Monday, August 30, 2021

Audio coding_standard/Audio coding format

Zvočno kodiranje_standardno/Format zvočnega kodiranja:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Standardi zvočnega kodiranja/Format zvočnega kodiranja:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Zvočni kolaž/Zvočni kolaž:

V glasbi je montaža ali zvočni kolaž tehnika, pri kateri na novo ustvarjene zvočne predmete ali skladbe, vključno s pesmimi, nastanejo iz kolaža, znanega tudi kot montaža. To se pogosto zgodi z vzorčenjem, nekateri predvajani zvočni kolaži pa so nastali z lepljenjem sektorjev različnih vinilnih plošč. Vsekakor pa je to mogoče doseči z uporabo prejšnjih zvočnih posnetkov ali glasbenih partitur. Tako kot njegov vizualni bratranec ima lahko kolaž popolnoma drugačen učinek kot sestavni deli, tudi če so izvirni deli popolnoma prepoznavni ali samo iz enega vira.

Zvočni komentarji/Zvočni komentarji:

Zvočni komentar je dodaten zvočni posnetek, običajno digitalni, sestavljen iz predavanja ali komentarjev enega ali več govorcev, ki se v realnem času predvaja z videom. Komentarji so lahko resne ali zabavne narave in lahko dodajo informacije, ki sicer ne bi bile razkrite članom občinstva.

Zvočni komentar/Zvočni komentar:

Zvočni komentar je dodaten zvočni posnetek, običajno digitalni, sestavljen iz predavanja ali komentarjev enega ali več govorcev, ki se v realnem času predvaja z videom. Komentarji so lahko resne ali zabavne narave in lahko dodajo informacije, ki sicer ne bi bile razkrite članom občinstva.

Zvočni komentar_ (DVD)/Zvočni komentar:

Zvočni komentar je dodaten zvočni posnetek, običajno digitalni, sestavljen iz predavanja ali komentarjev enega ali več govorcev, ki se v realnem času predvaja z videom. Komentarji so lahko resne ali zabavne narave in lahko dodajo informacije, ki sicer ne bi bile razkrite članom občinstva.

Zvočno tekmovanje/DB drag racing:

dB drag racing je tekmovanje, v katerem se nagradi oseba, ki lahko v vozilu proizvede najglasnejši zvok. "DB" pomeni decibele ravni zvočnega tlaka (SPL). Na teh tekmovanjih je SPL nad 140 decibelov pogost; Mednarodni rekord leta 2003 je bil 171,5, rekord pa je dosegel 180 dB.

Zvočne komponente/snemanje in reprodukcija zvoka:

Snemanje in reprodukcija zvoka je električni, mehanski, elektronski ali digitalni vpis in ponovno ustvarjanje zvočnih valov, kot so govorjeni glas, petje, instrumentalna glasba ali zvočni učinki. Dva glavna razreda tehnologije snemanja zvoka sta analogno in digitalno snemanje.

Zvočno stiskanje/stiskanje zvoka:

Stiskanje zvoka se lahko nanaša na:

  • Zvočno stiskanje (podatki), vrsta stiskanja z izgubo ali izgubo, pri katerem se količina podatkov v posneti valovni obliki zmanjša na različne stopnje za prenos z ali brez izgube kakovosti, ki se uporablja pri kodiranju CD in MP3, internetnem radiu in podobno
  • Stiskanje dinamičnega območja, imenovano tudi stiskanje ravni zvoka, pri katerem se zmanjša dinamični razpon zvočne valovne razlike med glasnim in tihim zvokom
Zvočno stiskanje_ (podatki)/Stiskanje podatkov:

Pri obdelavi signala je stiskanje podatkov , izvorno kodiranje ali zmanjšanje bitne hitrosti proces kodiranja informacij z uporabo manj bitov kot prvotna predstavitev. Vsako posebno stiskanje je bodisi z izgubo ali brez izgube. Stiskanje brez izgube zmanjšuje bite z ugotavljanjem in odpravljanjem statistične odvečnosti. Pri stiskanju brez izgube se ne izgubijo nobene informacije. Stiskanje z izgubo zmanjšuje bite z odstranitvijo nepotrebnih ali manj pomembnih informacij. Običajno se naprava, ki izvaja stiskanje podatkov, imenuje kodirnik, naprava, ki izvaja obračanje procesa (dekompresija), pa dekodirnik.

Zvočno stiskanje_ (večznačno)/Zvočno stiskanje:

Stiskanje zvoka se lahko nanaša na:

  • Zvočno stiskanje (podatki), vrsta stiskanja z izgubo ali izgubo, pri katerem se količina podatkov v posneti valovni obliki zmanjša na različne stopnje za prenos z ali brez izgube kakovosti, ki se uporablja pri kodiranju CD in MP3, internetnem radiu in podobno
  • Stiskanje dinamičnega območja, imenovano tudi stiskanje ravni zvoka, pri katerem se zmanjša dinamični razpon zvočne valovne razlike med glasnim in tihim zvokom
Format stiskanja zvoka/Format kodiranja zvoka:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Formati stiskanja zvoka/Format kodiranja zvoka:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Specifikacija stiskanja zvoka/Format kodiranja zvoka:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Specifikacije stiskanja zvoka/Format kodiranja zvoka:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Zvočna kompresija_standardna/Format kodiranja zvoka:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Standardi stiskanja zvoka/Format kodiranja zvoka:

Oblika zvočnega kodiranja je oblika predstavitve vsebine za shranjevanje ali prenos digitalnega zvoka. Primeri formatov zvočnega kodiranja vključujejo MP3, AAC, Vorbis, FLAC in Opus. Posebna programska ali strojna izvedba, ki omogoča stiskanje in dekompresijo zvoka v/iz določenega formata kodiranja zvoka, se imenuje zvočni kodek; primer avdio kodeka je LAME, ki je eden izmed več različnih kodekov, ki v programski opremi izvaja kodiranje in dekodiranje zvoka v formatu za kodiranje zvoka MP3.

Zvočni kompresor/stiskanje dinamičnega območja:

Stiskanje dinamičnega obsega ( DRC ) ali preprosto stiskanje je operacija obdelave zvočnega signala, ki zmanjša glasnost glasnih zvokov ali poveča tihe zvoke, s čimer se zmanjša ali stisne dinamični razpon zvočnega signala. Stiskanje se običajno uporablja pri snemanju in reprodukciji zvoka, oddajanju, ojačitvi zvoka v živo in pri nekaterih ojačevalnikih za instrumente.

Zvočne konference/konferenčni klic:

Konferenčni klic je telefonski klic, pri katerem se nekdo pogovarja z več ljudmi hkrati. Konferenčni klic je lahko zasnovan tako, da klicani osebi omogoči sodelovanje med klicem ali pa je nastavljen tako, da klicani samo posluša klic in ne more govoriti. Včasih se imenuje ATC .

Zvočni priključek/avdio in video vmesniki in priključki:

Zvočni in video priključki so električni ali optični priključki za prenos avdio in video signalov. Zvočni vmesniki in video vmesniki določajo fizične parametre in interpretacijo signalov. Pri digitalnem zvoku in digitalnem videu je to mogoče opredeliti kot fizično plast, plast podatkovne povezave in večino ali celotno aplikacijsko plast. Za analogni zvok in analogni video so vse te funkcije predstavljene v eni sami specifikaciji signala, kot je NTSC ali signal neposrednega zvočnika analognega zvoka. Fizične značilnosti električne ali optične opreme vključujejo vrste in število potrebnih žic, napetosti, frekvence, optično intenzivnost in fizično zasnovo priključkov. Podrobnosti o sloju podatkovne povezave določajo, kako so podatki o aplikacijah inkapsulirani. Podrobnosti o aplikacijskem sloju določajo dejanski zvočni ali video format, ki se prenaša, in pogosto vključujejo kodeke, ki niso specifični za vmesnik, na primer PCM, MPEG-2 ali kodek DTS Coherent Acoustics. V nekaterih primerih plast aplikacije ostane odprta; na primer HDMI vsebuje ethernetni kanal za splošni prenos podatkov.

