letenja (letala s fiksnimi krili):

Dinamika letenja je znanost o usmerjanju in nadzoru zračnega vozila v treh dimenzijah. Trije ključni parametri dinamiki letenja so koti zasuka v treh dimenzijah okoli središča vozila z gravitacijo (CG), znan kot smola, nagibanja in nihanja.

Os letala / glavne osi letala:

Letalo v letu se lahko prosto vrti v treh dimenzijah: naklon , nos levo ali desno okoli osi, ki teče gor in dol; višina , nos navzgor ali navzdol okoli osi, ki poteka od krila do krila; in zvitek , vrtenje okoli osi, ki poteka od nosu do repa. Osi sta alternativno označeni kot navpični , prečni oziroma vzdolžni . Te osi se premikajo z vozilom in se skupaj z plovilom vrtijo glede na Zemljo. Te opredelitve so se analogno uporabljale za vesoljska plovila, ko so bila v poznih petdesetih letih zasnovana prva vesoljska plovila s posadko.

Letalski pas / zračni pas:

Zračni pas ali pas zrakoplova je ime za skupino frekvenc v radijskem spektru VHF, dodeljenih radijskim komunikacijam v civilnem letalstvu, včasih imenovano tudi VHF ali fonetično kot "Victor" . Različni odseki pasu se uporabljajo za radionavigacijske pripomočke in nadzor zračnega prometa.

Letalska baterija / nikelj-kadmijeva baterija:

Nikelj-kadmijeva baterija je vrsta akumulatorske baterije, ki uporablja elektrode iz nikljevega oksida in kovinskega kadmija. Okrajšava Ni-Cd izhaja iz kemičnih simbolov niklja (Ni) in kadmija (Cd): okrajšava NiCad je zaščitena blagovna znamka SAFT Corporation, čeprav se ta blagovna znamka pogosto uporablja za opis vseh Ni-Cd baterij.

Letalski blok-čarter / letalski zakup:

Air charter je najem celotnega letala v nasprotju s posameznimi letalskimi sedeži.

Letalska knjižica / Letalska knjižica:

Letalski blueboook je modra knjiga za rabljena letala. V letalski industriji se ta štiri pogosto uporabljajo; Zbirka letal Bluebook Price , VREF Aircraft Value Reference in Airliner Price Guide so publikacije s plačljivo naročnino. International Bluebook je spletna brezplačna storitev.

Karoserija / trup letala:

V aeronavtiki je trup glavni del letala. V njem je posadka, potniki ali tovor. V enomotornih letalih bo običajno vseboval tudi motor, čeprav je v nekaterih amfibijskih letalnih vozilih en motor nameščen na stebru, pritrjenem na trup, ki pa se uporablja kot plavajoči trup. Trup služi tudi za namestitev krmilnih in stabilizacijskih površin v določenih razmerjih z dvižnimi površinami, kar je potrebno za stabilnost in vodljivost letala.

Letalsko košče / letalsko košče:

Boneyard letala ali pokopališče zrakoplova je prostor za skladiščenje zrakoplovov, ki so umaknjeni iz obratovanja. Večina zrakoplovov na boneyardsh je bodisi shranjena za nekaj vzdrževanja ali pa so njihovi deli odstranjeni za ponovno uporabo ali nadaljnjo prodajo in nato odstranjeni. Objekti za čebelnjake so običajno v puščavah, na primer na jugozahodu ZDA, saj suhe razmere zmanjšujejo korozijo in trde podlage ni treba tlakovati. 309. skupina za vesoljsko vzdrževanje in regeneracijo v Tucsonu v Arizoni, največji objekt te vrste, je v pogovoru znana kot "Boneyard".

Zavorni_sistemi letala / Seznam zavornih sistemov zrakoplovov:

Letalski zavorni sistemi vključujejo:

  • Letalske kolutne zavore v podvozju, ki se uporabljajo za zaviranje koles med dotikom tal. Te zavore delujejo hidravlično ali pnevmatsko. V večini sodobnih letal se aktivirajo z zgornjim delom pedal krmila. Pri nekaterih starejših letalih se namesto tega uporablja spodnji del. V nekaj letalih se uporabljajo vzvodi. Večina letal je sposobna diferencialnega zaviranja.
  • Vzvratniki potiska , ki omogočajo potiskanje motorjev za upočasnitev letala.
  • Zračne zavore , namenske površine za nadzor leta, ki delujejo s povečanim uporom.
  • Velika padalska padala , ki jih uporablja več nekdanjih in sedanjih vojaških in civilnih letal v vesoljskem ladijskem prevozu
Letalski most / letalski most:

