| Zvočni mešalnik/mešalna konzola: V sistemih za snemanje in reprodukcijo zvoka ter ojačitve zvoka je mešalna konzola elektronska naprava za združevanje zvokov različnih zvočnih signalov. Vhodi na konzolo vključujejo mikrofone, ki jih uporabljajo pevci in za pobiranje akustičnih instrumentov, signalov iz električnih ali elektronskih instrumentov ali posnete glasbe. Odvisno od vrste lahko mešalnik nadzoruje analogne ali digitalne signale. Spremenjeni signali se seštejejo, da nastanejo kombinirani izhodni signali, ki jih je mogoče nato oddajati, ojačati prek sistema za ojačanje zvoka ali posneti. | |
| Zvočni mešalniki/mešalna konzola: V sistemih za snemanje in reprodukcijo zvoka ter ojačitve zvoka je mešalna konzola elektronska naprava za združevanje zvokov različnih zvočnih signalov. Vhodi na konzolo vključujejo mikrofone, ki jih uporabljajo pevci in za pobiranje akustičnih instrumentov, signalov iz električnih ali elektronskih instrumentov ali posnete glasbe. Odvisno od vrste lahko mešalnik nadzoruje analogne ali digitalne signale. Spremenjeni signali se seštejejo, da nastanejo kombinirani izhodni signali, ki jih je mogoče nato oddajati, ojačati prek sistema za ojačanje zvoka ali posneti. | |
| Zvočno mešanje/Zvočno mešanje: Zvočno mešanje je postopek, pri katerem se več zvokov združi v enega ali več kanalov. Pri tem se spreminja ali povečuje glasnost vira, frekvenčna vsebina, dinamika in panoramski položaj. Ta praktična, estetska ali kako drugače ustvarjalna obdelava je narejena za izdelavo končne različice, ki je privlačna za poslušalce. | |
| Zvočno mešanje_ (film_ in_televizija)/Zvočno mešanje: Zvočno mešanje je postopek, pri katerem se več zvokov združi v enega ali več kanalov. Pri tem se spreminja ali povečuje glasnost vira, frekvenčna vsebina, dinamika in panoramski položaj. Ta praktična, estetska ali kako drugače ustvarjalna obdelava je narejena za izdelavo končne različice, ki je privlačna za poslušalce. | |
| Zvočno mešanje_ (v živo)/Mešanje zvoka v živo: Mešanje zvoka v živo je mešanje več virov zvoka s strani zvočnega inženirja z uporabo mešalne konzole ali programske opreme. Mešani zvoki vključujejo zvoke inštrumentov in glasove, ki jih ujamejo mikrofoni in vnaprej posneti material, na primer pesmi na CD-ju ali digitalnem avdio predvajalniku. Posamezni viri so običajno izenačeni, da prilagodijo odziv nizkih in visokih tonov ter se usmerijo v procesorje, ki se na koncu ojačajo in reproducirajo prek sistema zvočnikov. Zvočni inženir v živo posluša in uravnoteži različne zvočne vire na način, ki najbolje ustreza potrebam dogodka. | |
| Zvočno mešanje_ (avdio v živo)/Mešanje zvoka v živo: Mešanje zvoka v živo je mešanje več virov zvoka s strani zvočnega inženirja z uporabo mešalne konzole ali programske opreme. Mešani zvoki vključujejo zvoke inštrumentov in glasove, ki jih ujamejo mikrofoni in vnaprej posneti material, na primer pesmi na CD-ju ali digitalnem avdio predvajalniku. Posamezni viri so običajno izenačeni, da prilagodijo odziv nizkih in visokih tonov ter se usmerijo v procesorje, ki se na koncu ojačajo in reproducirajo prek sistema zvočnikov. Zvočni inženir v živo posluša in uravnoteži različne zvočne vire na način, ki najbolje ustreza potrebam dogodka. | |
| Zvočno mešanje_ (glasba v živo)/Mešanje zvoka v živo: Mešanje zvoka v živo je mešanje več virov zvoka s strani zvočnega inženirja z uporabo mešalne konzole ali programske opreme. Mešani zvoki vključujejo zvoke inštrumentov in glasove, ki jih ujamejo mikrofoni in vnaprej posneti material, na primer pesmi na CD-ju ali digitalnem avdio predvajalniku. Posamezni viri so običajno izenačeni, da prilagodijo odziv nizkih in visokih tonov ter se usmerijo v procesorje, ki se na koncu ojačajo in reproducirajo prek sistema zvočnikov. Zvočni inženir v živo posluša in uravnoteži različne zvočne vire na način, ki najbolje ustreza potrebam dogodka. | |
| Zvočno mešanje_ (posneta_glasba)/Zvočno mešanje (posneta glasba): Pri snemanju in reprodukciji zvoka je mešanje zvoka proces optimizacije in združevanja večsmernih posnetkov v končni mono, stereo ali prostorski zvok. V procesu združevanja ločenih skladb se njihove relativne ravni prilagodijo in uravnotežijo, različni procesi, kot sta izenačevanje in stiskanje, pa se običajno uporabljajo za posamezne skladbe, skupine skladb in celotno mešanico. Pri mešanju stereo in prostorskega zvoka je umestitev skladb v stereo polje prilagojena in uravnotežena. Tehnike in pristopi mešanja zvoka se zelo razlikujejo in pomembno vplivajo na končni izdelek. | |
| Zvočno mešanje_ (televizija_ in_film)/Zvočno mešanje: Zvočno mešanje je postopek, pri katerem se več zvokov združi v enega ali več kanalov. Pri tem se spreminja ali povečuje glasnost vira, frekvenčna vsebina, dinamika in panoramski položaj. Ta praktična, estetska ali kako drugače ustvarjalna obdelava je narejena za izdelavo končne različice, ki je privlačna za poslušalce. | |
| Avdio mixtape/Mixtape: Mixtape je kompilacija glasbe, običajno iz več virov, posneta na medij. Z začetkom v osemdesetih letih prejšnjega stoletja izraz običajno opisuje domačo kompilacijo glasbe na kasetofon, zgoščenko ali digitalni seznam predvajanja. Skladbe so zaporedno razvrščene ali pa so narejene v neprekinjen program tako, da se skladbe ujemajo in ustvarijo brezhibne prehode na njihovih začetkih in koncih z izginjanjem ali nenadnim urejanjem. Esejist Geoffrey O'Brien je to definicijo mešanice opisal kot "morda najbolj razširjeno ameriško umetniško obliko". | |
| Zvočni večžilni kabel/Zvočni večžilni kabel: Zvočni večjedrni kabel je debel kabel, ki običajno vsebuje 4–64 posameznih zvočnih kablov v skupnem, trdnem zunanjem plašču. Zvočni večjedrni kabli se uporabljajo za prenos številnih zvočnih signalov med dvema lokacijama, na primer pri snemanju zvoka, ojačitvi zvoka, sistemih PA in oddajanju. Multicores pogosto preusmerijo številne signale iz mikrofonov ali glasbil na mešalno konzolo, lahko pa tudi prenašajo signale iz mešalne konzole nazaj v zvočnike. | |