Zvočni priključki/avdio in video vmesniki in priključki:

Zvočni in video priključki so električni ali optični priključki za prenos avdio in video signalov. Zvočni vmesniki in video vmesniki določajo fizične parametre in interpretacijo signalov. Pri digitalnem zvoku in digitalnem videu je to mogoče opredeliti kot fizično plast, plast podatkovne povezave in večino ali celotno aplikacijsko plast. Za analogni zvok in analogni video so vse te funkcije predstavljene v eni sami specifikaciji signala, kot je NTSC ali signal neposrednega zvočnika analognega zvoka. Fizične značilnosti električne ali optične opreme vključujejo vrste in število potrebnih žic, napetosti, frekvence, optično intenzivnost in fizično zasnovo priključkov. Podrobnosti o sloju podatkovne povezave določajo, kako so podatki o aplikacijah inkapsulirani. Podrobnosti o aplikacijskem sloju določajo dejanski zvočni ali video format, ki se prenaša, in pogosto vključujejo kodeke, ki niso specifični za vmesnik, na primer PCM, MPEG-2 ali kodek DTS Coherent Acoustics. V nekaterih primerih plast aplikacije ostane odprta; na primer HDMI vsebuje ethernetni kanal za splošni prenos podatkov.

Zvočna konzola/mešalna konzola:

V sistemih za snemanje in reprodukcijo zvoka ter ojačitve zvoka je mešalna konzola elektronska naprava za združevanje zvokov različnih zvočnih signalov. Vhodi na konzolo vključujejo mikrofone, ki jih uporabljajo pevci in za pobiranje akustičnih instrumentov, signalov iz električnih ali elektronskih instrumentov ali posnete glasbe. Odvisno od vrste lahko mešalnik nadzoruje analogne ali digitalne signale. Spremenjeni signali se seštejejo, da nastanejo kombinirani izhodni signali, ki jih je mogoče nato oddajati, ojačati prek sistema za ojačanje zvoka ali posneti.

Zvočne konzole/mešalna konzola:

V sistemih za snemanje in reprodukcijo zvoka ter ojačitve zvoka je mešalna konzola elektronska naprava za združevanje zvokov različnih zvočnih signalov. Vhodi na konzolo vključujejo mikrofone, ki jih uporabljajo pevci in za pobiranje akustičnih instrumentov, signalov iz električnih ali elektronskih instrumentov ali posnete glasbe. Odvisno od vrste lahko mešalnik nadzoruje analogne ali digitalne signale. Spremenjeni signali se seštejejo, da nastanejo kombinirani izhodni signali, ki jih je mogoče nato oddajati, ojačati prek sistema za ojačanje zvoka ali posneti.

Audio control_surface/Audio control surface:

Na področju digitalnega zvoka je nadzorna površina naprava za človeški vmesnik (HID), ki uporabniku omogoča nadzor nad digitalno avdio delovno postajo ali drugo digitalno zvočno aplikacijo. Na splošno bo kontrolna površina vsebovala eno ali več kontrol, ki jih je mogoče dodeliti parametrom v programski opremi, kar omogoča taktilni nadzor programske opreme. Ker je programska oprema za digitalni zvok zapletena in lahko igra poljubno število funkcij v zvočni verigi, se lahko z nadzornimi površinami nadzorujejo številni vidiki glasbene produkcije, vključno z virtualnimi instrumenti, vzorčevalniki, signalnimi procesorji, mešalniki, programsko opremo za DJ in glasbenimi sekvenceri.

Zvočni pretvornik/zvočni pretvornik:

Zvočni pretvornik je naprava ali programska oprema, ki pretvori zvočni signal iz ene oblike v drugo.

Audio converter_software/Seznam programske opreme za pretvorbo zvoka:

Aplikacija za pretvorbo zvoka pretvori eno obliko zvočne datoteke v drugo; na primer iz FLAC v MP3. Omogoča lahko izbiro parametrov kodiranja za vsako izhodno datoteko za optimizacijo njene kakovosti in velikosti. Zvočni pretvornik uporablja vsaj dva niza zvočnih kodekov za dekodiranje oblike izvorne datoteke in za kodiranje ciljne datoteke.

Zvočni pretvorniki/Transkodiranje:

Prekodiranje je neposredna digitalno-digitalna pretvorba enega kodiranja v drugega, na primer za podatkovne datoteke filmov, zvočne datoteke ali kodiranje znakov. To se običajno naredi v primerih, ko ciljna naprava ne podpira oblike ali ima omejeno kapaciteto shranjevanja, ki zahteva zmanjšano velikost datoteke, ali pa pretvori nezdružljive ali zastarele podatke v bolje podprto ali sodobno obliko.

Avdio crossover/avdio crossover:

Zvočni križanci so vrsta vezja elektronskih filtrov, ki razdeli zvočni signal na dva ali več frekvenčnih območij, tako da se lahko signali pošiljajo gonilnikom zvočnikov, ki so zasnovani za delovanje v različnih frekvenčnih območjih. Križni filtri so lahko aktivni ali pasivni. Pogosto so opisani kot dvosmerni ali trosmerni , kar kaže, da križanec razdeli dani signal na dva frekvenčna območja ali tri frekvenčna območja. Križanci se uporabljajo v omarah za zvočnike, ojačevalcih moči v potrošniški elektroniki in izdelkih za ojačevalnike avdio in glasbenih instrumentov. Na zadnjih dveh trgih se križanci uporabljajo v ojačevalnikih nizkih tonov, ojačevalcih na tipkovnici, ohišjih nizkih tonov in zvočnikov za tipkovnico ter v opremi sistema za ojačanje zvoka.

Avdio križanci/avdio križanec:

Zvočni križanci so vrsta vezja elektronskih filtrov, ki razdeli zvočni signal na dva ali več frekvenčnih območij, tako da se lahko signali pošiljajo gonilnikom zvočnikov, ki so zasnovani za delovanje v različnih frekvenčnih območjih. Križni filtri so lahko aktivni ali pasivni. Pogosto so opisani kot dvosmerni ali trosmerni , kar kaže, da križanec razdeli dani signal na dva frekvenčna območja ali tri frekvenčna območja. Križanci se uporabljajo v omarah za zvočnike, ojačevalcih moči v potrošniški elektroniki in izdelkih za ojačevalnike avdio in glasbenih instrumentov. Na zadnjih dveh trgih se križanci uporabljajo v ojačevalnikih nizkih tonov, ojačevalcih na tipkovnici, ohišjih nizkih tonov in zvočnikov za tipkovnico ter v opremi sistema za ojačanje zvoka.

Zvočni podatki/digitalni zvok:

Digitalni zvok je predstavitev zvoka, posnetega ali pretvorjenega v digitalno obliko. V digitalnem zvoku je zvočni val zvočnega signala običajno kodiran kot numerični vzorci v neprekinjenem zaporedju. Na primer pri zvoku CD-ja se vzorci odvzamejo 44.100 krat na sekundo, vsak s 16-bitno globino vzorca. Digitalni zvok je tudi ime za celotno tehnologijo snemanja in reprodukcije zvoka z uporabo zvočnih signalov, ki so kodirani v digitalni obliki. Po pomembnem napredku digitalne avdio tehnologije v sedemdesetih in osemdesetih letih je postopoma nadomestila analogno zvočno tehnologijo na številnih področjih avdiotehnike in telekomunikacij v devetdesetih in dvajsetih letih.