Letalski mostovi , vključno z vozniškimi in vzletno-pristajalnimi mostovi , prepeljejo letalski promet po avtocestah, železnicah in vodnih poteh in morajo biti zasnovani tako, da podpirajo najtežja letala, ki jih lahko prečkajo. Leta 1963 je bil načrtovan most za vožnjo na letališču Chicago O'Hare, enem najprometnejših letališč na svetu, za prihodnja letala, ki tehtajo 166.000 kg, vendar so se teže letal v dveh letih od njegove gradnje podvojile. Trenutno ima največje potniško letalo Airbus A380 največjo vzletno maso (MTOW) 575 t (1.268.000 lb). Največja letala Boeing, tj. Trenutne različice Boeinga 747-8 "Project Ozark", se približujejo MTOW nad 450.000 kg. Letalski mostovi morajo biti načrtovani za večje sile, ki jih povzroča zaviranje zrakoplova, kar vpliva na bočno obremenitev pri zasnovi podkonstrukcije. Zavorna sila 70 odstotkov obremenitve pod napetostjo je predvidena v dveh nedavnih izvedbah mostu za vozne poti. In "zasnovo krova je bolj primerno nadzirati s štancanjem kot s upogibanjem zaradi velikih obremenitev koles."

Kabina letala / kabina letala:

Kabina letala je del letala, v katerem potujejo potniki. Večina sodobnih komercialnih letal je pod pritiskom, saj so potovalne višine dovolj visoke, da je okoliško ozračje prenizko, da bi potniki in posadka lahko dihali.

Letalski kamuflaž / letalska kamuflaža:

Prikrivanje letal je uporaba prikrivanja na vojaških letalih, da jih je težje videti na tleh ali v zraku. Glede na možna ozadja in svetlobne pogoje nobena shema ne deluje v vsaki situaciji. Pogost pristop je oblika zasenčenja, pri čemer so letala pobarvana v moteč vzorec talnih barv, kot sta zelena in rjava zgoraj, spodaj pa nebe. Za hitrejša in višje leteča letala so včasih uporabljali nebesne barve povsod, medtem ko so helikopterji in letala s fiksnimi krili, ki se uporabljajo blizu tal, pogosto v celoti pobarvani v zemeljsko kamuflažo. Letala, ki letijo ponoči, so bila pogosto pobarvana v črno barvo, vendar so bila zaradi tega videti temnejša od nočnega neba, kar je privedlo do bledejših nočnih maskirnih shem. Obstajajo kompromisi med maskirnimi in letalskimi oznakami za prepoznavanje ter med maskirno maso in težo. V skladu s tem je prikrivanje vidne svetlobe odpuščeno, kadar zračna premoč ni bila ogrožena ali kadar ni bilo pričakovati nobenega večjega zračnega nasprotovanja.

Prikrivanje letala / prikrivanje letala:

Prikrivanje letal je uporaba prikrivanja na vojaških letalih, da jih je težje videti na tleh ali v zraku. Glede na možna ozadja in svetlobne pogoje nobena shema ne deluje v vsaki situaciji. Pogost pristop je oblika zasenčenja, pri čemer so letala pobarvana v moteč vzorec talnih barv, kot sta zelena in rjava zgoraj, spodaj pa nebe. Za hitrejša in višje leteča letala so včasih uporabljali nebesne barve povsod, medtem ko so helikopterji in letala s fiksnimi krili, ki se uporabljajo blizu tal, pogosto v celoti pobarvani v zemeljsko kamuflažo. Letala, ki letijo ponoči, so bila pogosto pobarvana v črno barvo, vendar so bila zaradi tega videti temnejša od nočnega neba, kar je privedlo do bledejših nočnih maskirnih shem. Obstajajo kompromisi med maskirnimi in letalskimi oznakami za prepoznavanje ter med maskirno maso in težo. V skladu s tem je prikrivanje vidne svetlobe odpuščeno, kadar zračna premoč ni bila ogrožena ali kadar ni bilo pričakovati nobenega večjega zračnega nasprotovanja.