| Zvok mute_circuit/Mešalna konzola: V sistemih za snemanje in reprodukcijo zvoka ter ojačitve zvoka je mešalna konzola elektronska naprava za združevanje zvokov različnih zvočnih signalov. Vhodi na konzolo vključujejo mikrofone, ki jih uporabljajo pevci in za pobiranje akustičnih instrumentov, signalov iz električnih ali elektronskih instrumentov ali posnete glasbe. Odvisno od vrste lahko mešalnik nadzoruje analogne ali digitalne signale. Spremenjeni signali se seštejejo, da nastanejo kombinirani izhodni signali, ki jih je mogoče nato oddajati, ojačati prek sistema za ojačanje zvoka ali posneti. | |
| Primerjava zvočnega omrežja/Primerjava protokolov zvočnega omrežja: V nadaljevanju je primerjava protokolov in sistemov zvoka prek Etherneta in zvoka prek zvočnega omrežja IP. | |
| Avdio noir/Avdio noir: Audio Noir je debitantski studijski album angleške post-metal skupine Bossk. Posnel ga je Martin Ruffin v Namesto studia v Battleu v vzhodnem Sussexu in izšel 1. aprila 2016 pri založbi Deathwish Inc. | ![]() |
| Zvok_meritev zvočnega šuma/merjenje zvočnega šuma: Merjenje zvočnega hrupa je postopek za oceno kakovosti zvočne opreme, na primer vrste, ki se uporablja v snemalnih studiih, oddajni tehniki in domači visoki zvestobi. | |
| Zvočno zmanjšanje šuma/zmanjšanje hrupa: Zmanjšanje hrupa je postopek odstranjevanja hrupa iz signala. Za zvok in slike obstajajo tehnike zmanjševanja hrupa. Algoritmi za zmanjšanje hrupa lahko do neke mere izkrivijo signal. | |
| Normalizacija zvoka/normalizacija zvoka: Normalizacija zvoka je uporaba konstantne količine ojačitve zvočnega posnetka, da se amplituda pripelje do ciljne ravni. Ker je za celoten posnetek uporabljena enaka stopnja dobička, se razmerje signal / šum in relativna dinamika nista spremenila. Normalizacija je ena od funkcij, ki jih običajno zagotavlja digitalna avdio delovna postaja. | |
| Normalizacija zvoka/normalizacija zvoka: Normalizacija zvoka je uporaba konstantne količine ojačitve zvočnega posnetka, da se amplituda pripelje do ciljne ravni. Ker je za celoten posnetek uporabljena enaka stopnja dobička, se razmerje signal / šum in relativna dinamika nista spremenila. Normalizacija je ena od funkcij, ki jih običajno zagotavlja digitalna avdio delovna postaja. | |
| Normalizator zvoka/normalizacija zvoka: Normalizacija zvoka je uporaba konstantne količine ojačitve zvočnega posnetka, da se amplituda pripelje do ciljne ravni. Ker je za celoten posnetek uporabljena enaka stopnja dobička, se razmerje signal / šum in relativna dinamika nista spremenila. Normalizacija je ena od funkcij, ki jih običajno zagotavlja digitalna avdio delovna postaja. | |
| Normalizacija zvoka/normalizacija zvoka: Normalizacija zvoka je uporaba konstantne količine ojačitve zvočnega posnetka, da se amplituda pripelje do ciljne ravni. Ker je za celoten posnetek uporabljena enaka stopnja dobička, se razmerje signal / šum in relativna dinamika nista spremenila. Normalizacija je ena od funkcij, ki jih običajno zagotavlja digitalna avdio delovna postaja. | |
| Zvok_Beinga/Zvok bitja: The Audio Of Being je četrti in zadnji album kanadske rock skupine Matthew Good Band, ki je izšel leta 2001. Vključeval je dva singla: "Carmelina" in "Anti-Pop". Album je bil v Kanadi do marca 2003 prodan v 73.000 enotah in istega meseca je prejel zlato priznanje. | ![]() |
| Zvok bitja/Zvok bitja: The Audio Of Being je četrti in zadnji album kanadske rock skupine Matthew Good Band, ki je izšel leta 2001. Vključeval je dva singla: "Carmelina" in "Anti-Pop". Album je bil v Kanadi do marca 2003 prodan v 73.000 enotah in istega meseca je prejel zlato priznanje. | ![]() |
| Zvočni oscilator/elektronski oscilator: Elektronski oscilator je elektronsko vezje, ki proizvaja periodični, nihajoči elektronski signal, pogosto sinusni val ali kvadratni val ali trikotni val. Oscilatorji pretvarjajo enosmerni tok (DC) iz napajalnika v signal izmeničnega toka (AC). Veliko se uporabljajo v številnih elektronskih napravah, od najpreprostejših generatorjev ure do digitalnih instrumentov, kompleksnih računalnikov in zunanjih naprav itd. Pogosti primeri signalov, ki jih ustvarjajo oscilatorji, so signali, ki jih oddajajo radijski in televizijski oddajniki, signali ure, ki uravnavajo računalnike in kremenčeve ure, ter zvoki, ki jih proizvajajo elektronski piski in video igre. | |
| Zvočni oscilatorji/elektronski oscilator: Elektronski oscilator je elektronsko vezje, ki proizvaja periodični, nihajoči elektronski signal, pogosto sinusni val ali kvadratni val ali trikotni val. Oscilatorji pretvarjajo enosmerni tok (DC) iz napajalnika v signal izmeničnega toka (AC). Veliko se uporabljajo v številnih elektronskih napravah, od najpreprostejših generatorjev ure do digitalnih instrumentov, kompleksnih računalnikov in zunanjih naprav itd. Pogosti primeri signalov, ki jih ustvarjajo oscilatorji, so signali, ki jih oddajajo radijski in televizijski oddajniki, signali ure, ki uravnavajo računalnike in kremenčeve ure, ter zvoki, ki jih proizvajajo elektronski piski in video igre. | |
| Zvok prek_Etherneta/Zvok prek etherneta: V zvočnem in oddajnem inženiringu je Audio over Ethernet uporaba omrežja na osnovi Ethernet za distribucijo digitalnega zvoka v realnem času. AoE nadomešča obsežne kačje kable ali zvočno specifično nameščeno nizkonapetostno ožičenje s standardnimi omrežno strukturiranimi kabli v objektu. AoE zagotavlja zanesljivo hrbtenico za vse avdio aplikacije, na primer za obsežno ojačitev zvoka na stadionih, letališčih in kongresnih centrih, več studiih ali odrih. | |
| Zvok over_IP/Zvok prek IP: Zvok po IP ( AoIP ) je distribucija digitalnega zvoka po omrežju IP, kot je internet. Vse pogosteje se uporablja za zagotavljanje visokokakovostnih zvočnih virov na dolge razdalje. Aplikacija je znana tudi kot avdio prispevek prek IP ( ACIP ) v zvezi s programskimi prispevki reporterjev na terenu in dogodki na daljavo. Kakovost zvoka in zakasnitev sta ključni vprašanji povezav za prispevke. V preteklosti so te povezave uporabljale storitve ISDN, vendar je bilo njihovo pridobivanje vse težje ali dražje. | |