Zvočno stiskanje podatkov/stiskanje podatkov:

Pri obdelavi signala je stiskanje podatkov , izvorno kodiranje ali zmanjšanje bitne hitrosti proces kodiranja informacij z uporabo manj bitov kot prvotna predstavitev. Vsako posebno stiskanje je bodisi z izgubo ali brez izgube. Stiskanje brez izgube zmanjšuje bite z ugotavljanjem in odpravljanjem statistične odvečnosti. Pri stiskanju brez izgube se ne izgubijo nobene informacije. Stiskanje z izgubo zmanjšuje bite z odstranitvijo nepotrebnih ali manj pomembnih informacij. Običajno se naprava, ki izvaja stiskanje podatkov, imenuje kodirnik, naprava, ki izvaja obračanje procesa (dekompresija), pa dekodirnik.

Avdio podatkovno rudarjenje/avdio rudarjenje:

Zvočno rudarjenje je tehnika, s katero je mogoče samodejno analizirati in iskati vsebino zvočnega signala. Najpogosteje se uporablja na področju samodejnega prepoznavanja govora, kjer analiza poskuša identificirati kateri koli govor v zvoku. Izraz „avdio rudarjenje" se včasih uporablja zamenljivo z avdio indeksiranjem, fonetičnim iskanjem, fonetskim indeksiranjem, indeksiranjem govora, zvočno analitiko, analizo govora, zaznavanjem besed in pridobivanjem informacij. Avdio indeksiranje pa se večinoma uporablja za opis predprocesa avdio rudarjenja, v katerem je zvočna datoteka razčlenjena na iskalni indeks besed.

Zvočni dekoder/zvočni kodek:

Zvočni kodek je naprava ali računalniški program, ki lahko kodira ali dekodira digitalni podatkovni tok, ki kodira ali dekodira zvok. Zvočni kodek v programski opremi je računalniški program, ki izvaja algoritem, ki stisne in dekomprimira digitalne zvočne podatke glede na dano zvočno datoteko ali format za kodiranje zvoka v pretočnem mediju. Cilj algoritma je predstaviti visokokakovosten zvočni signal z minimalnim številom bitov, hkrati pa ohraniti kakovost. To lahko učinkovito zmanjša prostor za shranjevanje in pasovno širino, potrebno za prenos shranjene zvočne datoteke. Večina programskih kodekov se izvaja kot knjižnice, ki se povezujejo z enim ali več multimedijskimi predvajalniki. Večina sodobnih algoritmov za stiskanje zvoka temelji na modificiranem kodiranju z diskretno kosinusno transformacijo (MDCT) in linearnem napovednem kodiranju (LPC).

Zvočno globoko ponarejanje/digitalno kloniranje:

Digitalno kloniranje je nastajajoča tehnologija, ki vključuje poglobljene algoritme, ki omogočajo manipulacijo trenutno obstoječih zvokov, fotografij in video posnetkov, ki so hiperrealistični. Eden od učinkov takšne tehnologije je, da hiperrealistični videoposnetki in fotografije človeškemu očesu otežujejo razlikovanje med resničnim in lažnim. Poleg tega lahko različna podjetja, ki dajo te tehnologije na voljo javnosti, prinesejo različne koristi ter potencialne pravne in etične pomisleke.

Zvočni opis/Zvočni opis:

Zvočni opis , imenovan tudi video opis , opisan video ali natančneje imenovan vizualni opis , je oblika pripovedovanja, ki se uporablja za zagotavljanje informacij o ključnih vizualnih elementih v medijskem delu v korist slepih in slabovidnih potrošnikov. Te pripovedi se običajno umestijo med naravne premore v zvoku in včasih med dialogom, če se jim zdi potrebno.

Zvočni opis/Zvočni opis:

Zvočni opis , imenovan tudi video opis , opisan video ali natančneje imenovan vizualni opis , je oblika pripovedovanja, ki se uporablja za zagotavljanje informacij o ključnih vizualnih elementih v medijskem delu v korist slepih in slabovidnih potrošnikov. Te pripovedi se običajno umestijo med naravne premore v zvoku in včasih med dialogom, če se jim zdi potrebno.

Avdio oblikovalec/zvočno oblikovanje:

Zvočno oblikovanje je umetnost in praksa ustvarjanja zvočnih posnetkov za različne potrebe. Vključuje določanje, pridobivanje ali ustvarjanje slušnih elementov z uporabo tehnik in orodij za avdio produkcijo. Uporablja se v različnih disciplinah, vključno s snemanjem filmov, televizijsko produkcijo, razvojem video iger, gledališčem, snemanjem in reprodukcijo zvoka, nastopom v živo, zvočno umetnostjo, postprodukcijo, razvojem radia in glasbil. Oblikovanje zvoka običajno vključuje izvajanje in urejanje predhodno sestavljenega ali posnetega zvoka, na primer zvočnih učinkov in dialoga za namene medija, lahko pa vključuje tudi ustvarjanje zvokov iz nič s pomočjo sintetizatorjev. Oblikovalec zvoka je tisti, ki se ukvarja z oblikovanjem zvoka.

Avdio digitalizacija/digitalizacija:

Digitalizacija je proces pretvorbe informacij v digitalno obliko. Rezultat je predstavitev predmeta, slike, zvoka, dokumenta ali signala z ustvarjanjem niza številk, ki opisujejo diskreten niz točk ali vzorcev. Rezultat se imenuje digitalna predstavitev ali natančneje digitalna slika za objekt in digitalna oblika za signal. V sodobni praksi so digitalizirani podatki v obliki binarnih števil, ki olajšajo obdelavo z digitalnimi računalniki in druge operacije, vendar strogo rečeno digitalizacija preprosto pomeni pretvorbo analognega izvornega materiala v numerično obliko; decimalni ali kateri koli drug številski sistem, ki ga lahko uporabite.

Avdio direktor/direktor avdiografije:

Direktor avdiografije (DA) v filmski industriji v indijskem slogu, drugje znan kot zvočni režiser , je vodja oddelka za zvok in oseba, odgovorna za načrtovanje avdiografije in upravljanje avdiografov filma. Naslov se v večini držav ne uporablja profesionalno. Vloga avdiografa in naziv "režiser avdiografije" izhaja iz filmskega ustvarjanja v Bollywoodu v Indiji, kjer je uveljavljena naslovna zasluga. DA si prizadeva za uresničitev režiserjeve vizije, opredeljuje naloge, potrebne za uresničitev te vizije, proračune za te naloge in usklajuje vse delo od predprodukcije do postprodukcije, pri tem pa spremlja splošno kakovost zvoka.

Avdio direktorji/direktor avdiografije:

Direktor avdiografije (DA) v filmski industriji v indijskem slogu, drugje znan kot zvočni režiser , je vodja oddelka za zvok in oseba, odgovorna za načrtovanje avdiografije in upravljanje avdiografov filma. Naslov se v večini držav ne uporablja profesionalno. Vloga avdiografa in naziv "režiser avdiografije" izhaja iz filmskega ustvarjanja v Bollywoodu v Indiji, kjer je uveljavljena naslovna zasluga. DA si prizadeva za uresničitev režiserjeve vizije, opredeljuje naloge, potrebne za uresničitev te vizije, proračune za te naloge in usklajuje vse delo od predprodukcije do postprodukcije, pri tem pa spremlja splošno kakovost zvoka.

Zvočni disk/optični zvočni disk:

Zvočni optični disk je optični disk, ki shranjuje zvočne informacije, na primer glasbo ali govor.

Zvočno popačenje/popačenje:

Popačenje je sprememba prvotne oblike nečesa. V komunikaciji in elektroniki pomeni spremembo valovne oblike signala, ki nosi informacije, na primer zvočnega signala, ki predstavlja zvok, ali video signala, ki predstavlja slike, v elektronski napravi ali komunikacijskem kanalu.

Okvir za distribucijo zvoka/Okvir za distribucijo:

V telekomunikacijah je distribucijski okvir pasivna naprava, ki zaključuje kable in omogoča vzpostavitev poljubnih medsebojnih povezav.