Letalski top / top:

Top je velikokalibrska pištola, ki je razvrščena kot vrsta topništva in običajno izstreli izstrelek z eksplozivnim kemičnim potisnim plinom. V preteklosti je bil črni smodnik primarni pogon pred izumom brezdimnega prahu v poznem 19. stoletju. Topi se razlikujejo po širini, efektivnem dosegu, gibljivosti, hitrosti streljanja, kotu ognja in moči; različne oblike topov kombinirajo in uravnotežijo te lastnosti v različni meri, odvisno od njihove predvidene uporabe na bojnem polju.

Nadstrešnica letala / Nadstrešnica letala:

Krošnja letala je prozorna ograda nad pilotsko kabino nekaterih vrst letal. Krošnja letala zagotavlja nadzorovano in včasih tlačno okolje za potnike v zrakoplovu in omogoča večje vidno polje nad tradicionalno pilotsko kabino. Oblika nadstreška je kompromis, namenjen zmanjšanju aerodinamičnega upora, hkrati pa povečanju vidljivosti za pilote in druge člane posadke.

Letalski prevoznik / letalski prevoznik:

Letalonosilka je vojna ladja, ki služi kot morska letalska baza, opremljena s celotno letalsko palubo in napravami za prenašanje, oboroževanje, razporejanje in okrevanje letal. Običajno gre za glavno ladjo flote, saj mornariškim silam omogoča projektiranje zračne moči po vsem svetu, ne da bi bila odvisna od lokalnih baz za uprizoritev letal. Nosilci so se razvili od njihovega začetka v začetku dvajsetega stoletja od lesenih plovil, ki so se uporabljala za razporeditev balonov, do vojaških ladij na jedrski pogon, ki prevažajo številne lovce, udarna letala, helikopterje in druge vrste letal. Medtem ko so bila iz letalonosilcev izstreljena težja letala, kot so topovske enote s fiksnimi krili in bombniki, jih trenutno ni mogoče pristati. Letalski prevoznik je po svoji diplomatski in taktični moči, mobilnosti, avtonomiji in raznolikosti svojih sredstev pogosto osrednji del sodobne bojne flote. Taktično ali celo strateško je nadomestil bojno ladjo v vlogi vodilne flote. Ena njegovih velikih prednosti je ta, da z plovbo v mednarodnih vodah ne posega v nobeno teritorialno suverenost in s tem odpravlja potrebo po dovoljenjih za prelet iz tretjih držav, zmanjšuje čas in tranzitne razdalje letal ter zato znatno podaljša čas razpoložljivosti na bojnem območju.

Letalski prevoznik_Charles_de_Gaulle / francoski letalski prevoznik Charles de Gaulle:

Charles de Gaulle je vodilni v francoski mornarici. Ladja je deseta francoska letalonosilka, prvo francosko površinsko plovilo z jedrskim pogonom in edini nosač z jedrskim pogonom, dokončan zunaj mornarice ZDA. Poimenovana je po francoskem državniku in generalu Charlesu de Gaulleu.

Letalski prevoznik_Kiev / sovjetski letalski prevoznik Kijev:

Kijev je letalonosilka, ki je služila sovjetski in ruski mornarici med letoma 1975 in 1993. Zgrajena je bila med letoma 1970 in 1975 v tovarni Černomorski v Mikolaivu in je bila prvo plovilo, ki je bilo zgrajeno v Kijevu . Trenutno je del tematskega parka na Kitajskem.

Letalski prevoznik_Liaoning / kitajski letalski prevoznik Liaoning:

Liaoning je kitajski letalski prevoznik tipa 001. Prva letalonosilka, naročena v mornariško površinsko silo Ljudske osvobodilne vojske, je bila prvotno uvrščena med ladje za usposabljanje, ki naj bi mornarici omogočala eksperimentiranje, usposabljanje in seznanitev z operacijami letalskih prevoznikov. Po posodobitvah in dodatnem usposabljanju konec leta 2018 so kitajski državni mediji napovedali, da bo ladja leta 2019 prešla na bojno vlogo.