| Audio over_ethernet/Audio over Ethernet: V zvočnem in oddajnem inženiringu je Audio over Ethernet uporaba omrežja na osnovi Ethernet za distribucijo digitalnega zvoka v realnem času. AoE nadomešča obsežne kačje kable ali zvočno specifično nameščeno nizkonapetostno ožičenje s standardnimi omrežno strukturiranimi kabli v objektu. AoE zagotavlja zanesljivo hrbtenico za vse avdio aplikacije, na primer za obsežno ojačitev zvoka na stadionih, letališčih in kongresnih centrih, več studiih ali odrih. | |
| Zvok over_ip/Zvok prek IP: Zvok po IP ( AoIP ) je distribucija digitalnega zvoka po omrežju IP, kot je internet. Vse pogosteje se uporablja za zagotavljanje visokokakovostnih zvočnih virov na dolge razdalje. Aplikacija je znana tudi kot avdio prispevek prek IP ( ACIP ) v zvezi s programskimi prispevki reporterjev na terenu in dogodki na daljavo. Kakovost zvoka in zakasnitev sta ključni vprašanji povezav za prispevke. V preteklosti so te povezave uporabljale storitve ISDN, vendar je bilo njihovo pridobivanje vse težje ali dražje. | |
| Zvočni palindrom/palindrom: Palindrom je beseda, številka, fraza ali drugo zaporedje znakov, ki se glasi enako nazaj kot naprej, na primer gospa ali dirkalnik . Obstajajo tudi številčni palindromi, vključno z datumskimi/časovnimi žigi, ki uporabljajo kratke številke 11/11/11 11:11 in dolge številke 02/02/2020. Palindromi dolgih stavkov ne upoštevajo velikih začetnic, ločil in meja besed. | |
| Avdio predvajanje/radijska drama: Radijska drama je dramatizirana, čisto akustična predstava. Radijska drama je brez vizualne komponente odvisna od dialoga, glasbe in zvočnih učinkov, ki poslušalcu pomagajo predstavljati like in zgodbo: "Je zvočna v fizični dimenziji, a enako močna kot vizualna sila v psihološki dimenziji." Radijska drama vključuje drame, posebej napisane za radio, dokumentarce, dramska dela, pa tudi drame, ki so bile prvotno napisane za gledališče, vključno z glasbenim gledališčem, in opero. | |
| Avdio predvajalnik/avdio predvajalnik: Zvočni predvajalnik se nanaša na:
| |
| Zvočni predvajalnik_ (večnamensko)/Zvočni predvajalnik: Zvočni predvajalnik se nanaša na:
| |
| Zvočni predvajalnik_ (programska oprema)/programska oprema predvajalnika medijev: Programska oprema za predvajalnike medijev je vrsta aplikacijske programske opreme za predvajanje večpredstavnostnih računalniških datotek, kot so zvočne in video datoteke. Medijski predvajalniki običajno prikazujejo standardne ikone za upravljanje medijev, znane iz fizičnih naprav, kot so magnetofoni in predvajalniki CD -jev, kot so gumbi za predvajanje, premor, previjanje naprej, nazaj in zaustavitev. Poleg tega imajo na splošno vrstice napredka za iskanje trenutnega položaja v času trajanja medijske datoteke. | |
| Programska oprema za avdio predvajalnik/programsko opremo za predvajalnike medijev: Programska oprema za predvajalnike medijev je vrsta aplikacijske programske opreme za predvajanje večpredstavnostnih računalniških datotek, kot so zvočne in video datoteke. Medijski predvajalniki običajno prikazujejo standardne ikone za upravljanje medijev, znane iz fizičnih naprav, kot so magnetofoni in predvajalniki CD -jev, kot so gumbi za predvajanje, premor, previjanje naprej, nazaj in zaustavitev. Poleg tega imajo na splošno vrstice napredka za iskanje trenutnega položaja v času trajanja medijske datoteke. | |
| Zvočne igre/radijska drama: Radijska drama je dramatizirana, čisto akustična predstava. Radijska drama je brez vizualne komponente odvisna od dialoga, glasbe in zvočnih učinkov, ki poslušalcu pomagajo predstavljati like in zgodbo: "Je zvočna v fizični dimenziji, a enako močna kot vizualna sila v psihološki dimenziji." Radijska drama vključuje drame, posebej napisane za radio, dokumentarce, dramska dela, pa tudi drame, ki so bile prvotno napisane za gledališče, vključno z glasbenim gledališčem, in opero. | |
| Zvočni vtič/avdio in video vmesniki in priključki: Zvočni in video priključki so električni ali optični priključki za prenos avdio in video signalov. Zvočni vmesniki in video vmesniki določajo fizične parametre in interpretacijo signalov. Pri digitalnem zvoku in digitalnem videu je to mogoče opredeliti kot fizično plast, plast podatkovne povezave in večino ali celotno aplikacijsko plast. Za analogni zvok in analogni video so vse te funkcije predstavljene v eni sami specifikaciji signala, kot je NTSC ali signal analognega zvoka, ki poganja neposreden zvočnik. Fizične značilnosti električne ali optične opreme vključujejo vrste in število potrebnih žic, napetosti, frekvence, optično intenzivnost in fizično zasnovo priključkov. Podrobnosti o sloju podatkovne povezave določajo, kako so podatki aplikacije zajeti. Podrobnosti o aplikacijskem sloju opredeljujejo dejanski avdio ali video format, ki se prenaša, in pogosto vključujejo kodeke, ki niso specifični za vmesnik, na primer PCM, MPEG-2 ali kodek DTS Coherent Acoustics. V nekaterih primerih plast aplikacije ostane odprta; na primer HDMI vsebuje ethernetni kanal za splošni prenos podatkov. | |
| Zvočni vtičnik/Avdio vtičnik: Zvočni vtičnik v računalniški programski opremi je vtičnik, ki lahko doda ali izboljša zvočne funkcije v računalniškem programu. Taka funkcija lahko vključuje digitalno obdelavo signala ali sintezo zvoka. Zvočni vtičniki običajno ponujajo lasten uporabniški vmesnik, ki pogosto vsebuje pripomočke grafičnega vmesnika, ki jih je mogoče uporabiti za nadzor in vizualizacijo zvočnih parametrov vtičnika. | |
| Zvočni vtičniki/avdio vtičniki: Zvočni vtičnik v računalniški programski opremi je vtičnik, ki lahko doda ali izboljša zvočne funkcije v računalniškem programu. Taka funkcija lahko vključuje digitalno obdelavo signala ali sintezo zvoka. Zvočni vtičniki običajno ponujajo lasten uporabniški vmesnik, ki pogosto vsebuje pripomočke grafičnega vmesnika, ki jih je mogoče uporabiti za nadzor in vizualizacijo zvočnih parametrov vtičnika. | |