Avdio dokumentarec/radijski dokumentarec:

Radijski dokumentarec je radijski format govorjene besede, namenjen nefikcijski pripovedi. Predvaja se po radiu in distribuira prek medijev, kot so trak, CD in podcast. Radijski dokumentarec ali igrani film poglobljeno obravnava temo z enega ali več vidikov, pogosto vsebuje intervjuje, komentarje in zvočne slike. Radijska funkcija lahko vključuje izvirne glasbene skladbe in ustvarjalno zvočno zasnovo ali pa je podobna tradicionalnemu novinarskemu radijskemu poročanju, vendar bolj poglobljeno zajema vprašanje.

Avdio dorama/radijska drama:

Radijska drama je dramatizirana, čisto akustična predstava. Radijska drama je brez vizualne komponente odvisna od dialoga, glasbe in zvočnih učinkov, ki poslušalcu pomagajo predstavljati like in zgodbo: "Je zvočna v fizični dimenziji, a enako močna kot vizualna sila v psihološki dimenziji." Radijska drama vključuje drame, posebej napisane za radio, dokumentarno dramo, dramska dela, pa tudi drame, ki so bile prvotno napisane za gledališče, vključno z glasbenim gledališčem, in opero.

Prenos zvoka/digitalni zvok:

Digitalni zvok je predstavitev zvoka, posnetega ali pretvorjenega v digitalno obliko. V digitalnem zvoku je zvočni val zvočnega signala običajno kodiran kot numerični vzorci v neprekinjenem zaporedju. Na primer pri zvoku CD-ja se vzorci odvzamejo 44.100 krat na sekundo, vsak s 16-bitno globino vzorca. Digitalni zvok je tudi ime za celotno tehnologijo snemanja in reprodukcije zvoka z uporabo zvočnih signalov, ki so kodirani v digitalni obliki. Po pomembnem napredku digitalne avdio tehnologije v sedemdesetih in osemdesetih letih je postopoma nadomestila analogno zvočno tehnologijo na številnih področjih avdiotehnike in telekomunikacij v devetdesetih in dvajsetih letih.

Zvočno vlečenje/DB dirkanje:

dB drag racing je tekmovanje, v katerem se nagradi oseba, ki lahko v vozilu proizvede najglasnejši zvok. "DB" pomeni decibele ravni zvočnega tlaka (SPL). Na teh tekmovanjih je SPL nad 140 decibelov pogost; Mednarodni rekord leta 2003 je bil 171,5, rekord pa je dosegel 180 dB.

Avdio drama/radijska drama:

Radijska drama je dramatizirana, čisto akustična predstava. Radijska drama je brez vizualne komponente odvisna od dialoga, glasbe in zvočnih učinkov, ki poslušalcu pomagajo predstavljati like in zgodbo: "Je zvočna v fizični dimenziji, a enako močna kot vizualna sila v psihološki dimenziji." Radijska drama vključuje drame, posebej napisane za radio, dokumentarno dramo, dramska dela, pa tudi drame, ki so bile prvotno napisane za gledališče, vključno z glasbenim gledališčem, in opero.

Avdio drama_in_Japan/Radio drama:

Radijska drama je dramatizirana, čisto akustična predstava. Radijska drama je brez vizualne komponente odvisna od dialoga, glasbe in zvočnih učinkov, ki poslušalcu pomagajo predstavljati like in zgodbo: "Je zvočna v fizični dimenziji, a enako močna kot vizualna sila v psihološki dimenziji." Radijska drama vključuje drame, posebej napisane za radio, dokumentarno dramo, dramska dela, pa tudi drame, ki so bile prvotno napisane za gledališče, vključno z glasbenim gledališčem, in opero.

Avdio drame/radijske drame:

Radijska drama je dramatizirana, čisto akustična predstava. Radijska drama je brez vizualne komponente odvisna od dialoga, glasbe in zvočnih učinkov, ki poslušalcu pomagajo predstavljati like in zgodbo: "Je zvočna v fizični dimenziji, a enako močna kot vizualna sila v psihološki dimenziji." Radijska drama vključuje drame, posebej napisane za radio, dokumentarno dramo, dramska dela, pa tudi drame, ki so bile prvotno napisane za gledališče, vključno z glasbenim gledališčem, in opero.

Programska oprema za urejanje zvoka/urejanje zvoka:

Programska oprema za urejanje zvoka je programska oprema, ki omogoča urejanje in ustvarjanje zvočnih podatkov. Programsko opremo za urejanje zvoka je mogoče v celoti ali delno implementirati kot knjižnico, kot računalniško aplikacijo, kot spletno aplikacijo ali kot naložljiv jedrski modul. Wave Editorji so digitalni zvočni urejevalniki in za izvajanje te funkcije je na voljo veliko virov programske opreme. Večina lahko ureja glasbo, uporablja učinke in filtre, prilagaja stereo kanale itd.

Programska oprema za urejanje zvoka/programska oprema za urejanje zvoka:

Programska oprema za urejanje zvoka je programska oprema, ki omogoča urejanje in ustvarjanje zvočnih podatkov. Programsko opremo za urejanje zvoka je mogoče v celoti ali delno implementirati kot knjižnico, kot računalniško aplikacijo, kot spletno aplikacijo ali kot naložljiv jedrski modul. Wave Editorji so digitalni zvočni urejevalniki in za izvajanje te funkcije je na voljo veliko virov programske opreme. Večina lahko ureja glasbo, uporablja učinke in filtre, prilagaja stereo kanale itd.

Avdio urednik/zvočni inženir:

Zvočni inženir pomaga pri snemanju ali nastopu v živo, uravnoteži in prilagodi vire zvoka z izenačevanjem, dinamično obdelavo in zvočnimi učinki, mešanjem, reprodukcijo in okrepitvijo zvoka. Zvočni inženirji delajo na "tehničnem vidiku snemanja-namestitvi mikrofonov, gumbov za predpojačevalnike, nastavitvi ravni. Fizično snemanje katerega koli projekta opravi inženir ... matice in vijaki."

Zvočni urejevalnik_ (programska oprema)/programska oprema za urejanje zvoka:

Programska oprema za urejanje zvoka je programska oprema, ki omogoča urejanje in ustvarjanje zvočnih podatkov. Programsko opremo za urejanje zvoka je mogoče v celoti ali delno implementirati kot knjižnico, kot računalniško aplikacijo, kot spletno aplikacijo ali kot naložljiv jedrski modul. Wave Editorji so digitalni zvočni urejevalniki in za izvajanje te funkcije je na voljo veliko virov programske opreme. Večina lahko ureja glasbo, uporablja učinke in filtre, prilagaja stereo kanale itd.

Urejevalniki zvoka/programska oprema za urejanje zvoka:

Programska oprema za urejanje zvoka je programska oprema, ki omogoča urejanje in ustvarjanje zvočnih podatkov. Programsko opremo za urejanje zvoka je mogoče v celoti ali delno implementirati kot knjižnico, kot računalniško aplikacijo, kot spletno aplikacijo ali kot naložljiv jedrski modul. Wave Editorji so digitalni zvočni urejevalniki in za izvajanje te funkcije je na voljo veliko virov programske opreme. Večina lahko ureja glasbo, uporablja učinke in filtre, prilagaja stereo kanale itd.