Letalski prevoznik_Minas_Gerais / brazilski letalski prevoznik Minas Gerais:

NAeL Minas Gerais je bil letalonosilka iz razreda Colossus, ki jo je upravljala družba Marinha do Brasil od leta 1960 do 2001. Ladja je bila med drugo svetovno vojno za kraljevo mornarico Združenega kraljestva pod imenom HMS Vengeance , dokončana je bila tik pred koncem vojne in ne vidim boja. Potem ko je bila letalo za usposabljanje in raziskovalna ladja za Arktiko, je bila leta 1952 do 1955 posojena kraljevi avstralski mornarici. Vrnili so jo Britancem, ki so jo leta 1956 prodali Braziliji.

Letalski prevoznik_Viraat / HMS Hermes (R12):

HMS Hermes je bil običajna britanska letalonosilka in zadnji v razredu Centaur .

Aircraft carrier_battle_group / Carrier bojna skupina:

Nosilna bojna skupina ( CVBG ) je pomorska flota, sestavljena iz glavne ladje letalskega prevoznika in njenega velikega števila spremljevalcev, ki skupaj opredeljujejo skupino.

Aircraft carrier_battlegroup / Carrier bojna skupina:

Nosilna bojna skupina ( CVBG ) je pomorska flota, sestavljena iz glavne ladje letalskega prevoznika in njenega velikega števila spremljevalcev, ki skupaj opredeljujejo skupino.

Letalski prevoznik_operations_during_World_War_II / Operacije letalskih prevoznikov med drugo svetovno vojno:

Oglejte si tudi druge članke v tej seriji:

  • Operacije letalskih prevoznikov Atlantic Theatre med drugo svetovno vojno
  • Operacije letalonosilk Pacific Theatre med drugo svetovno vojno
  • Letalo za prevoz med drugo svetovno vojno
  • Zasnova in zmogljivost letalonosilk med drugo svetovno vojno
  • Seznami letalonosilk, ki so obratovale med drugo svetovno vojno
  • Seznami letalskih operacij med drugo svetovno vojno
Letalski prevoznik_service_timelines / Časovni trak za storitve letalskih prevoznikov:

Letalski prevozniki izvirajo iz dni prve svetovne vojne. Najzgodnejši poskusi so bili namestitev začasnih "odletnih" ploščadi na orožne kupole vojnih ladij več držav, zlasti ZDA in Združenega kraljestva. Prva ladja, ki je bila spremenjena s stalno letalsko palubo, je bila bojna križarka HMS Furious , ki je imela sprva en odletni krov pred prvotno nadgradnjo. Pozneje je bila spremenjena z ločenim krovom za pristanek na hrbtni strani in kasneje s krovom s popolno splakovanjem. Druge ladje, pogosto linijske, so bile spremenjene tako, da so imele letalske kabine s polnim nivojem, HMS Argus pa je bil prvi, ki je začel takšno modifikacijo. Ti prvi omahljivi koraki so le malo nakazovali, kako pomembno je bilo, da se izkaže letalonosilka. V medvojnih letih so Japonska, Združeno kraljestvo in ZDA zgradile pomembne letalske flote, tako da so imeli do začetka druge svetovne vojne med seboj 18 prevoznikov. Bitka pri Tarantu iz leta 1940 in napad na Pearl Harbor za nazaj sta svetu pokazala, da naj bi bila letalonosilka najpomembnejša ladja v sodobni floti. Danes so letalonosilke glavne ladje mornarice, v kateri služijo, in v primeru sodobnih ameriških "supercarrierjev" vkrcajo letalsko skupino, ki je dejansko majhno letalstvo.

Aircraft carrier_style / Gangnam Style:

" Gangnam Style " je pesem južnokorejske pevke Psy, izdane 15. julija 2012 pri založbi YG Entertainment kot glavni singl njegovega šestega studijskega albuma Psy 6, 1. del . K-pop in dance-pop pesem, izraz "Gangnam Style" je korejski neologizem, ki se nanaša na življenjski slog, povezan z okrožjem Gangnam v Seulu. Pesem je prejela mešane kritike, pohvala pa je za njen privlačen utrip in Psyjev zabaven ples v glasbenem spotu in med nastopi v živo na različnih lokacijah po vsem svetu.

Legenda letalskega prevoznika_vs_svetilnik / svetilnik in mornariško plovilo:

Urbana legenda o svetilniku in ladijskem plovilu opisuje srečanje med veliko ladijsko ladjo in tistim, kar se sprva zdi drugo plovilo, s katerim je ladja na trku. Mornariško plovilo, običajno identificirano kot ameriška mornarica ali kraljeva mornarica in na splošno opisano kot bojna ladja ali letalonosilka, zahteva, da druga ladja spremeni smer. Druga stranka odgovarja, da mora mornariško plovilo spremeniti smer, nato pa poveljnik mornariškega plovila ponovi zahtevo, identificira sebe in ladjo, ki ji poveljuje, in včasih grozi. To sproži odgovor z besedo " Sem svetilnik. Vaš klic ", punchline, ki je postal okrajšava za celotno anekdoto.