| Zvočni vtičnik/avdio vtičnik: Zvočni vtičnik v računalniški programski opremi je vtičnik, ki lahko doda ali izboljša zvočne funkcije v računalniškem programu. Taka funkcija lahko vključuje digitalno obdelavo signala ali sintezo zvoka. Zvočni vtičniki običajno ponujajo lasten uporabniški vmesnik, ki pogosto vsebuje pripomočke grafičnega vmesnika, ki jih je mogoče uporabiti za nadzor in vizualizacijo zvočnih parametrov vtičnika. | |
| Zvočni podcast/Podcast: Podcast je epizodna serija digitalnih zvočnih datotek izgovorjenih besed, ki jih uporabnik lahko prenese na osebno napravo za enostavno poslušanje. Pretočne aplikacije in podcast storitve ponujajo priročen in integriran način za upravljanje čakalne vrste osebne porabe v številnih virih podcasta in napravah za predvajanje. | |
| Zvočni vir_točka/vir točke: Točkovni vir je en sam prepoznaven lokaliziran vir nečesa. Točkovni vir ima zanemarljiv obseg, ki ga razlikuje od drugih geometrij vira. Viri se imenujejo točkovni viri, ker jih pri matematičnem modeliranju običajno poenostavimo kot matematično točko za poenostavitev analize. | |
| Avdio pornografija/Avdio pornografija: Avdio pornografija je pornografija, specializirana za akustični medij. Ker sama po sebi določa, da je veliko prepuščeno domišljiji, ki je subjektivna izkušnja, od leta 2019 pa je postala v veliki meri v pristojnosti ženskih producentk in postaja vse bolj priljubljena. | |
| Zvočna objava/postprodukcija: Postprodukcija je del procesa snemanja filmov, video produkcije, avdio produkcije in fotografije. Postprodukcija vključuje vse faze produkcije, ki se pojavijo po snemanju ali snemanju posameznih programskih odsekov. | |
| Avdio post_produkcija/Audio post produkcija: Postprodukcija zvoka je vse stopnje produkcije zvoka, povezane z zvokom, proizvedenim in sinhroniziranim z gibljivo sliko. Vključuje zvočno oblikovanje, zvočne učinke, Foley, ADR, urejanje zvoka, mešanje zvoka, obvladovanje itd. | |
| Moč zvoka/Moč zvoka: Zvočna moč je električna moč, prenesena iz zvočnega ojačevalnika v zvočnik, merjena v vatih. Električna energija, ki se oddaja v zvočnik, skupaj z njegovo učinkovitostjo določa ustvarjeno zvočno moč. | |
| Ojačevalnik zvoka/ojačevalnik zvoka: Ojačevalnik zvočne moči je elektronski ojačevalnik, ki ojača elektronske zvočne signale majhne moči, kot je signal iz radijskega sprejemnika ali prevzema električne kitare, na raven, ki je dovolj visoka za vožnjo po zvočnikih ali slušalkah. Ojačevalniki zvočne moči najdemo v vseh vrstah zvočnih sistemov, vključno z ojačitvijo zvoka, razglasnimi in domačimi zvočnimi sistemi ter ojačevalci za glasbene instrumente, kot so ojačevalniki za kitaro. To je zadnja elektronska stopnja v tipični verigi predvajanja zvoka, preden se signal pošlje v zvočnike. | |
| Zvočna obdelava/Zvočna obdelava: Zvočna obdelava se lahko nanaša na:
| |
| Zvočna obdelava_ (večznačna opredelitev)/Zvočna obdelava: Zvočna obdelava se lahko nanaša na:
| |
| Zvočna enota za obdelavo zvoka/Zvočna kartica: Zvočna kartica je notranja razširitvena kartica, ki omogoča vhod in izhod zvočnih signalov v in iz računalnika pod nadzorom računalniških programov. Izraz zvočna kartica se uporablja tudi za zunanje zvočne vmesnike, ki se uporabljajo za profesionalne zvočne aplikacije. | |
| Zvočni procesor/obdelava zvočnega signala: Obdelava zvočnega signala je podpolje obdelave signala, ki se ukvarja z elektronsko manipulacijo zvočnih signalov. Zvočni signali so elektronske predstavitve zvočnih valov - vzdolžnih valov, ki potujejo po zraku, sestavljeni iz kompresij in redčenja. Energijo zvočnih signalov običajno merimo v decibelih. Ker so zvočni signali lahko predstavljeni v digitalni ali analogni obliki, lahko pride do obdelave v kateri koli domeni. Analogni procesorji delujejo neposredno na električni signal, medtem ko digitalni procesorji matematično delujejo na digitalni predstavitvi. | |
| Zvočna produkcija/zvočno oblikovanje: Zvočno oblikovanje je umetnost in praksa ustvarjanja zvočnih posnetkov za različne potrebe. Vključuje določanje, pridobivanje ali ustvarjanje slušnih elementov z uporabo tehnik in orodij za avdio produkcijo. Uporablja se v različnih disciplinah, vključno s snemanjem filmov, televizijsko produkcijo, razvojem video iger, gledališčem, snemanjem in reprodukcijo zvoka, izvedbo v živo, zvočno umetnostjo, postprodukcijo, razvojem radia in glasbil. Oblikovanje zvoka običajno vključuje izvajanje in urejanje predhodno sestavljenega ali posnetega zvoka, na primer zvočnih učinkov in dialoga za namene medija, lahko pa tudi ustvarjanje zvokov iz nič s pomočjo sintetizatorjev. Oblikovalec zvoka je tisti, ki se ukvarja z oblikovanjem zvoka. | |
| Konzola za avdio produkcijo/mešalna konzola: V sistemih za snemanje in reprodukcijo zvoka ter ojačitve zvoka je mešalna konzola elektronska naprava za združevanje zvokov različnih zvočnih signalov. Vhodi na konzolo vključujejo mikrofone, ki jih uporabljajo pevci in za pobiranje akustičnih instrumentov, signalov iz električnih ali elektronskih instrumentov ali posnete glasbe. Odvisno od vrste lahko mešalnik nadzoruje analogne ali digitalne signale. Spremenjeni signali se seštejejo, da nastanejo kombinirani izhodni signali, ki jih je mogoče nato oddajati, ojačati prek sistema za ojačanje zvoka ali posneti. | |
| Zvočni program/Zvočni program: Zvočni program se lahko nanaša na:
| |
| Zvočni program_ (večnamensko)/Zvočni program: Zvočni program se lahko nanaša na:
| |
| Zvočno programiranje/programiranje (glasba): Programiranje je oblika glasbene produkcije in performansa z uporabo elektronskih naprav in računalniške programske opreme, kot so sekvenceri in delovne postaje ali sintetizatorji strojne opreme, vzorčevalniki in sekvencerji, za ustvarjanje zvokov glasbenih instrumentov. Pogosto se uporablja tudi v "sodobni" pop in rock glasbi iz različnih regij sveta, včasih pa tudi v jazzu in sodobni klasični glasbi. | |
| Avdio programiranje_jezik/Seznam programskih jezikov za zvok: To je seznam pomembnih programskih jezikov, optimiziranih za produkcijo zvoka, algoritemsko sestavo in sintezo zvoka.
| |
| Avdio programiranje_jeziki/Seznam zvočnih programskih jezikov: To je seznam pomembnih programskih jezikov, optimiziranih za produkcijo zvoka, algoritemsko sestavo in sintezo zvoka.