Zvočni učinek/Zvočni učinek:

Zvočni učinek se lahko nanaša na:

  • Obdelava zvočnega signala, učinki na zvoke pri produkciji glasbe in izvedbi
  • Enota učinkov, naprava, ki obdeluje zvok
  • Zvočni učinek, posebni zvoki, ki se uporabljajo v predstavah in filmih
Zvočni učinek_ (večnamensko)/Zvočni učinek:

Zvočni učinek se lahko nanaša na:

  • Obdelava zvočnega signala, učinki na zvoke pri produkciji glasbe in izvedbi
  • Enota učinkov, naprava, ki obdeluje zvok
  • Zvočni učinek, posebni zvoki, ki se uporabljajo v predstavah in filmih
Zvočni učinki/Zvočni učinek:

Zvočni učinek se lahko nanaša na:

  • Obdelava zvočnega signala, učinki na zvoke pri produkciji glasbe in izvedbi
  • Enota učinkov, naprava, ki obdeluje zvok
  • Zvočni učinek, posebni zvoki, ki se uporabljajo v predstavah in filmih
Zvočna elektronika/Zvočna elektronika:

Zvočna elektronika je izvedba zasnove elektronskih vezij za pretvorbo signalov zvoka/tlaka v električne signale ali obratno. Elektronska vezja, ki veljajo za del zvočne elektronike, so lahko zasnovana tudi za doseganje določenih postopkov obdelave signala, da se signal spremeni, medtem ko je v električni obliki. Poleg tega lahko zvočne signale ustvarjamo sintetično z generiranjem električnih signalov iz elektronskih naprav. Zvočna elektronika je bila tradicionalno zasnovana s tehnikami analognih električnih vezij, dokler se ni razvil napredek v digitalni tehnologiji. Poleg tega računalniška programska oprema z digitalnimi signali lahko upravlja zaradi podobne digitalne narave. Tako analogne kot digitalne oblike oblikovanja se uporabljajo še danes, uporaba enega ali drugega pa je v veliki meri odvisna od aplikacije.

Zvočni element/zvok HTML5:

Zvok HTML5 je predmet specifikacije HTML5, ki v brskalnik vključuje zvočni vnos, predvajanje in sintezo ter govor v besedilo.

Zvočni kodirnik/zvočni kodek:

Zvočni kodek je naprava ali računalniški program, ki lahko kodira ali dekodira digitalni podatkovni tok, ki kodira ali dekodira zvok. Zvočni kodek v programski opremi je računalniški program, ki izvaja algoritem, ki stisne in dekomprimira digitalne zvočne podatke glede na dano zvočno datoteko ali format za kodiranje zvoka v pretočnem mediju. Cilj algoritma je predstaviti visokokakovosten zvočni signal z minimalnim številom bitov, hkrati pa ohraniti kakovost. To lahko učinkovito zmanjša prostor za shranjevanje in pasovno širino, potrebno za prenos shranjene zvočne datoteke. Večina programskih kodekov se izvaja kot knjižnice, ki se povezujejo z enim ali več multimedijskimi predvajalniki. Večina sodobnih algoritmov za stiskanje zvoka temelji na modificiranem kodiranju z diskretno kosinusno transformacijo (MDCT) in linearnem napovednem kodiranju (LPC).

Avdio motor/igralni mehanizem:

Motor za igre je okvir programske opreme, namenjen predvsem razvoju video iger in na splošno vključuje ustrezne knjižnice in podporne programe. Terminologija "motor" je podobna izrazu "motor programske opreme", ki se uporablja v industriji programske opreme.

Zvočni inženir/Zvočni inženir:

Zvočni inženir pomaga pri snemanju ali nastopu v živo, uravnoteži in prilagodi vire zvoka z izenačevanjem, dinamično obdelavo in zvočnimi učinki, mešanjem, reprodukcijo in okrepitvijo zvoka. Zvočni inženirji delajo na "tehničnem vidiku snemanja-namestitvi mikrofonov, gumbov za predpojačevalnike, nastavitvi ravni. Fizično snemanje katerega koli projekta opravi inženir ... matice in vijaki."

Zvočni inženiring/Zvočni inženir:

Zvočni inženir pomaga pri snemanju ali nastopu v živo, uravnoteži in prilagodi vire zvoka z izenačevanjem, dinamično obdelavo in zvočnimi učinki, mešanjem, reprodukcijo in okrepitvijo zvoka. Zvočni inženirji delajo na "tehničnem vidiku snemanja-namestitvi mikrofonov, gumbov za predpojačevalnike, nastavitvi ravni. Fizično snemanje katerega koli projekta opravi inženir ... matice in vijaki."

Zvočni inženiring_ (posneta_glasba)/Zvočni inženir:

Zvočni inženir pomaga pri snemanju ali nastopu v živo, uravnoteži in prilagodi vire zvoka z izenačevanjem, dinamično obdelavo in zvočnimi učinki, mešanjem, reprodukcijo in okrepitvijo zvoka. Zvočni inženirji delajo na "tehničnem vidiku snemanja-namestitvi mikrofonov, gumbov za predpojačevalnike, nastavitvi ravni. Fizično snemanje katerega koli projekta opravi inženir ... matice in vijaki."

Zvočni inženirji/zvočni inženir:

Zvočni inženir pomaga pri snemanju ali nastopu v živo, uravnoteži in prilagodi vire zvoka z izenačevanjem, dinamično obdelavo in zvočnimi učinki, mešanjem, reprodukcijo in okrepitvijo zvoka. Zvočni inženirji delajo na "tehničnem vidiku snemanja-namestitvi mikrofonov, gumbov za predpojačevalnike, nastavitvi ravni. Fizično snemanje katerega koli projekta opravi inženir ... matice in vijaki."

Zvočno okolje/akustika prostora:

Akustika prostora opisuje, kako se zvok obnaša v zaprtem prostoru. Zvok različnih frekvenc se v sobi obnaša drugače. Odsevi med stenami, tlemi in stropom ustvarjajo sobne načine na določenih frekvencah in lokacijah. Odsevi povzročajo tudi odmev.

Zvočno izenačevanje/izenačevanje (zvočno):

Izravnava pri snemanju in reprodukciji zvoka je postopek prilagajanja glasnosti različnih frekvenčnih pasov znotraj zvočnega signala. Vezje ali oprema, ki se uporablja za to, se imenuje izenačevalnik .

Zvočni izenačevalnik/izenačitev (zvok):

Izravnava pri snemanju in reprodukciji zvoka je postopek prilagajanja glasnosti različnih frekvenčnih pasov znotraj zvočnega signala. Vezje ali oprema, ki se uporablja za to, se imenuje izenačevalnik .

Zvočna oprema/Avdio oprema:

Zvočna oprema se nanaša na naprave, ki reproducirajo, snemajo ali obdelujejo zvok. Sem spadajo mikrofoni, radijski sprejemniki, AV sprejemniki, CD predvajalniki, magnetofoni, ojačevalniki, mešalne konzole, efektne enote in zvočniki.

Testiranje zvočne opreme/Testiranje zvočne opreme:

Preskušanje zvočne opreme je merjenje kakovosti zvoka z objektivnimi in/ali subjektivnimi sredstvi. Rezultati teh testov so objavljeni v revijah, revijah, belih knjigah, na spletnih mestih in v drugih medijih.

Zvočne povratne informacije/Zvočne povratne informacije:

Zvočne povratne informacije so posebna vrsta pozitivne zanke, ki se pojavi, ko med zvočnim vhodom in avdio izhodom obstaja zvočna zanka. V tem primeru se signal, ki ga sprejme mikrofon, ojača in odda iz zvočnika. Zvok iz zvočnika lahko nato znova sprejme mikrofon, ga dodatno ojača in nato ponovno odda skozi zvočnik. Frekvenca nastalega zvoka je določena z resonančnimi frekvencami v mikrofonu, ojačevalniku in zvočniku, akustiko prostora, smernim odvzemom in oddajanjem vzorcev mikrofona in zvočnika ter razdaljo med njimi. Pri majhnih sistemih zvoka se zvok zlahka prepozna kot glasno cviljenje ali škripanje. Načela zvočne povratne informacije je prvi odkril danski znanstvenik Søren Absalon Larsen, od tod tudi ime Larsenov učinek .