Letalski prevozniki / letalski prevozniki:

Letalonosilka je vojna ladja, ki služi kot morska letalska baza, opremljena s celotno letalsko palubo in napravami za prenašanje, oboroževanje, razporejanje in okrevanje letal. Običajno gre za glavno ladjo flote, saj mornariškim silam omogoča projektiranje zračne moči po vsem svetu, ne da bi bila odvisna od lokalnih baz za uprizoritev letal. Nosilci so se razvili od njihovega začetka v začetku dvajsetega stoletja od lesenih plovil, ki so se uporabljala za razporeditev balonov, do vojaških ladij na jedrski pogon, ki prevažajo številne lovce, udarna letala, helikopterje in druge vrste letal. Medtem ko so bila iz letalonosilcev izstreljena težja letala, kot so topovske enote s fiksnimi krili in bombniki, jih trenutno ni mogoče pristati. Letalski prevoznik je po svoji diplomatski in taktični moči, mobilnosti, avtonomiji in raznolikosti svojih sredstev pogosto osrednji del sodobne bojne flote. Taktično ali celo strateško je nadomestil bojno ladjo v vlogi vodilne flote. Ena njegovih velikih prednosti je ta, da z plovbo v mednarodnih vodah ne posega v nobeno teritorialno suverenost in s tem odpravlja potrebo po dovoljenjih za prelet iz tretjih držav, zmanjšuje čas in tranzitne razdalje letal ter zato znatno podaljša čas razpoložljivosti na bojnem območju.

Letalski prevozniki_in_service / Seznam letalskih prevoznikov v uporabi:

To je seznam letalonosilk, ki so trenutno v uporabi, v vzdrževanju ali prenovi, v rezervi, v gradnji ali se posodabljajo. Letalonosilka je vojna ladja s celotno letalsko palubo, hangarjem in napravami za oborožitev, razporeditev in okrevanje letal. Seznam se nanaša samo na status ladje, ne pa na razpoložljivost ali stanje zračnega krila. To vključuje nosilce helikopterjev in tudi amfibijske jurišne ladje, če je glavni namen plovila prenašanje, oboroževanje, razporejanje in obnavljanje zrakoplovov.

Letalski prevozniki_Avstralije / Zgodovina avstralskega pomorskega letalstva:

Prvo sodelovanje Avstralije v pomorskem letalstvu je bilo leta 1911, ko je častnik kraljeve mornarice, rojen v Avstraliji, postal eden prvih štirih mornariških častnikov, ki je prejel pilotske kvalifikacije. Med prvo svetovno vojno je kraljeva avstralska mornarica (RAN) doživela več oblik letalskih operacij, pri čemer je HMAS Brisbane upravljal hidroplan, medtem ko sta bili ladji HMA Sydney in Avstralija uporabljeni za poskuse s ploščadi za izstrelitev letal. Letalo, ki se je vkrcalo na Sydney, je sodelovalo tudi v eni prvih pomorskih zračnih bitk. V okviru Royal Naval Air Service je letelo tudi več Avstralcev.

Letalski prevozniki_Royal_Australian_Navy / Zgodovina avstralskega pomorskega letalstva:

Prvo sodelovanje Avstralije v pomorskem letalstvu je bilo leta 1911, ko je častnik kraljeve mornarice, rojen v Avstraliji, postal eden prvih štirih mornariških častnikov, ki je prejel pilotske kvalifikacije. Med prvo svetovno vojno je kraljeva avstralska mornarica (RAN) doživela več oblik letalskih operacij, pri čemer je HMAS Brisbane upravljal hidroplan, medtem ko sta bili ladji HMA Sydney in Avstralija uporabljeni za poskuse s ploščadi za izstrelitev letal. Letalo, ki se je vkrcalo na Sydney, je sodelovalo tudi v eni prvih pomorskih zračnih bitk. V okviru Royal Naval Air Service je letelo tudi več Avstralcev.

No comments:

Post a Comment