| |
| Črpanje zvoka/Črpanje (zvok): V zvoku, snemanju in glasbi je črpanje ali pridobivanje črpanja ustvarjalna zloraba stiskanja, "slišne nenaravne spremembe ravni, povezane predvsem s sproščanjem kompresorja." Ni pravilnega načina za črpanje in po mnenju Alexa Casea je učinek lahko posledica izbire "prepočasi ali prehitro ... ali preveč, um, srednje" nastavitev napada in sproščanja. | |
| Kakovost zvoka/kakovost zvoka: Kakovost zvoka je običajno ocena natančnosti, zvestobe ali razumljivosti zvočnega izhoda iz elektronske naprave. Kakovost je mogoče objektivno izmeriti, na primer pri uporabi orodij za merjenje natančnosti, s katero naprava reproducira izvirni zvok; ali pa ga je mogoče subjektivno izmeriti, na primer, ko se človeški poslušalci odzovejo na zvok ali ocenijo njegovo zaznano podobnost z drugim zvokom. | |
| Kakovost zvoka_merenje/Meritve zvočnega sistema: Meritve zvočnega sistema so sredstvo za količinsko opredelitev delovanja sistema. Te meritve se izvajajo za več namenov. Oblikovalci izvedejo meritve, da lahko določijo zmogljivost neke opreme. Inženirji vzdrževanja poskrbijo, da oprema še vedno deluje v skladu s specifikacijami, ali da zagotovijo, da so kumulativne napake zvočne poti v mejah, ki veljajo za sprejemljive. Meritve zvočnega sistema pogosto upoštevajo psihoakustična načela za merjenje sistema na način, ki je povezan s človeškim sluhom. | |
| Zvočni sprejemnik/radijski sprejemnik: V radijskih komunikacijah je radijski sprejemnik , znan tudi kot sprejemnik , brezžični ali preprosto radio , elektronska naprava, ki sprejema radijske valove in pretvarja informacije, ki jih nosijo, v uporabno obliko. Uporablja se z anteno. Antena prestreže radijske valove in jih pretvori v majhne izmenične tokove, ki se nanašajo na sprejemnik, sprejemnik pa izloči želene informacije. Sprejemnik uporablja elektronske filtre za ločevanje želenega radijskega signala od vseh drugih signalov, ki jih pobere antena, elektronski ojačevalnik za povečanje moči signala za nadaljnjo obdelavo in na koncu z demodulacijo povrne želene informacije. | |
| Prepoznavanje zvoka/Prepoznavanje zvoka: Zvočno prepoznavanje je tehnologija, ki temelji na tradicionalnih teorijah prepoznavanja vzorcev in metodah analize zvočnega signala. Tehnologije prepoznavanja zvoka vsebujejo predhodno obdelavo podatkov, algoritme za ekstrakcijo funkcij in klasifikacijo. Zvočno prepoznavanje lahko razvrsti vektorje lastnosti. Vektorji lastnosti nastanejo kot rezultat predhodne obdelave podatkov in linearnega napovednega kodiranja. | |
| Avdio snemalnik/snemanje in reprodukcija zvoka: Snemanje in reprodukcija zvoka je električni, mehanski, elektronski ali digitalni vpis in ponovno ustvarjanje zvočnih valov, kot so govorjeni glas, petje, instrumentalna glasba ali zvočni učinki. Dva glavna razreda tehnologije snemanja zvoka sta analogno in digitalno snemanje. | |
| Snemanje zvoka/snemanje in reprodukcija zvoka: Snemanje in reprodukcija zvoka je električni, mehanski, elektronski ali digitalni vpis in ponovno ustvarjanje zvočnih valov, kot so govorjeni glas, petje, instrumentalna glasba ali zvočni učinki. Dva glavna razreda tehnologije snemanja zvoka sta analogno in digitalno snemanje. | |
| Zvočno snemanje in urejanje/snemanje in reprodukcija zvoka: Snemanje in reprodukcija zvoka je električni, mehanski, elektronski ali digitalni vpis in ponovno ustvarjanje zvočnih valov, kot so govorjeni glas, petje, instrumentalna glasba ali zvočni učinki. Dva glavna razreda tehnologije snemanja zvoka sta analogno in digitalno snemanje. | |
| Format zvočnega zapisa/časovnica zvočnih formatov: Zvočni format je medij za snemanje in reprodukcijo zvoka. Izraz se uporablja tako za fizični snemalni medij kot za zapisovalne oblike zvočne vsebine - v računalništvu je pogosto omejen na obliko zvočnih datotek, vendar se njegova širša uporaba običajno nanaša na fizično metodo, ki se uporablja za shranjevanje podatkov. | |
| Zvočni posnetki/snemanje in reprodukcija zvoka: Snemanje in reprodukcija zvoka je električni, mehanski, elektronski ali digitalni vpis in ponovno ustvarjanje zvočnih valov, kot so govorjeni glas, petje, instrumentalna glasba ali zvočni učinki. Dva glavna razreda tehnologije snemanja zvoka sta analogno in digitalno snemanje. | |
| Avdio remaster/Remaster: Remaster se nanaša na spreminjanje kakovosti zvoka ali slike ali oboje predhodno ustvarjenih posnetkov, bodisi zvočnih, filmskih ali videografskih. Uporabljata se tudi izraza digitalno remasterisanje in digitalno remasteriranje . | |
| Ponovno vzorčenje zvoka/pretvorba vzorčne hitrosti: Pretvorba vzorčne hitrosti je proces spreminjanja vzorčne frekvence diskretnega signala, da dobimo novo diskretno predstavitev osnovnega neprekinjenega signala. Področja uporabe vključujejo skaliranje slik in avdio/vizualne sisteme, kjer se lahko iz tehničnih, ekonomskih ali zgodovinskih razlogov uporabijo različne stopnje vzorčenja. | |
| Zvočne raziskave/zvočne raziskave: Audio Research Corporation je eden najstarejših proizvajalcev vrhunske zvočne opreme, ki še vedno deluje. Bili so pionirji pri napredovanju najsodobnejše reprodukcije zvoka v sedemdesetih letih in ponovno predstavili vakuumsko cev kot primarno aktivno ojačevalno napravo. S pomočjo pregledov v avdiofilskih publikacijah, kot sta Stereophile in The Absolute Sound , so utrdili svoj položaj enega najbolj cenjenih proizvajalcev zvoka. Mnogi opazovalci industrije menijo, da je ustanovitelj William Z. Johnson eden resničnih začetnikov celotnega koncepta vrhunskega zvoka, kakršen obstaja danes. | |
| Zvočna ločljivost/avdio bitna globina: V digitalnem zvoku z uporabo impulzno kodne modulacije (PCM) je bitna globina število bitov informacij v vsakem vzorcu in neposredno ustreza ločljivosti vsakega vzorca. Primeri bitne globine vključujejo Compact Disc Digital Audio, ki uporablja 16 bitov na vzorec, ter DVD-Audio in Blu-ray Disc, ki lahko podpirajo do 24 bitov na vzorec. | |
| Zvočna ločljivost/avdio bitna globina: V digitalnem zvoku z uporabo impulzno kodne modulacije (PCM) je bitna globina število bitov informacij v vsakem vzorcu in neposredno ustreza ločljivosti vsakega vzorca. Primeri bitne globine vključujejo Compact Disc Digital Audio, ki uporablja 16 bitov na vzorec, ter DVD-Audio in Blu-ray Disc, ki lahko podpirajo do 24 bitov na vzorec. | |
| Zvočni odziv_edinica/Interaktivni glasovni odziv: Interaktivni glasovni odziv ( IVR ) je tehnologija, ki ljudem omogoča interakcijo z računalniškim telefonskim sistemom z uporabo glasovnih in DTMF tonov, vnesenih prek tipkovnice. V telekomunikacijah IVR strankam omogoča interakcijo z gostiteljskim sistemom podjetja prek telefonske tipkovnice ali s prepoznavanjem govora, po katerem se lahko poizvedujejo o storitvah v okviru dialoga IVR. Sistemi IVR se lahko odzovejo z vnaprej posnetim ali dinamično ustvarjenim zvokom, ki uporabnikom še naprej posreduje, kako naprej. Sistemi IVR, ki so nameščeni v omrežju, so prilagojeni velikim količinam klicev in se uporabljajo tudi za odhodne klice, saj so sistemi IVR inteligentnejši od mnogih sistemov za predvidevanje klicalcev. | |