Audio fidelity_records/Audio Fidelity Records:

Audio Fidelity Records je bilo založba s sedežem v New Yorku, najbolj dejavna v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Najbolj so znani po tem, da so novembra 1957 izdali prvo množično proizvedeno ameriško stereofonično ploščo z dolgo igranjem.

Zvočna datoteka/Oblika zvočne datoteke:

Oblika zvočne datoteke je oblika datoteke za shranjevanje digitalnih zvočnih podatkov v računalniškem sistemu. Bitna postavitev zvočnih podatkov se imenuje format zvočnega kodiranja in je lahko nestisnjena ali stisnjena, da se zmanjša velikost datoteke, pogosto s stiskanjem z izgubo. Podatki so lahko surovi bitni tok v obliki zvočnega kodiranja, običajno pa so vgrajeni v obliko vsebnika ali obliko zvočnih podatkov z definirano plastjo shranjevanja.

Format zvočne datoteke/Oblika zvočne datoteke:

Oblika zvočne datoteke je oblika datoteke za shranjevanje digitalnih zvočnih podatkov v računalniškem sistemu. Bitna postavitev zvočnih podatkov se imenuje format zvočnega kodiranja in je lahko nestisnjena ali stisnjena, da se zmanjša velikost datoteke, pogosto s stiskanjem z izgubo. Podatki so lahko surovi bitni tok v obliki zvočnega kodiranja, običajno pa so vgrajeni v obliko vsebnika ali obliko zvočnih podatkov z definirano plastjo shranjevanja.

Formati zvočnih datotek/Oblika zvočnih datotek:

Oblika zvočne datoteke je oblika datoteke za shranjevanje digitalnih zvočnih podatkov v računalniškem sistemu. Bitna postavitev zvočnih podatkov se imenuje format zvočnega kodiranja in je lahko nestisnjena ali stisnjena, da se zmanjša velikost datoteke, pogosto s stiskanjem z izgubo. Podatki so lahko surovi bitni tok v obliki zvočnega kodiranja, običajno pa so vgrajeni v obliko vsebnika ali obliko zvočnih podatkov z definirano plastjo shranjevanja.

Vrste zvočnih datotek/Oblika zvočne datoteke:

Oblika zvočne datoteke je oblika datoteke za shranjevanje digitalnih zvočnih podatkov v računalniškem sistemu. Bitna postavitev zvočnih podatkov se imenuje format zvočnega kodiranja in je lahko nestisnjena ali stisnjena, da se zmanjša velikost datoteke, pogosto s stiskanjem z izgubo. Podatki so lahko surovi bitni tok v obliki zvočnega kodiranja, običajno pa so vgrajeni v obliko vsebnika ali obliko zvočnih podatkov z definirano plastjo shranjevanja.

Zvočne datoteke/Oblika zvočnih datotek:

Oblika zvočne datoteke je oblika datoteke za shranjevanje digitalnih zvočnih podatkov v računalniškem sistemu. Bitna postavitev zvočnih podatkov se imenuje format zvočnega kodiranja in je lahko nestisnjena ali stisnjena, da se zmanjša velikost datoteke, pogosto s stiskanjem z izgubo. Podatki so lahko surovi bitni tok v obliki zvočnega kodiranja, običajno pa so vgrajeni v obliko vsebnika ali obliko zvočnih podatkov z definirano plastjo shranjevanja.

Zvočni filter/Zvočni filter:

Zvočni filter je frekvenčno odvisno ojačevalno vezje, ki deluje v frekvenčnem območju zvoka, od 0 Hz do več kot 20 kHz. Zvočni filtri lahko ojačijo (povečajo), preidejo ali oslabijo (odrežejo) nekatera frekvenčna območja. Obstaja veliko vrst filtrov za različne avdio aplikacije, vključno s hi-fi stereo sistemi, glasbenimi sintetizatorji, zvočnimi učinki, sistemi za ojačanje zvoka, instrumentalnimi ojačevalniki in sistemi navidezne resničnosti.

Zvočno filtriranje/Zvočni filter:

Zvočni filter je frekvenčno odvisno ojačevalno vezje, ki deluje v frekvenčnem območju zvoka, od 0 Hz do več kot 20 kHz. Zvočni filtri lahko ojačijo (povečajo), preidejo ali oslabijo (odrežejo) nekatera frekvenčna območja. Obstaja veliko vrst filtrov za različne avdio aplikacije, vključno s hi-fi stereo sistemi, glasbenimi sintetizatorji, zvočnimi učinki, sistemi za ojačanje zvoka, instrumentalnimi ojačevalniki in sistemi navidezne resničnosti.

Zvočni filtri/Zvočni filter:

Zvočni filter je frekvenčno odvisno ojačevalno vezje, ki deluje v frekvenčnem območju zvoka, od 0 Hz do več kot 20 kHz. Zvočni filtri lahko ojačijo (povečajo), preidejo ali oslabijo (odrežejo) nekatera frekvenčna območja. Obstaja veliko vrst filtrov za različne avdio aplikacije, vključno s hi-fi stereo sistemi, glasbenimi sintetizatorji, zvočnimi učinki, sistemi za ojačanje zvoka, instrumentalnimi ojačevalniki in sistemi navidezne resničnosti.

Zvočni prstni odtis/akustični prstni odtis:

Akustični prstni odtis je zgoščen digitalni povzetek, prstni odtis, deterministično ustvarjen iz zvočnega signala, ki ga je mogoče uporabiti za identifikacijo zvočnega vzorca ali hitro iskanje podobnih elementov v zvočni bazi podatkov.

Zvočni prstni odtisi/Akustični prstni odtis:

Akustični prstni odtis je zgoščen digitalni povzetek, prstni odtis, deterministično ustvarjen iz zvočnega signala, ki ga je mogoče uporabiti za identifikacijo zvočnega vzorca ali hitro iskanje podobnih elementov v zvočni bazi podatkov.

Zvočni posnetki/posnetki:

V filmski in video produkciji je posnetek surov, neurejen material, kot ga je prvotno posnela filmska kamera ali posnela videokamera, ki ga je običajno treba urediti, da nastane film, video posnetek, televizijska oddaja ali podobno dokončano delo.

Zvok za_Windows/WAV:

Oblika zvočne datoteke Waveform je standard oblike zvočnih datotek, ki sta ga razvila IBM in Microsoft za shranjevanje zvočnega bitnega toka na osebnih računalnikih. To je glavni format, ki se uporablja v sistemih Microsoft Windows za nestisnjen zvok. Običajno kodiranje bitov je format linearne impulzno kodne modulacije (LPCM).

Zvočna forenzika/Zvočna forenzika:

Zvočna forenzika je področje forenzične znanosti, ki se nanaša na pridobivanje, analizo in oceno zvočnih posnetkov, ki se lahko na koncu predstavijo kot dopustni dokazi na sodišču ali na kakšnem drugem uradnem prizorišču.

Zvočni format/časovnica avdio formatov:

Zvočni format je medij za snemanje in reprodukcijo zvoka. Izraz se uporablja tako za fizični snemalni medij kot za zapisovalne oblike zvočne vsebine - v računalništvu je pogosto omejen na obliko zvočnih datotek, vendar se njegova širša uporaba običajno nanaša na fizično metodo, ki se uporablja za shranjevanje podatkov.

Zvočni formati/časovnica zvočnih formatov:

Zvočni format je medij za snemanje in reprodukcijo zvoka. Izraz se uporablja tako za fizični snemalni medij kot za zapisovalne oblike zvočne vsebine - v računalništvu je pogosto omejen na obliko zvočnih datotek, vendar se njegova širša uporaba običajno nanaša na fizično metodo, ki se uporablja za shranjevanje podatkov.