| Zvočna obnova/Zvočna obnova: Obnova zvoka je postopek odstranjevanja pomanjkljivosti zvočnih posnetkov. Zvočno obnovo lahko izvedete neposredno na snemalnem mediju ali na digitalni predstavitvi posnetka z računalnikom. Obnova plošč je posebna oblika zvočne obnove, ki skuša popraviti zvok poškodovanih gramofonskih plošč. | |
| Zvočni življenjepis/življenjepis: Življenjepis, včasih napisane življenjepis, ki se imenuje CV v angleščini izven Severne Amerike, je dokument ustvaril, in oseba, ki se uporablja, da predstavijo svoje ozadje, veščine in dosežke. Življenjepise je mogoče uporabiti iz različnih razlogov, najpogosteje pa se uporabljajo za zagotovitev nove zaposlitve. | |
| Iskanje zvoka/iskalnik zvoka: Zvočni iskalnik je spletni iskalnik, ki po spletu poišče zvočne vsebine. Informacije so lahko sestavljene iz spletnih strani, slik, zvočnih datotek ali druge vrste dokumenta. Za raziskovanje teh motorjev obstajajo različne tehnike. | |
| Audio ripper/CD ripper: CD ripper , CD grabber ali CD extractor je programska oprema, ki presname surov digitalni zvok v zapisih formata Compact Disc Digital Audio (CD-DA) na kompaktnem disku v standardne zvočne datoteke računalnika, na primer WAV ali MP3. | |
| Audio ripping/CD ripper: CD ripper , CD grabber ali CD extractor je programska oprema, ki presname surov digitalni zvok v zapisih formata Compact Disc Digital Audio (CD-DA) na kompaktnem disku v standardne zvočne datoteke računalnika, na primer WAV ali MP3. | |
| Zvočni usmerjevalnik/Avdio usmerjevalnik: Zvočni usmerjevalnik je naprava, ki prenaša zvočne signale od vhodov do izhodov. | |
| Zvok r%C3%A9sum%C3%A9/povzetek: Življenjepis, včasih napisane življenjepis, ki se imenuje CV v angleščini izven Severne Amerike, je dokument ustvaril, in oseba, ki se uporablja, da predstavijo svoje ozadje, veščine in dosežke. Življenjepise je mogoče uporabiti iz različnih razlogov, najpogosteje pa se uporabljajo za zagotovitev nove zaposlitve. | |
| Zvočni vzorec/vzorčenje (glasba): V glasbi je vzorčenje ponovna uporaba dela zvočnega posnetka v drugem posnetku. Vzorci lahko vsebujejo elemente, kot so ritem, melodija, govor, zvoki ali celotni glasbeni pasovi, lahko pa so večplastni, izenačeni, pospešeni ali upočasnjeni, spremenjeni, zviti ali kako drugače manipulirani. Običajno so integrirani s strojno opremo (vzorčevalniki) ali programsko opremo, kot so digitalne avdio delovne postaje. | ![]() |
| Zvočni vzorčevalnik/vzorčenje (glasba): V glasbi je vzorčenje ponovna uporaba dela zvočnega posnetka v drugem posnetku. Vzorci lahko vsebujejo elemente, kot so ritem, melodija, govor, zvoki ali celotni glasbeni pasovi, lahko pa so večplastni, izenačeni, pospešeni ali upočasnjeni, spremenjeni, zviti ali kako drugače manipulirani. Običajno so integrirani s strojno opremo (vzorčevalniki) ali programsko opremo, kot so digitalne avdio delovne postaje. | ![]() |
| Zvočni vzorci/vzorčenje (glasba): V glasbi je vzorčenje ponovna uporaba dela zvočnega posnetka v drugem posnetku. Vzorci lahko vsebujejo elemente, kot so ritem, melodija, govor, zvoki ali celotni glasbeni pasovi, lahko pa so večplastni, izenačeni, pospešeni ali upočasnjeni, spremenjeni, zviti ali kako drugače manipulirani. Običajno so integrirani s strojno opremo (vzorčevalniki) ali programsko opremo, kot so digitalne avdio delovne postaje. | ![]() |
| Zvočno vzorčenje/vzorčenje: Vzorčenje se lahko nanaša na:
| |
| Avdio sampling_rate/Sampling (obdelava signala): Pri obdelavi signala je vzorčenje redukcija neprekinjenega signala na signal z diskretnim časom. Pogost primer je pretvorba zvočnega vala v zaporedje vzorcev. | |
| Zvočni scrobbler/Last.fm: Last.fm je glasbeno spletno mesto, ustanovljeno v Združenem kraljestvu leta 2002. Last.fm s sistemom glasbenih priporočil, imenovanim "Audioscrobbler", gradi podroben profil glasbenega okusa vsakega uporabnika tako, da posname podrobnosti skladb, ki jih uporabnik posluša, bodisi iz Internetne radijske postaje ali uporabnikov računalnik ali številne prenosne glasbene naprave. Ti podatki se prenesejo ("scrobbled") v bazo Last.fm bodisi prek predvajalnika glasbe ali prek vtičnika, nameščenega v uporabnikovem predvajalniku glasbe. Podatki so nato prikazani na strani profila uporabnika in zbrani za ustvarjanje referenčnih strani za posamezne izvajalce. | |
| Zvočno iskanje/Avdio iskalnik: Zvočni iskalnik je spletni iskalnik, ki po spletu poišče zvočne vsebine. Informacije so lahko sestavljene iz spletnih strani, slik, zvočnih datotek ali druge vrste dokumenta. Za raziskovanje teh motorjev obstajajo različne tehnike. | |
| Zvočno iskanje_motor/Zvočni iskalnik: Zvočni iskalnik je spletni iskalnik, ki po spletu poišče zvočne vsebine. Informacije so lahko sestavljene iz spletnih strani, slik, zvočnih datotek ali druge vrste dokumenta. Za raziskovanje teh motorjev obstajajo različne tehnike. | |
| Avdio sekvencer/glasbeni sekvencer: Glasbeni sekvencer je naprava ali programska oprema, ki lahko snema, ureja ali predvaja glasbo tako, da z informacijami o notah in uspešnosti upravlja v več oblikah, običajno CV/Gate, MIDI ali Open Sound Control (OSC), po možnosti tudi z zvokom in avtomatizacijo podatki za DAW in vtičnike. | |
| Zvočni čevlji/slušni aparati: Slušni aparat je naprava, namenjena izboljšanju sluha, tako da se osebi z okvaro sluha sliši zvok. Slušni aparati so v večini držav razvrščeni kot medicinski pripomočki in jih urejajo ustrezni predpisi. Majhnih zvočnih ojačevalnikov, kot so PSAP ali drugi navadni ojačevalci zvoka, ni mogoče prodati kot "slušne pripomočke". | |
| Zvočna oddaja/Podcast: Podcast je epizodna serija digitalnih zvočnih datotek izgovorjenih besed, ki jih uporabnik lahko prenese na osebno napravo za enostavno poslušanje. Pretočne aplikacije in podcast storitve ponujajo priročen in integriran način za upravljanje čakalne vrste osebne porabe v številnih virih podcasta in napravah za predvajanje. | |
| Zvočni signal/Zvočni signal: Zvočni signal je predstavitev zvoka, ki običajno uporablja bodisi spremenljivo raven električne napetosti za analogne signale bodisi niz binarnih številk za digitalne signale. Zvočni signali imajo frekvence v avdio frekvenčnem območju približno 20 do 20.000 Hz, kar ustreza spodnji in zgornji meji človeškega sluha. Zvočni signali se lahko sintetizirajo neposredno ali pa izvirajo iz pretvornika, na primer mikrofona, prevzema glasbenih instrumentov, kartuše za fonograf ali glave traku. Zvočniki ali slušalke pretvorijo električni zvočni signal nazaj v zvok. | |