Zvočne frekvence/zvočne frekvence:

Zvočna frekvenca ali zvočna frekvenca ( AF ) je periodična vibracija, katere frekvenca je v pasu, ki ga sliši povprečen človek, človeški obseg sluha. Frekvenčna enota SI je herc (Hz). Zvočna lastnost je tista, ki najbolj določa višino tona.

Zvočna frekvenca/Zvočna frekvenca:

Zvočna frekvenca ali zvočna frekvenca ( AF ) je periodična vibracija, katere frekvenca je v pasu, ki ga sliši povprečen človek, človeški obseg sluha. Frekvenčna enota SI je herc (Hz). Zvočna lastnost je tista, ki najbolj določa višino tona.

Zvok s tipko za premik frekvence/tipkanje s premikom frekvence:

Frekvenčni premik ( FSK ) je shema frekvenčne modulacije, v kateri se digitalne informacije prenašajo z diskretnimi frekvenčnimi spremembami nosilnega signala. Tehnologija se uporablja za komunikacijske sisteme, kot so telemetrija, radiosondi z vremenskimi baloni, identifikacija klicatelja, odpiranje garažnih vrat in nizkofrekvenčni radijski prenos v pasovih VLF in ELF. Najpreprostejši FSK je binarni FSK ( BFSK ). BFSK za prenos binarnih informacij uporablja par diskretnih frekvenc. Pri tej shemi se 1 imenuje označena frekvenca, 0 pa vesoljska frekvenca.

Zvočna frekvenca_smik_ključevanje/Tipkanje s premikom frekvence:

Frekvenčni premik ( FSK ) je shema frekvenčne modulacije, v kateri se digitalne informacije prenašajo z diskretnimi frekvenčnimi spremembami nosilnega signala. Tehnologija se uporablja za komunikacijske sisteme, kot so telemetrija, radiosondi z vremenskimi baloni, identifikacija klicatelja, odpiranje garažnih vrat in nizkofrekvenčni radijski prenos v pasovih VLF in ELF. Najpreprostejši FSK je binarni FSK ( BFSK ). BFSK za prenos binarnih informacij uporablja par diskretnih frekvenc. Pri tej shemi se 1 imenuje označena frekvenca, 0 pa vesoljska frekvenca.

Zvok fsk/spreminjanje frekvence:

Frekvenčni premik ( FSK ) je shema frekvenčne modulacije, v kateri se digitalne informacije prenašajo z diskretnimi frekvenčnimi spremembami nosilnega signala. Tehnologija se uporablja za komunikacijske sisteme, kot so telemetrija, radiosondi z vremenskimi baloni, identifikacija klicatelja, odpiranje garažnih vrat in nizkofrekvenčni radijski prenos v pasovih VLF in ELF. Najpreprostejši FSK je binarni FSK ( BFSK ). BFSK za prenos binarnih informacij uporablja par diskretnih frekvenc. Pri tej shemi se 1 imenuje označena frekvenca, 0 pa vesoljska frekvenca.

Zvočna igra/Avdio igra:

Zvočna igra je elektronska igra, ki se igra na napravi, kot je osebni računalnik. Podobno je videoigri, razen da obstajajo zvočne in taktilne povratne informacije, ne pa tudi vizualne.

Zvočne igre/Avdio igre:

Zvočna igra je elektronska igra, ki se igra na napravi, kot je osebni računalnik. Podobno je videoigri, razen da obstajajo zvočne in taktilne povratne informacije, ne pa tudi vizualne.

Zvočni vodnik/zvočni ogled:

Zvočni ogled ali zvočni vodnik ponuja posneti govorjeni komentar, običajno prek ročne naprave, atrakciji za obiskovalce, kot je muzej. Na voljo so tudi za samostojne oglede zunanjih lokacij ali kot del organiziranega ogleda. Zagotavlja ozadje, kontekst in informacije o stvareh, ki si jih ogledujete. Zvočni vodniki so pogosto v večjezičnih različicah in so na voljo na različne načine. Nekatere bolj podrobne ture lahko vključujejo izvirno glasbo in intervjuje. Tradicionalno najeto na kraju samem, v zadnjem času preneseno iz interneta ali na voljo prek mobilnega telefona. Nekateri zvočni vodniki so brezplačni ali vključeni v vstopnino, druge je treba kupiti ločeno.

Zvočnik/megafon:

Megafon, govorjenje-trobenta, megafon, blowhorn ali loudhailer je običajno prenosni ali drži v roki, stožčaste akustična rog uporablja za razširitev glas ali druge zvoke osebe in jo usmeriti v določeno smer. Zvok se vnese v ozek konec megafona tako, da ga drži do obraza in govori vanj, zvočni valovi pa izžarevajo široki konec. Megafon poveča glasnost zvoka s povečanjem akustične impedance, ki jo vidijo glasilke, pri čemer se impedanca glasilk ujema z zrakom, tako da se oddaja več zvočne moči. Služi tudi za usmerjanje zvočnih valov v smeri roga. Nekoliko popači zvok glasu, ker je frekvenčni odziv megafona večji pri višjih zvočnih frekvencah.

Zvočne halucinacije/slušne halucinacije:

Slušna halucinacija ali parakuzija je oblika halucinacije, ki vključuje zaznavanje zvokov brez slušnega dražljaja.

Audio hosting_service/Storitev gostovanja datotek:

Storitev gostovanja datotek , storitev shranjevanja v oblaku, ponudnik spletnega shranjevanja datotek ali cyberlocker je storitev spletnega gostovanja, posebej zasnovana za gostovanje uporabniških datotek. Uporabnikom omogoča nalaganje datotek, do katerih je mogoče dostopati po internetu, potem ko je podano uporabniško ime in geslo ali druga avtentikacija. Običajno storitve dovoljujejo dostop HTTP, včasih pa tudi dostop FTP. Sorodne storitve so storitve gostovanja, ki prikazujejo vsebino, virtualni pomnilnik in varnostno kopiranje na daljavo.

Zvočna iluzija/Slušna iluzija:

Slušne iluzije so napačno dojemanje resničnega zvoka ali zunanjega dražljaja. Te lažne percepcije so enakovredne optični iluziji: poslušalec sliši bodisi zvoke, ki niso prisotni v dražljaju, bodisi zvoke, ki glede na okoliščine, kako so nastali, ne bi smeli biti mogoči.

Avdio indeksiranje/avdio rudarjenje:

Zvočno rudarjenje je tehnika, s katero je mogoče samodejno analizirati in iskati vsebino zvočnega signala. Najpogosteje se uporablja na področju samodejnega prepoznavanja govora, kjer analiza poskuša identificirati kateri koli govor v zvoku. Izraz „avdio rudarjenje" se včasih uporablja zamenljivo z avdio indeksiranjem, fonetičnim iskanjem, fonetskim indeksiranjem, indeksiranjem govora, zvočno analitiko, analizo govora, zaznavanjem besed in pridobivanjem informacij. Avdio indeksiranje pa se večinoma uporablja za opis predprocesa avdio rudarjenja, v katerem je zvočna datoteka razčlenjena na iskalni indeks besed.

Zvočna indukcijska zanka/Zvočna indukcijska zanka:

Sistemi z indukcijsko zanko zvoka , imenovani tudi zvočno-frekvenčne indukcijske zanke ( AFIL ) ali slušne zanke , so pomožna tehnologija poslušanja za posameznike z zmanjšanim obsegom sluha.

Zvočna injekcija/Zvočna injekcija:

Zvočna injekcija je izkoriščanje digitalnih pomočnikov, kot so Amazon Echo, Google Home ali Apple SIRI, z neželenimi navodili tretje osebe. Te storitve nimajo preverjanja pristnosti pri odzivanju na uporabniške ukaze, kar omogoča napadalcem, da izdajo aktivacijske besede in ukaze ter sprožijo izvajanje želenih dejanj. Rezultati vbrizgavanja vključujejo goljufije, vlom, vohunjenje podatkov in prevzem povezanih sistemov.