| Analiza zvočnega signala/Zvočna analiza: Zvočna analiza se nanaša na pridobivanje informacij in pomena iz zvočnih signalov za analizo, klasifikacijo, shranjevanje, iskanje, sintezo itd. Opazovalni mediji in metode razlage se razlikujejo, saj se lahko zvočna analiza nanaša na človeško uho in na to, kako ljudje razlagajo zvočni zvok. vir ali pa se lahko nanaša na uporabo tehnologije, kot je avdio analizator, za oceno drugih lastnosti vira zvoka, kot so amplituda, popačenje, frekvenčni odziv itd. Ko opazimo informacije avdio vira, jih lahko uporabnik obdela za logično, čustveno, opisno ali kako drugače ustrezno interpretacijo. | |
| Zvočni signal_tok/Pretok zvočnega signala: Pretok zvočnega signala je pot, ki jo avdio signal vodi od vira do izhoda. Koncept pretoka zvočnega signala je tesno povezan s konceptom uprizarjanja avdio dobička; vsako komponento v toku signala je mogoče razumeti kot stopnjo dobička. | |
| Obdelava zvočnega signala/Obdelava zvočnega signala: Obdelava zvočnega signala je podpolje obdelave signala, ki se ukvarja z elektronsko manipulacijo zvočnih signalov. Zvočni signali so elektronske predstavitve zvočnih valov - vzdolžnih valov, ki potujejo po zraku, sestavljeni iz kompresij in redčenja. Energijo zvočnih signalov običajno merimo v decibelih. Ker so zvočni signali lahko predstavljeni v digitalni ali analogni obliki, lahko pride do obdelave v kateri koli domeni. Analogni procesorji delujejo neposredno na električni signal, medtem ko digitalni procesorji matematično delujejo na digitalni predstavitvi. | |
| Zvočni podpis/akustični prstni odtis: Akustični prstni odtis je zgoščen digitalni povzetek, prstni odtis, deterministično ustvarjen iz zvočnega signala, ki ga je mogoče uporabiti za identifikacijo zvočnega vzorca ali hitro iskanje podobnih elementov v zvočni bazi podatkov. | |
| Audio slave/Audioslave: Audioslave je bila ameriška rock skupina, ustanovljena leta 2001 v Glendaleu v Kaliforniji. Štiričlansko skupino so sestavljali glavni pevec Soundgardna in ritmični kitarist Chris Cornell s člani skupine Rage Against the Machine Tom Morello, Tim Commerford in Brad Wilk (bobni). Kritiki so Audioslave najprej opisali kot kombinacijo Soundgardena in Rage Against the Machine, vendar so pri drugem albumu skupine Out of Exile ugotovili, da so vzpostavili ločeno identiteto. Njihov edinstven zvok je nastal z mešanjem trdega rocka iz sedemdesetih let in alternativnega rocka iz devetdesetih, z glasbenimi vplivi, ki so vključevali funk, soul in R&B iz šestdesetih. Tako kot pri Rage Against the Machine se je skupina ponašala z dejstvom, da so vsi zvoki na njihovih albumih nastali samo s kitarami, basom, bobni in vokalom, s poudarkom na širokem Cornellovem vokalnem obsegu in Morellovih nekonvencionalnih kitarskih solih. | |
| Zvočna kača/avdio večžilni kabel: Zvočni večjedrni kabel je debel kabel, ki običajno vsebuje 4–64 posameznih zvočnih kablov v skupnem, trdnem zunanjem plašču. Zvočni večjedrni kabli se uporabljajo za prenos številnih zvočnih signalov med dvema lokacijama, na primer pri snemanju zvoka, ojačitvi zvoka, sistemih PA in oddajanju. Multicores pogosto preusmerijo številne signale iz mikrofonov ali glasbil na mešalno konzolo, lahko pa tudi prenašajo signale iz mešalne konzole nazaj v zvočnike. | |
| Zvočna prostorizacija/prostorska glasba: Prostorska glasba je sestavljena glasba, ki namerno izkorišča lokacijo zvoka. Čeprav je bil v zahodni glasbi prisoten v svetopisemskih časih v obliki antifone, je bil koncept prostorske glasbe kot sestavni del novih glasbenih tehnik predstavljen že leta 1928 v Nemčiji. | |
| Zvočni spekter/Harmonične serije (glasba): Harmonična serija je zaporedje frekvenc, glasbenih tonov ali čistih tonov, pri katerih je vsaka frekvenca celoštevilčni večkratnik osnovnega. | |
| Razlitje zvoka/razlitje (zvok): Razlitje je pojav pri snemanju zvoka in mešanju zvoka v živo, pri katerem mikrofon pobere zvok iz vira, ki ni namenjen. Razlitje se običajno obravnava kot problem, zato se sprejmejo različni ukrepi, da bi se temu izognili ali zmanjšali. V nekaterih glasbenih stilih, kot so orkestralna glasba, jazz in blues, je bolj verjetno, da bodo sprejeti ali celo videti kot zaželeni. | |
| Avdio steblo/steblo (zvok): Pri zvočni produkciji je steblo diskretna ali združena zbirka zvočnih virov, ki jih običajno meša ena oseba, ki jih je treba obravnavati kot enoto. Za prostorski zvok je mogoče dati eno samo steblo v mono, stereo ali v več skladbah. | |
| Shranjevanje zvoka/snemanje in reprodukcija zvoka: Snemanje in reprodukcija zvoka je električni, mehanski, elektronski ali digitalni vpis in ponovno ustvarjanje zvočnih valov, kot so govorjeni glas, petje, instrumentalna glasba ali zvočni učinki. Dva glavna razreda tehnologije snemanja zvoka sta analogno in digitalno snemanje. | |
| Zvočni tok/pretočni mediji: Pretočni mediji so večpredstavnostni mediji , ki se neprekinjeno dobavljajo in porabijo iz vira, z malo ali brez vmesnega pomnilnika v elementih omrežja. Pretakanje se nanaša na način dostave vsebine in ne na vsebino samo. | |
| Vhod/izhod zvočnega toka/vhod/izhod zvočnega toka: Audio Stream Input/Output ( ASIO ) je protokol gonilnika zvočne kartice računalnika za digitalni zvok, ki ga je določil Steinberg in zagotavlja vmesnik z nizko zakasnitvijo in visoko zvestobo med aplikacijo programske opreme in zvočno kartico računalnika. Medtem ko se Microsoftov DirectSound običajno uporablja kot vmesna signalna pot za nepoklicne uporabnike, ASIO glasbenikom in zvočnim inženirjem omogoča neposreden dostop do zunanje strojne opreme. | ![]() |
| Zvočni tok/pretočni mediji: Pretočni mediji so večpredstavnostni mediji , ki se neprekinjeno dobavljajo in porabijo iz vira, z malo ali brez vmesnega pomnilnika v elementih omrežja. Pretakanje se nanaša na način dostave vsebine in ne na vsebino samo. | |
| Avdio surf/Audiosurf: Audiosurf je puzzle ritmična igra, ki jo je ustvarilo podjetje Invisible Handlebar, ki ga je ustanovil Dylan Fitterer. Njegove etape v slogu skladbe vizualno posnemajo glasbo, ki jo izbere predvajalnik, medtem ko igralec dirka po več pasovih in zbira barvne bloke, ki se pojavijo sinhronizirano z glasbo. Igra je izšla 15. februarja 2008 pri Steamu, nekaj dni po zmagi na nagradi Independent Games Festival 2008 Excellence in Audio Award, na katero je močno vplival zvočni posnetek, ki ga je sestavil Pedro Macedo Camacho. Polna različica je bila dolgo časa na voljo samo za nakup prek Steam -a, kasneje pa jo je Ascaron izdal kot maloprodajni izdelek v Evropi. Audiosurf je bila prva igra drugih proizvajalcev, ki je uporabljala Valvejevo tehnologijo Steamworks. Različica Zune HD je bila izdana tudi kot Audiosurf: Tilt . Nadaljevanje, Audiosurf 2 , je bilo leta 2013 izdano za Steam Early Access, leta 2015 pa je bilo umaknjeno iz zgodnjega dostopa. | |
| Avdio nadzor/naprava za prikrito poslušanje: Prikrita naprava za poslušanje , bolj znana kot hrošč ali žica , je običajno kombinacija miniaturnega radijskega oddajnika z mikrofonom. Uporaba hroščev, imenovana prisluškovanje ali prisluškovanje, je običajna tehnika pri nadzornih, vohunskih in policijskih preiskavah. | |
| Sinhronizacija zvoka/sinhronizacija zvoka in videa: Sinhronizacija zvoka in videa se nanaša na relativno časovno razporeditev avdio (zvočnih) in video (slikovnih) delov med ustvarjanjem, postprodukcijo (mešanjem), prenosom, sprejemom in obdelavo predvajanja. Sinhronizacija AV je lahko problem pri televiziji, videokonferencah ali filmu. | |
| Zvočni sinhronizator/Sinhronizator zvoka: Zvočni sinhronizator je spremenljiva zvočna zakasnitev, ki se uporablja za popravljanje ali vzdrževanje sinhronizacije ali časa zvoka in videa, znane tudi kot napake pri sinhronizaciji ustnic. Glej na primer specifikacijo merjenja časa zvoka in videa v dokumentu ATSC IS-191. Sodobni televizijski sistemi uporabljajo velike količine obdelave video signala, kot so predhodna obdelava MPEG, kodiranje in dekodiranje, sinhronizacija videa in pretvorba ločljivosti v piksnih zaslonih. Ta video obdelava lahko povzroči zamude pri video signalu od nekaj mikrosekund do deset sekund. Če se gledalcu prikaže televizijski program s to zakasnitvijo videa, je sinhronizacija zvoka in videa napačna, video pa se bo gledalcu prikazal po zaslišanju zvoka. Ta učinek se običajno imenuje napaka pri A/V sinhronizaciji ali sinhronizaciji ustnic in lahko povzroči resne težave, povezane z gledalčevim uživanjem v programu. | |
| Sinteza zvoka/sintetizator: Sintetizator je elektronski glasbeni instrument, ki ustvarja zvočne signale. Sintetizatorji ustvarjajo zvok z metodami, vključno s subtraktivno sintezo, sintezo dodatkov in sintezo frekvenčne modulacije. Te zvoke lahko oblikujejo in modulirajo komponente, kot so filtri, ovojnice in nizkofrekvenčni oscilatorji. Sintetizatorji se običajno igrajo s klaviaturami ali jih upravljajo sekvenceri, programska oprema ali drugi instrumenti, pogosto prek MIDI. | |
| Zvočna sinteza_okolje/Primerjava okolij za sintezo zvoka: Okolje programske opreme za sintezo zvoka običajno sestoji iz programskega jezika za zvok in uporabniškega okolja za oblikovanje/izvajanje jezika. Čeprav so številna od teh okolij primerljiva po svojih zmožnostih za ustvarjanje visokokakovostnega zvoka, so njihove razlike in posebnosti tisto, kar uporabnike pritegne k določeno platformo. Ta članek primerja pomembna okolja za sintezo zvoka in našteva osnovna vprašanja, povezana z njihovo uporabo. | |
| Avdio sistem/snemanje in reprodukcija zvoka: Snemanje in reprodukcija zvoka je električni, mehanski, elektronski ali digitalni vpis in ponovno ustvarjanje zvočnih valov, kot so govorjeni glas, petje, instrumentalna glasba ali zvočni učinki. Dva glavna razreda tehnologije snemanja zvoka sta analogno in digitalno snemanje. | |
| Zvočni sistem_mere/Meritve zvočnega sistema: Meritve zvočnega sistema so sredstvo za količinsko opredelitev delovanja sistema. Te meritve se izvajajo za več namenov. Oblikovalci izvedejo meritve, da lahko določijo zmogljivost neke opreme. Inženirji vzdrževanja poskrbijo, da oprema še vedno deluje v skladu s specifikacijami, ali da zagotovijo, da so kumulativne napake zvočne poti v mejah, ki veljajo za sprejemljive. Meritve zvočnega sistema pogosto upoštevajo psihoakustična načela za merjenje sistema na način, ki je povezan s človeškim sluhom. | |
| Zvočne taktilne_profilirane_oznake/Rumble strip: Hrupni trakovi so funkcija cestne varnosti, ki opozarja nepazljive voznike na potencialno nevarnost, saj povzroča taktilne vibracije in slišno ropotanje skozi kolesa v notranjost vozila. Po smeri vožnje po robni ali sredinski črti se nanese trak ropotanja, ki voznike opozori, ko odidejo s svojega voznega pasu. Hrupne trakove je mogoče namestiti tudi zaporedoma v smeri vožnje, da voznike opozorite na ustavitev ali upočasnitev pred vami ali na bližajoče se nevarno mesto. | |
| Zvočna oznaka/zvok HTML5: Zvok HTML5 je predmet specifikacije HTML5, ki v brskalnik vključuje zvočni vnos, predvajanje in sintezo ter govor v besedilo. | |
| Zvočni trak/snemalnik: Snemalnik zvoka , znan tudi kot kasetofon , predvajalnik ali kasetofon ali preprosto snemalnik , je naprava za snemanje in reprodukcijo zvoka, ki običajno shranjuje in predvaja zvoke, ki jih običajno uporablja za shranjevanje. V svoji današnji obliki snema nihajoči signal s premikanjem traku po glavi traku, ki polarizira magnetne domene v traku sorazmerno z zvočnim signalom. Snemalne naprave vključujejo kasetofon in kolut, ki za shranjevanje uporablja kaseto. | |
| Rezanje zvočnega traku/snemanje zvočnega traku z kolutom na kolut: Snemanje zvočnega traku z kolutom na kolut , imenovano tudi snemanje z odprtim kolutom , je zvočni posnetek z magnetnim trakom, pri katerem se snemalni trak vstavi na kolut. Za pripravo na uporabo je dovodni kolut s trakom nameščen na vreteno ali pesto. Konec traku ročno izvlečemo iz koluta, navijemo skozi mehanska vodila in preko sklopa glave traku ter ga s trenjem pritrdimo na pesto drugega, sprva praznega prevzemnega koluta . Kolut kolutni sistemi uporabljajo trak, ki je 1/4, 1/2, 1, ali 2 palcev širok, ki se običajno giblje 3 + 3/4, 7 + 1/2, 15 ali 30 palcev na sekundo. Vse standardne hitrosti traku so izpeljane kot binarni podmnožek 30 palcev na sekundo. | |
| Dolžina in dolžina zvočnega traku/debelina/Specifikacije zvočnega traku: Od široko razširjenega snemanja zvočnih trakov med koluti in koluti v petdesetih letih prejšnjega stoletja so bili zvočni trakovi in kasete na voljo v številnih oblikah. Ta članek opisuje dolžino, debelino traku in čas predvajanja nekaterih najpogostejših. | |
| Zvočni snemalnik/snemalnik: Snemalnik zvoka , znan tudi kot kasetofon , predvajalnik ali kasetofon ali preprosto snemalnik , je naprava za snemanje in reprodukcijo zvoka, ki običajno shranjuje in predvaja zvoke, ki jih običajno uporablja za shranjevanje. V svoji današnji obliki snema nihajoči signal s premikanjem traku po glavi traku, ki polarizira magnetne domene v traku sorazmerno z zvočnim signalom. Snemalne naprave vključujejo kasetofon in kolut, ki za shranjevanje uporablja kaseto. | |
| Specifikacije zvočnih trakov/Specifikacije zvočnih trakov: Od široko razširjenega snemanja zvočnih trakov med koluti in koluti v petdesetih letih prejšnjega stoletja so bili zvočni trakovi in kasete na voljo v številnih oblikah. Ta članek opisuje dolžino, debelino traku in čas predvajanja nekaterih najpogostejših. |
Monday, August 30, 2021
Audio mixer/Mixing console
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Združenje_Poletnih_Olimpijskih_Federacij/Zveza poletnih olimpijskih mednarodnih zvez: Združenje poletnih olimpijskih mednarodnih zvez ...
-
Združenje ženskih žrtev vojne/Združenje žensk žrtev vojne: Društvo ženskih žrtev vojne je nevladna organizacija s sedežem v Sarajevu, ...




No comments:
Post a Comment