Zvočna vhodna naprava/vhodna naprava:

V računalništvu je vhodna naprava del opreme, ki se uporablja za zagotavljanje podatkov in krmilnih signalov sistemu za obdelavo informacij, kot je računalnik ali informacijska naprava. Primeri vhodnih naprav so tipkovnice, miška, optični bralniki, kamere, igralne palice in mikrofoni.

Zvočni vmesnik/Zvočni vmesnik:

Zvočni vmesnik je del računalniške strojne opreme, ki omogoča vnos in izhod zvočnih signalov v gostiteljski računalnik ali snemalno napravo.

Zvočni priključek/priključek za telefon (zvok):

Telefonski priključek , znan tudi kot telefonski priključek , avdio vtičnica , vtičnica za slušalke ali vtičnica , je družina električnih priključkov, ki se običajno uporabljajo za analogne zvočne signale. Standard je, da se vtič poveže z vtičnico.

Zvočna zakasnitev/zakasnitev (zvok):

Zakasnitev se nanaša na kratek čas zamika med vnosom zvočnega signala v sistem in njegovim pojavom. Potencialni prispevki k zamudi v avdio sistemu so analogno-digitalna pretvorba, pufranje, digitalna obdelava signala, čas prenosa, digitalno-analogna pretvorba in hitrost zvoka v prenosnem mediju.

Zvočno pismo/Zvočno pismo:

Zvočno pismo je zvočni posnetek, ki ga po pošti pošlje prejemniku. Praksa je bila pogostejša, ko so bile cene za telefonske storitve na dolge razdalje višje in pred razširjeno uporabo interneta.

Stiskanje zvočne ravni/stiskanje dinamičnega obsega:

Stiskanje dinamičnega obsega ( DRC ) ali preprosto stiskanje je operacija obdelave zvočnega signala, ki zmanjša glasnost glasnih zvokov ali poveča tihe zvoke, s čimer se zmanjša ali stisne dinamični razpon zvočnega signala. Stiskanje se običajno uporablja pri snemanju in reprodukciji zvoka, oddajanju, ojačitvi zvoka v živo in pri nekaterih ojačevalnikih za instrumente.

Zvočna vrata_vrata/Noise gate:

Hrupna vrata ali vrata so elektronska naprava ali programska oprema, ki se uporablja za nadzor glasnosti zvočnega signala. V primerjavi s kompresorjem, ki duši signale nad pragom, kot so glasni napadi od začetka glasbenih zapisov, vrata hrupa oslabijo signale, ki se registrirajo pod pragom. Vendar pa vrata hrupa oslabijo signale za določeno količino, znano kot obseg. V svoji najpreprostejši obliki vrata hrupa omogočajo prehod glavnega signala le, ko je nad nastavljenim pragom: vrata so "odprta". Če signal pade pod prag, signal ne sme preiti: vrata so "zaprta". Hrupna vrata se uporabljajo, ko je raven "signala" nad nivojem neželenega "hrupa". Prag je nastavljen nad nivojem "hrupa", zato se vrata, ko ni glavnega "signala", zaprejo.

Izravnalnik zvoka/izravnalnik zvoka:

Avdio izravnalnik izvaja zvočni postopek, podoben stiskanju, ki se uporablja za zmanjšanje dinamičnega območja signala, tako da je najtišji del signala dovolj glasen, da ga slišite, in najglasnejši del ni preglasen.

Omejevalnik/omejevalnik zvoka:

V elektroniki je omejevalnik vezje, ki omogoča, da signali pod določeno vhodno močjo ali nivojem ne prehajajo, medtem ko oslabijo (znižajo) vrhove močnejših signalov, ki presegajo ta prag. Omejevanje je vrsta stiskanja dinamičnega obsega. Izrezovanje je skrajna različica omejevanja.

Jezikovni zvočni/avdiojezični način:

Zvočno-jezikovna metoda , vojaška metoda ali nov ključ , je metoda, ki se uporablja pri poučevanju tujih jezikov. Temelji na bihevioristični teoriji, ki domneva, da bi lahko določene lastnosti živih bitij, v tem primeru ljudi, trenirali s pomočjo sistema okrepitve. Pravilna uporaba lastnosti bi prejela pozitivne povratne informacije, nepravilna uporaba te lastnosti pa negativne povratne informacije.

Zvok povezan_pdf/PDF:

Prenosni format dokumentov ( PDF ), standardiziran kot ISO 32000 , je oblika datoteke, ki jo je Adobe razvil leta 1993 za predstavitev dokumentov, vključno z oblikovanjem besedila in slikami, na način, neodvisen od aplikacijske programske opreme, strojne opreme in operacijskih sistemov. Na podlagi jezika PostScript vsaka datoteka PDF vsebuje popoln opis ploščatega dokumenta s fiksno postavitvijo, vključno z besedilom, pisavami, vektorsko grafiko, rastrskimi slikami in drugimi informacijami, ki so potrebne za prikaz.

Zvočni logotip/zvočna blagovna znamka:

Zvočna blagovna znamka je blagovna znamka, pri kateri se zvok uporablja za opravljanje funkcije blagovne znamke za enotno identifikacijo komercialnega izvora izdelkov ali storitev.

Avdio revija/Avdio revija:

Zvočna revija se lahko nanaša na:

  • Audio (1947-2000), ameriška revija o zvočnem razvoju in izdelkih
  • Redno objavljena serija podkastov, pridobljena z naročnino
Zvočna revija_ (večnamensko)/Zvočna revija:

Zvočna revija se lahko nanaša na:

  • Audio (1947-2000), ameriška revija o zvočnem razvoju in izdelkih
  • Redno objavljena serija podkastov, pridobljena z naročnino
Zvočni marketing/sporočila na čakanju:

Sporočila na čakanju so storitev, ki jo uporabljajo podjetja in organizacije vseh velikosti za pošiljanje informacij svojim klicalcem, ki čakajo na čakanje ali med prenosom. Sporočila na čakanju, imenovana tudi avdio marketing, so posebno področje trženja in blagovne znamke. Poskuša predstaviti osebnost podjetja v mediju zvoka.

Avdio mastering/mastering (avdio):

Mastering , oblika postprodukcije zvoka, je postopek priprave in prenosa posnetega zvoka iz vira, ki vsebuje končno mešanico, v napravo za shranjevanje podatkov, vir, iz katerega bodo izdelane vse kopije. V zadnjih letih so digitalni mojstri postali običajni, čeprav analogne mojstre, kot so zvočni trakovi, še vedno uporablja proizvodna industrija, zlasti nekaj inženirjev, specializiranih za analogno obvladovanje.

Zvočno rudarjenje/Zvočno rudarjenje:

Zvočno rudarjenje je tehnika, s katero je mogoče samodejno analizirati in iskati vsebino zvočnega signala. Najpogosteje se uporablja na področju samodejnega prepoznavanja govora, kjer analiza poskuša identificirati kateri koli govor v zvoku. Izraz „avdio rudarjenje" se včasih uporablja zamenljivo z avdio indeksiranjem, fonetičnim iskanjem, fonetskim indeksiranjem, indeksiranjem govora, zvočno analitiko, analizo govora, zaznavanjem besed in pridobivanjem informacij. Avdio indeksiranje pa se večinoma uporablja za opis predprocesa avdio rudarjenja, v katerem je zvočna datoteka razčlenjena na iskalni indeks besed.

Zvočni miks/avdio mešanje:

Zvočno mešanje je postopek, pri katerem se več zvokov združi v enega ali več kanalov. Pri tem se spreminja ali povečuje glasnost vira, frekvenčna vsebina, dinamika in panoramski položaj. Ta praktična, estetska ali kako drugače ustvarjalna obdelava je narejena za izdelavo končne različice, ki je privlačna za poslušalce.

No comments:

Post a Comment